میرنیوز

تعمیر لوازم خانگی چقدر زمان و هزینه لازم دارد؟

تعمیر لوازم خانگی چقدر زمان و هزینه لازم دارد؟ 2021-09-26T16:12:04+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی گاهی ممکن است یک تلویزیون یا یخچال از همان زمان بسته بندی در کارخانه معیوب باشد و فقط بعد از اولین استفاده، ایرادش مشخص شود. بنابراین داشتن گارانتی و ارایه خدمات پس از فروش اهمیت زیادی دارد.

اما در کل برای تعمیر لوازم خانگی باید موارد زیر را در نظر داشت؛

اگر لوازم خانگی در همان روزهای اول یا در فاصله کوتاهی بعد از خرید دچار مشکل شد، بهتر است خریداران از خدمات پس از فروش استفاده کرده و به واحدهای مجاز تعمیر لوازم خانگی مراجعه کنند. با تعمیر هر قطعه توسط تعمیرگاه‌های غیرمجاز و افراد غیرمتخصص، فرصت استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش کاملا از بین می‌رود.

انتخاب مرکز تعمیر لوازم خانگی که خدمات خود را در محل به مشتریان ارائه دهد، بسیار ضروری به نظر می‌رسد. به خصوص برای لوازم خانگی بزرگ، استفاده از خدمات پس از فروش یخچال و ماشین لباسشویی و … مزایای زیادی خواهد داشت؛ خدمات تعمیر در محل تا حد زیادی مانع از اتلاف وقت و هزینه می‌شود.

تعمیر لوازم خانگی چقدر زمان و هزینه لازم دارد؟

انتخاب تعمیرگاهی با ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته بسیار مهم است. ضمنا مشتریان باید به سابقه تعمیر لوازم خانگی در تعمیرگاه مورد نظر خود دقت کنند.

اگر مراکز ارایه دهنده خدمات پس از فروش شعب مختلفی داشته باشند، با انتخاب نمایندگی در نزدیکی محل زندگی، قطعا ارائه خدمات و تعمیر لوازم خانگی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

برندهای مختلف لوازم خانگی، قطعات متفاوت و همچنین شرایط تعویض مخصوص خود را دارند؛ بنابراین در صورت بروز مشکل برای هر یک از لوازم خانگی بهتر است به تعمیرگاه مجاز همان برند مراجعه شود.

برای تعمیرات لوازم خانگی نیز، بهتر است به مراکزی مراجعه شود که خدمات خود را گارانتی می‌کنند، تا در صورت بروز مجدد همان مشکل، امکان مراجعه به نمایندگی، درخواست تعویض قطعه و تعمیر رایگان وجود داشته باشد.

مشتریانی که به تعمیرات لوازم خانگی و دریافت خدمات پس از فروش نیاز دارند، می‌توانند با چند کلیک، تعمیرگاه‌های مجاز و مخصوص برند مورد نظر را شناسایی کرده و از هزینه تعمیرات لوازم خانگی نیز مطلع شوند. ضمن اینکه از این طریق می‌توان نزدیک‌ترین تعمیرگاه ها به محل سکونت را جستجو کرد. به این ترتیب تعمیر لوازم خانگی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

در ادامه شش تعمیرگاه اینترنتی لوازم خانگی معتبر و مجاز معرفی می‌شود.

تعمیر لوازم خانگی چقدر زمان و هزینه لازم دارد؟

تعمیرگاه مجاز سامسونگ دیبا پشتیبان

تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان به عنوان مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ در تهران، یک تیم متشکل از تعداد زیادی پرسنل متخصص و با تجربه است که دارای سال‌ها سابقه کاری مفید در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی سامسونگ هستند.

تعمیرگاه مجاز ال جی دیبا پشتیبان

مرکز خدمات پس از فروش ال جی دیبا پشتیبان در تهران، یکی از معتبرترین مراکز تعمیر لوازم خانگی ال جی است. در این تعمیرگاه مجاز تمامی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، جهت تعمیر لوازم خانگی ال جی در نظر گرفته می‌شود.

تعمیر لوازم خانگی چقدر زمان و هزینه لازم دارد؟

تعمیرگاه مجاز دوو دیبا پشتیبان

در این مرکز معتبر خدمات پس از فروش دوو، خدمات تعمیرات کاملا تخصصی لوازم خانگی دوو مانند: یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کولر گازی اسپیلت، مایکروویو، اجاق گاز و تلویزیون در منزل و محل درخواستی متقاضیان انجام می‌شود.

تعمیرگاه مجاز بوش دیبا پشتیبان

تعمیرگاه دیبا پشتیبان ایرانیان یکی از قدیمی ترین مراکز معتبر خدمات پس از فروش بوش است که با مجوز رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به متقاضیان است. این مرکز تعمیرات بوش خدمات خود را به مشتریان در مناطق مختلف تهران ارائه می‌دهد.

تعمیر لوازم خانگی چقدر زمان و هزینه لازم دارد؟

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان

تعمیرگاه دیبا پشتیبان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در تهران، عضو رسمی اتحادیه تعمیرکاران و دارای تمامی مجوزهای لازم است. این مرکز خدمات تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کولرگازی، تلویزیون، مایکروفر، جاروبرقی، پکیج دیواری و اجاق گاز را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

مرکز تعمیرات مایکروفر ایران ماکرو

تعمیرگاه ایران ماکرو با سال‌ها سابقه در زمینه خدمات تعمیرات ماکروفر آماده ارائه خدمات به مشتریان است. اهمیت دادن به رضایت مشتریان همیشه به عنوان سرلوحه کار این مجموعه بوده و همین موضوع باعث شده تا در سال‌های فعالیت خود بتواند خدماتی با کیفیت به مشتریان خود عرضه کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)