میرنیوز

۹ دلیل خرید پسته از «مای آجیل»

۹ دلیل خرید پسته از «مای آجیل» 2021-07-10T15:28:09+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر شما هم مثل نگارنده برای خرید پسته و آجیل در شرایط کرونا با مشکل مواجه شدید و امکان خرید حضوری را نداشتید حتماً سری به مای آجیل بزنید و این مقاله را تا انتها بخوانید. در پایان متوجه خواهید شد که با خرید پسته از مای آجیل نه تنها در وقت شما صرفه جویی خواهد شد، بلکه با توجه به قیمت‌های باور نکردنی پسته در سایت مای آجیل، از نظر اقتصادی هم برای شما بسیار بصرفه خواهد بود.

قصه از خرید آجیل عید شروع شد. به خاطر کرونا امکان خرید حضوری را نداشتم و اجباراً آجیل را باید اینترنتی می‌خریدم. در ابتدا چند سایت معتبر فروش آجیل را پیدا کردم و آنها را با هم مقایسه کردم. اما قیمت‌های باورنکردنی مای آجیل نظرم را جلب کرد. برای دیدن قیمت‌ها به صفحه خرید انواع پسته مراجعه کنید. بنده پس از مطمئن شدن نسبت به آپدیت بودن قیمت‌ها و بررسی تک تک شاخص‌هایی که در ادامه توضیح خواهم داد نسبت به خرید پسته از مای آجیل اقدام کردم. پس از دریافت سفارش، واقعاً از کیفیت پسته و مشتری‌مداری مای آجیل لذت بردم و تجربه خرید آنلاین پسته برایم کاملاً رضایت بخش بود. در ادامه به بررسی عواملی می‌پردازم که باعث برتری مای آجیل نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی آجیل می‌شود.

خرید پسته از مای آجیل

۱. اعتماد سازی

شخصاً تا پیش از این خیلی اعتقادی به خرید اینترنتی نداشتم. به غیر از چند مورد خاص آن هم از سایت معتبری مثل دیجی کالا، کمتر پیش آمده که اینترنتی خرید کنم. اما همه گیری کرونا و تعطیلی کسب و کارها و مغازه‌ها باعث شد تا کمی با این سبک زندگی جدید آشنا شوم. من در خرید اینترنتی همیشه آدم بدبینی بودم و تا زمانی که اعتمادم جلب نشود نمی‌توانم از سایتی خرید کنم. خصوصاً درباره خرید محصولی همچون پسته و آجیل که استاندارد مشخصی ندارد و کیفیت آن متفاوت است.

با این پیش زمینه وارد سایت مای آجیل شدم. ظاهر سایت بسیار مرتب و شیک بود و نشان می‌داد که سایت فعال است و افرادی در پشت سایت آن را به روز نگه داشته‌اند.

اولین موردی که بررسی کردم تاریخچه سایت و نماد اعتماد الکترونیک بود. طی دو سالی که این فروشگاه اینترنتی ایجاد شده هیچ شکایتی از آن در سامانه نماد اعتماد الکترونیک ثبت نشده بود. از این بابت مورد اعتماد بود، اما کافی نبود.

برای اطمینان بیشتر به پشتیبان آنلاین سایت پیام دادم. پشتیبان سایت فوراً پاسخگو بود و این نشان می‌داد که سایت فعال است. حتی شماره تماس بنده را هم گرفتند و تلفنی با هم صحبت کردیم. پشتیبان بابت نگرانی‌هایم من را به بخش رضایت مشتری صفحه اینستاگرام مای آجیل ارجاع داد. جایی که مشتریان فعلی نظراتشان را عنوان کرده بودند. اما شخص بدبینی مثل من با این مورد قانع نمی‌شود. پیشنهاد دیگر پشتیبانی این بود که با توجه به ارسال رایگان تمام سفارشات، در ابتدا ۲۵۰ گرم از محصول مورد نظر بخرم و کیفیت آن را تست کنم. اگر مورد تایید بود بیشتر بخرم و اگر نبود با توجه به ضمانت کیفیت محصول، کالا را مرجوع کنم و مبلغم را پس بگیرم. این گزینه خوبی بود چرا که برایم هزینه اضافه ایجاد نمی‌کرد. البته ارائه چنین پیشنهادی خودش باعث شد کمی اعتمادم بیشتر شود. پس از گفتگوی تلفنی و توضیحاتی که پشتیبان سایت داد تا حد زیادی خاطرم جمع شد.

پس از آن اطلاعات تماس سایت را چک کردم. آدرس و شماره تماس شرکت کامل ذکر شده بود و شماره تلفن دقیقاً همان شماره بود که پشتیبان با آن تماس گرفته بود.

