میرنیوز

خرید همکاری آنلاین در سراسر ایران

خرید همکاری آنلاین در سراسر ایران 2021-09-26T14:18:51+03:30

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کاریان همراه، این مجموعه با ارائه سرویس‌های منحصر به فرد، همراه با سرعت و کیفیت بالا توانسته رضایت کاربران را جلب کند. کاریان همراه به عنوان نماینده رسمی شرکت هوآوی در ایران و همچنین یکی از پخش‌کنندگان رسمی گوشی‏‌های هوآوی و سامسونگ در ایران، با واردات و توزیع به‌روزترین محصولات این کمپانی ها توانسته به توزیع کنندگان، سازمان ها و فروشندگان موبایل در اقصی نقاط ایران بهترین خدمات را ارائه دهد.

در همین راستا شرکت کاریان همراه در ادامه فروش و توزیع گوشی‏‌های موبایل در ایران، امکان جدید فروش همکاری بصورت آنلاین را به سیستم فروش خود اضافه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاریان همراه مراجعه کنید.

مزایای خرید آنلاین از کاریان همراه برای فروشندگان موبایل:

اگر فروشنده موبایل هستید و به دنبال تامین گوشی برای فروشگاه خود هستید، با خرید آنلاین از کاریان همراه می‌توانید از سرویس‌دهی باکیفیت و امن لذت ببرید. ویژگی‌هایی که این شرکت را از سایر مراکز توزیع گوشی بصورت تلفنی و سنتی متمایز می‌کند عبارتند از:

۱. ثبت نام سریع همکار:

مراحل ثبت نام و ارسال مدارک اتوماسیون شده بصورت آنلاین و سریع بوده و بخش زیادی از ارسال مدارک کاغذی حذف شده است. پشتیبانان کاریان همراه از ابتدای ثبت نام تا شروع خرید همراه شما هستند و قدم به قدم مراحل ثبت نام اطلاع رسانی و رفع ایراد می شود.

۲. ثبت سفارش در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری:

این امکان در سیستم خریدهای حضوری به شیوه سنتی وجود ندارد و سفارش گزاری شما به روز و ساعت کاری شرکت محدود می‌شود که با امکان ثبت سفارش آنلاین کاریان همراه، این مشکل مرتفع شده است.

۳. خرید مستقیم و بدون واسطه:

با توجه به اینکه کاریان همراه، واردکننده مستقیم تلفن همراه است، شما می‌توانید با خیال راحت یک خرید بدون واسطه و با قیمتی رقابتی را تجربه کنید؛ در دوره‌ای که امکان تشخیص کالای تقلبی از محصول اورجینال وجود ندارد، با ارائه فاکتور رسمی فروش موردتایید اداره امور اقتصادی و دارائی و ارائه گارانتی معتبر توسط تیم فروش کاریان همراه با خیال راحت خرید کنید.

۴. خرید بدون نگرانی از نوسانات لحظه ای قیمت:

با توجه به نبود ثبات اقتصادی و رشد روزانه قیمت ارز، در خرید آنلاین از کاریان همراه دغدغه نوسان لحظه ای قیمت را نخواهید داشت.

۵. ارائه سبدهای متنوع برای تمامی فروشندگان گوشی موبایل:

معمولا فروشندگان گوشی موبایل با مشکل عدم ارائه سبدهای کوچک مواجه هستند؛ چون بیش‌تر شرکت‌ها سبد کالاهای بزرگ و گران‌قیمت ارائه می‌دهند که بیشتر  برای بنکداران قابل استفاده است. کاریان همراه با ارائه سبدهای متنوع و امکان خرید انتخابی محصولات  این مشکل را حل کرده تا تمامی فروشندگان گوشی موبایل در سراسر کشور امکان خرید را داشته باشند.

۶. امکان خرید و ارسال کالا به سراسر ایران:

خرید آنلاین کاریان همراه برای اقصی نقاط کشور امکان‌پذیر است و کالای مورد نیاز، به انتخاب خریدار در سریع‌ترین حالت ممکن ارسال می‌شود.

۷. گارانتی رسمی:

کاریان همراه با همکاری شرکت‌های اصلی خدمات تحت نظر برند، خدمات پس از فروش ۱۸ ماهه را برای تمامی محصولات خود ارائه می‌دهد و خیال شما را بابت داشتن گارانتی اصلی کمپانی راحت می‌کند.

۸. امکان رجیستری دستگاه بدون مشکل:

 همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، گوشی هوشمندی که می‌خرید باید مراحل رجیستری را پشت سر گذاشته باشد، در غیر این صورت، بعد از ۳۰ روز دیگر نمی‌توانید از گوشی یا سیم‌کارتی که داخل گوشی انداخته‌اید استفاده کنید. طرح رجیستری گوشی به منظور مبارزه با کالای قاچاق و واردات غیرقانونی انجام می‌شود. شما می‌توانید با اطمینان از اصل بودن کالا و با وجود کد همتا اختصاصی برای محصولات به دلیل واردات قانونی، خیال مشتری خود را از بابت مالکیت و رجیستری گوشی راحت کنید.

کاریان همراه؛ ضمانت یک خرید با کیفیت 

کاریان همراه طی سال‌های فعالیت خود همواره تلاش کرده با توزیع بروز گوشی های موبایل در ایران، با تضمین اصالت کالا و پشتیبانی نیروهای مجرب و متخصص، در بازار کنونی گوشی‌های هوشمند متمایز ظاهر شود و لذت یک خرید امن و بدون دغدغه را به مشتریان هدیه دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)