میرنیوز

چگونه از ترافیک ناخواسته روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟

چگونه از ترافیک ناخواسته روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟ 2021-09-28T12:32:15+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هاستیدا، Hotlinking به چه معنا است؟ استفاده از منابع و ترافیک سایت شما برای نمایش محتواهایی که دارید در سایتی غیر از سایت خود. یعنی ممکن است افراد از متن ها، لینک تصاویر و ویدئوهای شما در مطالب خود استفاده کنند که این موضوع می تواند برای سایت پربازدید شما خطرآفرین باشد. در ادامه همراه باشید تا بدانید چگونه از ترافیک ناخواسته روی وب سایت خود جلوگیری کنید؟

چگونه از ترافیک ناخواسته روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟

یکی از روش های جلوگیری از ترافیک ناخواسته بر روی وبسایت و سرقت پهنای باند، نصب افزونه ای به نام "امنیت کامل وردپرس و فایروال" می باشد. برای آن می توانید به قسمت افزودن افزونه رفته و آن را سرچ و دانلود کنید. 
بعد از نصب و فعال نمودن افزونه، به بخش فایروال آن بروید. حال باید به تب جلوگیری از پیوندهای داغ Hotlinking رفته و √ گزینه "جلوگیری از استفاده منابع تصاویر سایت" را بزنید؛ به همین راحتی.

وارد پنل کاربردی هاست خود شوید و در بخش Security پنل بر روی گزینه Hotlink Protection یا Hotlink Prevention کلیک کنید. حال کافیست طبق تصویر زیر مراحل ادامه کار را پیش ببرید.

چگونه از ترافیک ناخواسته روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟

در این قسمت کافیست به فایل htaccess. خود که در هاست قرار دارد بروید و در انتهای فایل این قطعه کد را اضافه کنید. فقط رعایت چند نکته لازم است:

-RewriteEngine on
-RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^$
-RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http(s)?://(www\.)?YourDomain.com [NC]
-RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http(s)?://(www\.)?google.com [NC]
-RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http(s)?://(www\.)?bing.com [NC]
-RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http(s)?://(www\.)?yandex.com [NC]
-RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http(s)?://(www\.)?yahoo.com [NC]
-RewriteRule \.(jpg|jpeg|png|gif)$ - [F]

یکی دیگر از روش ها برای جلوگیری از ترافیک ناخواسته، تغییر نام فایل های چند رسانه ای می باشد که البته اینکار برای سایت هایی که دارای محتواهایی زیادی هستند، توصیه نمی شود.

برخی از CDN ها نیز برای کاربران خود از هات لینک استفاده می کنند. به عنوان مثال KeyCDN دارای ویژگی به نام Zone Referrers  است که به کاربران اجازه می دهد ارجاع دهندگان HTTP را محدود کنند. این یک راه آسان و راحت است تا مطمئن شوید وب سایت ها از ترافیک شما برای وب سایت خود استفاده نمی کنند.
این ویژگی را می توان به راحتی با رفتن به برگه Zone Referrers در داشبورد KeyCDN و تعیین دامنه هایی که باید به شما ارجاع داده شوند، پیاده سازی کرد. پس از اتمام این کار، از ابزار HTTP Header Checker استفاده کنید تا مطمئن شوید که Referrers منطقه خود را به درستی تنظیم کرده اید و پاسخ های مورد انتظار را دریافت کرده اید. 

شما می توانید با افزودن یک عواترمارک به  تصاویر و فیلم های خود به مالکیت بر محتوایی که دارید، تأکید کنید. این علامت می تواند نام، آرم یا علامت تجاری و هر آنچه که کاربران شما را با آن می شناسند، باشد. حتی می تواند شامل اطلاعات بیشتری از جمله مجازاتی که در صورت پیوند کاربر یا استفاده غیرمستقیم از اموال خصوصی شما اعمال می شود، باشد. برای اینکار می توانید از یک ابزار رایگان مانند Watermarkly یا Adobe Lightroom Classic استفاده کنید.

