میرنیوز

قدم های مهم برای انتخاب ۸ لباس ضروری هر کمد

قدم های مهم برای انتخاب ۸ لباس ضروری هر کمد 2021-10-11T11:05:36+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بعضی از لباس‌ها هستند که هرکسی باید داشته باشد و فارغ از جنسیت اکثر افراد در خانه از آنها استفاده می‌کنند. لباس‌های راحتی مانند انواع تیشرت و شلوارک‌های راحتی از این قبیل هستند. اکثر ما به داشتن بعضی لباس‌ها همیشه احتیاج داریم و هرجایی که باشیم برای راحتی بیشتر این لباس‌ها را با خود می بریم. برای مثال زمانی که می‌خواهیم به سفر برویم همیشه یک دست لباس اضافه راحتی برای خودمان برمی داریم. در حقیقت هر کسی به بعضی لباس‌ها احتیاج دارد. اینجا چند مورد از این لباس‌های ضروری که هر کس به آن احتیاج دارد را شرح خواهیم داد.

۱. تیشرت

اولین لباس ضروری برای هر کسی تیشرت های راحتی می‌باشد. تیشرت ها بسته به نوع و طرح شأن برای استفاده در منزل و خارج از منزل تولید می‌شوند و شما متناسب با نیاز خود می‌توانید طرحی را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را برایتان داشته باشد. شاید ترجیح دهید تیشرتی انتخاب کنید که هم بتوانیم در منزل از آن استفاده کنید و هم برای بیرون مناسب باشد. در هر صورت تیشرت ها انواع مختلفی دارند و بسیاری از آنها هم برای خانم‌ها هم برای آقایان مناسب هستند و این روزها بسیار می‌بینیم که تیشرت هایی بلند و اوور سایز با طرح‌های کارتونی تولید می‌شوند و دختران و پسران نوجوان از آن استفاده می‌کنند. این تیشرت های گشاد را اکثر پسران نوجوان همراه با شلوارهای گشاد می‌پوشند و اکثر دختران نوجوان تیشرت ها را همراه با شلوارهای مام فیت و ونس سفید استفاده می‌کنند.

۲. پیراهن

پیراهن یکی دیگر از لباس‌های ضروری برای آقایان است. اکثر مردان خوش پوش پیراهن‌های ساده و اندامی به همراه شلوارهای کتان راسته و کفش‌های مردانه چرمی استفاده می‌کنند. پیراهن‌های مردانه برای محیط‌های اداری و محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین برای میهمانی ها و دورهمی ها و همچنین جشن‌هایی مانند عروسی مردان خوش پوش از ترکیب پیراهن با سایر اکسسوری های مردانه استفاده می‌کنند.

۳. شلوار پارچه‌ای و شلوار جذب

شلوار پارچه‌ای بار دیگر با طراحی‌های مینیمال لباس به دنیای فشن معرفی شده است و بسیاری از کسانی که مینیمالیست هستند از شلوارهای پارچه‌ای ساده استفاده می‌کنند و داشتن شلوار پارچه‌ای یکی از ضروریات هر کمد لباسی می‌باشد و خصوصاً برای محل‌های اداری و محل کار این شلوارها بهترین گزینه هستند.

شلوار جین که هم راسته و هم نوع جذب آن طرفداران بسیاری دارد چیزی است که در کمد اکثر افراد وجود دارد و آن را به راحتی با لباس‌های مختلف ترکیب می‌کنند. شلوارهای جین راسته به تازگی دوباره مد شده‌اند و افراد زیادی از آنها استفاده می‌کنند و به نوعی جایگزین شلوارهای جین تنگ شده اند.

تمام مواردی که تا اینجا به آن اشاره شده شامل تیشرت، انواع شلوار و پیراهن را می‌توانید از برند محبوب بادی اسپینر تهیه کنید. بادی اسپینر یک برند ایرانی با کیفیت است که با تولید لباس‌هایی ساده و کاربردی نیاز شما برای یک خرید دلچسب را برطرف خواهد کرد. شما می‌توانید تمامی لباس‌های مورد نیازتان را از این برند به صورت اینترنتی خریداری کنید.

۴. بافت و هودی

قدم های مهم برای انتخاب ۸ لباس ضروری هر کمد

بافت و هودی دیگر لباس‌هایی هستند که شما در کمدتان به آنها احتیاج خواهید داشت. با فرا رسیدن فصل پاییز استفاده از بافت‌های نسبتاً نازک برای مقابله با سرمای پاییزی ضروری است و آقایان می‌توانند بافت‌هایی با رنگ‌های قهوه‌ای، کرم، خاکی، سبز یشمی یا زرشکی را به همراه شلوارهای مردانه راسته و کفش‌های چرمی استفاده کنند. استایل های مردانه پاییزه دقیقاً به اندازه استایل های پاییزه زنانه زیبا و جذاب هستند و بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرند. هودی ها هم یکی دیگر از لباس‌هایی هستند که در پاییز به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. هودی را هم برای پوشیدن در داخل منزل می‌توانید استفاده کنید و هم برای رفتن به خارج از منزل می‌توانید از یک هودی طرح دار زیبا به همراه کلاه‌های بافتنی و شلوارهای جین راسته استفاده کنید. در واقع بافت و هودی دو نوع از لباس‌هایی هستند که این روزها در میان نوجوانان و جوانان طرفدار بسیار زیادی دارند و با شروع فصل پاییز این نوع لباس‌ها بسیار پرفروش می‌شوند. روش‌های مختلف برای استایل کردن با هودی را در این مطلب مشاهده کنید.

