میرنیوز

ثبت شرکت در ارمنستان

ثبت شرکت در ارمنستان 2021-09-25T12:18:52+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ثبت شرکت، PE یک فرد ثبت شده در اداره ثبت احوال است که شناسه مالیاتی به او اختصاص می یابد. PE نمی تواند یک شرکت باشد (نه یک شخص حقوقی جداگانه است) و مسئولیت او محدود به دارایی های سرمایه گذاری شده در تجارت نیست.
به عبارت دیگر ، دارایی های شخصی و تجاری یک PE از هم جدا نیستند و وی ممکن است شخصاً مسئول هرگونه بدهی ناشی از فعالیت های تجاری باشد.
مزیت این نوع شرکت این است که آسانترین و ارزانترین راه اندازی و نگهداری است (بدون مالیات بر سود سهام ، حسابداری ساده و غیره). برای مشاغل کوچکتر که تحت مالکیت و اداره یک شخص هستند ، مناسب تر است.

شرکت با مسئولیت محدود (LLC)

شرکت با مسئولیت محدود از مرسوم ترین نوع ثبت شرکت در ارمنستان است. همانطور که از نام آن مشخص است، هر سهامدار میزان مشخصی مسئولیت داشته و هیچ یک از آنان شخصا مسئول بدهی‌های شرکت نیستند.
شرکت با مسئولیت محدود، به دلیل سهولت و هزینه کم در راه اندازی و نگهداری، ساختار مدیریتی ساده و تشریفات اداری کمتر، از محبوب‌ترین نوع شرکت‌ها است.
شما میتوانید شرکتی با مسئولیت مضاف تاسیس نمایید که اصولا مشابه LLC است و تنها تفاوتی که با LLC دارد این است که سهامداران به میزانی که در اساسنامه شرکت ذکر شده است، شخصا مسئول بدهی‌های شرکت هستند.

شرکت سهامی (JSC)

برای ثبت شرکت در ارمنستان از نوع شرکت سهامی باید بدانید که این نوع شرکت مناسب کسب و کارهایی با اندازه متوسط و بزرگ است که چندین سهامدار دارند. چنین شرکتی دارای شخصیت حقوقی قدرتمندتری است و حریم خصوصی بهتری به سهامداران خود ارائه میدهد .
و همچنین گزینه‌های بیشتری جهت تهیه ساختار سرمایه سهمی شرکت و نحوه مدیریت شرکت در اختیار صاحبان آن قرار میدهد. در صورتی که شرکت از نوع سهامی عام باشد، میتوان سهام را آزادانه انتقال داد و دیگر سهامداران حق اینکه پیش دستی کنند و سهام را بخرند، نخواهند داشت.

مشارکت

ثبت شرکت در ارمنستان در قالب مشارکت را هم میتوان به عنوان یک شخصیت حقوقی به صورت رسمی به ثبت رساند و هم میتوان آن را به صورت توافقنامه‌ای بین شرکا تنظیم نمود. مشارکت معمولا از مقررات کمتر و انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار است.
برخلاف شرکت با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت سهامی (JSC) که یک شخص مدیریت آن را بر عهده دارد، در مشارکت، چندین شخص میتوانند به صورت همزمان مدیریت امور را به دست بگیرند.
مشارکت را میتوان به دو صورت تنظیم نمود: شرکت تضامنی و شرکت مختلط غیرسهامی.
شرکای تضامنی شخصا مسئولیت بدهی‌های کسب و کار را بر عهده دارند. در مقابل، شرکای مختلط، سرمایه‌گذارانی منفعل هستند که بیشتر از میزانی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از دست نخواهند داد.
مشارکتی که توسط توافقنامه صورت بگیرد، ملزم به ثبت رسمی نیست اما ادارات مالیاتی باید از عقد چنین توافقنامه‌ای مطلع باشند.

