میرنیوز

تولیدی کفش باکیفیت؛ تولیدی کفش آرمیس

تولیدی کفش باکیفیت؛ تولیدی کفش آرمیس 2021-09-28T09:35:31+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، راه اندازی تولیدی کفش نیاز به رعایت یک سری نکات مهم دارد که ما قصد داریم به صورت اختصاصی به این موضوع مهم بپردازیم. امروزه خیلی از افراد به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید کفش کودکانه و کفش بزرگسال فعالیت خود را آغاز کرده اند. از این رو مجموعه های مختلف می توانند از این فرصت به بهترین شکل استفاده نمایند و موفق به راه اندازی تولیدی کفش با کیفیت بالایی شوند.

تولیدی های کفش متناسب با نیاز بازار اقدام به طراحی و تولید کفش زنانه، مردانه و کودکانه در مدل های متنوع می نمایند که البته این به سیاست های کاری مجموعۀ تولید کننده بستگی خواهد داشت. آمارهای جهان نشان می دهد که کشورهای چین، ویتنام و آلمان به عنوان برترین صادر کنندگان کفش در سطح جهان به شمار می روند که البته کشورهای آمریکا، ژاپن، فرانسه و انگلیس نیز در صدر فهرست کشورهای وارد کنندۀ کفش در سطح جهان محسوب می شود. کشور ما نیز در ردۀ دوازدهم در حوزۀ تولید کفش در سطح جهان شناخته می شود. تولیدی کفش آرمیس نیز از سال ۱۳۸۷ در تهران به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی موفق فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه محصولات خود را با عنوان تجاری پرفکت استپس به بازار مصرف عرضه کرده است.

معرفی محصولات تولیدی کفش

در این قسمت از مقاله به معرفی محصولات تولیدی کفش می پردازیم، تا بیشتر با این صنعت بزرگ و پر رونق آشنا شوید. از گذشته تا به امروز صنعت صادرات و واردات کفش برای کلیۀ کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است چون کفش به عنوان یکی از وسایل اصلی پوشاک کودکان و بزرگسال محسوب می شود. از این رو خودکفایی در این صنعت می تواند به اقتصاد ملی کمک کند، علاوه بر آن که هموطنان می توانند با قیمت ارزان تر کفش با کیفیت مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

امروزه تولیدی های کفش برحسب نیاز بازار و میزان سرمایه گذاری که انجام داده اند، اقدام به راه اندازی خط تولید کفش طبی پیاده روی، کفش اسپرت و ورزشی و کفش پرسنلی و اداری در مدل و سایزهای مختلف می نمایند. البته متناسب با متریال رایج در حوزۀ تولید کفش، انواع کفش چرم، کفش پارچه ای و غیره را می توان در سطح بازار مشاهده نمود.

در همین راستا مجموعه های تولیدی کفش با در نظر گرفتن تمام جوانب، شرایط مساعدی جهت طراحی و تولید کفش هایی در طرح های شیک و متفاوت می نمایند. این مسئله عامل اصلی جهت رقابت میان رقبای تجاری در صنعت تولیدی کفش محسوب می شود.

خوشبختانه صنعت تولید کفش ایرانی نسبت به گذشته رونق بسیار نموده است چون شاهد عرضۀ انواع کفش در طرح های شیک و با کیفیت عالی هستیم.

تولیدی کفش باکیفیت؛ تولیدی کفش آرمیس

کفش طبی و پیاده روی از جمله کفش های پرطرفدار است چون عموم افراد در طول روز مشغول انجام فعالیت های مختلف می باشند. از این رو نوع کفش نقش بسزایی در سلامت پا خواهد داشت. از این رو مجموعه های تولیدی کفش ایرانی جهت رونق کسب و کار خود، همواره تلاش می کنند با استفاده از ماشین آلات پیشرفته، مواد اولیۀ درجه یک و در نظر گرفتن اصول اولیه اقدام به تولید کفش های طبی پیاده روی، ورزشی و اداری نمایند.

پشتی، رویه و کفی از جمله اجزای اصلی تشکیل دهندۀ کفش به شمار می روند. از این رو نوع مواد و مدل طراحی این قسمت ها، نقش بسزایی در راحتی، طول عمر و قیمت کفش ساخته شده خواهد داشت. چنین موارد مهمی تأثیر مستقیم بر روی رضایت مندی مصرف کنندگان و افزایش آمار فروش کفش خواهد داشت.

