میرنیوز

چگونه در کمتر از سه دقیقه، استعلام و خرید بیمه بدنه را آنلاین انجام دهیم؟

چگونه در کمتر از سه دقیقه، استعلام و خرید بیمه بدنه را آنلاین انجام دهیم؟ 2021-10-11T14:55:34+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیمه دات کام، تصادف امری غیرقابل اجتناب و غیرقابل پیش‌بینی است. آیا شما به عنوان یک بیمه‌گزار با تمامی پوشش‌های بیمه بدنه خودرو آشنا هستید؟ آیا می‌دانید شرکت‌های بیمه‌گر در قبال کدام‌ یک از خسارات وارد به بدنه خودروی شما موظف به پرداخت غرامت هستند؟

انواع پوشش بیمه بدنه خودرو

به منظور انتخاب و دریافت مناسب‌ترین پوشش بیمه بدنه خودرو، باید ابتدا با انواع پوشش‌های این نوع بیمه آشنا شوید. پوشش‌های بیمه بدنه خودرو به دو دسته کلی، پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو و پوشش‌های اضافی یا الحاقی بیمه بدنه خودرو تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو ارائه شده توسط تمامی شرکت‌های بیمه‌گر کاملاً یکسان بوده و موارد مشابهی را در بر می‌گیرد. پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو موارد زیر را شامل می‌شود:

- جبران خسارات ناشی از سرقت کلی خودرو

- جبران خسارات وارده به بدنه خودرو حین نجات سرنشینان پس از حادثه رانندگی یا انتقال خودرو

- جبران خسارات ناشی از آتش‌سوزی، برخورد صاعقه و انفجار خودرو یا خسارات وارده به وسایل یدکی همراه خودرو

- جبران خسارات ناشی از رخ دادن حادثه برای خودرو

- جبران خسارات وارده به چرخ‌ها و لاستیک خودرو

چگونه در کمتر از سه دقیقه، استعلام و خرید بیمه بدنه را آنلاین انجام دهیم؟

خسارت حوادث طبیعی تحت پوشش‌های اضافی و الحاقی بیمه بدنه خودرو قرار می‌گیرند.

- پوشش‌های اضافی یا الحاقی بیمه بدنه خودرو

بیمه‌گزاران بنا به صلاحدید خود می‌توانند با پرداخت مبلغی اضافی از پوشش‌های الحاقی بیمه بدنه خودرو نیز بهره‌مند شوند. این پوشش‌ها که در دسته پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو قرار نمی‌گیرند شامل موارد زیر خواهند بود.

- خسارات وارده ناشی از دزدیده شدن لوازم خودرو از قبیل رینگ، لاستیک، رادیوپخش، آینه‌ها و سایر لوازم خودرو بدون سرقت کلی آن

- جبران خسارات وارده ناشی از شکسته شدن شیشه‌های خودرو به دلیلی غیر از خطرات ذکر شده در پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو

- جبران خسارات یا پرداخت غرامت برای عدم استفاده از خودرو در زمان تعمیرات پس از حادثه رانندگی

- جبران خسارات ناشی از بروز حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل و آتشفشان

- جبران خسارات ناشی از پاشیده شدن مواد شیمیایی شامل رنگ و اسید به بدنه خودرو

- پرداخت هزینه ایاب و ذهاب در زمان غیرقابل استفاده شدن خودروی آسیب دیده پس از وقوع حادثه رانندگی

پوشش بیمه بدنه اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. این پوشش‌ها موارد مختلفی را شامل می‌شوند که هر کدام از آن ها نیز به نوبه خود از اهمیت دارند. از این رو نیاز است تا به عنوان یک راننده با همه  پوشش‌های بیمه بدنه خودرو و ماشین آشنایی کامل داشته باشید.

نحوه محاسبه نرخ پوشش بیمه بدنه خودرو

اصلی‌ترین عامل در تعیین نرخ اولیه بیمه بدنه خودرو، ارزش خودروی موردنظر خواهد بود. به این مفهوم که هر چقدر ارزش ریالی خودروی مورد نظر شما بیشتر باشد، قاعدتا قیمت بیمه بدنه آن نیز بیشتر خواهد بود. اما عوامل دیگری نیز روی تعیین نرخ نهایی بیمه بدنه خودرو تاثیر می‌گذارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می پردازیم.

- مشخصات خودرو: مواردی چون نوع خودرو، سال ساخت، ارزش خودرو و نوع کاربری آن در تعیین نرخ بیمه بدنه خودرو موثر خواهند بود. هر چقدر ارزش خودروی مورد نظر بیشتر باشد، قاعدتاً نرخ بیمه بدنه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

- پوشش‌های اضافی یا تبعی بیمه بدنه خودرو: همان‌طور که اشاره کردیم، کلیه بیمه‌گزاران به منظور دریافت بیمه بدنه خودرو می‌توانند در ابتدای امر تنها پوشش اصلی بیمه بدنه را انتخاب کنند. اضافه شدن هر کدام از پوشش‌های الحاقی، هزینه‌ای در بر خواهد داشت که می‌تواند روی نرخ بیمه بدنه خودروی مورد نظر شما تاثیر بگذارد.

- تخفیفات بیمه بدنه خودرو: تخفیفات بیمه بدنه خودرو که معمولاً توسط شرکت‌های بیمه‌گر اعمال می‌شود، شامل تخفیف خودروی صفر، تخفیف میزان ارزش خودرو، تخفیف عدم خسارت و همچنین تخفیف خرید نقدی بیمه خواهد بود.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه بدنه ماشین به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/carbody

استعلام و خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو

یکی از دغدغه‌های مالکان خودرو، نداشتن فرصت کافی برای مراجعه حضوری به شرکت‌های بیمه‌گر و در نتیجه دریافت انواع بیمه بدنه خودرو یا بیمه شخص ثالث است. این امر باعث به تعویق افتادن فرآیند دریافت‌ بیمه خواهد شد که می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. خوشبختانه با روی کار آمدن مجموعه‌هایی چون  سامانه خرید آنلاین بیمه دات کام، فرآیند استعلام، مقایسه و خرید بیمه به روندی بسیار ساده و آسان تبدیل شده است. بنابراین کافی است وارد سایت  bimeh.com  شده و از بخش رشته بیمه‌ای ها، بیمه بدنه را انتخاب کنید.

چگونه در کمتر از سه دقیقه، استعلام و خرید بیمه بدنه را آنلاین انجام دهیم؟

خرید اینترنتی بیمه بدنه ماشین از بیمه دات کام

 در ابتدای صفحه و با درج اطلاعاتی چون نوع کاربری خودرو، برند خودرو، مدل خودرو و ارزش خودرو می‌توانید به صورت آنلاین برای استعلام قیمت یا نرخ بیمه بدنه و همچنین مقایسه میان خدمات شرکت‌های معتبر بیمه‌گر اقدام کنید. در نهایت نیز شرایط برای خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو فراهم خواهد بود. جالب است بدانید که بیمه‌نامه شما به صورت کاملاً رایگان درب منزل تحویل داده خواهد شد، پس فرصت را از دست ندهید و برای استعلام و خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد سایت بیمه دات کام شوید.

درگاه‌های  ارتباطی با بیمه دات کام

تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس:

۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی:

info@bimeh.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)