آیا این موارد در هاست لینوکس آلمان و سایر هاست های دیگر قابل اجرا است؟
هاست لینوکس آلمان در دیتاسنتر هتزنر میزبانی می‌شود. این سرویس از زبان‌های برنامه‌نویسی PHP ،Python ،Node.js پشتیبانی می‌کند. هاست آلمان با استفاده از استوریج‌های NVMe، سیستم عامل CloudLinux، وب سرور لایت اسپید و کنترل پنل cPanel ارائه می‌شود. بله شما می توانید تمامی این فرایندها را به خوبی در سایر هاست های دیگر اجرا کنید.

پس دانستیم که......

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم. در اینجا سعی کردیم تا رایج ترین راهکارهای این مسئله را بیان کنیم تا شما بتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید.
منبع: هاستیدا

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

کاربردهای چمن مصنوعی

کاربردهای چمن مصنوعی
2021-10-25T09:45:51+03:30
همه چیز از دهه 1960 شروع شد، زمانی که اولین بار چمن مصنوعی به عنوان یک کفپوش جایگزین چمن طبیعی وارد میدان شد و همه را شگفت زده کرد که "مگر امکان دارد فر...

لزوم استفاده از دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی کننده

لزوم استفاده از دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی کننده
2021-10-25T09:42:32+03:30
امروزه استفاده از دستگاه های تصفیه هوا به عنوان یکی از کارآمدترین و موثرترین روش ها به منظور بهره گیری از هوای پاک است.

شرکت کیمیا صنعت طراح و تولیدکننده قطعات لاستیکی و پلیمری

شرکت کیمیا صنعت طراح و تولیدکننده قطعات لاستیکی و پلیمری
2021-10-25T09:42:32+03:30
یکی از صنعت های مهم و پر کاربرد در صنایع و مشاغل مختلف، صنعت لاستیک سازی و پلیمر است و در ادامه به معرفی یکی از شرکت های موفق در این عرصه پرداخته ایم.

جدیدترین شیرآلات قهرمان در ماوی هام

جدیدترین شیرآلات قهرمان در  ماوی هام
2021-10-25T09:42:31+03:30
در چند ماه گذشته شرکت قهرمان سه مدل ست شیرآلات به محصولات خود اضافه کرده که هر کدام دارای خصوصیات خاص خود است و در نتیجه مناسب افرادی خاص با نیاز های متفاوت ...

تحول در "اینشورتک" کشور با همکاری بیمه تجارت نو و ایران کیش

تحول در "اینشورتک" کشور با همکاری بیمه تجارت نو و ایران کیش
2021-10-25T09:32:32+03:30
در بیمه موبایل امکان تایید سلامت دستگاه ها به صورت آنلاین فراهم شده است.

بانک توسعه تعاون آمادگی تامین مالی بخش های مختلف صادرات کشور را داراست

بانک توسعه تعاون آمادگی تامین مالی بخش های مختلف صادرات کشور را داراست
2021-10-25T09:32:32+03:30
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون بر آمادگی تامین مالی بخش های مختلف صادرات کشور از جمله تولید کنندگان، حمل و نقل زمینی و دریایی تاکید ورزید. ...

انواع چمن مصنوعی

انواع چمن مصنوعی
2021-10-25T09:32:31+03:30
چه کسی دوست ندارد تا چشم های خود رو به طبیعت های سرسبز، چمنزارها و جنگل های رویایی در جایی که هر روز زندگی می کند و نفس می کشد، باز کند؟ چه کسی است که از نرم...

خبر خوش مدیرعامل بانک مهر ایران درباره پرداخت تسهیلات بدون ضامن

خبر خوش مدیرعامل بانک مهر ایران درباره پرداخت تسهیلات بدون ضامن
2021-10-25T09:19:11+03:30
دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران از پرداخت تسهیلات، بدون نیاز به ضامن در این بانک خبر داد.

قیمت جهانی طلا در آستانه ۱٫۸۰۰ دلاری شدن

قیمت جهانی طلا در آستانه ۱٫۸۰۰ دلاری شدن
2021-10-25T08:35:56+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، تحت تاثیر اظهارات رییس بانک مرکزی آمریکا رشد کرد و به بالاترین سطح در بیش از یک ماه اخیر رسید.