در حال حاضر تولیدی کفش آرمیس نیز به عنوان یکی از مجموعه های معتبر فعالیت خود را آغاز نموده است و در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به طراحی و تولید انواع کفش طبی، کفش ورزشی و اداری شوند.

اهمیت تولید کفش استاندارد

با توجه به اینکه پا به عنوان عضو مهمی از اعضای بدن محسوب می شود، نوع کفش تأثیر مستقیم بر کیفیت زندگی و راحتی شخص خواهد داشت. به عبارتی تفاوت اصلی بین کفش مناسب و کفش غیر استاندارد، رعایت ارگونومی پا در طراحی و ساخت کفش های مختلف می باشد. از این رو موفق ترین تولیدی کفش را می توان از روی محصولات آنها شناخت.

هنگام خرید کفش، توجه به جنس، مدل طراحی و راحتی کفش از اهمیت بالایی برخوردار است. هر کدام از این مسائل در جایگاه خود، حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر سلامت شما خواهد داشت. استفاده از کفش غیر استاندارد، به مرور زمان فرد را دچار مشکلات حاد کمر درد و پا درد می کند.

در حال حاضر متناسب با موقعیت های مختلف می توان کفش مناسب تهیه نمود. توجه به این نکتۀ مهم برای افراد حائز اهمیت است و تأثیر مستقیم بر روی راندمان کاری افراد در طول روز خواهد داشت. راه اندازی تولیدی کفش نیاز به برنامه ریزی، سرمایه گذاری، تأمین تجهیزات تولیدی کفش و استخدام نیروی انسانی متخصص خواهد داشت. جهت انتخاب نوع کفش، نیاز به بررسی و تفحس دارد که فرد نسبت به نوع فعالیتی که آغاز می کند، تجهیزات مورد نیاز خود را شناسایی نماید. با در نظر گرفتن چنین موارد مهمی می توانند در نهایت، محصولات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار نمایند.

تولیدی کفش باکیفیت؛ تولیدی کفش آرمیس

سبک بودن، داشتن رویه و زیرۀ مقاوم، کفی استاندارد، داشتن انعطاف بالا و داشتن تهویۀ هوای مناسب در داخل و خارج کفش از موارد مهمی هستند که در طرح اولیۀ تولید کفش باید در نظر گرفته شود.

چند سال اخیر به دلیل افزایش تعداد مجموعه های تولیدی کفش، انتخاب برای افراد کمی سخت تر شده است. در واقع افزایش طرح های کفش، موجب شده تا کفش هایی با مدل های مختلف به بازار عرضه گردد و خریدار باید هوشمندانه کفش استاندارد مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نماید. زمان مناسب برای خرید کفش طبی پیاده روی، اواخر روز است چون پا به دلیل انجام فعالیت های زیاد حجم پیدا کرده است و بدین وسیله می توان کفشی متناسب با سایز پا تهیه نمود. البته باید نوع و ضخامت جوراب نیز در انتخاب نوع کفش مد نظر قرار دهید چون تأثیر مستقیم بر روی راحتی کفش خواهد داشت.

تولیدی کفش رامیس از جمله مجموعه های مجرب در حوزۀ تولید کفش بزرگسال در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در صدد ارائه بهترین خدمات به مشتریان، راه های ارتباطی مؤثری را پیش روی آنان قرار داده است.

نکتۀ مهمی که در حوزۀ مجموعه های تولیدی همچون تولیدی کفش وجود دارد، در نظر گرفتن روش های ارتباطی مؤثر با مشتریان است. در واقع خریدار راحت تر بتواند محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نماید. علاوه بر آنکه امکان دسترسی به قسمت فروش تولیدی راحت تر صورت گیرد.

کفش از جمله وسایلی است که به عنوان پوشاک شناخته می شود و در حال حاضر مدل های متنوعی از این محصول در سطح بازار عرضه می شود. تناسب سایز کفش از موارد مهم انتخاب کفش استاندارد محسوب می شود.

مهمترین ویژگی یک تولیدی کفش موفق، رعایت ارگونومی پا در طراحی و پیاده سازی انواع کفش پیاده روی، ورزشی، پرسنلی و مجلسی می باشد. هنگام خرید کفش زنانه، مردانه و یا کفش کودکان باید این نکتۀ مهم را پیش از انتخاب شکل ظاهری کفش مد نظر قرار دهید.

https://armis.ir/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)