شرکت تعاونی

ثبت شرکت در ارمنستان در قالب شرکت تعاونی، انجمنی از کارگران یا کارمندان است که هرکدام از این اعضا یک حق رای دارند. سودی که عاید هر کدام از اعضا می شود، بستگی به میزان سرمایه‌ای که تزریق کرده‌اند ندارد بلکه طبق میزان فعالیت و کاری که انجام داده‌اند محاسبه میگردد.
تعاونی نوعی خاصی از شرکت است که بیشتر مناسب کسب و کارهای کوچکی است که توسط کارمندان یا کارگران اداره میشود و ارزش بیشتری برای فعالیت کاری انجام شده نسبت به سرمایه قائل است.

دفاتر شعبه

دفاتر شعبه به زیرمجموعه‌ای از شرکت خارجی که در کشور ارمنستان مستقر است اطلاق میگردد. مدیریت شرکت خارجی چندین گزینه برای ورود به بازار ارمنستان در اختیار دارد.  او میتواند یک شرکت تابعه تاسیس کند.
شرکت تابعه (که به آن شرکت خواهر نیز میگویند) یک شخصیت حقوقی جداگانه است (به عنوان مثال شرکت با مسئولیت محدود یا شرکت سهامی) که تمام یا بخشی از آن تحت مالکیت شرکت خارجی است.
یا اینکه شرکت خارجی می تواند فعالیت خودش در ارمنستان را توسط دفاتر شعبه‌ای خود ادامه دهد. در صورتی که فعالیت‌های شرکت خارجی در ارمنستان محدود باشد، شرکت میتواند یک مقر دائمی یا دفتر نمایندگی تاسیس نماید.

مراحل ثبت شرکت در ارمنستان        

مراحل نام نویسی:

ثبت شرکت و اصلاحات شرکت در سازمان ثبت اسناد وزارت دادگستری ارمنستان ثبت می شود. لازم نیست شخصاً به اداره ثبت اسناد مراجعه کنید زیرا وکلا می توانند مراحل ثبت شرکت در ارمنستان را با یک وکالتنامه کامل کنند (مدارک ثبت را بایگانی کنید). به طور معمول پس از ثبت شرکت در ارمنستان باید مهر شرکت را سفارش داده و اداره مالیات پرونده‌تان را تشکیل داده و بایگانی نمایید.

مدارک ثبت شرکت در ارمنستان :

ممکن است مدارک مورد نیاز برای هر پرونده، با پرونده دیگر متفاوت باشد اما عموما مدیر/مدیران شرکت و اشخاص سهامدار ملزم به ارائه اصل یا رونوشت (کپی) برابر اصل شده گذرنامه خود هستند.
همچنین مدیر/ مدیران و سهامداران ملزم به ارائه رونوشت‌های برابر اصل شده مدارک شرکت، گواهی ثبت، مفاد شراکت‌نامه یا مدارک اینچنینی هستند.
اصل مدارک یا رونوشت‌های قانونی باید به زبان ارمنی ترجمه شده و بر آنها مهر رسمی خورده باشد.
چنانچه برای ثبت شرکت در ارمنستان نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می توانید با موسسه حقوقی بازرگان به شماره ۰۲۱۴۵۵۱۸ تماس حاصل فرمایید.
انتهای رپرتاژ آگهی

        
    
 

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.

ثبت نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد

ثبت  نام از متقاضیان «نهضت ملی مسکن» آغاز شد
2021-10-20T12:22:31+03:30
سامانه ثمن از دقایقی قبل برای ثبت نام در طرح مسکن حمایتی دولت سیزدهم بازگشایی شد اما به دلیل برخی مشکلات زیرساختی، هنوز امکان ورود کاربر فراهم نیست.

نگاهی کلی به جارو شیائومی

نگاهی کلی به جارو شیائومی
2021-10-20T12:09:13+03:30
در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ های بی‌نظیر جاروی شیائومی را برای شما بیان کنیم.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)