۵. کاپشن و بارانی

برای فصل‌های بارانی مانند پاییز و بهار احتیاج دارید که از کاپشن و بارانی استفاده کنید. داشتن یک کاپشن چرم در کمدتان باعث می‌شود تا زیر باران خیس نشوید و بارانی هم می‌تواند برای روزهای بارانی مفید باشد اما از آنجایی که جنس پارچه‌های بارانی از جنس پارچه است نمی‌تواند به اندازه کاپشن‌های چرم جلوی خیس شدنتان را بگیرد. برای آن که در روزهای سرد پاییزی یک پوشش مناسب داشته باشید داشتن کاپشن چرم و همچنین داشتن یک بارانی حتماً به شما توصیه می‌شود.

۶. پالتو و کت

پالتو برای روزهای برفی ضروری است. نداشتن یک پالتو مناسب در روزهای سرد باعث ضعیف شدن و سرما خوردن شما می‌شود. بنابراین حتماً از یک پالتو مناسب برای روزهای زمستانی خود استفاده کنید. می‌توانید از کت‌های پاییزی با طرح‌های متنوع و پارچه‌های ضخیم استفاده کنید. توجه داشته باشید کت‌هایی که خریداری می‌کنید آستر دوزی شده باشند تا بتوانند بیشتر و بهتر گرمای بدن شما را در خود نگه دارند. استفاده از کت‌های زمستانی به همراه یک بافت ضخیم در زیر کت و شلوارهای کتان برای آقایان بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

این کت‌ها هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب هستند و همچنین هم برای فصل پاییز و هم زمستان می‌توانید از آنها استفاده کنید. ست کت نسبتاً کوتاه به همراه شلوارهای پارچه‌ای یا کتان با رنگ‌های پاییزی برای خانم‌ها به همراه کتونی های ونس یک ترکیب امروزی و جذاب به شما خواهد داد. همچنین می‌توانید از کت‌های طرح دار پاییزه به همراه دامن کلوش و جوراب شلواری استفاده کنید تنها باید این نکته را در نظر بگیرید که کتی که می‌پوشید حتماً کوتاه باشد.

۷. شال و کلاه زمستانی

قدم های مهم برای انتخاب ۸ لباس ضروری هر کمد

شال و کلاه زمستانی برای روزهای سرد زمستان حتماً لازمتان می‌شود. استفاده از شال کلاه‌های زمستانی استایل های خاص و زیبا ای برای این فصل به شما می‌دهند و شما می‌توانید تنوع بالایی در استایل پاییزه و زمستانه خود داشته باشید و این کار را باید تنها با استفاده از چند دست کلاه و شال گردن انجام دهید. ترکیب کلاه و شال بافتنی با هودی همچنین ترکیب کلاه چرم با کت‌های طرح دار و یا ترکیب کلاه‌های پشمی با پالتو های بلند بی شک زیبایی منحصر به فردی به شما می‌بخشد بنابراین از استفاده از کلاه و شال برای زمستان غافل نشوید.

۸. لباس‌های شب زنانه

لباس‌های شب و لباس‌های مهمانی برای خانم‌ها یکی از ضروریات درون کمد شأن است و برای رفتن به مجالس و مهمانی‌ها این ست لباس‌ها لازم است. بعضی خانم‌ها از پیراهن‌های بلند لباس‌های تجملاتی استقبال نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند یک استایل اسپرت برای مهمانی‌ها داشته باشند. اما بسیاری از خانم‌ها نسبت به استفاده از لباس‌های زرق و برق دار احساس رضایت می‌کنند و چندین دست لباس مهمانی در کمد شأن دارند. داشتن لباس‌های زنانه زیبا برای خانم‌ها لازم است و حتی اگر علاقه‌ای به پوشیدن آنها ندارید سعی کنید تا با یک خیاط مشورت کنید و لباسی مورد پسند خودتان برای رفتن به مهمانی داشته باشید.

برند ال سی وایکیکی یکی دیگر از برندهای با کیفیتی است که میتواندی تمامی مواردی که تا اینجا ذکر شد را از آن به صورت اینترنتی خریداری کنید. انواع لباس مردانه و زنانه ال سی وایکیکی و حتی ادکلن‌های مختلف این برند را می‌توانید با بهترین کیفیت از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنید.

لباس‌های دیگر زیادی وجود دارند که می‌توانید از آنها در کمدتان استفاده کنید اما آنچه در اینجا به آن اشاره شد اکثر ضروریاتی بود که نیاز است درون کمدتان حتماً وجود داشته باشد. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)