میرنیوز

مانیتورهای گیمینگ برند سامسونگ

مانیتورهای گیمینگ برند سامسونگ 2021-09-25T13:35:31+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اهمیتی ندارد از چه رایانه‌ای استفاده می‌کند! خرید نمایشگری که محتواهای تصویری را با بهترین کیفیت و وضوح تصویر بالایی نمایش می‌دهد و در بازی ویدیویی سریع‌ترین نرخ تازه‌سازی را دارد، روی کارهایی که انجام می‌دهید تاثیر بسزایی خواهد داشت؛ بنابراین نمایشگری را بخرید که ارزش پولی که برای آن پرداخت می‌کنید را داشته باشد.

از جمله نکات مهمی که در انتخاب شما برای خرید مانیتور تاثیرگذار خواهد بود وضوح تصویر، اندازه صفحه نمایش، نرخ تازه‌سازی نمایشگر، نوع پنل نمایشگر و قیمت مانیتور است.

سامسونگ پیشگام در ساخت مانیتور

پیشگامی سامسونگ در حوزه ساخت نمایشگر به دلیل اعتباری است که به مرور زمان و در نتیجه تجربه مشتریان از نمایشگرها بدست آورده است. بنابراین منطقی است که بخواهید گران‌ترین مدل نمایشگر وضوح بالا را از سامسونگ خریداری کنید. تنوع بالای مدل و قیمت مانیتور سامسونگ یکی از دلایل محبوبیت این برند است.

در ادامه به چند مورد از بهترین مانیتورهای گیمینگ این برند اشاره خواهیم کرد تا بهترین مدل را برای خرید مانیتور انتخاب کنید.

مانیتور خمیده (۲۷ اینچ) LC۲۷T۵۵۰FD-M

Samsung LC۲۷T۵۵۰FD-M Curve Monitor ۲۷ Inch

مانیتورهای گیمینگ برند سامسونگ

مانیتور FHD سامسونگ مدل CF۳۹۶ Curved ۲۷ "FHD یک صفحه نمایش نوآورانه است که یک تجربه مشاهده واقعی را فراهم می کند. طراحی براق آن استیل ضد زنگ و رنگ مشکی براق و دارای پایه T منحصر به فرد دارد تا شکل صفحه را متعادل کند. طراحی باریک، میز شما را مرتب و مدرن به نظر می‌رساند و مانیتور را برای مواقعی که نیاز به جابجایی یا تنظیم آن دارید سبک می‌کند. مانیتور خمیده ۲۷ اینچی با اتصال HD، نمای همه جانبه و پانوراما و تجربه بازی را افزایش می‌دهد. با استفاده از فناوری AMD FreeSync و حالت بازی، این مانیتور به کاربران اجازه می‌دهد حتی در سریع‌ترین صحنه‌های متحرک از تصاویر روان لذت ببرند. این مدل C۲۷F۳۹۶ دارای نسبت کنتراست ۳۰۰۰: ۱ برای تجربه مشاهده شگفت انگیز تصاویر است.

مانیتور گیمینگ (۳۲ اینچ ) Smart M۷

Samsung LS۳۲AM۷۰۰UM-X GAMING Monitor ۳۲ Inch

مانیتور سامسونگ مدل LS۳۲AM۷۰۰UM-X با نوع کاربری گیمینگ، اداری، طراحی و ادیت، کاربری عمومی و عکاسی است اما کاربری اصلی آن گیم بوده و نظر کاربران بسیاری را در زمینه گیمینگ به خود جلب کرده است.

صفحه نمایش این مانیتور ۳۲ اینچ از نوع مات و نوع پنل استفاده شده در آن VA است. رزولوشن به کار رفته در آن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل و دقت رنگ بسیار بالایی دارد. این مانیتور از نوع نور پس زمینه LED پشتیبانی می‌کند و میزان روشنایی مانیتور برابر ۲۵۰ کاندولا بر مترمربع و زمان پاسخ گویی آن برابر ۶ میلی بر ثانیه است؛ که در واقع منظور از آن مدت زمانی است که مانیتور از یک رنگ به رنگ دیگر تغییر می‌کند.

