میرنیوز

5روش استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی برای همه بیمه‌گزاران در پاییز 1400

5روش استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی برای همه بیمه‌گزاران در پاییز 1400 2021-09-25T16:45:30+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیمه دات کام، حق بیمه ای که به تامین اجتماعی پرداخت می شود (در صورتی که بیمه شده اجباری باشد)، بخشی سهم کارمند و بخشی سهم کارفرما است که بایستی به صورت ماهانه و منظم توسط کارفرما پرداخت شود.

حق بیمه از حقوق کارمندان کسر می شود و توسط کارفرما به بیمه تامین اجتماعی پرداخت می شود. برای اطمینان از اینکه حق بیمه شما به طور منظم از سوی کارفرما پرداخت می شود باید سوابق بیمه خود را چک کنید چرا که در صورت عدم پرداخت حق بیمه و یا ایجاد وقفه در پرداخت حق بیمه، در زمان بازنشستگی برای بیمه شده مشکلاتی به وجود می آید.

اگر شما نیز از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی  هستید، قطعا در این سازمان تشکیل پرونده داده‌اید و قصد دارید از خدمات آن نهایت استفاده را ببرید. برای بهره‌مندی از خدمات بیمه تامین اجتماعی پس از مراحل اولیه، یک کد شماره منحصر به فرد دریافت می‌کنید. شماره بیمه تامین اجتماعی که در اختیار شما قرار می‌گیرد هشت رقمی بوده و در سازمان تامین اجتماعی با این شماره شناخته می‌شوید.استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی، را می‌توانید به روش‌های متعددی انجام دهید که ما در این مقاله به بهترین و آسان‌ترین این روش‌ها اشاره می‌کنیم. مطالعه کردن این مقاله رایگان است! پس تعللی در خواندن آن نکنید.

مقدمه‌ای بر شماره بیمه تامین اجتماعی:

· شماره بیمه تامین اجتماعی یک شماره ۸ رقمی است و در دفترچه بیمه و فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی ثبت می‌گردد.

· با داشتن این شماره به راحتی به اطلاعات پرونده‌ی بیمه خود دسترسی خواهید داشت.

· این شماره را نمی‌توان برای شخص دیگری استفاده کرد و مانند کارت ملی، برای هر بیمه شده منحصر به فرد است.

کد شماره بیمه تامین اجتماعی چیست

همانطور که می‌دانید، سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خدمات محور است و به منظور ارائه بسیاری از خدمات به افراد بازنشسته، شاغل و همچنین تامین درمان بیماری‌ها به وجود آمده است.

نکات مهم در مورد شماره تامین اجتماعی

· افراد دیگر نمی‌توانند از شماره‌ی شما استفاده کنند

· شما نیز امکان داشتن چند شماره‌ی بیمه را نخواهید داشت زیرا اطلاعات شما دستخوش پراکندگی می‌شود و در زمان بازنشستگی برای جمع آوری سوابق، سخت به مشکل می‌خورید.

· انجام همه امور بیمه شخص با شماره بیمه شما صورت می‌پذیرد.

· این شماره غیرقابل تغییر است و برای هر شما فقط یک بار اختصاص داده می‌شود.

· اگر در محل کارتان به شما شماره بیمه موقت دادند حتما پیگیری لازم برای دائمی شدن آن انجام دهید.

· در سایت‌های مشاهده سابقه، با اضافه کردن دو صفر به اول شماره بیمه، سوابق بیمه تامین اجتماعی قابل مشاهده می‌باشد.

· این شماره هشت رقمی متعلق به افرادی است که هنوز مشغول فعالیت هستند و بازنشسته نشده‌اند.

· برای مستمری بگیران این شماره ده رقمی است.

5روش استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی برای همه بیمه‌گزاران در پاییز 1400
چتر حمایتی بیمه تامین اجتماعی برای کارفرما و کارمندان

استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی

برای استعلام شماره‎‌ بیمه تامین اجتماعی‌، می‌توانید در سامانه این بیمه ثبت نام کرده و در مراحل بعدی به راحتی شاهد مشخصات پرونده‌ خود باشید. برای استعلام شماره بیمه چند روش وجود دارد که به شرح آنها می‌پردازیم:

استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی با استفاده از کد ملی

برای استعلام با استفاده از کد ملی مراحل زیر را طی نمایید:

· به سایت tamin.ir مراجعه نمایید.

· به بخش خدمات غیرحضوری سر زده و مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی را انتخاب کنید.

· اگر شما دارای گذرواژه و نام کاربری باشید، شماره بیمه خود را مشاهده خواهید کرد.

· اگر این منوال پیش نرفت و شما فاقد نام کاربری و گذرواژه بودید، می‌بایست در  سامانه ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای خود بسازید.

5روش استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی برای همه بیمه‌گزاران در پاییز 1400
پرتال مرکزی بیمه تامین اجتماعی

مراجعه حضوری به دفاتر کارگزاری و بیمه

به منظور استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی خود، می‌توانید به کارگزاری‌های بیمه مراجعه کنید؛ و با ارائه دادن مدارک شناسایی نسبت به استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی اقدام نمایید.

مشاهده شماره بیمه از طریق اپلیکیشن تامین اجتماعی

این اپلیکیشن تنها برای سیستم‌های اندروید طراحی شده است و دسترسی شما را به اطلاعات بیمه‌ای خود آسان می‌کند. برای انجام این کار می‌بایست آخرین اطلاعات سوابق بیمه خود را داشته باشید.

دریافت شماره بیمه با استفاده از کد USSD

برای استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی به این روش، باید اطلاعات آخرین سابقه خود را داشته باشید. بنابراین شماره‌ی *۴*۱۴۲۰# را شماره گیر کرده و  از بین استعلام‌ها انتخاب ‌نمایید. سپس، از شما می‌خواهد آخرین سابقه و کارت ملی خود را وارد کنید؛ پس از انجام این کار، شماره بیمه شما استعلام و مشاهده خواهد شد.

5روش استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی برای همه بیمه‌گزاران در پاییز 1400
بیمه تامین اجتماعی

سوالی دارید؟ از ما بپرسید

همانطور که می‌دانید بیمه تامین اجتماعی سال‌هاست حمایت خود را حفظ نموده و به بیمه‌شدگان متعهد بوده است. استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی، که خیلی از مواقع برای بیمه شدگان ضروری محسوب می‌شود را با هم مرور کردیم. برای این‌که اطلاعات بیشتری در رابطه با بیمه و سازمان تامین اجتماعی و خدمات آن داشته باشید می‌توانید مقالات مربوط به آن را مطالعه نمایید یا برای برطرف کردن سوالات خود، با مشاورین بیمه دات کام تماس حاصل نمایید.

منبع: سایت بیمه دات کام/https://bimeh.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)