میرنیوز

مهم‌ترین فاکتورها در خرید دریل

مهم‌ترین فاکتورها در خرید دریل 2021-08-07T10:29:32+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در محیط کار و منزل و همچنین محیط بیرون کارهای مختلف تأسیساتی کوچک و بزرگ در حال انجام است و بعضاً صدای آن برای مدت‌ها شنیده می‌شود. به همین خاطر افراد زیادی هستند که جعبه‌ای پر از ابزار مختلف در منزل و محل کار خود دارند تا ایرادات احتمالی تأسیساتی را رفع نمایند. از مهم‌ترین ابزار موجود در جعبه‌ابزارها دریل می‌باشد. با خرید دریل و استفاده از آن بسیاری از کارهای مربوط به ایجاد روزنه‌هایی برای نصب وسایل مختلف بر روی دیوار و نصب پرده‌ها آسان خواهد شد. کارگاه‌ها و کارخانجات مختلف هم مسلماً با خرید دریل و به کار بردن آن، سرعت زیادی به امور جاری تولیدی خود خواهند داد.

استفاده از دریل کارآیی‌های فراوانی دارد. همین عامل باعث شده است که کارخانه‌های سازنده و تولیدکننده با توجه به مقدار ظرفیت و عملکرد انواع دریل را تولید و روانه بازار نموده‌اند. معیارهای مختلفی برای خرید دریل وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید از مراکز مطمئن و توجه به برند دریل اشاره کرد. برندهای معتبر موجود در بازار نظیر توسنبا در نظر گرفتن کیفیت و کارآیی دریل، توانسته‌اند نیاز بسیاری از مصرف‌کنندگان را رفع نمایند.. توسن که در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد، با سال‌ها تجربه توانست در تولیدات خود استانداردهای خود را در سطوح بین المللی ارتقا داده و رضایت مشتریان را کسب کند. کلیه ابزارهای برقی توسن در چین و ابزارهای دستی توسن در چین، تایوان، ایران، آلمان و هند ساخته می‌شود.

آشنایی با انواع دریل جهت خرید دریل

برای خرید هر قطعه و ابزاری ابتدا نیاز هست با انواع مختلف آن وسیله آشنایی داشته تا در هنگام خرید بتوان بهترین نوع ابزار مورد نیاز را با توجه به میزان کارآیی انتخاب کرد. به همین خاطر قبل از اقدام برای خرید دریل بهتر است از انواع مختلف دریل شناختی وجود داشته باشد. با توجه به عملکرد دریل و میزان کاربردی که از آن انتظار می‌رود، انواع دریل را می‌توان به شرح ذیل نام برد.

دریل خانگی و دریل شارژی: بدنه آن کوچک بوده و با توجه به میزان قدرت پایین، جهت امور سبک در منزل و محیط‌های کوچک کاربرد دارد.

دریل پیچ‌گوشتی: نوعی از دریل است که با تعویض مته، می‌توان برای باز و بسته کردن پیچ نیز از آن استفاده کرد.

دریل سرکج: برعکس دریل‌های معمولی، دسته آن کوتاه است که برای مکان‌های گوشه یا با دسترسی مشکل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دریل ستونی: به دلیل محدودیت جابجایی، مناسب کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی می‌باشد.

دریل همزن: برای مخلوط کردن ترکیب سیمان و آماده‌سازی ملات و دوغاب به کار می‌رود.

دریل گیربکسی: کلیدی بر روی آن تعبیه شده است که میزان دور و سرعت با آن تنظیم می‌شود.

دریل چکشی و بتن‌کن و دریل نمونه‌بردار: برای سطوح سخت و بتنی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

مهم‌ترین فاکتورها در خرید دریل

فاکتورهای خرید دریل

اولین گزینه‌ای که برای خرید دریل باید مد نظر قرار داد این است که می‌بایستی هدف از خرید و محل مورد استفاده از آن مشخص شود. معمولاً دریل‌های خانگی برقی یا شارژی استفاده بیشتری در بین عموم مردم برای انجام کارهای سبک دارند. لذا بهتر است میزان کارآیی مورد انتظار از دریلی که قصد خرید آن هست مشخص تا برابر هزینه‌ای که پرداخت می‌شود مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی معیارها و فاکتورهای خرید دریل را بررسی می‌نماییم.

