میرنیوز

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مطمئن

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مطمئن 2021-10-11T10:52:14+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چند سوال متداولی وجود دارد که معمولاً از افرادی که در مورد انتخاب یک شرکت طراحی سایت تصمیم می‌گیرند پرسیده می‌شود. در اینجا چند مورد به همراه پاسخ آنها آمده است.

هزینه ساخت سایت چقدر باید باشد؟

هر شرکت طراحی سایت متفاوت است. آنها خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهند، اهداف را به روش‌های مختلف انجام می‌دهند، پروژه‌های خود را برون سپاری می‌کنند، یا آن را با نیروی تمام وقت در محل کار پیش می‌برند. هزینه وب سایت شما به چند مورد بستگی دارد. شرکتی که انتخاب می‌کنید چگونه کار می‌کند، آیا آنها ساعتی، ماهانه یا به صورت کلی روی پروژه شما کار می‌کنند؟ آیا یک متخصص در وب سایت شما کار می‌کند یا چندین نفر؟ اینها مواردی است که هنگام محاسبه هزینه بالقوه یک وب سایت باید در نظر بگیرید.

برخی عوامل دیگر شامل مواردی است که سایت شما به آن احتیاج دارد. آیا از ابتدا ساخته می‌شود یا باز طراحی می‌کنید؟ وب سایتی که از ابتدا ساخته می‌شود هزینه بیشتری خواهد داشت، زیرا انرژی و زمان بیشتری نیاز دارد. آیا وب سایت شما بر روی پلتفرمی مانند وردپرس قرار می‌گیرد یا کاملاً از کد HTML ساخته شده است؟ اینها همه متغیرهای مهمی هستند که تعیین می‌کنند چقدر وب سایت شما هزینه خواهد داشت. بنابراین تعیین قیمت دقیق یک وب سایت چقدر دشوار است.

چگونه مشتریان را جذب کنیم؟

یک سوال متداول در بین صاحبان مشاغل این است که چگونه ترافیک به وب سایت تازه طراحی شده آنها جریان می‌یابد و این سوال خوبی است. برای اینکه وب سایت خود را متمایز کنید، باید یک پروسه بهینه سازی موتور جستجو یا SEO را شروع کنید. بدون این مورد، بعید است که وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد و بنابراین، حجم بالایی از ترافیک را برای تجارت و طراحی سایت فروشگاهی شما به صورت آنلاین ایجاد نمی‌کند.

سئو ترکیبی از تکنیک‌هایی است که برای بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو استفاده می‌شود و به همین ترتیب، به راحتی در اینترنت یافت می‌شود. برخی از استراتژی‌های SEO شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی، ایجاد محتوا و ایجاد یک وب سایت با کاربری آسان است.

ساخت سایت من چقدر طول می‌کشد؟

ساخت سایت مناسب برای کسب و کار شما شامل مراحل زیادی است. شرکت طراحی سایت ابتدا باید اهداف و چشم اندازهای شما در مورد پروژه را به تفصیل بفهمد. سپس آنها باید تحقیق کنند، فریم‌های مناسب را پیشنهاد کنند، آن‌ها را بازبینی کنند، وب سایت را بسازند و توسعه دهند و البته اصلاحات نهایی را انجام دهند.

با در نظر گرفتن همه این مراحل، اکثر وب سایت‌ها از ابتدا تا انتها حداقل ۱۲ تا ۱۶ هفته طول می‌کشد. با این حال، زمان ممکن است بسته به اهداف، طراح و سایر متغیرها کمی طولانی‌تر

طراحی وب و کسب و کار شما

طراحی وب به طور کلی یک صنعت پیچیده و دائماً در حال تغییر است. یافتن شرکت طراحی وب مناسب برای کسب و کار شما برای موفقیت آنلاین شرکت شما ضروری است. چه شما محصولاتی می‌فروشید و چه چیزهایی تولید می‌کنید، یک وب سایت با کیفیت و عملکرد بالا به شما قدرت لازم برای کسب درآمد بیشتر را می‌دهد.

بهترین شرکت‌های طراحی وب از هر نظر به شرکت شما اهمیت می‌دهند

در حالت ایده آل، یک شرکت طراحی سایت عالی بر نتایج، تجربه کاربر و بودجه شما متمرکز است. آنها در نظر می‌گیرند که چه کاری می‌توانند انجام دهند و شما چه هزینه‌هایی را می‌توانید انجام دهید تا بتوانید وب سایتی را که برای شرکت شما درآمد ایجاد می‌کند دریافت کنید.

