میرنیوز

راهنمای خرید آینه دستشویی

راهنمای خرید آینه دستشویی 2021-10-11T11:22:16+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تجسم، آینه­ دستشویی جزئی مهم و اساسی در سرویس بهداشتی به ­حساب می ­آید که برای اصلاح، آرایش و رسیدگی به ظاهر و بهداشت اهمیت غیرقابل انکار دارد. این آینه ­ها می توانند به زیباتر کردن دکوراسیون سرویس بهداشتی کمک­ کننده باشند.

اگر قصد خرید آینه­ دستشویی را دارید یا به فکر تعویض آن افتاده ­اید و به دنبال راهنمای خرید آینه دستشویی هستید در ادامه با ما همراه باشید.

تفاوت آینه دستشویی با آینه معمولی

سوالی که ممکن است ذهن شما را هم به خود مشغول کرده باشد این است که آیا می­ توان از آینه معمولی در دستشویی استفاده کرد؟

آینه­ های دستشویی و حمام اغلب از شیشه­ های مقاوم یا سخت ساخته می­ شوند که با نکات ایمنی خاصی طراحی شده ­اند. شیشه آینه معمولی به هنگام ضربه خوردن به تکه­ های کوچک و نوک­ تیز شکسته می­ شود اما شیشه آینه دستشویی در صورت ضربه خوردن و شکستن به تکه ­های گرد و غیر نوک­ تیز تبدیل می­ شود.

موضوع قابل توجه دیگر این است که محیط دستشویی نسبت به محیط خانه رطوبت بالاتری دارد و اگر آینه یا قاب آن به بخار و رطوبت مقاوم نباشد، در مدت زمان کوتاهی غیرقابل‌ استفاده خواهد شد. پس توصیه می­ شود برای حفظ ایمنی و افزایش عمر آینه در دستشویی، از آینه ­های مخصوص استفاده شود.

مزایای استفاده از آینه دستشویی

اگر هنوز هم در خرید این نوع آینه ­ها دودل هستید بهتر است نگاهی به مزایای آن بیندازید.

نور بیشتر

قرار گرفتن یک منبع نور در نزدیکی آینه باعث منعکس شدن نود در کل فضا می‌شود. افزایش روشنایی محیط احساس بزرگ‌تر بودن و جادار بودن محیط را به افراد القا می ­ کند! پس وجود آینه، مخصوصا در دستشویی ­هایی که فضای کوچک‌تری دارند، می­تواند بسیار سودمند باشد.

روشن­ تر شدن گوشه­ ها

گوشه ­های دستشویی اغلب از تاریک­ ترین نقاط هستند که توازن محیط را بر هم می­زنند. داشتن آینه برای روشن کردن یکپارچه­ ی محیط، این توازن را به محیط دستشویی بر­می­ گرداند.

جلوه بخشیدن به دکوراسیون

اگر شما هم به دکوراسیون سرویس بهداشتی خود اهمیت زیادی می ­دهید، باید بدانید که داشتن یک آینه دستشویی، در سبک مدرن یا سنتی، سرویس بهداشتی شما را به دکوراسیون مدنظرتان نزدیک­ تر می­ کند.

یافتن بهترین سایز آینه دستشویی

انتخاب سایز آینه از موضوعات بسیار مهم است، چرا که بزرگ یا کوچک بودن آینه بدون در نظر گرفتن بسیاری از موارد منجر به ناهمگونی محیط خواهد شد.

اهمیت سایز سینک در انتخاب عرض آینه

اصولا سایز سینک شما رابطه­ ی مستقیمی با فضای دستشویی شما دارد. دستشویی ­های بزرگ­تر گاهی حتی دارای دو سینک هستند! با توجه به این نکته، اندازه سینک شما برای انتخاب سایز آینه بهترین راهنمای شما است. شما می­ تواند آینه ­ای را انتخاب کنید که دو تا چهار اینچ (معادل 5.08 سانتی­متر تا  10.16 سانتی­متر) باریک ­تر از سینک و محفظه­ های اطراف آن باشد.

