میرنیوز

از کجا برای خودمون یک دوست سبز سفارش بدهیم؟

از کجا برای خودمون یک دوست سبز سفارش بدهیم؟ 2021-10-06T12:12:12+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام انگور، امروزه آپارتمان نشینی و نداشتن حیاط باعث شده افراد از زیبایی های طبیعت و گل ها کمتر بهره مند شوند. اما باید توجه داشت که سبک زندگی جدید در معماری مدرنیته به خانه‌های سبز بیشتر پرداخته تا طبیعت را حتی به اندازه کوچک و مینیمال به داخل خانه بیاورد. از این رو خرید گل آپارتمانی می‌تواند چشم‌انداز سبز به خانه های آپارتمانی دهد.

اگر شما هم تازه عروس هستید و به تازگی دکوراسیون خانه را به سبک خودتان طراحی می کنید، به شما پیشنهاد می دهیم از زیباترین گیاهان آپارتمانی غافل نشوید. چرا که گذاشتن گلدان های رنگارنگ بر روی یک شلف دیواری جلوی زیبا به گوشه ای از اتاق نشیمن می‌دهد. همچنین گیاهان آپارتمانی سایه دوست و لوکس را می‌توان کنار تختخواب خود داشته باشید. این گیاهان با ویژگی تصفیه هوا به شما کمک می کند خواب راحت‌تری داشته باشید.

برای خرید گل و گیاه آپارتمانی شما می‌توانید از سرویس خدماتی گل و گیاه انگور بهره مند شوید. گلفروشی آنلاین انگور امکانی را فراهم نموده است که بتوانید با سفارش آسان در کمتر از ۴ ساعت گیاه سبزی را مهمان خانه های خود کنید. علاوه بر انتخاب و سفارش گیاه می توانید از مشاوره های آنلاین و رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

در کنار خرید گل آپارتمانی چه خدمات دیگری به من داده می‌شود؟

گل فروشی انگور با مجموعه گسترده خود در سراسر ایران شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید تمام نیازهای لازم برای خرید و نگهداری گل و گیاه را با چند کلیک ساده در خانه خود داشته باشید. خرید گلدان خالی، خاک مناسب، ابزار باغبانی، تعویض گلدان در خانه و یا محل کار از جمله خدماتی است که این مجموعه انجام می دهد.

در صورتی که بخواهید یک گیاه زیبا را برای مناسبتی به دوست و عزیزان خود هدیه دهید، می توانید در کنار سفارش گل، کتاب نیز انتخاب کرده و به هدیه خود اضافه کنید.

معرفی 3 گیاه آپارتمانی که به خاطر برگ های زیبا همه دوستشان دارند.

از کجا برای خودمون یک دوست سبز سفارش بدهیم؟

گل سینگونیوم

گل سینگونیوم (Syngonium) گیاهی رونده و سازگار با محیط آپارتمان است. این گیاه دارای برگ‌های پهن با رگه‌های زرد رنگ می‌باشد و ساقه‌های آن بسیار نرم است. با توجه به اینگه گیاه سینگونیوم بالارونده بوده و ساقه‌های آن رشد زیادی می‌کنند باید یک تکیه‌گاه داشته باشد تا دچار شکنندگی نشود. بدین منظور می‌توانید یک قیم خزه‌ای برای آن تهیه کنید تا ریشه گیاه از آن تغذیه کند. البته با حذف قسمت‌های فوقانی ساقه‌ها می‌توانید باعث رشد جانبی بیشتر گیاه شوید. انعطاف‌پذیری ساقه‌های این گیاه این امکان را فراهم می‌کند که به آن شکل دهیم. ضمناً با خیس کردن خزه می‌توانید باعث ایجاد ریشه‌های نابجا در گیاه و استحکام بیشتر آن شوید. با ظاهر شدن ریشه‌های نابجا می‌توان کود تقویتی را در آب حل کرده و در اختیار گیاه قرار دهید. این گیاه در فصل‌های بهار و تابستان هر بیست روز یکبار به کود تقویتی (کودهای شیمیایی مناسب گل‌های آپارتمانی) نیاز دارد.

گل کالاتیا سندرینا

گیاه کالاتیا سندرینا با نام علمی Calathea Sanderiana از خانواده Marantaceae و بومی آمریکای مرکزی و جنوبی و کشورهایی مثل کلمبیا و ونزوئلا می‌باشد. این گیاه زینتی خیره‌کننده دارای برگ‌های بزرگ سبز تیره و نوارهای صورتی است که با بلوغ گیاه سفید می‌شوند. قسمت زیرین برگ نیز دارای رنگ قرمز و بنفش زرق و برق‌دار است. این گیاه همچنین برای تصفیه هوا بسیار مفید است. اولین باری که این گیاه را از نزدیک می‌بینید احساس می‌کنید باید برگ‌ها را بازرسی کنید چرا که زیبای آن همانند یک الگوی نقاشی شده است. به این گیاه، prayer plant (گیاهان عابد) نیز گفته می‌شود زیرا برگ‌های آن شب هنگام، مانند دستان دعا کننده جمع می‌شوند. اگر به اندازه کافی زود بیدار شوید، می‌بینید که در هنگام طلوع آفتاب برگ‌ها آرام می‌گیرند و تمام اشعه‌های روز را جمع آوری می‌کنند.

گیاه سانسوریا ابلق

سانسوریاها در زبان انگلیسی با نام‌های Snake Plant، زبان مادر شوهر، شمشیر جادویی خوانده می‌شوند. این گیاهان جزء دسته گیاهان مقاوم هستند و در شرایط نامساعد محیطی به راحتی دوام می آورند. نگهداری انواع سانسوریا راحت است و همین مساله باعث محبوبیت فراوان آن شده است. سانسوریا در تصفیه هوای محیط بسیار مفید است. چون این گیاه سم‌ها و گازهای مضر موجود در محیط مثل فرمالدئید و تولوئن را جذب می‌کند و سبب بهبود کیفیت هوای محیط می‌شود.

سانسوریا در طول شب هم اکسیژن آزاد می‌کند و می‌تواند در افرایش آرامش هنگام خواب، بسیار مؤثر و مفید باشد. به همین دلیل کارشناسان قرار دادن انواع سانسوریا را در منزل ، مخصوصاً اتاق خواب پیشنهاد می‌کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)