با در نظر گرفتن جمیع جوانب سایت مای آجیل را فروشگاهی قابل اعتماد ارزیابی کردم و اقدام به خرید پسته از آن نمودم.

۲. پشتیبانی مناسب، پاسخگویی سریع و مشتری مداری

همانطور که گفتم اولین چیزی که نظرم را به خود جلب کرد پشتیبانی آنلاین سریع و خوب بود. برای اینکه از بروز بودن قیمت پسته مطمئن شوم از پشتیبانی آنلاین درباره آن پرسیدم که سریع پاسخگو بوده و به تمامی سوالاتم درباره قیمت پسته، نوع پسته، نحوه خرید پسته و زمان و شیوه ارسال آن با صبر و حوصله پاسخ دادند. در نهایت تلفنی تماس گرفتند و مشاوره‌ی کاملی بابت خرید پسته دادند. پشتیبانی فروش به این نقطه ختم نشده و حتی پس از تحویل سفارش نیز تماس گرفته و نسبت به کیفیت محصولات و رضایت از خدمات، نظرسنجی کردند. به شخصه کمتر سایتی با چنین پشتیبانی مناسب و خوب دیده بودم.

۳. تضمین کیفیت پسته و ضمانت بازگشت کالا

یکی از اصلی ترین دغدغه‌هایم راجع به کیفیت محصولات بود هنگام خرید پسته خصوصاً به صورت اینترنتی که پسته را از نزدیک نمی‌بینیم، تعیین کیفیت پسته کار سختی است. چطور می‌توانستم از کیفیت پسته خریداری شده مطمئن شوم؟ طی صحبت تلفنی که با پشتیبان مای آجیل داشتم وی کیفیت محصولات ارائه شده را تضمین شده دانست و عنوان کرد در صورت نارضایتی، مشتری می‌تواند محصول را بدون هیچ قید و شرطی بازگرداند. از طرفی چون پسته ارائه شده از باغ‌های خود مجموعه در دامغان تامین می‌شود، لذا کنترل کیفیت آن با دقت و حساسیت بیشتری صورت می‌گیرد. راهکار دیگر، خرید مقدار کمتر برای تست کردن بود. زمانیکه سفارشم به دستم رسید کیفیت پسته بسیار مناسب و طبق چیزی بود که پشتیبان سایت عنوان می‌کرد. انصافاً طعم و مزه پسته دامغان بی نظیر بود.

۴. قیمت مناسب پسته

به صورت کلی پسته یکی از آجیل‌های لوکس محسوب می‌شود. اما قیمت پسته در مای آجیل واقعاً مناسب بود. وقتی این موضوع را بررسی کردم متوجه شدم سفارشات از شهرستان دامغان که قطب تولید پسته کشور است ارسال می‌شود. پشتیبان مای آجیل گفته بود به علت اینکه گردانندگان سایت باغداران پسته هستند و پسته عرضه شده از باغ‌های خودشان است لذا مای آجیل توان عرضه پسته با قیمتهای بسیار مناسب را داراست. برای مشاهده قیمت‌های عمده فروشی پسته می‌توانید به صفحه قیمت پسته در سایت مای آجیل مراجعه کنید.

۵. ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

شاید عجیب‌تر از قیمت پسته در مای آجیل، ارسال رایگان کلیه سفارشات به تمام نقاط کشور باشد. آنهم بدون تعیین حداقل خرید. یعنی اگر شما ۲۵۰ گرم هم خرید کنید ارسالش رایگان است. هرطور حساب کردم، خرید پسته از مغازه‌های شهر (فارغ از بحث ترافیک و …) برایم هزینه بیشتری نسبت به خرید پسته از مای آجیل داشت. قیمت بسیار مناسب مای آجیل در کنار ارسال رایگان، واقعاً هیچ دلیلی برایم باقی نگذاشت که از این به بعد بخواهم حضوری پسته بخرم.

۶. تنوع محصولات

با اطلاعاتی که از سایت کسب کردم متوجه شدم که پسته انواع مختلفی دارد. ارقام پسته با توجه به اندازه و کیفیت، مصارف متفاوتی دارد. از پسته آجیلی تا پسته‌های لوکس برای مهمانی‌های خاص و مهم. در صفحه خرید پسته در سایت مای آجیل اطلاعات کاملی راجع به انواع پسته داده شده است. در اینجا فقط به برخی از آنها اشاره می‌کنم:

خرید پسته لوکس

پسته لوکس شامل پسته‌های دستچین و درشت اکبری، شاهپسند، عباسعلی، کله قوچی و احمد آقایی می‌شود. معمولاً پسته‌های درشت و خندان این ارقام را جدا می‌کنند و به عنوان پسته لوکس و دست چین می‌فروشند.

