میرنیوز

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو را آنلاین از بیمه دات کام بخرید!

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو را آنلاین از بیمه دات کام بخرید! 2021-10-10T09:38:56+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بیمه در سال‌های اخیر به علت مزایا و خدماتی که ارائه می‌دهد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. همه روزه افراد برای بهبود سلامتی، رزومه شغلی و حتی کاهش خسارت‌های رانندگی خود از بیمه‌های متفاوت نظیر انواع بیمه خودرو، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ماشین استفاده می‌کنند. اگر نوبت تمدید بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه خودرو شما رسیده، پیشنهاد می‌کنیم این بار به جای منتظر ماندن در صف‌های طولانی ادارات بیمه و یا صرف یک نصف روز وقت برای رفتن به دفاتر حضوری، به صورت اینترنتی بیمه خود را خریداری کنید. چگونه؟ در این مطلب به طور کامل توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید بیمه شخص ثالث را آنلاین بخرید. این مطلب قصد داریم در رابطه با بیمه شخص ثالث اتومبیل و موتور همچنین بیمه بدنه که چند مورد از بیمه‌های امروزی به حساب می‌آیند، صحبت نماییم، به این منظور در ادامه با ما همراه باشید.

بیمه شخص ثالث برای تمامی وسایل نقلیه اعم از ماشین و موتور

هر راننده ای که وسیله نقلیه اعم از (اتومبیل، موتور، اتوبوس و …) دارد، می‌بایست نسبت به بیمه کردن آن اقدام نماید. بیمه شخص ثالث، بیمه‌ای اجباری برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است. در بیمه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می‌آید. شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه‌ها طبق قرارداد است (که در بیمه نامه با عنوان بیمه‌گر درج می‌شود) و در نهایت شخص ثالث فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است (که منظور غیر از راننده مقصر است). تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می‌بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفته و این بیمه هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می‌کند. در این گونه اتفاقات، راننده مقصر هم می‌تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه‌ای جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می‌آید استفاده کند.

پوشش‌های بیمه شخص ثالث خودرو شامل چیست؟

بیمه شخص ثالث دو نوع خسارات مالی و جانی یا همان خسارات بدنی شخص ثالث را پوشش می‌دهد و بیمه‌گر متعهد به پرداخت حداکثر پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل برای جبران خسارت‌های جانی و مالی مطابق حداکثر تعهدات توافقی در بیمه‌نامه شخص ثالث است.

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو را آنلاین از بیمه دات کام بخرید!

عوامل موثر روی قیمت بیمه شخص ثالث خودرو

علاوه بر نرخ دیه که توسط قوه قضاییه مشخص شده و روی تعیین قیمت بیمه شخص ثالث خودرو به صورت مستقیم تاثیر می‌گذارد، نرخ بیمه شخص ثالث به عوامل دیگری نیست وابسته است که از آن جمله می‌توان به نوع خودرو، کاربری خودرو، تعداد سیلندر، جریمه دیرکرد، سقف تعهدات بیمه نامه و تخفیف عدم خسارت اشاره کرد. بنابراین نمی‌توان یک نرخ مشخص برای تمامی خودروها تعیین کرد و این امر نیازمند کار کارشناسی است که باید توسط کارشناسان شرکت‌های بیمه‌ای انجام شود. در نظر داشته باشید که حق بیمه پایه برای خودروهای سواری مسافرکش درون شهرها ۱۰% و خودروهای مسافرکش بیرون شهری ۲۰% بیشتر از میزان حق بیمه پایه‌ای است که برای خودروهای شخصی در نظر گرفته می‌شود.

برای استعلام قیمت، تمدید و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث خودرو به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/thirdparty

بیمه بدنه، بیمه‌نامه‌ای کاربردی برای خودروی شما

بیمه بدنه آنلاین خودروها، برای تضمین خسارت‌های احتمالی حوادث امری لازم و ضروری است. یکی از انواع بیمه‌هایی که برای رانندگان و وسایل نقلیه بسیار مفید واقع می‌شود؛ بیمه بدنه اتومبیل است. بیمه گزار با پرداخت مبلغ مشخص حق بیمه به شرکت بیمه‌گر و خرید بیمه بدنه، وسیله‌نقلیه خود را در برابر خطرات و حوادث احتمالی خودرو بیمه می‌کند. شرکت بیمه‌گر، طبق این بیمه ماشین، درصورت بروزحادثه، خسارت وارده را براساس شرایط بیمه‌نامه پرداخت نماید.