قیمت خودرو تا پایان سال کاهش می‌ یابد

قیمت خودرو تا پایان سال کاهش می‌ یابد
2021-10-23T18:29:16+03:30
وزیر صمت از کاهشی شدن روند قیمت خودرو در بازار آزاد تا پایان سال خبر داد.

قیمت خودرو پایان سال کاهش می‌ یابد

قیمت خودرو پایان سال کاهش می‌ یابد
2021-10-23T18:15:54+03:30
وزیر صمت از کاهشی شدن روند قیمت خودرو در بازار آزاد تا پایان سال خبر داد.

دانلود سریال جزیره – قسمت 1 کامل و قانونی

دانلود سریال جزیره – قسمت 1 کامل و قانونی
2021-10-23T17:12:33+03:30
برای دانلود قسمت اول سریال جزیره به ادامه مطلب مراجعه کنید.

طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص

طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص
2021-10-23T17:12:32+03:30
سالاد سزار جزو سالادهای ایتالیایی بسیار معروفی است که محبوبیت زیادی در بین طرفداران غذاهای مدرن پیدا کرده است و شما می‌توانید از این سالاد به عنوان یک وعده س...

مدیرعامل ایرانسل: ایستگاه بعدی ایرانسل، نسل ۵.۵ تلفن‌ همراه است

مدیرعامل ایرانسل: ایستگاه بعدی ایرانسل، نسل ۵.۵ تلفن‌ همراه است
2021-10-23T16:59:15+03:30
مدیرعامل ایرانسل در نشست خبری پانزدهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل، با اشاره به ثبت رکورد ۱۶.۸ پتابایت برای مصرف روزانۀ دیتا در شبکۀ این اپرات...

شارژ بیمه و بیمه موبایل تجارت نو روی بسترهای ایران کیش

شارژ بیمه و بیمه موبایل تجارت نو روی بسترهای ایران کیش
2021-10-23T16:59:14+03:30
محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل بیمه تجارت نو با همکاری ایران کیش و پات لایف رونمایی شد. خرید این سرویس‌ها از این پس از طریق USSD ایران کیش و به زودی از طریق ا...

معرفی مناسب ترین ارقام نهال گردو در تهران

معرفی مناسب ترین ارقام نهال گردو در تهران
2021-10-23T16:59:14+03:30
استان تهران جمعیت بیش از 13 میلیون نفر و مساحت 12 هزار کیلومتر مربع، پرجمعیت ترین استان کشور ایران است. این استان که مرکز آن شهر تهران است به عنوان یک استان ...

خرید میناکاری استاد اسماعیلی و بهترین صنایع دستی اصفهان از بازار مینا

خرید میناکاری استاد اسماعیلی و بهترین صنایع دستی اصفهان از بازار مینا
2021-10-23T16:59:14+03:30
میناکاری روی سفال چیست؟ میناکاری روی سفال نمونه ای جدید و بسیار زیبا از هنر میناکاری است که توسط هنرمندان شهر لالجین همدان انجام می گیرد و اصالت این هنر را د...

رزرو هتل ارزان در تهران

رزرو هتل ارزان در تهران
2021-10-23T16:59:13+03:30
هتل ارزان تهران فرصتی مناسب برای یک سفر ایده‌آل به این کلانشهر است. به‌ویژه اگر از وجود امکانات رفاهی، رعایت نکات بهداشتی و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر نیز ...

معرفی بهترین برندهای جک پارکینگ

معرفی بهترین برندهای جک پارکینگ
2021-10-23T16:45:54+03:30
خرید جک پارکینگ علاوه بر ایجاد آسایش و راحتی، امنیت را نیز برای منزل شما به همراه می‌آورد، اما انتخاب بهترین برند جک پارکینگ مناسب که شما را اذیت نکند و عمر ...

تولید مخزن اسید

تولید مخزن اسید
2021-10-23T16:45:54+03:30
مخزن اسید پلی اتیلنی محفظه‌ای است از جنس پلی اتیلن که بمنظور ذخیره و حمل انواع اسید مورد استفاده قرار می گیرد.

