میرنیوز

با هوشمندسازی خانه، آینده را امروز تجربه کنید

با هوشمندسازی خانه، آینده را امروز تجربه کنید 2021-10-06T12:12:08+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، به زبان ساده، در یک ساختمان هوشمند همه اجزا و لوازم برقی توسط یک سیستم مرکزی یکپارچه و هماهنگ از هر فاصله‌ای کنترل می‌شوند. در حال حاضر بیشتر از ۱۷۵ میلیون خانه هوشمند در سرتاسر زمین وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود صنعت خانه های هوشمند در ۵ سال آینده رشد ۲۵ درصدی را تجربه کنند.

با هوشمندسازی خانه، آینده را امروز تجربه کنید

چرا خانه هوشمند؟

۱. کنترل از راه دور، خاطری آسوده

مهم نیست که در چه زمانی از شبانه‌روز و چه فاصله‌ای از خانه‌ باشید، احتمالا با یک دکمه ساده می‌توانید دمای اتاق‌ها را تنظیم یا چراغ‌ها را روشن و خاموش کنید. در سفرهایتان می‌توانید برنامه معینی را بچینید تا سیستم هوشمند در غیاب شما خانه را کنترل کند!

خانه هوشمند رویای افرادی است که خواهان همگام شدن با حرکت سریع دنیای مدرن هستند. در پایان یک روز کاری شلوغ، با خانه هوشمند می‌توانید در راه بازگشت، غذایتان را گرم کنید. یا غذای حیوان خانگی‌تان را در اختیارش قرار دهید و دمای اتاق را برای زمان رسیدن‌تان تنظیم کنید. گیاهان هم از هوشمندسازی خانه بی‌نصیب نیستند و حتی آبیاری آن‌ها را نیز می‌توان هوشمند انجام داد.

با خانه هوشمند حتی لازم نیست که سراغ کنترل تلویزیون بروید. کافی‌ست گوشی همراهتان را داشته باشید تا کانال‌های تلویزیون را عوض کرده و یا موسیقی دلخواهتان را پخش کنید.

۲. صرفه‌جویی در مصرف انرژی

آسودگی خاطر شما مهم‌ترین خصوصیت یک ساختمان هوشمند نیست. مهم‌ترین مزیتی که برای خانه هوشمند عنوان می‌شود، تاثیر آن بر بهره‌وری انرژی است. در یک سیستم هوشمند تمامی اطلاعات ورودی و خروجی دستگاه‌های برقی و الکترونیکی خانه ضبط می‌شوند. شما می‌توانید این اطلاعات را تحلیل کرده و با استفاده از آن‌ها ۱۰ تا ۳۰ درصد در مصرف انرژی خانه خود صرفه‌جویی کنید. مزیتی که با قرارگرفتن‌مان در عصر گرمایش جهانی می‌تواند یک راه‌حل پایدار باشد.

با هوشمندسازی خانه، آینده را امروز تجربه کنید

۳. امنیت

در خانه هوشمند تمام ابزارهای روشنایی، سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تهویه، سیستم‌های صوتی، تصویری و سرگرمی، کامپیوترها، دوربین‌ها و همچنین سیستم‌های امنیتی را در دستتان خواهید داشت. مورد آخر یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هوشمندسازی خانه است. تصور کنید که از طریق اینترنت گوشی همراه‌تان بتوانید رفت و آمد خانه خود را زیر نظر داشنه باشید. هر حرکت کوچکی می‌تواند با یک سنسور ثبت شده و از طریق اتصال اینترنت به شما هشدار دهد. و حتی از این بهتر، می‌توانید برنامه‌هایی برای هشدار خودکار خانه به پلیس و یا مراقب دیگری را نیز فعال کنید.

