میرنیوز

نکات مهم برای انتخاب لباس مناسب بر اساس فرم بدن

نکات مهم برای انتخاب لباس مناسب بر اساس فرم بدن 2021-10-10T11:02:25+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ال سی وایکیکی، طراحان لباس با الهام از موارد مختلفی لباس‌هایشان را طراحی می‌کنند و همیشه به این نکته توجه دارند که لباسی که طراحی می‌کنند عیوب اندام شما را برطرف کنند و نکات مثبت آن را بزرگتر جلوه دهند. هنر طراحی لباس در واقع ارتباط مستقیمی با شناخت آناتومی بدن انسان (به طور مجزا آناتومی بدن زنان، مردان، کودکان) دارد و برای آن که طراحان لباس بتوانند طراحی خاص و خوبی داشته باشند حتما باید دوره های شناخت آناتومی بدن را به طور کامل بگذرانند. شاید شما هم نیاز داشته باشید که بتوانید لباس های مناسب تری بر اساس معیار های مرتبط با آناتومی بدنتان برای خود تهیه کنید اما از دانش شناخت آناتومی بدن اطلاعی ندارید. ما در این مقاله می‌خواهیم با آموزش بعضی نکات به شما کمک کنیم تا بتوانید لباس‌های مناسب‌تری برای خود تهیه کنید.

لباس‌های استاندارد

لباس‌های استاندار لباس‌هایی هستند که با اندازه گیری دقیق برای سایزهای مختلف فارغ از در نظر گرفتن ایرادهای اندامی دوخته می‌شوند. اما اگر شما ایراد اندامی دارید باید در نظر بگیرید که تمامی لباس‌های نرمال شاید روی تن شما به اندازه کافی زیبا نباشند و تنها چند لباس خاص که ایراد های اندامتان را می‌پوشانند برای استایلتان مناسب می‌باشند.

نکات مهم برای انتخاب لباس مناسب بر اساس فرم بدن

اگر اندام شما نرمال است می‌توانید از لباس های نرمال به راحتی استفاده کنید و اگر هم این طور نیست باید به دنبال لباس‌هایی باشید که پوشش دهنده ایرادهای اندامی شما باشند. مدل های مختلف پیراهن و تیشرت های بادی اسپینر بسیار متنوع هستند و متناسب با سلیقه ایرانیان است، و شما می‌توانید لباس‌های مورد نظرتان را به صورت آنلاین از این برند سفارش دهید.

افراد چاق چه لباسی بپوشند؟

لباس مناسب برای افراد چاق عموما لباس هایی هستند که اندام را باریک تر نشان دهند. همانطور که می‌دانید لباس های تیره اندام را جمع و جور تر نشان می‌دهند و لباس های روشن شما را پر تر نشان می‌دهند اما علاوه بر این رعایت نکاتی در دوخت لباس برای افراد اوور سایز می‌تواند در باریک به نظر رسیدن اندامتان موثر باشد. برای مثال اگر در برش لباس از برش های سر شانه استفاده کنیم و قسمت هایی که برش خورده یعنی دو طرف پهلوی لباس را کمی بلندتر از وسط لباس بگیریم لباس باعث می‌شود شما بسیار لاغرتر از آنچه هستید به نظر برسید. اما اگر لباس برش‌های افقی داشته باشد و رنگ پارچه آن روشن باشد و بیش از اندازه تنگ و چسبان باشد شما بسیار چاق‌تر به نظر می‌رسید بنابراین در انتخاب لباس به نوع برش لباس و رنگ آن دقت کنید. افرادی که سایز بزرگ هستند هرگز نباید از لباس‌های چسبان استفاده کنند. این که اندام شما با یک لباس گشاد یک دست دیده شود بسیار زیباتر از این است که چربی‌ها بدنتان در لباسی که پوشیده‌اید معلوم باشد.

افراد لاغر چه لباسی بپوشند؟

نکات مهم برای انتخاب لباس مناسب بر اساس فرم بدن

عموما افراد لاغر به دنبال روش‌های چاقی هستند و کسانی که اضافه وزن دارند می‌خواهند تا لاغر شوند. داشتن پوشش مناسب برای هر دو دسته بهترین راه رسیدن به استایل دلخواه‌شان است. البته داشتن اراده برای این که آن گونه که دوست دارید زندگی کنید بسیار انرژی بخش است. اما اگر به یک مهمانی دعوت شده اید و اندامتان بیش از اندازه لاغر است باید با لباس مناسبی این لاغری را بپوشانید. از لباس‌های بیش از اندازه کوتاه که باعث می‌شوند دست‌ها و پاهایتان معلوم شوند استفاده نکنید. لباس‌های بلند برایتان مناسب‌تر هستند یا می‌توانید از شلوارهایی استفاده کنید که از قسمت کمر تا زانو کمی گشاد هستند و چند پیلی دارند. از کت هایی هم استفاده کنید که از گودی کمر تا روی باسن چین دار هستند. این استایل ها بدنتان را خوش فرم و کشیده و پر تر خواهد کرد. برای زمستان هم می‌توانید از هودی استفاده کنید تا پر تر به نظر برسید. می‌توانید از یک برند معتبر مانند ال سی وایکیکی تمامی لباس‌های مورد نظرتان را به صورت آنلاین خریداری کنید و از مشکلات خرید حضوری راحت شوید.

لباس‌های مناسب برای افراد قد کوتاه

اگر قدتان کوتاه است باید در پوشیدن لباس‌های بلند کمی دقت کنید. به عنوان مثال لباس‌های بلند تا مچ پا برایتان چندان جالب نیست و اگر به لباس‌های بلند علاقه دارید حتما باید پیراهن هایی را بپوشید که کمی بالاتر از مچ پا باشد. برای مثال استایل های تابستان با پیراهن‌های چین دار تا وسط ساق پا به همراه ونس سفید برایتان مناسب خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)