طراحی این مدل بسیار جذاب است و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این دستگاه با رنگ بدنه کاملا مشکی مات روانه بازار شده و پایه نسبتا براقی دارد که در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است.

دو عدد پورت USB، دو عدد پورت HDMI ، یک عدد پورت USB-C و برق ورودی دارد و ولتاژ ورودی آن بین ۱۰۰ تا ۲۴۰ وات است که با برق شهری به راحتی کار می‌کند.

مانیتور (۲۷ اینچ) اودیسه G۵

Samsung LC۲۷G۵۵TQ-W GAMING Monitor ۲۷ Inch

مانیتورهای گیمینگ برند سامسونگ

مانیتور اودیسه G۵ از عملکرد سطح بالا و ارتقا بصری فوق العاده‌ای با قیمت کاملا متناسب پشتیبانی می‌کند تا به گیمرها اجازه انتخاب مدلی را بدهد که با بازی‌های مورد علاقه‌شان مناسب باشد. پنل Odyssey ۱۰۰۰R که با انحنای چشم انسان برای حداکثر غوطه‌وری و حداقل خستگی چشم مطابقت دارد ، سرگرم بازی شوید. با وضوح ۱.۷ برابر تراکم پیکسلی Full HD، وضوح WQHD دارای تصاویر فوق العاده دقیق است و یک نمای کامل‌تر را با فضای بیشتر برای انجام همه اقدامات تجربه کنید.

نرخ تجدید سرعت ۱۴۴ هرتز با Odyssey G۵ بیش از دو برابر تولید قاب احتمالی خود را انجام دهید. با نرخ تازه سازی فوق العاده روان ۱۴۴ هرتز ، هرگز نمی‌خواهید به صفحه نمایش‌های دیگر برگردید. با زمان پاسخگویی خاکستری تا خاکستری ۱ میلی ثانیه Odyssey ، می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعات را در سریع‌ترین زمان ممکن از نظر فنی دریافت می‌کنید.

گیم پلی بدون زحمت و روان AMD FreeSync Premium دارای فناوری همگام سازی تطبیقی است که پارگی صفحه نمایش و تأخیر ورودی را کاهش می‌دهد. جبران نرخ فریم پایین تضمین می‌کند که هر صحنه بدون وقفه جریان یابد.

گرافیک واقعاً واقع بینانه HDRA با الهام از HDR۱۰ کلیدوسکوپ سایه‌ها صحنه‌های بازی را بیشتر از قبل زنده می‌کند. اسرار پنهان شده در سایه‌ها را با سیاهان تیره، سفیدهای روشن و وضوح فوق العاده دقیق آشکار کنید.

در آخر برای بررسی و خرید انواع مانیتور و کالای دیجیتال می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن

قیمت،مزایا و معایب و روش ساخت انواع ضدیخ بتن
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب با انواع ضدیخ بتن آشنا می شوید.

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید

نکات مهم و کلیدی در تعمیر یخچال و لباسشویی که باید بدانید
2021-10-20T12:09:12+03:30
در این مطلب به نکات مهم و کلیدی که باید در تعمیر یخچال و لباسشویی بدانید، پرداخته می شود.

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟

چگونه یک دوربین مداربسته خوب بخریم؟
2021-10-20T12:09:11+03:30
برای اینکه یک دوربین مداربسته خوب بخریم لازم است با برترین برندهای موجود در بازار آشنا باشیم.

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید

قیمت دلار ۲۸ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت / هر اونس ۱۷۷۷ دلار
2021-10-20T11:29:17+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که اقتصاددانان پیش‌بینی کردند فدرال‌رزرو آمریکا فعلاً نرخ بهره خود را افزایش نخواهد داد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)