میرنیوز

چگونه انواع ترازو را بهتر بشناسیم؟

چگونه انواع ترازو را بهتر بشناسیم؟ 2021-10-12T15:42:18+03:30

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تجهیزات، پیش از خرید باید درباره انواع ترازو و خرید ترازو اطلاع کامل داشته باشند. این اطلاعات از کجا به‌دست می‌آید؟ چگونه می‌توان شناخت کاملی از انواع ترازوهای موجود در بازار داشت تا منجر به درست‌ترین خرید شود؟ آیا منبعی برای رجوع وجود دارد؟ چگونه باید به آن اطمینان کرد؟ آیا کسانی هستند تا در این امر به متقاضیان مشاوره بدهند؟ ما در فروشگاه اسکیل سعی کرده‌ایم تا در یادداشت پیش رو به این سوال‌ها پاسخی درخور بدهیم.

از آنجایی که مدل‌های بسیاری از ترازوهای فروشگاهی و صنعتی در بازار موجود است و تولیدکنندگان بسیاری نیز هر روزه نمونه‌های جدیدتری روانه بازار ترازو می‌کنند، انتخاب و شناخت این ترازوها مدام سخت‌تر می‌شود. این مساله ضرورت شناخت ترازو را برای خریداران بیشتر می‌کند. خریدار ترازو انتظار دارد تا بتواند اطلاعات درستی از ترازوها در دست داشته باشد. در عین حال انتظار دارد منبعی که این اطلاعات را در اختیار او قرار می‌دهد، معتمد باشد.

از کجا شروع کنیم؟

شناخت بهتر انواع ترازو مانند پاسخ دادن به بازی بیست سوالی است. همیشه بدانید که زمینه کار شما خود پاسخ‌گوی یکی از سوال‌ها خواهد بود. کسب و کار شما هرچه باشد، نوعی از ترازو برای آن طراحی شده است. اگر صاحب یک آزمایشگاه باشید، انواع ترازوی آزمایشگاهی در شکل و اندازه‌های گوناگون برای آن تولید شده است. اگر مالک یک فروشگاه یا یکی از شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای باشید، ترازوی فروشگاهی در مدل‌های گوناگون با صدها قابلیت طراحی شده است. و اگر کسب و کار شما با مشاغل صنعتی مرتبط است، دسته ترازوی صنعتی خود به ده‌ها ترازوهای گوناگون از جمله ترازوی جواهرات و ترازوی قطعه شمار و ترازوی ضد آب و غیره تقسیم می‌شود. به این ترتیب اولین گام این است که بدانیم که برای هر زمینه شغلی ترازوی مخصوص آن وجود دارد. به این ترتیب راه آسان‌تری برای شناخت ترازوها و دانستن تفاوت‌های آنها طی خواهیم کرد. به این ترتیب برای مثال خواهیم دانست که از خیل عظیم ترازوها، دسته‌ای مخصوص به کار و بار ما وجود دارد.

فناوری‌ها

پس از این مرحله جزییات هر ترازو است که باید شناخته شود. باید بدانیم که انواع ترازو در حوزه و کسب وکار ما چه قابلیت‌هایی دارد. برای مثال می‌توان از ترازوی آزمایشگاهی مثال آورد. این ترازوها اغلب قابلیت‌های به‌خصوص بسیاری دارند. مثلا کیت دانسیته یا قابلیت زیرکشی و محاسبه درصدی از جمله قابلیت‌هایی است که نمی‌توان در انواع ترازوی فروشگاهی سراغ آن را گرفت. 

چگونه انواع ترازو را بهتر بشناسیم؟

تولیدکنندگان

در هر بازاری تولیدکنندگان و نام‌هایی برجسته وجود دارند. چنانچه تصمیم به تجهیز فروشگاه خود دارید، بهتر است از تولیدکنندگان شناخته شده و نامی اطلاع کسب کنید. خرید محصولات متفرقه در بازار امروز بسیار آسان است. شاید به قیمت کمتری بتوانید یک ترازوی فروشگاهی ارزان قیمت بخرید. اما آیا این ترازو خواهد توانست مانند یک ترازوی شناخته شده از تولیدکننده‌ای مطرح کارایی داشته باشد؟ احتمال اینکه پاسخ مثبت باشد اندک است. به این ترتیب شناخت کافی از بازار و تولیدکنندگان می‌تواند شمارا به سمت خرید ترازوی بهتر راهنمایی کند. فروشگاه اسکیل می‌تواند در این راه کمک‌ حال شما باشد. اندوخته نزدیک به یک دهه خرید و فروش ترازو یقینا به شما یاری خواهد رساند.

دقت

در ترازو مهم‌ترین چیز توزین دقیق است. در واقع ابتدایی‌ترین کاری که یک ترازو باید به انجام برساند، وزن کردن به دقیق‌ترین شکل است. با این اوصاف همواره باید درباره دقت ترازو پرسید. به یاد داشته باشید که دقت در انواع ترازو باید تنظیم (کالیبره) شود. به همین خاطر باید بدانید که ترازو چگونه کالیبره می‌شود. کالیبره کردن ترازوها به دو شکل است: دستی و خودکار. در ترازوهایی که به صورت دستی کالیبره می‌شوند، عموما به وجود یک تکنسین احتیاج است. به‌خصوص برای ترازوی فروشگاهی. در ترازوی آزمایشگاهی اغلب کالیبراسیون خودکار انجام می‌شود. با این حال در مدل‌هایی که کالیبره کردن دستی است، باید با سنگ کالیبره دقیق این کار را انجام داد. در این موارد نیز وجود متخصص توصیه می‌شود. ای بسا در ترازو آزمایشگاهی کالیبراسیون نادقیق یک ترازو موجب خسارت شود. پس خود به اهمیت موضوع پی ببرید.

فرق ترازو و باسکول

احتمالا برای بسیاری از متقاضیان ترازو و باسکول این سوال پیش آمده است که ترازو با باسکول چه تفاوتی دارد. و آیا نیاز آنها به ترازوست یا باسکول؟ پس بدانید که ترازوها را عموما تا وزن 70 کیلوگرم طراحی می‌کنند و توزین بیش از این وزن بر عهده انواع باسکول است. بنابراین اگر نیاز شما با سقف توزین 70 کیلوگرم تعریف می‌شود، باید ترازو بخرید و اگر از این مقدار بیشتر است، باید به سراغ انواع باسکول بروید.

چگونه انواع ترازو را بهتر بشناسیم؟

خرید آنلاین یا حضوری؟

پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، و شناخت نسبی دسته‌بندی‌ها و انواع ترازو باید به سراغ این رفت که از کجا ترازو بخریم؟ و اساسا ترازو را آنلاین بخریم یا حضوری. فروشگاه اسکیل یکی از فروشگاه‌های دیرپا در بازار خرید و فروش انواع ترازو به حساب می‌آید که هر دو این روش‌ها را میسر کرده است و در میان فروشگاه‌های اینترنتی تمایز برجسته‌ای دارد. قدمتی نزدیک به 10 سال در این زمینه، تجربه کافی را در اختیار گردانندگان فروشگاه اسکیل قرار داده است، تا نیاز به خرید ترازوی فروشگاه یا ترازوی صنعتی را در سرتاسر ایران پاسخ گویند. شما می‌توانید برای هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس بگیرید تا از نحوه خرید ترازو، قیمت ترازو و ارسال آن، یا از جزییات انواع ترازو باخبر شوید.

https://tajhizat.co/

 انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)