میرنیوز

استفاده از پوستر دیواری چه تأثیری روی کسب و کارها دارد؟

استفاده از پوستر دیواری چه تأثیری روی کسب و کارها دارد؟ 2021-10-11T16:15:32+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی منزل، در دنیای امروز تمامی کسب و کارها دنبال موفقیت، رشد و توسعه هستند ولی واقعاً خیلی از مدیران و صاحبان کسب و  کار هنوز به راز اصلی موفقیت پی نبرده‌اند و نمی‌دانند که چگونه پله‌های رشد، پیشرفت و ترقی را طی کنند. وقتی آثار و سخنرانی‌های افراد ثروتمند یا دانشمندان کسب و کار را مطالعه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که در دنیای امروز تمایز خیلی مهم است. کسب و کاری که می‌خواهد گوی سبقت را از رقبای خودش برباید، باید خودش را از سایر رقبا متمایز کند و یکی از روش‌های عالی برای تمایز، استفاده از محصولاتی مثل پوستر دیواری، ابزارها و تکنیک‌های دکوراسیون داخلی است.

کارشناسان دکوراسیون داخلی بر این باور هستند که پوستر دیواری یکی از تأثیرگذارترین محصولاتی است که کسب و کارها می‌توانند از آن استفاده و مشتریان خود را بیشتر کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد تأثیر استفاده از پوستر دیواری روی موفقیت کسب و کارها صحبت کنیم. برای خرید جدیدترین پوستر دیواری با بهترین قیمت این لینک را مشاهده کنید. در صورتی که شما هم می‌خواهید دفتر اداری، فروشگاه، مغازه، کافه یا رستوران خود را به بهترین شکل ممکن تزئین و زیبا کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

4 مورد از مزایای پوستر دیواری برای کسب و کارها

 مزایای پوستر دیواری برای کسب و کارها

پوستر دیواری به خاطر ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند مزایا و نقاط مثبت مختلفی برای کسب و کار شما داشته باشد. تفاوتی ندارد که کسب و کار شما فروش لباس، مشاوره روانشناسی یا تحصیلی، پزشکی یا هر چیز دیگری باشد؛ چون پوستر دیواری به قدری تنوع دارد که می‌تواند با نیاز کسب و کارهای مختلف همخوان و هماهنگ باشد. میزان سه بعدی بودن پوستر دیواری به طرح انتخابی شما بستگی دارد. تنوع کاغذ دیواری پوستری بسیار بالا است و به همین خاطر می‌توانید برای هر محیطی (مثل سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و مشاغل مختلف و ...)، پوستر دیواری مخصوص آن فضا را پیدا کنید. در ادامه این بخش تصمیم داریم در مورد مزیت‌ها و تأثیرهای استفاده از پوستر دیواری روی کسب و کارها صحبت کنیم:

زیباسازی فضا و محیط کسب و کار

پوستر دیواری نصب شده در دفتر کار

انسان عاشق زیبایی است و هر چه فضای یک کسب و کار زیباتر و جذاب‌تر باشد، قطعاً مشتریان بیشتری به سمت آن جذب می‌شوند. زیبا بودن فضا و محیط کار فقط برای مشتریان نیست؛ کارمندان و مدیران کسب و کار هم از زیبایی فضا و محیط غرق در لذت می‌شوند و با شور و شوق بیشتری کار خود را انجام می‌دهند. از این رو است که متخصصان بر این باور هستند که برای زیبا و جذاب کردن محیط می‌توانید از پوستر دیواری کمک بگیرید.

بازاریابی و برندسازی

یکی دیگر از دلایل مهم استفاده از پوستر دیواری در فضای کاری، بازاریابی کردن برای کسب و کار است. اگر شما بتوانید برای کسب و کار خودتان بازاریابی کنید، مطمئناً به تدریج مشتریان‌تان هم بیشتر می‌شوند و فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد. پوستر دیواری این قدرت و توانایی را دارد که محیط کاری شما را خاص و دلپذیر جلوه دهد و آن را در ذهن و روان مشتری ماندگار کند.

در صورتی که می‌خواهید برندسازی کنید و کاری کنید که تمام یک منطقه کسب و کار شما را بشناسند، باید فضای کاری شما خاص باشد. این خصوصیت بیشتر ویژه رستوران‌ها، کافه‌ها و بوتیک‌ها است؛ زیرا افراد به ظاهر این فضاها و محیط‌ها اهمیت زیادی می‌دهند. پوستر دیواری یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توانید از آن کمک بگیرید.

افزایش فروش و وفادار کردن مشتریان

تمامی کسب و کارها دنبال خدمت به مشتریان و رسیدن به سود قابل قبول و رضایت‌بخش هستند. یکی از روش‌هایی که فروش شما را افزایش می‌دهد، زیباسازی و جذاب کردن محیط با استفاده از ابزارهای دکوراسیون داخلی است. دلیل افزایش مشتریان با استفاده از این محصولات آن است که مشتری عاشق زیبایی و تمایز است و دوست دارد که در محیطی شیک و جذاب حضور پیدا کند. او از حضور در این محیط لذت ببرد. برخی از کسب و کارها به واسطه استفاده از پوستر دیواری جذاب توانسته‌اند مشتریان زیادی را به کسب و کار خودشان وفادار کنند.

هزینه بسیار مناسب و منطقی پوستر دیواری

بیایید یک بار هزینه نصب پوستر دیواری در منزل یا محیط کاری و اداری را با سایر روش‌ها از جمله رنگ زدن و نقاشی مقایسه کنید تا متوجه تفاوت چشمگیر قیمت بین این روش‌ها شوید. روش پوستردیواری در مقایسه با زحمت کم، زیبایی بالا و مزایای مختلفی که دارد بسیار مناسب و منطقی است. بسیاری از خانواده‌ها و مدیران، وقتی قیمت را بررسی و مقایسه می‌کنند به این نتیجه می‌رسند که پوستر دیواریها واقعاً مقرون به صرفه و مناسب است.

معرفی بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید پوستر دیواری

خرید پوستر دیواری از فروشگاه منزل

اگر بخواهید به یک مرکز پخش پوستر دیواری اینترنتی و آنلاین دسترسی پیدا کنید، کافی است که نام فروشگاه اینترنتی منزل را در گوگل خود جستجو نمائید).

فروشگاه اینترنتی منزل(https://www.manzel.ir) که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری، پرده پانچ، دیوارپوش، کاشی بین کابینتی، پوستر سه بعدی و.. فعالیت می‌کند، جزو بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود. فروشگاه اینترنتی منزل در زمینه فروش لوزام دکوراسیون داخلی فعالیت می کند، مجموعه کاملی از برند های معتبر دنیا با بهترین قیمت، ارسال به سراسر کشور.

مطالبی که در  در این مقاله بیان شد به خوبی نشان می‌دهد که استفاده درست از محصولات دکوراسیون داخلی خصوصاً پوستر دیواری تا چه اندازه می‌تواند مفید و موثر باشد و میزان جذب مشتریان و درآمدزایی شما را افزایش دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)