سه نظام: شاید مهم‌ترین معیار برای انتخاب خرید دریل توجه به سه نظام است. این قسمت قطعه‌ای که مته بر روی آن بسته می‌شود و بر دو نوع آچارخور و اتوماتیک در اندازه‌های میلی‌متری مختلف وجود دارد.

میزان قدرت دریل: میزان توانی است که می‌بایستی قابلیت انجام کار و هدف مورد استفاده را داشته باشد. برای دریل‌های نوع شارژی بر حسب ولتاژ و برای نوع برقی بر حسب وات مشخص می‌گردد.

طراحی ظاهری و سهولت در استفاده: متناسب با شرایط و قدرت ظاهری فردی، در نوع استفاده از دریل مورد نظر قرار می‌گیرد.

سرعت چرخش و امکان تنظیم کردن آن: مسلماً هر چقدر میزان سرعت که بر حسب تعداد دور در دقیقه بیان می‌شود بیشتر باشد مقدار نیروی وارده نیز بیشتر خواهد شد. چرخش ساعتگرد و پاد ساعتگرد هم در میزان نیروی وارده بر سطح تأثیر دارد.

امکانات و وسایل جانبی: از فاکتورهایی که برای خرید دریل در نظر گرفته می‌شود تعداد و نوع امکانات جانبی دریل نظیر دسته کمکی، خط‌کش، کیف همراه، باتری اضافی برای دریل‌های شارژی و انواع مته و … می‌باشد که هر چقدر بیشتر باشد برای کابر بهتر خواهد بود.

برند و شرکت سازنده: بدون تردید خرید هر وسیله و قطعه‌ای از برند معتبر، هیچگاه خریدار را پشیمان نخواهد ساخت. زیرا شرکت‌های صاحب‌نام و دارای اعتبار سعی‌شان این است که روز به روز بر کیفیت محصولات تولیدی و مورد انتظار مصرف‌کننده بیفزایند. از برندهای معتبری که نمایندگی فروش آن به فروشگاه سوپر ابزار پارس اعطا شده است برند نووا می‌باشد که خریداران زیادی دارند. شرکت نووا از جمله برندهای موفق در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی دستی و برقی است که از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرده است. شرکت نووا با هدف تبدیل شدن به بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه ارائه کننده ابزارآلات همواره محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می‌دهد.

هزینه و قیمت خرید دریل

در کنار همه این‌ها قیمت دریل نیز برای مشتری و مصرف‌کننده در زمان خرید دریل اهمیت دارد. برابر معیارها و گزینه‌هایی که عنوان شد، هر چقدر کیفیت و قدرت دریل بالاتر باشد بالطبع قیمت آن نیز نسبت به محصولات مشابه بالاتر خواهد بود. اما باید دقت کرد که چه نوع دریلی برای چه کار و چه هدفی خریداری می‌شود؟ هزینه‌ای که برای خرید پرداخت می‌شود باید متناسب با نوع کاربری و میزان عملکرد دریل در نظر گرفته شود تا لازم نباشد دریلی با قیمت بالا که مصارف مغایر با کاربری دارد خریده شود.

مهم‌ترین فاکتورها در خرید دریل

بالطبع خرید دریل برند از فروشگاه معتبر ابزار، خاطر مصرف‌کننده را بابت هزینه پرداختی آسوده خواهد کرد. زیرا ابزار و قطعات برند متعلق به شرکت‌های دارای اعتبار بوده که هدف کلی آن‌ها جلب رضایت مشتری می‌باشد. همچنین پس از خرید، مدت زمان ضمانت و گارانتی هم برای خریدار دارای اهمیت است. زیرا این امکان باید وجود داشته باشد که در صورت به وجود آمدن هر گونه عیب و نقصی در قطعات جانبی و عملکرد دستگاه که در گزینه‌های گارانتی گنجانده شده است، حق قابلیت تعویض برای مشتری محفوظ بماند. فروشگاه سوپر ابزار پارس که بدلیل حسن سابقه چندین ساله در فروش انواع مختلف ابزار و مصالح ساختمانی صاحب نمایندگی مستقیم برندهای معتبر داخلی و خارجی این امکان را برای کلیه هموطنان فراهم آورده است که بتوانند علاوه بر خرید حضوری، با مراجعه به سایت این فروشگاه تمامی ملزومات و نیازمندی‌های خود را سفارش داده و در محل تحویل بگیرند. در کنار آن از پشتیبانی‌ها و خدمات پس از فروش فروشگاه نیز بهره ببرند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)