اگر برای شروع پروژه ی خانه هوشمند نیازمند تجهیزات هوشمند سازی باشید، بهتر است به یکی از شرکت‌هایی معتبر مراجعه کنید. در این شرکت‌ها خدمات هوشمند سازی ساختمان و مدیریت هوشمند ساختمان متناسب با خواسته‌های شما اجرایی می‌شوند.  در ادامه چندین شرکت معتبر را برای عرضه محصولات و خدمات هوشمندسازی معرفی می شود:

فروشگاه اینترنتی تجهیزات خانه و آشپزخانه پاک هوم

فروشگاه اینترنتی تجهیزات خانه و آشپزخانه پاک هوم، با چندین سال سابقه درخشان، اولین انتخاب خانواده برای داشتن محیطی لوکس و زیبا، با بهره گیری از به‌روزترین و با کیفیت ترین تجهیزات سازگار با محیط زیست، نمایندگی رسمی بیش از 20 برند مطرح حوزه خانه و آشپزخانه است.

خانه هوشمند هایکا

یکی از معتبرترین شرکت های هوشمند سازی، خانه هوشمند هایکا هست که تا به امروز ۵۰۰۰ پروژه ی هوشمند سازی در سراسر ایران داشته اند.هایکا به دلیل مزیت های بسیاری که برای مشتریان از جمله: گارانتی، پشتیبانی قوی، مشاوره ی رایگان، محصولات با کیفیت، قیمت مناسب، جایگاه ویژه ای در این حوزه دارد. محصولات هایکا شامل: سیستم روشنایی هوشمند با کلیدهای لمسی، سیستم سرمایش گرمایش، پرده برقی هوشمند، سیستم صوت وسایر تجهیزات امنیتی ساختمان و….

با هوشمندسازی خانه، آینده را امروز تجربه کنید

خانه هوشمند هیربد

اگر قصد هوشمندسازی خانه خود را دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان با گروه مهندسی خانه هوشمند هیربد استفاده کنید. این گروه 12 سال سابقه اجرای پروژه‌های خانه هوشمند در تهران، اصفهان، شمال و جنوب کشور را دارد و می‌تواند بدون محدودیت، یک خانه، ویلا یا یک ساختمان را با به‌روزترین تجهیزات دنیا هوشمند کند.

شرکت خانه هوشمند جنیوس

هر خانه‌ای می‌تواند یک خانه هوشمند باشد؛ فرقی نمی‌کند ساختمان جدید باشد یا خانه قدیمی. جنیوس با ارائه یک نقشه اصولی و دقیق، با در نظر گرفتن تمامی نیازهای پروژه، سیستم الکتریکال استاندارد و بی نقص را خلق می‌کند. هوشمند سازی ساختمان  باید دارای تجهیزات کاملی نظیر کنترلر مرکزی، کلیدهای هوشمند، کلید کنترل دما، انواع سنسورها(حرکتی،دود،گازو آب)، تاچ پنل و … باشد.

با هوشمندسازی خانه، آینده را امروز تجربه کنید

شرکت خانه هوشمند پاردیک

بیش از 10 سال است که با هوشمند سازی ساختمان های شما در کنارتان هستیم؛ شرکت خانه هوشمند پاردیک دارای گواهینامه ثبت اختراع، با تیم مجرب و متخصص همچنین نمایندگی رسمی و انحصاری برندهای معتبری مانند Akuvox, MCO Home, Lifesmart, Core, Zipato آماده ارائه خدمات گسترده در جهت رفاه، آسایش و امنیت شماست.

شرکت دانش بنیان ارگ

شرکت ارگ با بیش از ۲ دهه سابقه فعالیت، انواع پلتفرم‌های مدیریت هوشمند ساختمان و هوشمندسازی خانه را ارائه می‌کند. ارگ در کنار ارائه تجهیزات هوشمندسازی تاکنون بیش از هزار پروژه‌ هوشمندسازی را اجرا کرده است؛ ضمن اینکه نخستین و تنها تولید کننده سیستم ایرانی تشخیص و شناسایی چهره به شمار می‌رود.

این شرکت پیشرو در زمینه هوشمند سازی ساختمان در انواع اداری، تجاری، هتل‌ها و… دارای تنوع بالای محصولات و خدمات در حوزه خانه هوشمند و هوشمندسازی خانه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)