میرنیوز

حل مشکلات ویندوز حضوری

حل مشکلات ویندوز حضوری 2021-10-10T12:22:17+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام امداد رایانه، در روزگاری که کامپیوتر جزو ملزومات جدایی‌ناپذیز کار و زندگی است خدماتی را که در نهایت سهولت، سرعت و مهارت انجام شود و به ویژه قابل اعتماد و معتبر باشد کجا بایدیافت؟ پاسخ ساده است؛ امداد رایانه تهران یکی از معتبرترین مراکز ارائه خدمات نصب نرم‌افزار در محل؛ با برخورداری از سابقه‌ای درخشان و طولانی و بیش از ۱۰ ایستگاه کاری در تهران،در کمتر از یک ساعت  بدون هیچگونه هزینه‌ی ایاب و ذهاب در محل مد نظر شما حاضر شده و تخصصی‌ترین خدمات حل مشکلات ویندوز حضوری را به شما ارائه می‌دهد. در هر نقطه از تهران بزرگ که باشید فرقی نمی‌کند کلیه خدمات نصب نرم‌افزار در محل در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد. اگر شما هم دغدغه‌ی مهم اعتماد و اعتبار مراکز خدمات رایانه‌ای را دارید ای‌نماددو ستاره، نماد ساماندهی و ایستگاه‌های متعدد خدمات‌دهی حاصل سالها تجربه،تخصص و اعتبار امداد رایانه است که می‌تواند گنج اعتماد را به شما هدیه کند. برای سنجش صحت ادعا و اصالت خدمات امداد رایانه کافیست به نشانی www.tamir-computer.com مراجعه نموده و نشان ای‌نماد دوستاره و نشان ساماندهی (نماد اعتماد الکترونیک‌) را که نشانگر پاسداشت اعتماد مشتریان عزیز است در پایین صفحه مشاهده کنید.

برای حل مشکلات ویندوز حضوری به کجا مراجعه کنم؟

برای دریافت انواع خدمات نصب نرم افزار در محل اعم از نصب ویندوز، رفع کندی ویندوز در منزل و سایر خدمات از این دست، فقط کافیست به نشانی اینترنتی www.tamir-computer.com مراجعه نموده و یا با شماره های ذیل ارتباط برقرار کنید.

09122654736

44100334

22387862

86029907

66919863

33529664

تیم متخصصان امداد رایانه سریع و بدون اخذ هزینه‌ی ایاب و ذهاب در محل حاضر شده و انواع خدمات نصب نرم‌افزار در محل را با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهند داد.

ای‌نماد و نشان ساماندهی چه نقشی در اعتبار فعالیت سایت‌ها دارند؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانید این دو نشان اساسا چه هستند و چگونه اعطا می‌شوند؟

ای‌نماد چیست؟

ای‌نماد (E-Namad) لوگوی اعتماد و اعتبار است که طی فرآیندی دقیق و حساب شده از سوی مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیک به وبسایت‌های تجاری که به ارائه خدمات تجاری و خرید و فروش آنلاین می‌پردازند؛اعطا  می‌شود. از آنجایی که  دریافت  این نشان مستلزم رعایت ضوابط ویژه‌ای از سوی سایت متقاضی است بنابراین کاملا ضابطه‌مند و تعهدآور بوده و سایت دارای این نشان موظف است تمام قوانین مشتری‌مداری را کاملا رعایت نماید. هرگونه تخلف از اصول و قوانین معاملات اینترنتی عواقب سنگینی برای دارنده‌ی این نشان در پی خواهد داشت.بنابراین احتمال کلاهبرداری در این سایت‌ها تقریبا صفر است.

نشان ساماندهی (نماد اعتماد الکترونیک) چیست؟

نشان ساماندهی به منزله‌ی تایید احراز هویت مدیر سایت توسط ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی کشور است در خلال این احراز هویت سایت کاملا از طرف ستاد مورد بازبینی قرار می‌گیرد و بسیار دقت می‌شود که هیچ‌ یک از فعالیت‌های سایت با اساسنامه‌ی شرکت یا فعالیت تعریف شده‌ی سایت مغایرت نداشته باشد.پس از بررسی‌های دقیق توسط کارشناسان خبره‌ی ستاد ساماندهی؛ چنانچه متقاضی تایید صلاحیت نهایی را اخذ نموده باشد نماد با اعتبار 6 ماهه به او اعطا می‌شود و اگر هنوز صلاحیت متقاضی در دست بررسی باشد مدت اعتبار این نماد 3 ماه خواهد بود.

حل مشکلات ویندوز حضوری
ای‌نماد (E-Namad) لوگوی اعتماد و اعتبار سایت‌های تجاری  است.

مهمترین علل بالا نیامدن ویندوز کدام است ؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات ویندوز که باعث سردرگمی کاربران می‌شود بوت نشدن یا به اصطلاح بالا نیامدن ویندوز است.معمولا یافتن علت مشکل، مهمترین گام رفع آن است. بنابراین اگر شما به همین دلیل نیاز به حل مشکل ویندوز حضوریپیدا کردید بهتر است قبل از هر کاری چند علت رایج این مشکل را بررسی کنید.عدم هماهنگی قطعات سیستم، خرابی رم، فقدان درایور مناسب به ویژه در رابطه با کارت‌های گرافیک، ویروسی شدن سیستم، پرشدن حافظه بافر که مختص پرینتر است، گرمای بیش از حد، نرم‌افزارهای بی‌استفاده‌ای که بی‌جهت نصب شده‌اند و بالاخره مشکلات ناشی از منبع تغذیه و نوسانات برق مهمترین علل بالا نیامدن ویندوز هستند که حتی ممکن است منجر به خرابی کامل سیستم شوند. بنابراین در صورت بروز این مشکل ابتدا تمام لوازم جانبی را جدا نموده و هرکدام از این علت‌ها را بررسی کنید.

حل مشکلات ویندوز حضوری
حل مشکلات ویندوز حضوری  سریع و با مناسب‌ترین هزینه .

ارائه تخصصی‌ترین و با کیفیت‌ترین  خدمات نصب نرم افزار در محل در سریعترین زمان

زندگی در عصر سرعت و تکنولوژی باعث شده ارزش گوهر زمان را بیش از پیش دریابیم و وجود ایستگاه‌های متعدد کاری در نقاط مختلف تهران و برخورداری از تجربه و تخصص یک تیم مجرب این امکان را به ما داده که به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان  به حل مشکلات ویندوز حضوری بپردازیم. تفاوتی ندارد این خدمات نرم‌افزاری نصب ویندوز در غرب تهران باشد یا شرق آن، نصب ویندوز در شمال تهران یا نصب ویندوز در جنوب تهران فرقی ندارد. جانمایی ایستگاه ‌های کاری  امداد رایانه به گونه‌ای است که  گستره‌ای به وسعت تهران بزرگ را به سهولت پوشش می‌دهد.اگر هدف نصب ویندوز در شرق تهران باشد یا نصب نرم افزار در محل کار شما در غرب تهران یا هر جای دیگر تیم مجرب امداد رایانه بدون اینکه هزینه‌ای بابت ایاب و ذهاب دریافت کند در کمتر از یک ساعت در محل حاضر شده و انواع خدمات نصب نرم افزار در محل را در نهایت کیفیت ارائه می‌دهد.

حل مشکلات ویندوز حضوری
امداد رایانه گستره‌ای به وسعت تهران بزرگ را به سهولت پوشش می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)