میرنیوز

قطعات لودر کوماتسو را از کجا بخریم؟ پارت یدک راه‌سازی

قطعات لودر کوماتسو را از کجا بخریم؟ پارت یدک راه‌سازی 2021-09-04T14:02:06+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، لودرها ماشین‌هایی هستند که در صنعت راهسازی و ساختمان سازی کاربرد بسیار فراوانی دارند و یکی از ماشین‌های ضروری در بسیاری از پروژه‌های ساخت و ساز می‌باشند. لودرها دارای برندهای مختلفی هستند که توسط کمپانی‌های متفاوت به تولید رسیده اند، کمپانی‌های تولیدی لودر به منظور استفاده مناسب از لودرها، قطعات لودرها را نیز به تولید می‌رسانند. کوماتسو یکی از برندهای معتبر قطعات ماشین آلات راهسازی در جهان می‌باشد. کوماتسو کمپانی ژاپنی بوده و در ساخت انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و ساختمانی مانند تولید قطعات لودر کوماتسو فعالیت دارد این برند معتبر شناخته شده در جهان بوده و قطعات کوماتسو برای مصرف کنندگان بسیار آشنا می‌باشد.

قطعات لودر کوماتسو و توزیع آن در کشورهای مختلف انجام گرفته و این شرکت معتبر دارای نمایندگی‌های بسیاری در سراسر جهان می‌باشد. قطعات لودر کوماتسو دارای کیفیت بسیار بالایی هستند، زیرا در ساخت این قطعات از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات پیشرفته بهره گرفته شده است.

لودر در طی‏ استفاده در پروژه‌های کاری مانند هر ماشین دیگری به دلیل وجود استهلاک دچار خرابی قطعه خواهد شد، در این زمان ما می‌توانیم از تعمیرات در برخی از موارد استفاده کنیم اما زمانی که نتوانیم قطعه را تعمیر کنیم باید این قطعات تعویض شوند. برای تهیه قطعات جدید می‌توانیم از فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی اقدام نماییم.

قطعات لودر کوماتسو شامل انواع قطعات مورد نیاز این ماشین بوده و کمپانی کماتسو این لوازم را با کیفیت‌های بسیار عالی به تولید رسانده است. کمپانی کوماتسو انواع لوازم یدکی لودر، بولدوزر، بیل مکانیکی، دامپتراک، غلطک و غیره را به تولید می‌رساند. کمپانی کوماتسو در سال ۱۹۱۷ در شهر توکیو در ژاپن بنیانگذاری شد و به تولید انواع ماشین آلات راهسازی و عمرانی و همینطور لوازم و ملزومات آن پرداخت. امروزه لوازم یدکی لودر کوماتسو در کشورهای بسیاری مورد استفاده قرار گرفته و این به دلیل طراحی ویژه و ساخت باکیفیت قطعات لودر کوماتسو می‌باشد.

انواع قطعات لودر کوماتسو

لودر به طور کلی در سه نوع لودر چرخ زنجیری، لودر چرخ لاستیکی و بکهو لودر به تولید می‌رسد که هر یک دارای انواع مدل‌های مختلفی بوده و باید در زمان خرید به مدل ماشین آلات خود توجه داشته باشید تا بتوانید لوازم مناسبی را تهیه فرمایید. انواع لوازم لودرهای کوماتسو عبارتند از؛

لوازم یدکی لودر کوماتسو w۹۰

قطعات لودر کوماتسو w۱۲۰

لوازم یدکی لودر کوماتسو w۴۲۰-۱

لوازم یدکی لودر کوماتسو w۴۲۰-۳

قطعات لودر کوماتسو w۴۷۰-۱

قطعات لودر کوماتسو w۴۷۰-۳

قطعات لودر کوماتسو w۶۰۰-۱

قطعات لودر کوماتسو w۶۰۰-۳

از آنجایی که لودر یکی از پرکاربردترین ماشین آلات در بخش ساخت و سازها و عمران می‌باشد، نیاز به قطعات بسیار افزایش پیدا کرده و امروزه خرید و فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو در بازار بسیار پر رونق می‌باشد. لودرها دارای انواع مدل می‌باشند که در زمان خرید باید قطعات لودر کوماتسو را متناسب با لودر مورد نظر تهیه نماییم. خرید قطعات بسیار مهم بوده و در زمان خرید باید دقت کنید که حتماً قطعات اورجینال را تهیه نمایید زیرا قطعات غیر اصل دوام بسیار کمی داشته و از مواد اولیه نامرغوب به دست آمده است بنابراین در کوتاه‌ترین زمان دچار خرابی و شکستگی خواهد شد.

لوازم یدکی لودر کوماتسو w90

انواع قطعات لودر کوماتسو

موتور دیزلی

اجزای هیدرولیک: پمپ موتور سوپاپ

اجزای ایجاد کننده حرکت: گیربکس چرخ

اتصالات بخش جلویی: چنگال روبنده

شاسی و میز کنترل

و ...