با توجه به گران بودن خودرو و قطعات یدکی از یک طرف و اجتناب ناپذیر بودن حوادث رانندگی، اهمیت بیمه‌نامه بدنه خودرو به شدت پررنگ می‌شود. به همین دلیل کارشناسان بیمه دات کام، خرید بیمه بدنه را به همه دارندگان خودرو مخصوصاً دارندگان خودروهای نامتعارف توصیه می‌کنند.

بیمه بدنه خودرو چه خسارت‌هایی را پوشش می‌دهد؟

پوشش‌های بیمه بدنه به دو دسته اصلی و فرعی (تبعی) یا اضافی تقسیم می‌شوند:

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل موارد زیر هستند:

سرقت کلی

خساراتی که حین نجات و انتقال خودرو به آن وارد می‌شود

رخ دادن حادثه برای اتومبیل

خساراتی که با رخ دادن حوادث آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه (آصا) به وسیله‌نقلیه بیمه‌شده و یا وسایل یدکی همراه آن‌ها وارد می‌شود.

خسارت‌های وارده به لاستیک و چرخ‌های اتومبیل بیمه شده. بیمه‌گر تعهد به پرداخت خسارت باتری خودرو و لاستیک‌ها تا مبلغی معادل ۵۰ درصد مبلغ نوی آن‌ها می‌دهد.

پوشش‌های الحاقی بیمه بدنه اتومبیل

خطرات زیر تحت پوشش اصلی بیمه بدنه ماشین نیستند؛ ولی بیمه گزاران با پرداخت مبلغ اضافی حق‌بیمه از پوشش‌های اضافی (خطرات فرعی) این بیمه‌نامه بهره‌مند می‌شوند:

دزدی در جای لوازم خودرو از قبیل رادیو پخش، رینگ، لاستیک، آینه‌ها و سایر لوازم خودرو

شکستن شیشه به علتی غیر از خطرات اصلی

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو را آنلاین از بیمه دات کام بخرید!

غرامت عدم استفاده از خودرو درهنگام تعمیرات

حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله، آتشفشان

حوادث ناشی از پاشیدن مواد شیمیایی نظیر اسید و رنگ

با توجه به تنوع پوشش‌های بیمه بدنه خودرو که در مواقع تصادف و خسارات می‌تواند پشتیبان خوبی برای جبران خسارات خودروی شما باشد، در صورت تمایل به استعلام قیمت، تمدید یا خرید آنلاین بیمه بدنه خودروی خود به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/carbody

خرید سریع و تمدید بی دردسر انواع بیمه خودرو: بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از بیمه دات کام

شما کدام یک از این بیمه‌نامه ها را برای وسیله نقلیه خویش خریداری کرده‌اید؟ آیا بیمه‌نامه خود را سر موعد مقرر تمدید می‌کنید؟ با حرف‌هایی که در مورد رانندگی، بدون بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه زده شد، بهتر است بدون منتظر ماندن در صف‌های طولانی و بدون صرف زمان زیاد، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خود را به صورت آنلاین و از سایت‌های معتبر خرید بیمه همچون bimeh.com تهیه کنید.

اگر قصد دارید بیمه‌نامه‌ای را خریداری نمایید، می‌توانید با کارشناسان بیمه دات کام همراه بوده و نسبت به انتخاب بهترین شرکت‌هایی که بیمه‌نامه ارائه می‌دهند اطلاعات داشته و بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیمه دات کام در هر ساعتی از شبانه روز پشتیبان آنلاین دارد و می‌تواند به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص خرید بیمه آنلاین پاسخ دهد.

برای ارتباط با کارشناسان بیمه دات کام و کسب اطلاعات بیشتر، درگاه‌های ارتباطی زیر در دسترس شماست:

وب سایت بیمه: https://bimeh.com/

نشانی :تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)