علاوه بر این نگران عملکرد و نگهداری سایت در طول زمان هستند. هر تجربه کاربری در سایت شما باید مثبت، یکپارچه و آسان باشد و در غیر این صورت شرکت انتخابی شما باید زمان لازم را برای رفع مشکلات آن اختصاص دهد. شما همیشه باید اولویت آنها باشید!

شرکت طراحی سایت نونگار خطوط ارتباطی باز با شما و تیم شما دارد تا اطمینان حاصل شود که همیشه دقیقاً می‌دانید که در طراحی وب سایت شما چه می‌گذرد. آنها باید بتوانند به سوالات شما پاسخ دهند و مشکلات کوچک را در عرض چند ساعت برطرف کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

دانلود سریال نیسان آبی قسمت اول با حجم رایگان

دانلود سریال نیسان آبی قسمت اول با حجم رایگان
2021-10-19T18:12:28+03:30
دانلود قسمت 1 سریال نیسان آبی از ساعت 8 صبح چهارشنبه با کلیک روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی با بالاترین...

حیات غیبی برنده خودرو جشنواره طلایی بازار مهستان استان البرز

حیات غیبی برنده خودرو جشنواره طلایی بازار مهستان استان البرز
2021-10-19T17:45:51+03:30
حالا دیگر گوی ها و شماره ها تعیین کننده هستند آن هم بعد از مدت ها انتظار. این آخرین است آخرین شماره برای انتخاب برنده خودرو جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تج...

آشنایی با پچ پنل، پچ کورد و کاربردهای آن‌ها

آشنایی با پچ پنل، پچ کورد و کاربردهای آن‌ها
2021-10-19T17:32:28+03:30
آشنایی با انواع تجهیزات مخابراتی از جمله پچ پنل و پچ کورد به افراد کمک می کند تا بتوانند شناخت بهتری از این تجهیزات داشته باشند. ...

کپسول آتش نشانی برای منزل چه ویژگی هایی دارد؟

کپسول آتش نشانی برای منزل چه ویژگی هایی دارد؟
2021-10-19T17:19:08+03:30
از اولین و مهمترین مسائلی که باید به هنگام زندگی در منزل یا محل کار به آن بپردازیم، رعایت نکات ایمنی و داشتن تجهیزات آتش نشانی می باشد. همانطور که می دانید ر...

دستگاه جوجه کشی خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

دستگاه جوجه کشی خوب دارای چه ویژگی هایی است؟
2021-10-19T17:05:49+03:30
یکی از صنایعی که بسیار رو به رشد بوده و سودآوری خوبی نیز دارد، صنعت پرورش طیور می باشد. مانند تمامی کسب و کارهای دیگر، افرادی که به دنبال ورود به این رشته و ...

لوگو پی ال سی (LOGO PLC) یا رله های قابل برنامه ریزی چیست؟

لوگو پی ال سی (LOGO PLC) یا رله های قابل برنامه ریزی چیست؟
2021-10-19T16:52:28+03:30
امروزه رله های قابل برنامه ریزی، فصل مشترک فعالیت بسیاری از برق کاران و حتی مشاغل مرتبط با رشته برق شده است و در طراحی و سیم کشی برق،مثل نورپردازی ها و روشنا...

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو
2021-10-19T16:25:48+03:30
بر هیچکس پوشیده نیست که با توجه به قیمت بالای ماشین‌ها، مراقبت از قطعات و لوازم یدکی خودرو بسیار ضروری است. هر وسیله مکانیکی نیاز به بررسی و رسیدگی مرتب دارد...

قیمت ترجمه شناسنامه

قیمت ترجمه شناسنامه
2021-10-19T16:12:37+03:30
شناسنامه یکی از اصلی ترین مدارک هویتی مورد نیاز برای ترجمه رسمی است. بنابراین تقریبا تمام متقاضیان سفر به خارج از کشور برای اخذ ویزا، امور حقوقی و ثبت ازدواج...

