میرنیوز

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران 2021-10-10T10:22:22+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مجتمع آموزشی فنی پایتخت، از این رو آموزشگاه فنی پایتخت سعی دارد تا دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را تحت نظر بهترین متخصصین و اساتید با تجربه، و با هدف ورود کارآموزان به بازار کار برگزار کند.
معمولاً آموزش تعمیرات لوازم خانگی شامل دو بخش اساسی، تعمیرات برد و تعمیرات مکانیکی است و به دلیل استفاده تمامی افراد جامعه از لوازم های خانگی، همانطور که گفته شد این بخش از بازار کار خوبی برخوردار است .

 در دنیای امروز، تعمیرات لوازم خانگی یکی از مشاغلی است که همواره از بازار کار خوبی برخوردار می باشد. امروزه به دلیل گران شدن لوازم خانگی، افراد در صورت داشتن مشکل در لوازم خانگی خود معمولاً توانایی و  قدرت مالی تعویض لوازم را ندارند و بنابراین به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای برای رفع این مشکل می باشند .
این دوره  معمولاً شامل دوره های آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی، آموزش تعمیرات تلویزیون، آموزش تعمیرات یخچال و فریزر، و آموزش تعمیرات مایکروویو و مایکروفر می‌باشد.
شما در دوره‌های آموزشی ما قسمت‌های مکانیکی و برد تمامی وسیله‌ها را از صفر تا صد و به صورت کاملاً عملی فرا خواهید گرفت. و تمامی وسیله‌ها به صورت کاملاً تخصصی به شما آموزش داده خواهد شد. یکی دیگر از مزایای دوره آموزشی ما این است که پس از پایان یافتن این دوره شما می توانید تمامی لوازم خانگی نام برده شده را بدون در نظر گرفتن قدیمی و جدید بودن آنها و برند آنها عیب‌یابی و تعمیر کنید.
درآمد حاصل از تعمیرات لوازم خانگی چقدر است

یکی از مهمترین سوالاتی که کارآموزان برای ورود به بازار کار در این رشته در ذهن خود دارند، میزان درآمد تعمیر لوازم خانگی چقدر است؟

در این زمینه باید بگوییم که میزان درآمد در این رشته از سطح بسیار خوبی برخوردار است و در صورتی که مهارت و تخصص لازم را در این زمینه داشته باشید می توانید درآمد بالایی در ماه کسب کنید. البته که هر چقدر که زمان بیشتری بگذرد و شما تجربه بیشتری به دست بیاورید بدون شک، درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. پس شما به هیچ عنوان نباید نگرانی درباره‌ی کسب درآمد در این شغل داشته باشید و باید به یادگیری کامل و صفر تا صد لوازم خانگی توجه کنید.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران

ورود به بازار کار این شغل چالش‌های فراوانی ندارد، اما مهمترین چیزی که باید در این شغل در نظر داشته باشید، این است که باید دانش و مهارت خود را به روز نگه دارید. به این دلیل که تکنولوژی لوازم خانگی روز به روز در حال به روز رسانی و تغییر است و شما باید به عنوان یک تعمیرکار لوازم خانگی خود را با این تغییرات به روز کنید.

چگونه می توانید وارد بازار کار تعمیرات لوازم خانگی شوید ؟

با توجه به چیزهایی که پیشتر ذکر کردیم، باید تا به حال به این نتیجه رسیده باشید که برای ورود به بازار کار در این رشته، پیش از هرگونه اقدامی باید دانش و مهارت خود را افزایش داده و کلیه مهارت های لازم در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع مختلف لوازم خانگی را به دست بیاورید. معمولا روش های زیادی برای یادگیری تعمیرات لوازم خانگی وجود دارد.اما شما باید روشی را انتخاب کنید که در مقایسه با روش های دیگر از مزایای بیشتری برخوردار باشد. یادگیری تعمیرات لوازم خانگی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، یکی از بهترین روش های یادگیری و کسب مهارت در این حرفه است. به این دلیل که شما در این روش علاوه بر اینکه به صورت تئوری و از پایه با تعمیرات انواع لوازم خانگی و قطعات آن آشنا می شوید، فرصت تمرین و تکرار را نیز در اختیار دارید و می توانید به رفع اشکالات خود پرداخته و تمامی مفاهیم را به صورت کاملاً عملی فراگیرید.

چرا باید لوازم خانگی را تعمیر کرد

این روزها تقریباً در هر خانه‌ای یک نوع از وسایل خانگی الکترونیکی و یا مکانیکی موجود می باشد. به خرابی و نیاز به تعمیر آن ها با گذر زمان امری اجتناب ناپذیر است. هر وسیله‌ای با استفاده شدن در طول زمان، دچار فرسودگی قطعات می شود. و به همین دلیل این فرسودگی قطعات مستقیماً بر کارکرده وسیله اثر می گذرد. امروزه لوازم خانگی به دلایل مختلفی نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. وسایل مکانیکی معمولاً به دلیل ضربه خوردن قطعه، و یا به خاطر شکستگی و فرسودگی قطعه، و وسایل الکترونیکی نیست معمولاً به دلایلی مانند نامناسب بودن جریان برق، آسیب دیدگی قطعات داخلی به خاطر آب‌، ضربه و شکستگی و حتی در بعضی موارد عدم کار گردد طولانی مدت این وسایل که باعث جام کردن موتور در وسایل خانگی دارای موتور برقی می‌شود، نیاز به تعمیرات دوره ای پیدا می کنند. هر وسیله ای دارای آسیب، هرچند آسیب جزئی باشد، باید برای جلوگیری از تحمیل شدن بیشتر هزینه ها و همچنین حفظ سلامت افرادی که با این وسیله‌ها کار می کنند حتماً باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرند، که این مورد به تنهایی اهمیت آموزش تعمیرات لوازم خانگی به عنوان یک سرمایه گذاری را برای ورود به بازار کار شغلی که آینده ای روشن و درآمدی بالا دارد نشان می دهد.
آموزشگاه فنی پایتخت برگزارکننده دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تهران می باشد. برای اطلاع از نحوه برگزاری کلاس‌ها و زمان دوره با شماره های ۰۲۱۶۶۵۷۷۳۸۵ – ۰۲۱۶۶۵۷۷۳۸۶ تماس بگیرید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)