میرنیوز

آشنایی با یکی از سریع ترین چاپ های دیجیتال تهران

آشنایی با یکی از سریع ترین چاپ های دیجیتال تهران 2021-10-12T11:29:00+03:30

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خانه چاپ و گرافیک، برخلاف چاپ افست، در چاپ دیجیتال نیازی به صفحه چاپ نیست و فایل طراحی شما مستقیما روی کاغذ یا مقوا چاپ می شود. به طور خلاصه چاپگر های چاپ دیجیتال را می توان پرینترهایی با طرز کاری تقریبا مشابه با چاپگرهای خانگی دانست اما با سرعت و کیفیت بسیار بالاتر.

 چرا چاپ دیجیتال

به دلیل اینکه نیازی به ساخت صفحه چاپ نداریم شروع فرایند چاپ به محض ارسال فایل طراحی انجام می شود و هیچ محدودیتی برای چاپ در تیراژ پایین یا بالا نداریم. امکان چاپ از یک عدد وجود دارد تا هزاران عدد. همچنین امکان رفع اشکال در کلیه مراحل چاپ به آسانی قابل انجام است.

بطور خلاصه سرعت چاپ بالا، امکان چاپ در تعداد کم و امکان ویرایش آسان از مزیت های اصلی چاپ دیجیتال است.

کیفیت چاپ دیجیتال

سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا سرعت بالای چاپ دیجیتال موجب از دست رفتن کیفیت آن می شود یا خیر؟

خیر. در ابتدای ورود چاپ دیجیتال به دلیل نو بودن این تکنولوژی کیفیت چاپ دیجیتال به مراتب پایین تر از چاپ افست بود، اما به مرور و با بروز شدن پرینترها تمامی مشکلات مربوط به کیفیت این دستگاه ها برطرف شده و امروزه چاپ دیجیتال در برخی از پارامترهای کیفی از چاپ افست نیز با کیفیت تر عمل می کند.

کاربردهای چاپ دیجیتال

با چاپ دیجیتال هرچه نیاز دارید را می توانید چاپ کنید، کارت ویزیت، لیبل، برچسب و استیکر، تراکت، پوستر، تخته شاسی، فوم برد، بنر، انواع سازه های نمایشگاهی، کاتالوگ و بروشور، کتاب و جزوه، انواع اوراق اداری، فاکتور و سربرگ و پاکت نامه و... در پایین ترین تیراژ حتی یک عدد! و در کمترین زمان ممکن حتی 2 ساعت!

چاپ لیبل

از مهم ترین و پرکاربردترین کاغذهای چاپی مورد استفاده مشاغل مختلف لیبل ها و برچسب ها هستند. این کاغذهای کوچک که یک طرف آن ها چسبنده است (لیبل پشت چسب دار) پس از چاپ روی بسته بندی یا محصول شما می چسبند و به آسانی اطلاعات مورد نیاز آن را به خریداران خود اعلام می کنند.

لیبل، برچسب یا استیکر؟ هر اسمی که داشته باشد مهمترین برگه چاپی برای معرفی محصول شما و اطلاعات ضروری آن است. این برچسب های کوچک در اندازه ها و جنس های گوناگونی تولید می شوند پس انتخاب بهترین لیبل متناسب با محصول شما مهمترین قدم برای فروش محصولاتتان است.

مهم ترین عامل برای انتخاب لیبل، محلی است که قرار است چسبانده شود. ابتدا با جنس های مختلف لیبل آشنا می شویم:

انواع لیبل:

لیبل کاغذی: چاپ این نوع لیبل ها روی کاغذ پشت چسب دار انجام می شود، قیمت آن بسیار ارزان است ولی مقاومت و ماندگاری آن مخصوصا در برابر رطوبت کم است.

لیبل سلفونی: همان لیبل کاغذی هستند که برای افزایش مقاومت در برابر رطوبت و پارگی روی آن سلفون چسبانده می شود که به همین دلیل به آن ها لیبل سلفونی می گویند. 

آشنایی با یکی از سریع ترین چاپ های دیجیتال تهران

لیبل پی وی سی: چاپ این نوع لیبل روی برگه pvc انجام می شود، برگه ای کاملا ضد آب و با ماندگاری بسیار بالا نسبت به کاغذ. این لیبل ها در دو دسته شفاف و سفید تولید می شوند که با توجه به نوع طراحی و محصولی که قرار است روی آن چسبانده شود انتخاب می شود.

آشنایی با یکی از سریع ترین چاپ های دیجیتال تهران

لیبل متالایز: از لوکس ترین لیبل های موجود در صنعت چاپ با ماندگاری بسیار عالی و ظاهری بسیار شکیل، موجود در دو رنگ طلایی و نقره ای در دو نوع براق و مات.

آشنایی با یکی از سریع ترین چاپ های دیجیتال تهران

لیبل گچی: لیبل های گچی یا خرد شونده به آسانی پاره می شوند و پس از چسبدین به سطح مورد نظر سالم کندن آن ها غیرممکن است و به همین دلیل کاربردهایی مانند لیبل گارانتی و یا لیبل پلمب بسته بندی دارند.

پس از انتخاب نوع لیبل، باید نوع برش لیبل خود را نیز تعیین کنید:

برش مستقیم یا نیم تیغ (کاتر پلاتر):

لیبل ها از نظر نوع برش به دو دسته برشی و نیم تیغ تقسیم می شوند. در برش نیم تیغ فقط لایه رویی برچسب بریده می شود و لایه پشتی آن سالم می ماند تا بتوان برچسب ها را به راحتی جدا کرد. در برش ساده هر دو لایه برش میخورد و تنها به شکل برش مربع یا مستطیل انجام پذیر است.

اگر برچسب شما کوچکتر از 4 سانتی متر است یا شکلی غیر از مربع و مستطیل دارد برش آن به صورت نیم تیغ خواهد بود و در ابعاد بزرگتر از 4 سانتی متر با شکل های مربع یا مستطیل، برش مستقیم قیمت مناسب تری خواهد داشت.

در خانه چاپ و گرافیک با ورود به صفحه چاپ لیبل می توانید وارد صفحه هر کدام از لیبل های بالا شوید و با وارد کردن سایز و تیراژ قیمت هر یک را مشاهده بفرمایید.

چرا خانه چاپ و گرافیک

بالاترین کیفیت و سرعت چاپ شعار خانه چاپ و گرافیک است. امکان چاپ 2 ساعته تقریبا تمامی پروژه های شما در کنار دقت و شادابی عالی رنگ ها از ویژگی های ممتاز این مجموعه است. قیمت مناسب، کیفیت عالی و سرعت بالا تمام نیاز شما از یک چاپ بی نظیر را برآورده خواهد کرد.

در صورت داشتن هر پرسشی در مورد طراحی و چاپ با خانه چاپ و گرافیک تماس گرفته و از مشاوران تخصصی ما به رایگان بهره مند شوید.

وبسایت خانه چاپ و گرافیک: digichapograph.com

 انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)