دانلود سریال نیسان آبی – قسمت 1 کامل و قانونی

دانلود سریال نیسان آبی – قسمت 1 کامل و قانونی
2021-10-19T16:12:36+03:30
برای دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تحقق جهش تولید در کارخانه نتیجه کمک های بانک ملی ایران است

تحقق جهش تولید در کارخانه نتیجه کمک های بانک ملی ایران است
2021-10-19T15:19:08+03:30
ظهیر امامی با اشاره به این که انواع خدماتی که بانک ملی ایران به مجموعه ما ارائه می‌کند موجب شده شاهد جهش تولید در عرصه کار و تولید در کارخانه باشیم، گفت: اگر...

ارائه متنوع ترین خدمات «کارتی» از سوی بانک ملی ایران

ارائه متنوع ترین خدمات «کارتی» از سوی بانک ملی ایران
2021-10-19T15:19:08+03:30
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد که این بانک از متنوع ترین خدمات «کارتی» در نظام بانکی برخوردار است.

دو راهی دریافت درگاه پرداخت مستقیم یا واسط، کدام بهتر است؟

دو راهی دریافت درگاه پرداخت مستقیم یا واسط، کدام بهتر است؟
2021-10-19T15:05:56+03:30
امروزه انتخاب درگاه پرداخت مناسب برای سایت به یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار و یا افرادی که تمایل دارند فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند تبدیل...

کاهش ارزبری بیش از ۳۷ میلیون یورو برای داخلی‌سازی قطعات میز پنجم ایران خودرو

کاهش ارزبری بیش از ۳۷ میلیون یورو برای داخلی‌سازی قطعات میز پنجم ایران خودرو
2021-10-19T15:02:33+03:30
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: از میز اول خودکفایی تاکنون، ۱۴۹ قطعه برای داخلی‌سازی تعریف شده که تا امروز ۸۷ قطعه با کاهش ارزبری سالانه ۶۹.۴ میلیون یور...

بهترین تلویزیون های اندروید 2021

بهترین تلویزیون های اندروید 2021
2021-10-19T14:39:09+03:30
اگر قصد خرید تلویزیون دارید به احتمال زیاد انتخاب شما یکی از مدل های هوشمند صفحه تخت با کیفیت تصویر فورکی است. در این میان آشنایی با بهترین مدل ها، ریسک خرید...

برای حفظ سلامتی از تست کرونا در منزل با نرسینو استفاده کنید!

برای حفظ سلامتی از تست کرونا در منزل با نرسینو استفاده کنید!
2021-10-19T13:59:09+03:30
یکی از مشکلاتی که امروزه افرادی که واکسینه نشده اند و قصد سفر و انجام برخی از امور را دارند و با آن روبه رو هستند انجام تست کرونا است. این تست ها قابل اعتماد...

روش‌های انتخاب و خرید نهال گردو که بازدهی باغ را ۲ برابر می کند

روش‌های انتخاب و خرید نهال گردو که بازدهی باغ را ۲ برابر می کند
2021-10-19T13:55:54+03:30
در این مطلب قصد داریم تا فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین نهال گردو برای باغمان را بررسی نموده و سپس بهترین ارقام گردو درایران را معرفی کنیم.

آغاز سال تحصیلی جدید با اینترنت رایگان رایتل

آغاز سال تحصیلی جدید با اینترنت رایگان رایتل
2021-10-19T13:19:15+03:30
بسته‌های اینترنت رایگان رایتل برای دانشجویان و طلاب، معلمان و اساتید دانشگاه فعال شد.

نوروپاتی دیابتی در سالمندان

نوروپاتی دیابتی در سالمندان
2021-10-19T13:19:14+03:30
بیماری نوروپاتی دیابتی در سالمندان را بیشتر بشناسید تا در نگهداری از سالمندان، با دانش بیشتری عمل کنید.

گرماتاب چیست؟ و چه انواعی دارد؟

گرماتاب چیست؟ و چه انواعی دارد؟
2021-10-19T13:06:05+03:30
یکی از وسایل مهم گرمایشی صنعتی گرماتاب ها هستند. این دستگاه ها با قدرت بالایی که دارند می توانند فضاها و سالن های بزرگ صنعتی را گرم کنند. در ادامه با گرماتاب...

