میرنیوز

راهنمای خرید اینترنتی گل و گیاه از گل فروشی آنلاین

راهنمای خرید اینترنتی گل و گیاه از گل فروشی آنلاین 2021-09-28T14:05:29+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، حال با گسترش شهرنشینی و شلوغی انسان مدرن، افزایش فاصله و دوری و همچنین شیوع بیماری کرونا، خرید گل برای مراسم مختلف، ابراز محبت و ... سخت‌تر از گذشته شده است. اما گل فروشی های آنلاین نیز مانند دیگر فروشگاه‌ها و خدمات‌دهندگان اینترنتی به وجود آمده‌اند تا نیازهای مشتریان را سریع‌تر و راحت‌تر رفع کنند. با خرید اینترنتی گل و ارسال آن برای عزیزان‌مان می‌توانیم اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنیم، اگر سرمان شلوغ است یا اگر به هر دلیلی دیگری نمی‌توانیم در کنار آن‌ها حاضر شویم، حضورمان را در کنارشان اثبات کنیم؛ همچنین می‌توانیم مشترک این فروشگاه‌ها شویم تا هر هفته یا هر ماه، گل‌هایی برای تازه کردن محیط خانه یا محل کارمان در دسترس داشته باشیم.

راهنمای خرید اینترنتی گل و گیاه از گل فروشی آنلاین

سفارش آنلاین گل تفاوتی با دیگر خریدهای اینترنتی این روزها ندارد؛ اما شاید به این خاطر که کمتر رایج است، بعضی‌ها هنوز خرید اینترنتی گل را تجربه نکرده‌اند. در ادامه این مطلب، ضمن معرفی چند گل فروشی‌ آنلاین، به نکاتی پرداخته می‌شود که دانستن آن‌ها در خرید اینترنتی گل مفید خواهد بود.

خرید گل آنلاین قیمت کمتری دارد چرا که ضایعات ندارد؛ بر اساس آمارهای موجود، از کل گل‌هایی که به بازار وارد می‌شوند، تنها یک چهارم‌شان فروخته می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود که فروشنده برای جبران ضرر خود، قیمت گل را زیاد کند. اما زمانی که پروسه سفارش و آماده‌سازی گل در گل فروشی آنلاین حذف می‌شود، قیمت آن نیز ارزان‌تر می‌شود.

نکته بعدی درباره خرید در گلدان است؛ پیش از خرید گلدان باید به محیطی که آن را می‌فرستیم، توجه کنیم. محیط‌های کاری، آپارتمان، ویلا یا رستوران، هر کدام نوع خاصی از گلدان را می‌طلبند. به علاوه اینکه نوع گل نیز باید متناسب با فضا باشد. برای مثال هیچگاه نمی‌توان برای تبریک تولد، گل گلایل سفارش داد که مخصوص عزاداری است. بعلاوه آن گلی که در یک منزل ویلایی دوام می‌آورد، در آپارتمان، زود می‌خشکد.

در ادامه، شش گل فروشی آنلاین برای خرید اینترنتی گل و گلدان معرفی می‌شوند که با رعایت تمامی نکات به شما کمک می‌کنند زیباترین گل و گلدان ها را برای خود یا دیگران سفارش دهید.

راهنمای خرید اینترنتی گل و گیاه از گل فروشی آنلاین

گل بازار

گل بازار، با سابقه‌ترین و گسترده‌ترین گل فروشی آنلاین ایران که علاوه بر ارسال گل به سراسر ایران، به اکثر کشورهای دنیا نیز ارسال گل دارد. در گل بازار گل یا هدیه انتخابی شما در کمترین زمان و بصورت سورپرایز به عزیزان شما هر کجا که باشند، تحویل می‌شود.

گل ستان

گُل‌سِتان استارتاپی در حوزه خرید آنلاین گل و گیاه و هدیه است. هدف اصلی گُل‌سِتان حذف واسطه‌های غیرضرور برای نزدیک کردن دستان باغبانان به دستان دوستداران گل‌ها و گیاهان است. با این کار علاوه بر داشتن گیاهان تازه در محل زندگی و کار خود، می‌توانیم به درآمد باغبانان عزیز هم کمک کنیم. با سفارش گل از گُل‌سِتان در کمتر از چهار ساعت لبخند بر لبان عزیزانتان بنشانید.

راهنمای خرید اینترنتی گل و گیاه از گل فروشی آنلاین

انگور

گل فروشی آنلاین انگور با نام تجاری شرکت آفرینش‌های هنری انگور، یک گل فروشی بین المللی است که همواره تلاش کرده علاوه بر خدمات ارسال گل به ایرانیان داخل کشور، به هموطنان خارج از ایران نیز خدمات خود را ارائه دهد. در این مجموعه خرید آنلاین گل در طرح های متنوع برای مناسبت‌های مختلف (همراه با هدیه) و خرید گل و گیاه آپارتمانی با چند کلیک ساده انجام می‌شود. تیم گل انگور با بیش از 60 گل فروشی در سراسر ایران پیام رسان مهر و محبت شما به دوستان و عزیزانتان است. تحویل 2 تا 4 ساعته در ایران، تحویل 3 ساعته در ترکیه و دبی، تحویل یک روزه در سایر کشورها یکی از ویژگی‌های بارز این مجموعه هنری است.

وی آی پی شاپ

گلفروشی آنلاین  VIP Shopنامی آشنا برای اهالی خرید گل! این مجموعه به عنوان صاحب اصلی برند گلِ VIP سعی کرده است با ارائه محصولاتی خاص، تمایز خود را در خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز نشان دهد. ارائه گل و گیاهان با کیفیت، طراحی منحصر به فرد محصولات در روز و ساعت مورد نظر و تحویل رایگان، گوشه از خدمات وی‌آی‌پی شاپ است که با یک بار سفارش گل تجربه خواهید کرد.

راهنمای خرید اینترنتی گل و گیاه از گل فروشی آنلاین

فلوریاس

فلوریاس یک فروشگاه اینترنتی مجرب در زمینه گل و گیاه زینتی (باکس‌ گل‌، تراریوم‌، تزیین ماشین عروس در محل، رز جاودان و...) در تهران است که سفارشات خود را با کمترین قیمت ارائه‌ می‌کند. مشتریان فلوریاس همچنین می توانند با عضویت در باشگاه مشتریان آن از تحفیف‌های ویژه‌ استفاده‌ کنند. از ویژگی‌های خاص فلوریاس می توان به ارسال بطری عشق به‌همراه محصول اشاره‌ کرد. در این بطری بارکدی قراردارد که با اسکن از طریق گوشی پیام صوتی که از قبل به‌ درخواست شما تدارک دیده‌ شده پخش خواهد ‌شد.

گلمون

گل فروشی آنلاین گلمون یک سامانه ثبت سفارش گل و گیاه به صورت آنلاین است. این وبسایت در تمامی مراکز استان‌ها دارای نمایندگی فعال بوده و سفارشات توسط برترین و شناخته شده ترین گل فروشی های شهر مقصد طراحی و به صورت فوری ارسال خواهند شد. شعبه مرکزی گلمون در شهر مشهد است اما سفارش گل در تهران و دیگر شهرها هم به صورت تخصصی انجام خواهد شد. از مزایای رقابتی این فروشگاه به پشتیبانی شبانه روزی، ضمانت تازگی و رضایت کاربران همچنین تنوع بسیار بالای محصولات می‌توان اشاره کرد، برای مشاهده وبسایت گلمون به آدرس https://www.golemoon.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)