میرنیوز

همکاری نزدیک بانک مهر ایران با ناجا

همکاری نزدیک بانک مهر ایران با ناجا 2021-10-09T13:36:59+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نیروی انتظامی یکی از بنیان‌های اصلی امنیت کشور به شمار می‌رود و کارکنان این نیرو در تأمین امنیت جامعه که یکی از شروط اصلی برای هر گونه فعالیت اقتصادی و... است نقش بی‌بدیلی دارند.

بر همین اساس بانک مهر ایران سعی کرده ارائه خدمت به کارکنان این نیرو را به‌عنوان یکی از برنامه‌های اساسی خود طراحی کند. شاید وجه مشترک این دو نهاد را بتوان در سخنان یکی از فرماندهان ارشد پیشین این نیرو جست که گفته بود: «فعالیت در بانک مهر ایران و نیروی انتظامی از حیث ارائه خدمات عمومی و عام‌المنفعه با هدف بهبود معیشت مردم و ارتقاء سطح جامعه روابطی بسیار نزدیک است و گسترش سطح همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های بانکی از بهترین تصمیمات مشترک به شمار می‌آید.»

در راستای همکاری با نیروی انتظامی و حمایت از کارکنان زحمت‌کش این نهاد، بانک مهر ایران در تفاهم‌نامه‌ای که با نیروی انتظامی داشته، ضمن هم‌افزایی با منابع این سازمان، 84هزار فقره تسهیلات به مبلغ 9400 میلیارد ریال به کارکنان ناجا پرداخت کرده است.

همچنین بانک مهر ایران با سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح نیز تفاهم‌نامه‌ای داشته تا بازنشستگان نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی، از هم‌افزایی منابع این سازمان با بانک مهر ایران، قادر به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه باشند. در این بخش نیز تاکنون 545هزار فقره تسهیلات به ارزش تقریبی 14هزار و 700 میلیارد ریال پرداخت شده که بخشی از دریافت‌کنندگان این تسهیلات بازنشستگان نیروی انتظامی هستند.

همکاری‌های بانک مهر ایران با ناجا، رضایت این سازمان را نیز درپی داشته، به‌طوری که پیش از این معاون سابق هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی گفته بود: با توجه به همکاری‌های صورت گرفته در سنوات قبل و رضایتمندی پرسنل ناجا از رفتار حرفه‌ای و ارائه سریع خدمات و پرونده‌های تسهیلاتی توسط این بانک، مصمم بر آنیم تا زمینه این همکاری‌ها را بیش از پیش گسترش دهیم.

وی همچنین اظهار کرده بود: نیروی انتظامی با سایر بانک‌های کشور نیز در تعامل بوده، اما طبق گزارشات، بررسی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته، بانک مهر ایران در ارائه خدمات بسیار روان‌تر از سایر بانک‌ها اقدام کرده و تجربه کاری مطلوب‌تری را رقم زده است.

همچنین پیش از این یک تفاهم‌نامه همکاری‌ دوجانبه برای ارتقای امنیت اجتماعی میان بانک مهر ایران و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیز امضا شده است. بر اساس این تفاهم‌نامه تلاش برای پیشگیری از بروز جرم و ارتقای احساس امنیت مشتریان بانک از طریق آموزش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل سازمانی در دستور کار قرار گرفت.

برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های آموزشی و اقدامات مشترک در راستای توانمندسازی مشتریان و کاهش آسیب‌پذیری آن‌ها در فضای مجازی، همکاری در جهت تولید فیلم و انیمیشن در خصوص شگردهای جدید مجرمان، تدوین پیام‌های آموزشی و پیگیرانه در خصوص دانستنی‌های انتظامی، اجتماعی و شگردهای جدید کلاهبرداری در فضای مجازی و توزیع آن در شعب بانک، استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات بانک برای آگاه‌سازی مردم در رابطه با روش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی، استفاده از تجهیزات ایمنی و رعایت پیشگیری وضعی در محیط بانک، ارائه تسهیلات و آموزش همگانی در خصوص استفاده شهروندان از صندوق امانات جهت نگهداری اموال ارزشمند نظیر پول و طلا و غیره از محورهای این همکاری است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)