میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انتخاب هدایای تبلیغاتی عالی برای تبلیغ نام تجاری میتواند ترسناک و استرس زا باشد. بهترین راه برای از بین بردن استرس ناشی از انتخاب مناسب هدایای تبلیغاتی برای تجارت شما، بررسی این است که مصرف کنندگان از چه کالاهایی نگهداری و به طور مکرر استفاده میکنند.
محبوب ترین هدایای تبلیغاتی
در اینجا محبوب ترین موارد هدایای تبلیغاتی که به گفته مصرف کنندگان، توسط شرکتها به صورت رایگان اهدا شده است را معرفی میکنیم.
۱. ماسکهای سفارشی صورت با آرم تجاری
در راس لیست امسال ماسک ثبت شده است. ASI دریافت که ۵۷٪ از مصرف کنندگان بیشتر در ارتباط با تبلیغاتی هستند که به آنها ماسک صورت سفارشی داده اند. بیش از ۸۰٪ از مصرف کنندگان میگویند که آنها تمام وقت یا بیشتر اوقات آن را در انظار عمومی میپوشند.
با توجه به این واقعیت که به زودی انتظار نمیرود آنها به عنوان یک قانون ناپدید شوند، ماسکها هم یک محصول تبلیغاتی هوشمند برای سرمایه گذاری هستند و هم یک محصول مفید و مورد نیاز برای مصرف کنندگان.
۲. محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط زیست
محصولات سازگار با محیط زیست طی چند سال گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده است. و مدام قویتر میشود. ASI دریافت که روند پایداری همچنان بر رفتار و ارزشهای مصرف کننده تسلط دارد. سال گذشته، تقریباً یک سوم زنان اظهار داشتند که اقلام پایدارتری نسبت به سال قبل خریداری کرده اند. نمونههایی از محصولات سازگار با محیط زیست در زرین گیفت، گلدانهای تبلیغاتی و گیفت یلدا میباشند در عکس زیر نمونهای از آن آورده شده است.
این یک سرمایه گذاری عاقلانه برای شرکتهایی است که مایل به بهبود مطلوبیت برند هستند. محصولات پایدار بر روی مارکها تأثیر دارند.
۳. تکنولوژی - درایوهای تبلیغاتی USB
فکر میکنید آنها چیزهای قدیمی هستند؟ دوباره فکر کنید دادهها نشان میدهد ۵۶٪ از مصرف کنندگان درایو USB را به جای پاوربانک انتخاب میکنند. و این فقط روندی نیست که ما با نسلهای قدیمی تر میبینیم. بررسی ASI نشان میدهد که حداقل نیمی از مردم هنوز یک درایو USB را انتخاب میکنند.
بزرگترین نتیجه ما از این یافتهها این است که همیشه وقتی صحبت از فناوری میشود، انتخابها فقط چیزهای جالب و جدید نیستند. مواردی وجود دارد که به دلیلی به طور مداوم پرفروش هستند. درایوهای USB همه کاره، مفید هستند و مردم آنها را نگه میدارند.
۴. لباسهای تبلیغاتی
لباسهای تبلیغاتی به طور متوسط ۱۶ ماه توسط مصرف کنندگان نگهداری میشود. این مدت ماندگاری بسیار طولانی است. در طی آن زمان گزارش شده است که ۶،۱۰۰ نمایش ایجاد میکنند. این ۶،۱۰۰ کره چشم است که مارک شما را برای هر محصول لباس بیرونی با آرم ارائه میدهد.
۵. تی شرتهای چاپی سفارشی
مصرف کنندگان به طور متوسط ۱۴ ماه تی شرتها را نگهداری میکنند. و آنها را به یک محصول تبلیغاتی با یکی از قدرتهای طولانی مدت تبدیل میکند.
در نظر گرفتن جسورانه و درج پیام با تی شرتهای چاپی سفارشی. با توجه به اینکه ۶۳٪ از مصرف کنندگان ترجیح میدهند محصولات و خدماتی را از شرکتهایی بخرند که هدف خاصی دارند، تی شرتهای تبلیغاتی میتوانند راهی عالی برای به نمایش گذاشتن ارزشها و اعتقادات تجاری باشند.
۶. نوشیدنیهای تبلیغاتی سفارشی
نوشیدنیهای تبلیغاتی سفارشی یکی دیگر از کالاهای تبلیغاتی محبوب است که همیشه استفاده خواهد شد.
باز هم، همانطور که میبینیم تمرکز بر پایداری نگرانیهایی مانند محصولات پلاستیکی یکبار مصرف را به وجود میآورد، بطریهای قابل استفاده مجدد به عنوان یک کالای معتبر نوشیدنی در حال ظهور هستند.
۷. محصولات خانگی و کاری
با تغییر منازل به محل کار از راه دور، اقلام اداری یک کالای تبلیغاتی داغ هستند که همچنان تقاضای زیادی دارند.
به محصولاتی فکر کنید که کارمندان ممکن است در دفتر به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند، اما نه لزوماً در خانههایشان. اگر همه چیزهایی را که آنها برای تسخیر روز کاری خود نیاز دارند فراهم شود، به احتمال زیاد کالای تبلیغاتی شما به عنوان یک کالای ضروری دیده میشود.
۸. کلاه و سرپوش چاپی سفارشی
با متوسط ۳۴۰۰ نمایش در طول ۱۰ ماه زندگی، واقعاً نمیتوانید قدرت کلاههای تبلیغاتی را انکار کنید.
کلاه را میتوان هرروز در داخل و خارج پوشید. این باعث میشود که در زمانهای مختلف در مکانهای مختلف در معرض مخاطبان مختلف قرار بگیرند. به علاوه، کلاهها را میتوان برای روزهای متوالی استفاده کرد. اما همیشه در مورد پوشاکهای مارک دار دیگر اینگونه نیست.
بنابراین کدام یک از محصولات تبلیغاتی سال ۲۰۲۱ برای تجارت شما مناسب است؟
مهم است که به یاد داشته باشید که در هر صنعت و کسب و کاری، تجارت و مشتری متفاوت است. همه این محصولات، سبکها یا ایدههای پرطرفدار مورد پسند خریدار ایده آل شما نیستند. محصولات و روندهایی را که مطابقت بیشتری با ارزشهای برند شما دارند انتخاب کنید.
در اینجا برخی از عوامل اصلی برای انتخاب بهتر را ذکر میکنیم:
قدرت ماندگاری بالا
مفید بودن
هنگامی که زمان سفارش کالاهای تبلیغاتی موثر برای نام تجاریتان است، این اقدامات مهم را در ذهن داشته باشید. با تعمق و هوشمندی در مورد محصولات خود، یک قدم برداشته اید تا مشتریان خود را خوشحال کرده و نام تجاری خود را فعال کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند