میرنیوز

بهترین راه کاهش هزینه آگهی برای آژانس‌های املاک؛ ارزان‌تر آگهی کنید

بهترین راه کاهش هزینه آگهی برای آژانس‌های املاک؛ ارزان‌تر آگهی کنید 2021-10-10T12:22:17+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیوار، اگر شما کاربر عادی باشید و ملک خود را در دیوار آگهی کنید، هزینه‌ای برای شما ندارد و خدمات این اپلیکیشن برای کاربران عادی کاملا رایگان است. اما دفاتر املاک که به صورت حرفه‌ای از این سرویس استفاده می‌کنند و تعداد آگهی‌های آن‌ها زیاد است، برای ثبت آگهی باید مبلغی پرداخت کنند. در واقع درآمد دیوار از طریق همین کاربرانی است که در دسته‌هایی مثل املاک به‌صورت حرفه‌ای و برای کسب درآمد فعالیت می‌کنند. از سوی دیگر برای بهبود عملکرد آگهی نیاز است تا از خدماتی چون «فوری» و «نردبان» استفاده کنند که آن هم هزینه دارد. این مبالغ نسبت به آورده‌ای که دارند زیاد نیست و در قیاس با سود انجام معامله ناچیز است، اما در تعداد بالای آگهی به هر حال هزینه‌ای است که قابل چشم‌پوشی نیست. ما در این یادداشت به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید این هزینه‌ها را کاهش دهید و در عین حال تعداد تماس‌هایی که به خاطر ثبت آگهی دریافت می‌کنید را بیشتر کنید.

راه حل، ثبت‌نام در پنل املاک دیوار است                                                                 

دیوار برای ساده کردن مدیریت آگهی‌ها و همچنین به‌صرفه کردن فعالیت حرفه‌ای دفاتر املاک در شهرهای تهران، کرج، قم، اهواز، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز پنلی اختصاصی دارد که ثبت‌نام در آن رایگان است.

بهترین راه کاهش هزینه آگهی برای آژانس‌های املاک؛ ارزان‌تر آگهی کنید

دفاتر املاک با ثبت نام در این سامانه از مزایایی بهره‌مند می‌شوند که علاوه بر کاهش هزینه‌ها به عملکرد بهتر آگهی آن‌ها هم کمک می‌کند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین مزایای این پنل می‌پردازیم:

۱. انتشار نامحدود آگهی در روز

با ثبت‌نام در این پنل تمام محدودیت‌های تعداد ثبت آگهی روزانه برداشته می‌شود و می‌توانید به تعداد نامحدود آگهی املاک در دیوار ثبت کنید.

۲. بهره‌مندی از پکیج‌ها و تخفیف‌های پنل

این مهم‌ترین ویژگی جذاب پنل املاک است. وقتی شما آگهی هایتان را به‌صورت عادی منتشر می‌کنید، قیمت ثبت و نردبان هر آگهی، فارغ از تعداد آگهی‌های شما ثابت است، اما با ثبت نام در پنل می‌توانید به پکیج‌های متنوعی دسترسی داشته باشید که به‌طور چشمگیری باعث کاهش هزینه‌هایتان می‌شود. از طرفی به کاربران پنل تخفیف‌هایی تعلق می‌گیرد که منجر به کاهش هر چه بیشتر هزینه آگهی‌ها می‌شود.

۳. مدیریت ساده‌تر آگهی‌ها

شما می‌توانید تمام آگهی‌های خود را به صورت یک‌جا در پنل مشاهده کنید و مثلا چند آگهی را به صورت گروهی نردبان کنید که باعث می‌شود در وقت شما صرفه‌جویی شود.

۴. مدیریت و نظارت مشاوران

شما در پنل املاک می‌توانید مشاوران خود را راحت‌تر مدیریت کرده و بر عملکرد آن‌ها نظارت کنید. این ویژگی خصوصا در دفاتری که در آن‌ها پورسانت مشاوران بر اساس عملکرد شناور است، کاربردی است.

۵. صفحه اختصاصی به‌مثابه دفتر مجازی

اگر شما مشاور املاک هستید، حتما در بین آگهی های دیوار دیده‌اید که برای برخی از آن‌ها نام آژانس املاک قید شده و برخی هم صفحه‌ای اختصاصی دارند که درست مانند دفتری مجازی برای آژانس‌ها است که کاربران می‌توانند تمام آگهی‌های آن آژانس را مشاهده کنند.

بهترین راه کاهش هزینه آگهی برای آژانس‌های املاک؛ ارزان‌تر آگهی کنید

تجربه نشان داده که کاربران به این آگهی‌ها بیشتر اعتماد می‌کنند و این ویژگی به برندسازی آژانس‌ها هم کمک می‌کند. برای استفاده از این قابلیت باید حتما در پنل املاک دیوار ثبت نام کرده باشید.

۶. پشتیبانی اختصاصی

پشتیبانی دیوار پاسخگوی همه کاربران در همه دسته‌های مختلف این اپلیکیشن است، اما شما با ثبت‌نام در پنل املاک می‌توانید به پشتیبانی اختصاصی دسترسی داشته باشید که هم سرعت بالاتری در پاسخ‌گویی دارد و هم پشتیبان‌های آن آموزش‌دیده هستند و در حوزه املاک تخصص دارند که منجر به ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت‌تر به شما می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)