اهمیت قد افراد در انتخاب ارتفاع آینه

اگر شما فضای کافی برای نصب آینه­ های بلند دارید بهتر است در هنگام خرید آن حتما به این نکته توجه کنید که ارتفاع آینه در حدی باشد که استفاده­ کنندگان بتوانند به راحتی خود را در آینه ببینند. اگر فضای شما محدود است می ­توانید این محدودیت را با نصب آینه در ارتفاع مناسب مرتفع سازید.

انواع مختلف آینه دستشویی

آینه ­های دستشویی را می­ توان به روش ­های مختلفی دسته­ بندی کرد. یکی از این روش ­ها، دسته­ بندی در شش گروه کلی است.

آینه ­های فریم یا قاب دار

آینه­ هایی که توسط یک قاب احاطه شده ­اند. طرح ­های مختلف و رنگ­ های متنوع قاب ­ها، دست خریداران را برای انتخاب بهترین طرح باز می­ گذارد.

آینه­ های بدون فریم یا قاب

طرفداران دکوراسیون ­های مینیمال این آینه ­ها را به­ خوبی می­ شناسند! آینه ­هایی بدون فریم و دارای لبه­ های برآمده که فضای سرویس بهداشتی شما را مدرن و مینیمال جلوه می ­دهد.

آینه ­های دارای لامپ

این آینه ­های خاص که دارای نورپردازی داخلی هستند از جمله آینه ­های مدرن به­ حساب می­ آیند. اگر به نور بیشتر احتیاج دارید یا به دکوراسیون ­های مدرن ­تر علاقه ­مند هستید این نوع از آینه ­ها برای شما انتخاب خوبی است!

آینه­ های لبه­ دار

آینه­ هایی جادار که به واسطه ­ی داشتن لبه ­هایی برای قرار گرفتن وسایل بهداشتی، می­ توانند خیال شما را از این بابت راحت کنند.

آینه­ های محوری

آینه­ های فریم دار اما منعطف! این آینه­ ها با دو لولا به دیوار متصل می ­شوند و به شما این امکان را می­ دهند که بتوانید آینه را به سمت بالا و پایین حرکت دهید.

آینه ­های چرخشی

آینه ­هایی که با پایه آکاردئونی به دیوار وصل می­ شوند و قابلیت جابه­ جایی به سمت دیوار و خارج از آن را دارند. این مدل برای دستشویی­ هایی که فضای محدودی دارند بهترین گزینه است.

قیمت آینه دستشویی

یکی از نکات اساسی در انتخاب آینه روشویی قیمت آن است. اندازه، طرح، جنس و ... بر قیمت آینه تاثیرگذار است.

آینه ­های دارای لامپ قیمت­ های بالا­تری نسبت به آینه­ های ساده­ تر با اجزای کمتر دارند.

چند مدل نمونه برای خرید آینه دستشویی

در ادامه برای پیدا کردن طرح مد نظرتان می­ توانید از این ­مدل­­ ها ایده بگیرید و آینه­ ای برازنده برای سرویس بهداشتی خود تهیه کنید.

راهنمای خرید آینه دستشویی
نمونه آینه دستشویی

راهنمای خرید آینه دستشویی
نمونه آینه دستشویی

راهنمای خرید آینه دستشویی
نمونه آینه دستشویی

برای دیدن مدل­ های متنوع می­ توانید به سایت مجموعه تجسم سنتر مراجعه کنید. این مجموعه از تولیدکنندگان برتر آینه­ های دکوراتیو و دستشویی است.

در آخر

شاید تصور کنید انتخاب آینه دستشویی ارزان با کیفیت بالا، طرح جذاب و در عین حال با قیمت مناسب امکان­ پذیر نیست اما پیدا کردن فروشگاه­ های معتبر که همه­ ی موارد مدنظر شما را پوشش بدهد، کار چندان دشواری نیست! یکی از این مجموعه­ ها­، فروشگاه اینترنتی تجسم است که با ارسال کالا در کوتاه ­ترین زمان ممکن، پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت در زمان تحویل و خدمات متنوع دیگر، مشتریان خود را در پیدا کردن محصول موردنظر خود راهنمایی و رضایت حداکثری آن­ها را جلب می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)