خرید پسته اقتصادی

این مدل از پسته‌ها معمولاً شامل پسته فندقی، خنجری، فرخی و پسته‌های سایز ریز عباسعلی و احمدآقایی می‌شود. این پسته‌ها از لحاظ قیمتی به صرفه هستند و معمولاً در آجیل استفاده می‌شوند.

خرید پسته خام

پسته خام سالم‌ترین نوع پسته است، چرا که هیچ فرآوری روی آن صورت نگرفته و هیچ افزودنی به آن اضافه نشده است. اگر پسته را صرفاً برای خواص و فواید آن مصرف می‌کنید، حتماً پسته خام خریداری کنید.

خرید پسته شور

ما اکثراً پسته را به صورت شور و مزه دار شده استفاده می‌کنیم. پسته شور معمولی همراه با نمک تفت داده می‌شود اما در سایت مای آجیل پسته شور زعفرانی و پسته ترش و شور محلی نیز موجود است.

خرید مغز پسته

آنطور که من متوجه شدم مغز پسته به دو صورت مغز سالم و مغز پسته شکسته به فروش می‌رسد. مغز پسته شکسته قیمت مناسب‌تری دارد و برای شیرینی پزی ها و مواردی که نیاز به پودر کردن پسته است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۷. رهگیری آسان سفارش

یکی از مواردی که اغلب فروشگاه‌های اینترنتی در آن ضعف دارند بحث رهگیری سفارش توسط مشتری است. تجربه چند باره دوستان و همکارانم در خریدهای اینترنتی به این صورت بوده که پس از خرید باید چندین بار با فروشنده تماس بگیرند تا مطلع شوند سفارش در چه مرحله‌ای است. اما تجربه خرید من از مای آجیل کاملاً متفاوت بود. به محض خرید پسته، پیامی در واتساپ برایم ارسال شد که با آن لحظه به لحظه می‌توانستم سفارشم را چک کنم و ببینم کجا و در چه مرحله‌ای است.

خرید آجیل و پسته

۸. بسته بندی بهداشتی و مناسب پسته

پس از رسیدن سفارش و بازکردن آن نکته‌ای که به نظرم جذاب و جالب آمد، بسته‌بندی مناسب، شیک و بهداشتی پسته‌ها و همچنین مقداری آجیل مشکل گشا به عنوان گیفت و یک نامه دست نویس بسیار جذاب در آن بود. واقعاً آجیل مشکل گشا انرژی مضاعفی به من داد. تمامی محصولات در پاکت‌های کرافتی لمینتی بسته بندی شده بودند و درب آن‌ها پلمب بود. از لحاظ بهداشتی بی نظیر بود، چرا که وجود کرافت لمینتی رد و بدل هرگونه هوا و رطوبت به داخل بسته را غیر ممکن می‌کرد و پلمب بسته‌ها هم کاملاً دقیق و کامل بود. رعایت نکات بهداشتی در شرایط کرونایی یکی دیگر از نقاط قوت مای آجیل بود، چرا که اگر حضوری خرید می‌کردم باید به صورت فله خریداری می‌کردم و رعایت موارد بهداشتی در آن مقداری سخت بود.

۹. خرید پسته و آجیل در حجم کم

با توجه به افزایش قیمت پسته و آجیل و اوضاع بد اقتصادی، برای خیلی از ما خرید پسته و آجیل در حجم کم (مثلاً ۲۵۰ گرم) از فروشگاه‌های معتبر و بزرگ شاید کار سختی باشد. اما خرید اینترنتی یک راهکار مناسب است. با توجه به ارسال رایگان تمام سفارشات (حتی ۲۵۰ گرم) می‌توانم بدون نگرانی و دغدغه هر زمان هر میزان که می‌خواهم سفارش دهم و رایگان درب منزل تحویل بگیرم.

خرید پسته از مای آجیل

تجربه خرید پسته از مای آجیل برای من بسیار شیرین و لذت بخش بود. مطمئناً اگر تمامی فروشگاه‌های اینترنتی مانند مای آجیل در کار خود حرفه‌ای و مشتری مدار بودند نیاز به خرید حضوری روز به روز کمتر و کمتر می‌شد. مشاوره فروش و پیگیری از همان لحظه‌ای که وارد سایت مای آجیل می‌شوید تا زمانی که سفارش به دستتان می‌رسد ادامه دارد و حس خوب خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر را به شما القا می‌کند. شما هم اگر به دنبال یک سایت خوب برای خرید پسته و آجیل هستید می‌توانید تمام شاخص‌ها و فرآیندهایی که من برای بررسی سایت‌های مختلف انجام دادم را خودتان برای سایت‌های دیگر انجام دهید و مزایا و معایبش را بسنجید. اما اگر می‌خواهید راه را کوتاه کنید من با تجربه‌ای که دارم خرید پسته و آجیل از مای آجیل را به شما پیشنهاد می‌کنم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)