میرنیوز

یک قدم تا نیکوکاری با دیجی‌کالا مهر

یک قدم تا نیکوکاری با دیجی‌کالا مهر 2021-09-26T09:25:32+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی کالا، حالا سال‌هاست که خبری از برگزاری آن جشن با حال و هوای قدیمی نیست و با آمدن کرونا اوضاع بدتر هم شده است؛ اما نیاز دانش‌آموزان محروم به تحصیل و لوازم آن همچنان پا برجاست. به همین دلیل هم دیجی کالا با همکاری موسسه مردم نهاد مهر گیتی و در قالب سرویس جدید دیجی کالا مهر تصمیم گرفت دست به کار شود و فاصله بچه‌ها تا رسیدن به لوازم تحریر مورد نیازشان را به اندازه چند کلیک کاهش دهد.

موسسه مردم نهاد گیتی چه می‌کند؟

موسسه مردم نهاد گیتی یکی از موسسه های مردم نهادی است که در سرویس دیجی کالامهر حضور دارد. این موسسه پس از 16 سال فعالیت  در حوزه مدرسه سازی و تامین تجهیزات مدارس و دانش آموزان، در حال حاضر اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار را مشخص کرده و آن‌ها روی سایت دیجی کالامهر قرار داده است. شما می‌توانید با ورود به دیجی کالا مهر و انتخاب موسسه مهر گیتی، فهرست کاملی از این اقلام را که شامل دفتر مشق، مداد سیاه، مداد قرمز، خودکار، پاکن، تراش، جامدادی، کوله پشتی و ... می‌شود را مشاهده کرده و اگر از دست‌تان برمی‌آید، یک یا چند مورد از این محصولات را هدیه دهید تا از طریق دیجی کالا مهر و موسسه مهر گیتی به دست دانش آموزان برسد.

همچنین با توجه اینکه بعد از پاندمی کرونا، آموزش‌ها به سمت آنلاین شدن رفته‌اند، تبلت نیز یکی دیگر از اقلام مورد نیاز این بچه‌هاست که به سختی در اختیارشان قرار می‌گیرد. به همین دلیل تبلت نیز در میان اقلام مشخص شده برای دانش‌آموزان محروم قرار گرفته است. کالای انتخاب و خریداری شده توسط شما ظرف نهایتا یک هفته به موسسه منتقل خواهد شد و پس از بسته بندی به دست دانش‌آموزان هدف در مناطق دور از مرکز خواهد رسید.

موسسه مهر گیتی تا به حال با فعالیت‌های خیرخواهانه خود توانسته بیش از 540 مدرسه احداث کند، بیش از سه میلیون و 800 هزار جلد کتاب را به دست دانش‌آموزان برساند و 3100 رایانه را به مدارس مناطق کم برخوردار اهدا کند.

امنیت و شفافیت، ویژگی دیجی کالا مهر

یک قدم تا نیکوکاری با دیجی‌کالا مهر

هر خرید نیکوکارانه‌ای که توسط شما و از طریق دیجی کالامهر انجام شود، بعد از اجرای پروژه و استفاده از این کالاهای مورد نیاز توسط سازمان‌های خیریه بصورت فصلی گزارش داده خواهد شد و اینگونه شما به سادگی چند کلیک می توانید در امور عام المنفعه و داوطلبانه مشارکت نمایید. همین حالا اگر وارد صفحه کمپین شوید، خواهید دید چه تعدادی از کاربران، معادل چه مبلغی از اقلام ضروری را نه فقط برای حمایت تحصیلی، بلکه برای سایر موسسه های نیکوکاری مرتبط با سلامت و درمان، محیط زیست، خدمات اجتماعی و ... اهدا کرده‌اند. برای مثال موسسه محک که از دیگر موسسه های حاضر در دیجی کالامهر است، فهرستی شامل آب معدنی، مواد شوینده، شیر کم چرب و ... را برای حمایت از کودکان تحت پوشش خود مشخص کرده که نیکوکاران می‌توانند به تامین آن ها برای بیمارستان محک اقدام کنند.

موسسات دیگری مانند موسسه خیریه نیکان، انجمن حمایت از کودکان کار، انجمن دیابت گابریک و ... جزو دیگر موسسات همکار در دیجی کالامهر هستند و همگی علاوه بر اینکه به صورت رسمی دارای مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح هستند،  مورد ارزیابی دیجی کالا هم قرار گرفته اند و در بازه‌های زمانی فصلی گزارش عملکرد خود را به کاربران ارائه خواهند کرد.

برای کمک به دیجی کالا مهر چه باید کرد؟

کافی است شماره تلفن همراه خود را پس از ورود به دیجی کالامهر در قسمت ورود به حساب کاربری وارد کنید. کد مربوطه برایتان پیامک می‌شود و با وارد کردن آن  می‌توانید به صفحه اصلی دیجی کالامهر وارد شوید.

· در این مرحله با کلیک روی نام موسسه مورد نظر خود مثل مهر گیتی، می‌توانید علاوه بر دیدن خلاصه‌ای از فعالیت‌های موسسه؛ فهرست، عکس و قیمت تک‌تک کالاهای مورد نیاز برای حمایت از افراد تحت پوشش را هم مشاهده کنید. همچنین خواهید دید که چند نفر دیگر این اقلام را برای مقاصد نیکوکارانه تهیه و اهدا کرده‌اند.

· با فشردن دکمه انتخاب کالا، کالای مد نظرتان به سبد خرید اضافه خواهد شد و سپس با ادامه فرایند خرید، مراحل نهایی شدن را طی می‌کند. از این مرحله به بعد تا لحظه‌ای که کالای اهدا شده توسط شما به دست جامعه هدف موسسه نیکوکاری برسد، از طریق پیامک در جریان مراحل مختلف کارها قرار خواهید گرفت.

از آنجایی که قیمت محصولات مورد نیاز موسسات خیریه با قیمت‌های آورده شده در صفحات خرید عادی دیجی کالا تفاوتی ندارد، خوب است بدانید که سود کالاهای اهدا شده توسط شما به صندوق مهر دیجی کالا واریز می‌شود و هر فصل صرف امور نیکوکاری خواهد شد. بنابراین دیجی کالا از این فرایند برای خود سودی نخواهد داشت و صرفا در حال انجام مسئولیت اجتماعی خود در قالب پلتفرم هوشمند دیجی کالامهر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)