میرنیوز

سکوتی میلیاردی در هتل ترنج کیش

سکوتی میلیاردی در هتل ترنج کیش 2021-09-28T12:05:27+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرشین هتل، این هتل کیش در لیست بهترین هتل های ایران جای دارد و یکی از پر فروش ترین تور های کیش است. اما دلیل این مسئله فقط ۵ ستاره بودن آن است؟ آیا چون اتاق های این هتل کیش گران هستند بهترین است؟ در پاسخ به این سوال ها باید بگوییم خیر، سکوتی که در این هتل کیش وجود دارد میلیاردها تومان می ارزد که در هیچ هتلی آن را پیدا نخواهید کرد.
هتل ترنج کیش تنها هتل دریایی خاورمیانه است که نظیر آن فقط در جزایر مالدیو یافت می شود. تصور کنید در اتاقی اقامت دارید که ماهی های کوچک از زیر پای شما رد می شوند و چشم اندازی از دریای بی کران را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این مورد، دیدن غروب آفتاب و رنگ قرمز آن هم می تواند ساعاتی عاشقانه را در پی داشته باشد.
افراد بسیاری هستند که از مشغله های کاری زیاد، بیزار شده و قصد اقامت در مکانی آرام را دارند؛ حال هرچند که گران قیمت باشد. پس بهترین گزینه برای این عزیزان رزرو هتل ترنج کیش است. زیرا با اقامت در این هتل کیش تنها صدایی که می شنوید، صدای امواج آرامش بخش دریا است و دیگر هیچ. همین مسئله سبب شده تا سکوتی میلیاردی در این هتل کیش حاکم شود.

هزینه ساخت هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ساخته شده است. این هتل کیش دارای سوئیت ها و اتاق های مختلفی می باشد که هر کدام چشم اندازی متفاوت دارند. ضمن این که از رستوران های مختلفی هم برخوردار است. برآورده ها هزینه فاز دوم این هتل کیش هم دست کمی از فاز اول آن نداشته است.
اگر به دنبال سوئیت های خاص و آرامش بخش این هتل هستید، پیشنهاد ما به شما سوئیت های امپریال این هتل کیش است. چون هم چشم انداز دریا و هم چشم انداز غروب را به شما هدیه می دهد. اتاق های معمولی هتل نیز رو به دریا هستند و برخی از اتاق ها رو به فضای داخلی هتل (اتاق های رو به ترنج) هستند.
رستوران های هتل ترنج کیش به گونه ای طراحی شده اند که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند. در رستوران خورشید انواع غذاهای بین المللی و ایرانی سرو می شود. ضمن این که می توانید در ساعات پایانی روز، به تماشای غروب آفتاب بنشینید. در رستوران تاج ترنج هم می توانید در فضایی شیشه ای و زیبا مشغول میل نمودن غذا های دریایی شوید.

هتل ترنج کیش و ارائه خدمات خاص

یکی دیگر از فاکتورهای مهم درباره هتل ترنج کیش خدمات خاص آن می باشد. جدا از این که استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و ماساژ از امکانات اصلی هتل می باشد، خدماتی خاص نیز در این هتل ارائه می شود. یکی از خدمات خاص این هتل کیش که یگانه است، ترانسفر فرودگاهی با دوج دورانگو است. دوج دورانگو یک شاسی بلند آمریکایی است که فقط در این هتل کیش وجود دارد.

سکوتی میلیاردی در هتل ترنج کیش

دوج دورانگو ترانسفر هتل ترنج کیش

از دیگر خدمات خاصی که در این هتل ارائه می شود، تفریحات آبی کیش است. تفریحات دریایی کیش در کلوپ مخصوص هتل ترنج کیش انجام می شود. همین امر سبب می شود تا نیاز گردشگران از هر بابت تامین شود. البته شما می توانید رزرو تفریحات کیش با تخفیف را از کیشلندیار انجام دهید. زیرا تنها سایت تخصصی و معتبر رزرو تفریحات کیش همراه با گواهینامه معتبر از منطقه آزاد کیش است.

رزرو هتل ترنج کیش با قیمت ویژه

تا بدین جای مطلب با سکوت وصف ناپذیر هتل دریایی ترنج آشنا شده اید، حال وقت آن رسیده تا با رزرو این هتل کیش از یک سایت معتبر، آفرهای ویژه ای را کسب کنید. کیشلندیار با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری درخشان در زمینه رزرو هتل کیش توانسته یکی از سایت های شناخته شده و معتبر توسط گوگل و کاربران باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های کیش می توانید با شماره های ۰۲۱،۴۳۰۰۰۰۲۰ و ۰۵۱،۳۱۸۹۶ در تمامی ساعات شبانه روز در ارتباط باشید. کارشناسان مجرب کیشلندیار شما را به بهترین نحو راهنمایی کرده و پیشنهادهای عالی را به شما می دهند. رضایت، اعتماد و سفری دلنشین برای شما، آرزوی کیشلندیار است.

سکوتی میلیاردی در هتل ترنج کیش

کیشلندیار تنها سایت تخصصی رزرو تور کیش و هتل کیش

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)