هر یک از این قطعات لودر دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و باید به درستی عمل کنند تا در نهایت بتوانیم کارایی مناسبی را از این ماشین داشته باشیم. استهلاک و گذر زمان دو عامل مهمی در برای خرید دوباره قطعات لودر کوماتسو می‌باشند، در واقع با نگهداری درست و سرویس به موقع ماشین آلات می‌توانید خریدهای مکرر را از بین ببرید و همچنین با دقت در زمان استفاده از ماشین‌آلات همچون لودر، دیرتر دچار آسیب قطعه در این ماشین‌آلات خواهید شد. ما در هر صورت به دلیل استهلاک در ماشین آلات و همچنین با گذشت زمان اگر قطعات نیز سالم باشند در طول زمان دچار فرسودگی خواهند شد و نیاز به قطعات جدید پیدا خواهید کرد.

بنابراین باید مرکز معتبری را بیابید که در زمان نیاز به قطعات لودر کوماتسو بتوانید آن را به راحتی یافته و به شکل مطمئن خریداری کنید. ما به شما مجموعه پارت یدک راهسازی را معرفی می‌کنیم. این شرکت معتبر فعالیت تخصصی در زمینه تامین انواع قطعات و ملزومات ماشین آلات راهسازی دارد.

خرید قطعات لودر کوماتسو اصل

قطعات کوماتسو به دلیل اینکه این قطعات وارداتی هستند و تنها توسط تعداد کمی از فروشندگان به صورت اصلی و اورجینال به فروش می‌رسند. شما می‌توانید برای خرید انواع قطعات لودر کوماتسو به شرکت پارت یدک راهسازی مراجعه نمایید. پارت یدک راهسازی یکی از مراکز بزرگ فروش انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و عمرانی است. که این قطعات را در نمونه‌های اصلی و با کیفیت به شما ارائه می‌کند بنابراین برای خرید این قطعات می‌توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایید. فروشندگانی که در زمینه فروش قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت دارند اغلب تمامی قطعات مورد نیاز ماشین آلات را به صورت کامل نداشته و به صورت تخصصی فعالیت نمی‌کنند اما پارت یدک راهسازی یکی از تامین کنندگان قطعات لودر کوماتسو و سایر ماشین آلات در برندهای معتبر مختلف است و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند.

فروش قطعات لودر کوماتسو به صورت اینترنتی

فروش قطعات کوماتسو توسط فروشندگان زیادی انجام می‌گیرد اما آیا می‌توان به هر فروشگاهی اعتماد کرد، در واقع نمی‌توان هر فروشگاهی را به عنوان یک فروشگاه مطمئن شناخت و باید در این زمینه بررسی انجام داد.‏ شرکت پارت یدک راهسازی در زمینه فروش انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی فعالیت داشته و در طی این سال‌ها توانسته با ارائه قطعات با کیفیت و خدمات دهی عالی رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. قطعات موجود در این مرکز همه اورجینال بوده و این یکی از دلایل کسب رضایت مشتریان می‌باشد. پارت یدک راهسازی برای سهولت در خرید توسط مشتریانش، وب سایتی را طراحی کرده تا بتوانند خرید خود را انجام دهند بنابراین افرادی که در نزدیکی خود فروشگاهی وجود ندارد یا می‌خواهند خرید راحت تری را تجربه کنند، با خرید اینترنتی لوازم یدکی لودر کوماتسو در چند دقیقه خرید خود را انجام می‌دهند.

قیمت قطعات لودر کوماتسو

قیمت انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو در شرکت‌های مختلف به شکل متفاوتی ارائه می‌شود و در واقع قیمت واحدی برای قطعات لودر کوماتسو وجود ندارد. به دلیل وارداتی بودن این محصولات، قیمت آن متاثر از قیمت ارز نیز می‌باشد و نوسانات زیادی دارد. اما این مجموعه قیمت‌های خود را افزایش نداده و قیمت ثابتی را در نظر گرفته زیرا یکی از تامین کنندگان بزرگ قطعات و ماشین آلات راه سازی بوده و بدون واسطه این قطعات را به دست شما می‌رساند.

لوازم یدکی لودر کوماتسوw120

فروشگاهی که برای خرید قطعات لودر کوماتسو در نظر می‌گیرید بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید متاسفانه امروزه انواع قطعات غیراصل در بازار افزایش پیدا کرده و افرادی که اطلاعات لازم را درباره این قطعات ندارند آن را خریداری می‌نمایند. بنابراین با خرید از یک مرکز معتبر می‌توانیم از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نماییم فروشگاه پارت یدک راهسازی از فروشندگان معتبر قطعات ماشین آلات راهسازی در کشورمان است که انواع قطعات اورجینال را به فروش می‌رساند.

https://partyadakrahsazi.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)