میرنیوز

قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی

قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی 2021-10-12T10:09:00+03:30

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موبایل کمک، این هزینه‌های معقول همچنین برای قیمت تاچ ال سی دی شیائومی نیز وجود دارد و اگر مقایسه‌ای با قیمت تاچ ال سی دی سایر برندها کنیم، متوجه اختلاف قیمتی آن خواهیم شد.

تاچ ال سی دی گوشی چیست؟

در دستگاه‌های هوشمند امروزی که از قابلیت صفحه لمسی بهره می‌برند، دیجیتایزر یا تاچ ال سی دی، یک لایه گلس مانند است که برای تبدیل فعالیت‌های لمسی آنالوگ به سیگنال‌های دیجیتال طراحی شده است. امروزه هر دو نوع صفحات لمسی که به دو صورت خازنی و مقاومتی هستند، دارای دیجیتایزر یا تاچ ال سی دی می‌باشند. این یک لایه شیشه‌ای است که روی لایه نمایشگر کریستال مایع (LCD) دستگاه قرار می‌گیرد. هدف اصلی دیجیتایزر تبدیل سیگنال‌های آنالوگ از دستورات لمسی شما به سیگنال‌های دیجیتالی است که دستگاه آنها می‌تواند بخواند.

برای درک بهتر نحوه کار دیجیتایزر، باید با طراحی اولیه دستگاه‌های صفحه لمسی آشنا شوید. صفحه‌های لمسی خازنی دارای یک لایه گلس در بالای صفحه هستند که در واقع دیجیتایزر است. در زیر این لایه شیشه‌ای، یک لایه LCD قرار دارد. دیجیتایزر با استفاده از کابل فلکس به LCD متصل می‌شود و کابل فلکس قادر است سیگنال‌های دیجیتال تبدیل شده را به LCD منتقل کند.

از آنجایی که تاچ ال سی دی و صفحه نمایش LCD با هم به‌صورت یکجا فروخته می‌شوند، معمولاً قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی و سایر برندها از هزینه بالایی برخوردار هستند.

تاچ ال سی دی گوشی شیائومی

شیائومی امروزه یکی از برترین برندهای فعال در بازار ایران است که توانسته مدل‌های مختلفی را برای پوشش نیازهای کاربران خود تولید کند. همچنین در کنار آن، شیائومی برای تولید قطعات و اجزای جانبی مانند صفحه نمایش و تاچ ال سی دی گوشی‌های شیائومی، ‌کارخانه‌های خاصی دارد که LCDهای آن توسط BOE, Tianma, EBBG تولید می‌شود.

از جمله ویژگی‌های تاچ ال سی دی گوشی شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

نمایشگرهای تولیدی در هر کارخانه، خاص مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی است که با حفظ کیفیت، رنگ، جنس LCD، میزان تراکم پیکسلی اشباع رنگ، میزان روشنایی و ... همانند تاچ ال سی دی شیائومی مدل اصلی تولید می‌شود.

یکی از ویژگی‌های خاص تاچ ال سی دی این برند، قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی است که معمولاً نسبت به دیگر قطعات از برندهایی مانند سامسونگ، اپل و ... هزینه کمتری دارد. پایین بودن هزینه این قطعات را می‌تواند به دلیل کیفیت و حاشیه سود پایین و نوع تاچ ال سی دی متفاوت در این برندها دانست.

با اینکه تاچ ال سی دی گوشی شیائومی در بازار داخلی به‌وفور و مانند سایر برندها در دسترس عموم قرار ندارد، اما با این حال شما می‌توانید به‌راحتی و یا پس از چند روز، اقدام به تأمین آن از شرکت‌های معتبر مانند موبایل کمک نمایید.

شما می‌توانید برای تأمین قطعات مختلف از جمله تاچ ال سی دی، با پرداخت قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی، این محصول را از فروشگاه اینترنتی موبایل کمک برای مدل‌های مختلفی از گوشی‌های شیائومی تهیه کنید.

قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی

قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی

در رابطه با قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی بایستی گفت این نوع قطعات معمولاً در کلیه برندها، هزینه‌ای در حدود 1 / 5 الی 1 / 6 کل هزینه خرید گوشی موبایل را دارند. به طور مثال می‌توان به قیمت تاچ ال سی دی شیائومی نوت 8 اشاره نمود که قیمت آن در حدود 700 هزار تومان می‌باشد درحالی‌که قیمت خود گوشی در حدود 4 میلیون تومان می‌باشد.

همچنین نکته دیگری که می‌توان برای قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی بیان کرد، هزینه پایین این نوع قطعات نسبت به قطعات مشابه در سایر برندها است. هرچند دلیل این موضوع می‌تواند موارد مختلفی باشد از جمله آن که اولاً کیفیت تاچ ال سی دی در برندهای سامسونگ و اپل عموماً بالا است. از سوی دیگر این نوع برندها هزینه‌ای برای تبلیغات و پیشرفت برند خود در نظر گرفته‌اند که باعث می‌شود به‌صورت عمومی قیمت کالاهای آن افزایش یابد. همچنین دلیل دیگر را می‌توان جنس نوع تاچ ال سی دی دانست. به طور مثال ما در گوشی‌های سامسونگ شاهد استفاده از پنل Super Amoled و در گوشی‌های آیفون شاهد پنل‌های Oled هستیم که خاص این نوع برندها است اما در گوشی‌های شیائومی، تاچ ال سی دی از نوع IPS LCD است.

شما می‌توانید برای دسترسی به قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی و مشاهده قیمت ال سی دی شیائومی به‌صورت آنلاین، به وب‌سایت فروشگاه مجموعه موبایل کمک مراجعه کنید.

قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی

خرید و قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی از موبایل کمک

برای خرید و پرداخت قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی، می‌توانید به وب‌سایت موبایل کمک مراجعه کنید. همان‌طور که می‌دانید، تأمین قطعات الکترونیکی از مراجع معتبر، یکی از مهم‌ترین مراحلی است که بایستی برای تعمیرات گوشی خود انجام دهید. امروزه با توجه به مدل‌های مختلفی از صفحات نمایش غیراورجینال و نامرغوبی که در بازار وجود دارد، تأمین قطعات الکترونیکی اورجینال به‌خصوص از برندهایی مانند شیائومی، سخت شده است.

با این حال ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که مشتریان موبایل کمک می‌توانند با پرداخت قیمت تاچ ال سی دی گوشی شیائومی، از مرغوب بودن قطعه الکترونیکی که تهیه می‌کنند، اطمینان حاصل نمایند. برای ارائه درخواست تعمیر و تأمین لوازم جانبی خود، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ما بازدید کنید. برای سفارش، کافی است با شماره تماس درج شده در انتهای وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

 انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)