میرنیوز

ابزارکار لازم برای آموزش تعمیرات پکیج دیواری

ابزارکار لازم برای آموزش تعمیرات پکیج دیواری 2021-10-10T09:55:38+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فن آموزان،  پکیج‌ها هم توانایی گرم کردن خانه را دارند و هم این توانایی را دارند که به طور همزمان آب گرم مصرفی مورد نیاز را فراهم کنند که این نیز یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده این دستگاه در بین دستگاه های دیگری که کار گرم کردن آب و گرم کردن محیط را انجام می دهند متمایزتر باشد و بیشتر مورد توجه و استفاده‌ی کاربران قرار بگیرد.
( اگر مایل بودید که بیشتر با این دستگاه آشنا شوید و تبدیل به یک متخصص تعمیر پکیج  شوید، می‌توانید در دوره آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن آموزشگاه فن آموزان شرکت کنید).

پکیج ها در واقع جایگزین موتورخانه‌های قدیمی هستند، که خیلی دردسرها به همراه داشتند از جمله اینکه بسیار هزینه بر بودند و فضای زیادی را نیز اشغال می کردند، اما با آمدن پکیج ها این مشکل حل شد زیرا پکیج‌های دیواری در کمترین فضای ممکن جای می‌گیرند و همچنین هزینه ی زیادی ندارند و به خوبی آب و هوا (با استفاده از وسایل گرمایشی که با آب گرم عمل می کنند مانند شوفاژ) را گرم می کند.

بازار کار تعمیرات پکیج

همان طور که همه ی ما می‌دانیم پکیج‌ها دستگاه‌هایی الکتریکی هستند که از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند، پس این امکان وجود دارد که این دستگاه به همان گونه که به ما کمک می کند دچار مشکل نیز شود. که در این صورت فرد باید اقدام به تعمیر پکیج کند و برای این کار باید از یک تعمیر کار متخصص در این امر کمک بگیرد.
به دلیل اینکه امروزه این دستگاه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، چه برای نصب و چه برای تعمیر پکیج، مردم بیش از پیش به تعمیرکار پکیج نیاز دارند و چون فرد متخصص در این حوزه کم است و همچنین ساختمان های زیادی در حال ساخت هستند که به یک متخصص تعمیرات پکیج نیاز دارند. برای این حرفه بازار کار بسیار خوبی به وجود آمده است.

درآمد تعمیرات پکیج

این شغل با بازار کار خوبی که دارد، از درآمد خوبی نیز برخوردار (به همان دلیل که تعمیرات پکیج یک شغل نو و جدید می باشد) به طوری که امروزه درآمد متوسط یک تعمیرکار پکیج تازه کار حدودا دو برابر حقوق وزارت کار است که همچنین این رقم با پیشرفت روز به روز فرد بیشتر و بیشتر نیز می شود.
(پس اگر مایل هستید که وارد یک کار پر درآمد شوید و این حرفه را به صورت تخصصی یاد بگیرید اصلا نگران نباشید چون ما با دوره آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن این مشکل را برای شما حل کردیم و این حرفه را به صورت کامل از مبتدی تا حرفه ای برای شما قرار دادیم به صورتی که پس از اتمام دوره به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانید وارد بازار کار شوید و به یک تعمیرکار حرفه ای در حوزه ی خود تبدیل شوید).

ابزار مورد نیاز برای گذراندن دوره تعمیرات پکیج

در این حرفه استفاده از ابزار به صورت تخصصی بسیار مهم است زیرا همه کار عیب یابی و تعمیرات با استفاده از ابزار صورت می گیرد که اگر ما با ابزار های مختلف مورد نیاز آشنا نباشیم و روش استفاده از آن ها را ندانیم نمی توانیم حتی عیب یک چکیج را تشخیص دهیم. ما در دوره ی آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن این مشکل را برای شما حل کردیم، زیرا در این دوره ما شما را به طور کامل با این ابزار آشنا می کنیم و همچنین روش استفاده از آن ها را به شما آموزش می دهیم، از نمونه ی این ابزار می توانیم به آچار فرانسه، انبر دست، سیم چپن، دم باریک، انواع پیچ گوشتی، انواع آچار های تخت، یک دست آچار آلن و... که این ابزار از جمله ابزارهای بسیار کاربردی در کار تعمیر پکیج هستند اشاره کنیم (البته ابزار های دیگری مانند اهم متر نیز ممکن است در این کار مورد استفاده قرار گیرند).

هزینه آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن

هزینه‌ی دوره آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن بسیار نسبت به آموزش‌هایی که ما در دوره به شما می دهیم مناسب است. شما در واقع در دوره آموزش تعمیرات پکیج و آبگرم کن ما به شما تعمیرات پکیج‌های دیواری و همچنین آبگرم‌های مختلف را از مبتدی تا پیشرفته آموزش می دهیم، به شما آموزش می دهیم که تمام ابزار مورد نیاز در این حرفه چه چیزهایی هستند و چگونه باید از هر یک استفاده کنید و همچنین عیب یابی را به شما آموزش می دهیم تا به راحتی بتوانید هر پکیجی را عیب یابی و سپس تعمیر کنید.
پس اگر به این حرفه علاقه دارید و همچنین به دنبال یک شغل پر درآمد هستید به راحتی می توانید در دوره آموزش پکیج و آبگرمکن شرکت کنید و حرفه ای یاد بگیرید.
آموزشگاه فن آموزان علاوه بر دوره تعمیرات پکیج و آبگرمکن، سایر دوره‌های تعمیرات و تاسیسات ساختمانی از جمله آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش هوشمندسازی ساختمان، آموزش برق ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ و بیش از هشتاد دوره تخصصی دیگر را بصورت تضمینی و کاملا عملی در کارگاههای مجهز به ابزارآلات لازم برگزار می‌کند. مشاوره رایگان و جزئیات بیشتر را از طریق شماره 02166477300 دریافت کنید. آدرس مراجعه حضوری تهران، تقاطع جمهوری و ولیعصر، بالاتر از فرشگاه رفاه، ساختمان ادای و تجاری 24 طبقه 6 می‌باشد.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)