عبور همراه کارت از مرز 3 میلیون نصب فعال کافه بازار

عبور همراه کارت از مرز 3 میلیون نصب فعال کافه بازار
2021-10-19T13:06:04+03:30
تعداد نصب‌های فعال اپلیکیشن پرداخت همراه کارت در کافه‌بازار از مرز 3 میلیون کاربر عبور کرد.

فعلاً شرایط واردات خودرو فراهم نیست/ خروج خودروهای ناقص از پارکینگ خودروسازان

فعلاً شرایط واردات خودرو فراهم نیست/ خروج خودروهای ناقص از پارکینگ خودروسازان
2021-10-19T12:49:11+03:30
رئیس ایدرو گفت: وزیر صمت مخالفتی با واردات خودرو ندارد ولی در حال حاضر شرایط فراهم نیست.

تور ترکیه را از آژانس های مسافرتی معتبر بخواهید

تور ترکیه را از آژانس های مسافرتی معتبر بخواهید
2021-10-19T12:39:12+03:30
کشور ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی دنیاست که هر ساله از هزاران گردشگر بین‌المللی میزبانی می‌کند. در سال‌های اخیر توجه ویژه این کشور به صنعت توریسم، ه...

افزایش تولید خودرو به سالانه سه میلیون دستگاه شدنی است

افزایش تولید خودرو به سالانه سه میلیون دستگاه شدنی است
2021-10-19T12:35:56+03:30
دبیر انجمن قطعه سازان گفت: برنامه تولید ۳ میلیون دستگاه خودرو تا افق ۱۴۰۴ امکان پذیر است ولی نیازمند یکسری پیش‌نیاز از جمله تعامل با بخش خصوصی خواهد بود.

فعلا شرایط واردات خودرو فراهم نیست/ خروج خودروهای ناقص از پارکینگ خودروسازان

فعلا شرایط واردات خودرو فراهم نیست/ خروج خودروهای ناقص از پارکینگ خودروسازان
2021-10-19T12:35:55+03:30
رئیس ایدرو گفت: وزیر صمت مخالفتی با واردات خودرو ندارد ولی در حال حاضر شرایط فراهم نیست.

قیمت مصوب تخم‌مرغ بسته‌بندی اعلام می شود

قیمت مصوب تخم‌مرغ بسته‌بندی اعلام می شود
2021-10-19T12:35:55+03:30
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار گفت: برای ساماندهی به وضعیت بازار تخم مرغ مقرر شد تا پایان این هفته، قیمت مصوب انواع تخم‌مرغ‌های بسته بندی شده اعلام شود.

سرانه مصرف شیر در کشور ٣ لیوان در هفته / کرمانی‌ها هفته‌ای ۷۷ لیوان نوشابه می‌نوشند

سرانه مصرف شیر در کشور ٣ لیوان در هفته / کرمانی‌ها هفته‌ای ۷۷ لیوان نوشابه می‌نوشند
2021-10-19T12:35:54+03:30
سرانه مصرف شیر افراد ١۵ ساله و بیش‌تر در هفته در سال ١٣٩٩، به طور متوسط ٩٨‌.٢ لیوان برآورد شده که استان اردبیل با ۶٣.٣ لیوان در هفته بیشترین سرانه مصرف شیر ر...

هتل های لوکس تهران را با پرشین هتل رزرو کنید

هتل های لوکس تهران را با پرشین هتل رزرو کنید
2021-10-19T12:05:55+03:30
در عنوان های زیر به شرح 3 هتل لوکس تهران پرداخته ایم که شما باید با توجه به دانش و اطلاعات خود، بین این هتل های تهران، یکی را به عنوان لوکیشن فیلم گنج قارون ...

با یکدیگر همنفس شدیم

با یکدیگر همنفس شدیم
2021-10-19T12:02:35+03:30
روزهای دشوار مبارزه با بیماری مهلک کرونا، بانک مهر ایران دست افراد رنجور از این بیماری را به مهربانی فشرد و با درد آن‌ها همنفس شد.

قانون جدید بیمه شخص ثالث

قانون جدید بیمه شخص ثالث
2021-10-19T12:02:35+03:30
در ادامه با ما همراه باشید تا با قانون جدید بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۰ و راننده محور شدن این بیمه بیشتر آشنا شوید.

قیمت دلار ۲۷ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۷ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۳۸ تومان رسید
2021-10-19T11:49:13+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۳۸ تومان رسید.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)