بانک کتاب رایا؛ مرکز خرید و سفارش اینترنتی و تلفنی کتاب

بانک کتاب رایا؛ مرکز خرید و سفارش اینترنتی و تلفنی کتاب
2021-10-23T16:02:35+03:30
اگر قصد دارید کتاب های موردنظرتان را به صورت غیرحضوری تهیه کنید، بانک کتاب رایا با ارسال سریع و به موقع سفارشتان بهترین گزینه است.

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل طاهر تاج مادر با مجوز وزارت بهداشت

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل طاهر تاج مادر با مجوز وزارت بهداشت
2021-10-23T16:02:35+03:30
در ادامه به معرفی انواع دستگاه لیزر مو پرداختیم تا با مزایا و کاربردهای آنها آشنا شوید و بتوانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فوم بتن چیست

فوم بتن چیست
2021-10-23T15:39:20+03:30
فوم بتن نوعی بتن سبک است که با ترکیب سیمان، آب، فوم و بعضا ماسه و خاکستر بادی ساخته می‌شود.

همه آنچه باید درباره خرید اینترنتی دوربین عکاسی بدانید

همه آنچه باید درباره خرید اینترنتی دوربین عکاسی بدانید
2021-10-23T15:39:20+03:30
با وجود دوربین گوشی‌های هوشمند، خرید دوربین عکاسی نه فقط برای عکاسان حرفه‌ای، که برای آماتورها هم یک خرید هوشمندانه به حساب می‌آید. مسلما عکس‌هایی که با یک د...

بلاتکلیفی قانون‌مندها، بیخیالی قانون‌گریزها

بلاتکلیفی قانون‌مندها، بیخیالی قانون‌گریزها
2021-10-23T15:39:19+03:30
طرح محدودیت تردد شبانه از ابتدای آذرماه سال 1399 در تهران و سایر شهرهای ایران به اجرا درآمد و تاکنون نیز ادامه دارد. بر اساس این طرح، از ابتدای آذرماه تا پای...

نحوه گرفتن تأییدات ترجمه رسمی

نحوه گرفتن تأییدات ترجمه رسمی
2021-10-23T15:39:19+03:30
ترجمه رسمی به‌ طور کلی ترجمه‌ای است که توسط یک مرجع قانونی مانند قوه قضاییه و یا وزارت خارجه ایران‌ مهر و امضا شده باشد.

میلگرد آجدار، راهی برای تقویت بتن در برابر نیروهای کششی

میلگرد آجدار، راهی برای تقویت بتن در برابر نیروهای کششی
2021-10-23T15:39:19+03:30
میلگرد آجدار راهی برای تقویت بتن در برابر نیروهای کششی است. میلگردها انواع مختلفی دارند؛ هم به لحاظ جنس و هم به لحاظ شکل ظاهری. به لحاظ جنس نیز آرماتورها در ...

چند ساله داری انگلیسی میخونی؟

چند ساله داری انگلیسی میخونی؟
2021-10-23T15:39:19+03:30
اگه شما در حال خوندن این مقاله هستین، احتمالا از اون دسته از افرادی هستین که چندین ساله دارین زبان میخونین اما هنوز به نتیجه دلخواهتون نرسیدین. یا تازه دارین...

معرفی روغن بهران هیدرولیک ۶۸ و شل تلوس

معرفی روغن بهران هیدرولیک ۶۸ و شل تلوس
2021-10-23T15:39:18+03:30
امروزه روغن هیدرولیک بسیار کاربردی و استفاده از آن وسیع شده است. درواقع روغن هیدرولیک جهت روانکاری و حفاظت از تجهیزات در طول کارکرد و هم چنین کاهش هزینه های ...

با مزایای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین تا چه حد آشنا هستید؟

با مزایای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین تا چه حد آشنا هستید؟
2021-10-23T15:39:18+03:30
بانک‌ها برای تثبیت جایگاه خود در بین مردم و به منظور رقابت با دیگر مجموعه‌های هم ترازشان، طرح‌هایی را برای حفظ مشتریان خود اجرا می‌کنند. یکی از این طرح‌ها «ب...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)