میرنیوز

معرفی ابزارآلات ایرانی

معرفی ابزارآلات ایرانی 2021-10-06T12:12:10+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی تهران ابزار، در ادامه برخی از این شرکت ها را به شما معرفی خواهیم کرد :

رونیکس

رونیکس Ronix برندی بین‌المللی در حوزه ابزارآلات است و در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ محصول متنوع را در ۱۲ گروه از جمله ابزارآلات برقی، بادی، شارژی، دستی تا ابزار باغبانی و ایمنی، تولید و به بازار عرضه می‌کند.

تعداد ۵۰۰ تولیدکننده  در ۱۴ کشور از جمله ایران، محصولات رونیکس را تولید می­ کنند که علاوه بر توزیع در داخل کشور، به بیش از ۸۰  کشور جهان به طور مستقیم صادر می‌شوند.

صفر تا صد فرآیند تولید کالا توسط تیم زنجیره تامین رونیکس و بر اساس استاندارد کیفی از پیش مشخص شده در بهترین کارخانه‌ها در سراسر جهان که پیشتر مورد تایید قرار گرفته‌اند، صورت می‌گیرد. به عبارتی پروسه نیازسنجی بازار و خلق محصول تا عرضه به مشتری همه و همه زیر نظر واحد زنجیره تامین رونیکس صورت می‌گیرد.

رونیکس برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود، شرکتی دیگر با نام «رونیکس سرویس» را تأسیس کرده است. رونیکس سرویس با شعار «سرعت، دقت، کیفیت» اولین شرکت خدمات پس از فروش است که توانسته گواهینامه ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ را در صنعت ابزارآلات دریافت کند و با بیش از ۱۷۰ عاملیت مجاز در سراسر کشور، خدمات متنوع خود (مانند ۱۲ ماه گارانتی تعویض قطعات و تعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس، ۱۵ ماه گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه، پیک رایگان تعمیرات در محدوده شهری تهران در دوره گارانتی و خارج از گارانتی و …) را به مشتریان ارائه کند.

ایران ترانس

گروه صنعتی ایران ترانس در سال 1354 تاسیس گردید و از ابتدا در طراحی و ساخت دستگاه های جوش و برش فعالیت داشته است. در سال 1375 با ساخت دستگاههای پیشرفته جوشکاری از جمله رکتیفایر، جوش میگ مگ، تیگ و برش پلاسما دامنه فعالیت خود را گسترش داده بطوری که در حال حاضر دارای جایگاه بسیار خوبی در صنعت جوشکاری کشور می باشد . ایران ترانس با بهره گیری از کادر متخصص دانشگاهی و مراکز آموزش عالی و همکاری شرکت های معتبر اروپایی در زمینه ایجاد آزمایشگاه و مراکز تحقیقاتی، در صدد است که تحولی نوین در این صنعت بوجود آورد. گرو صنعتی ایران ترانس دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور می باشد و با گارانتی نمودن تولیدات خود بمدت یک و دو سال خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به مصرف کنندگان ارائه داده و رضایت آنها را فراهم ساخته است. همچنین این شرکت عضو انجمن سازندگان دستگاه های جوش و برش می باشد و با داشتن کادری متخصص و مجرب در زمینه آموزش و مشاوره در امور جوشکاری فعال است.

معرفی ابزارآلات ایرانی

آروا

شرکت آروا اولین کارخانه تولیدات ابزارآلات از سال ۹۳ می باشد که تولید محصولات خود را در ۱۰ مدل اینورتر جوشکاری، اتو لوله سبز و متعلقات آن، انبر جوش و اتصال، دستکش های ایمنی، چکش مهندسی و دوشاخ، انبر آرماتوربندی، آچار فرانسه در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۵ اینچ، گونیای آهنگری، جعبه ابزار فلزی و جعبه ابزار پلاستیکی، کیف ابزار و… شروع نموده و پر قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.

پس از گذشت چندین سال توانست در صنعت تولید ملی نیز بدرخشد و از صفر تا صد تولید اینورترهای جوشکاری 200، 280، 250، 220، 200 سی آمپر و اتو لوله سبز و جعبه ابزار را مطابق با استاندارد جهانی انجام دهد .

آروا تمامی محصولات خود را با نشان ایمنی و استاندارد CE اروپا، نشان برتری کیفیت GS آلمان، نشان استاندارد ISO و همچنین اینورترهای جوشکاری خود را با ۳۰ ماه گارانتی بی قید و شرط به بازار عرضه می کند. همچنین در سال ۱۳۹۹ موفق به دریافت تندیس طلایی رضایت مندی مشتری شد.

معرفی ابزارآلات ایرانی

 توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال 1382 آغاز نمود.

توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد.

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی، صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شد تا با گردهمایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید.

معرفی ابزارآلات ایرانی

فروشگاه اینترنتی تهران ابزار از جمله فروشگاه‌ های معتبر و فعال در زمینه تامین انواع تجهیزات صنعتی و ابزار آلات در کشور بوده که با تکیه بر سال ها تجربه فروش انواع برندهای مطرح ابزارآلات و تجهیزات صنعتی، به صورت اینترنتی سعی بر جلب رضایت مشتریان گرامی خود را دارد. برای ورود به سایت تهران ابزار << اینجا >> را کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)