میرنیوز

آپارات کودک؛ پلتفرمی ایمن و پویا برای کودکان و نوجوانان

آپارات کودک؛ پلتفرمی ایمن و پویا برای کودکان و نوجوانان 2021-06-28T14:59:32+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، می‌توان ادعا کرد که در دنیای امروز نمی‌توان از آشنایی کودکان با اینترنت و حیات دیجیتال آنها جلوگیری کرد. در واقع کودکان نیز همچون سایر افراد جامعه نیاز دارند تا با اینترنت و ویژگی‌های بیشمار آن آشنا شوند. این در حالی است که استفاده مناسب از فناوری‌های جدید را می‌توان یکی از بزرگترین دغدغه‌های دنیای امروز دانست و کودکان نیز توانایی ارزیابی خطرات و مزایای استفاده از اینترنت را ندارند. لذا وجود فضای امن و مناسب برای استفاده کودکان از اینترنت را می‌توان یکی از بزرگترین نیازهای دنیای امروز دانست. در حال حاضر پلتفرم‌های متنوعی در سراسر دنیا برای استفاده کودکان طراحی و ارائه شده اند. aparat kids یکی از این پلتفرم‌ها است که در ایران راه اندازی شده است.

آپارات کودک یا aparat kids چرا راه اندازی شد؟

با جستجوی ساده‌ای در اینترنت متوجه می‌شوید که شانس بالایی برای مواجهه ناخواسته با انواع محتوا وجود دارد. پس بیراه نیست اگر وجود پلتفرمی امن و پویا برای دسترسی آسان و مناسب با محتوای مناسب کودکان را امری ضروری بدانیم. در سال ۱۳۹۴ سرویس آپارات به اضافه بخش جدیدی با عنوان آپارات کودک یا aparat kids سعی در رفع این نیاز در جامعه پارسی زبانان را داشت. در این بخش از آپارات کاربران حق بارگذاری و قرار دادن ویدئو را ندارند و محتوای موجود در این بخش توسط گردانندگان آپارات تهیه می‌گردد.

در واقع آپارات کودک پلتفرمی ایمن و پویا برای کودکان و نوجوانان است. این پلتفرم با ارائه بیش از ده‌ها هزار کارتون، سریال و فیلم مناسب کودکان، محیطی جذاب و دلچسب را برای استفاده کودکان ایجاد کرده است. پلتفرم aparat kids با ارائه بخش‌های مختلفی نظیر بخش‌های آموزشی، لالایی، ترانه‌های کودکانه و. . نیازهای متنوع کودک را درک می‌کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر اپلیکیشن آپارات کودک برای سیستم عامل اندروید و نرم‌افزار آپارات کودک برای سیستم عامل ویندوز قابل دسترس است.

فیلم

این بخش پلتفرم aparat kids دارای زیر مجموعه‌هایی شامل ابرقهرمانی، موزیکال، علمی تخیلی، فانتزی، ورزشی، کمدی، تاریخی، شعر و قصه، کوتاه، هیجان انگیز، خانوادگی، رزمی، اکشن، آموزشی، ماجراجویی، مذهبی، لالایی و سرگرمی است.

سریال

در این بخش مجموعه‌های متنوعی در ژانرهای مختلف گردآوری شده است. این بخش پلتفرم aparat kids نیز دارای زیر مجموعه‌هایی شامل ابرقهرمانی، موزیکال، علمی تخیلی، فانتزی، ورزشی، کمدی، تاریخی، شعر و قصه، کوتاه، هیجان انگیز، خانوادگی، رزمی، اکشن، آموزشی، ماجراجویی، مذهبی، لالایی و سرگرمی است.

بخش‌های متنوع فیلم و سریال پلتفرم aparat kids

هر بخش دارای محتویات مخصوص به خود است. والدین می‌توانند با توجه به علایق و نیازهای فرزند خود، گزینه‌های مناسب را از میان زیر مجموعه‌های ارائه شده در بخش فیلم یا بخش سریال انتخاب کنند.

به طور مثال کارتون‌های موزیکال و شاد همیشه جذابیت خاصی را برای کودکان داشته اند. در کارتون‌های موزیکال پلتفرم aparat kids نیز به طور ویژه به این علاقه خاص توجه شده است.

همچنین فیلم و سریال‌های که در آن‌ها یک ابر قهرمان حضور داشته باشد، طرفداران ویژه‌ای دارند. در پلتفرم aparat kids نیز این علاقه ویژه به طور مناسب درک شده است و با گردآوری کارتون‌های ابر قهرمانی در یک بخش سعی شده است تا مخاطبین خاص این ژانر به راحتی به محتواهای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

انتخاب فیلم یا کارتون در پلتفرم aparat kids

انتخاب فیلم یا کارتون در پلتفرم aparat kids

در پلتفرم aparat kids با انتخاب یکی از فیلم یا سریال‌های ارائه شده، صفحه جدیدی باز می‌شود. در این صفحه مخاطبین با کارتون‌های پیشنهادی مشابه با مورد انتخاب شده، داستان فیلم یا سریال انتخاب شده، دیدگاه دیگر مخاطبین، مدت فیلم یا سریال انتخاب شده، گروه سنی مخاطب اصلی و در برخی از موارد با نقدهای موجود فیلم یا سریال مذکور آشنا می‌شوند.

پیشنهاد ویژه: تماشای انیمیشن Aparatkids

این ویژگی پلتفرم aparat kids باعث می‌شود تا مخاطبین بهتر با فیلم و سریال‌های ارائه شده در این پلتفرم آشنا شوند.

رایگان‌های آپارات کودک

آپارات کودک پلتفرمی ایمن و پویا برای کودکان و نوجوانان بشمار می‌رود. البته برای بازدید از برخی موارد ارائه شده در این پلتفرم باید هزینه‌هایی را پرداخت کرد. اما به طور کلی بخش رایگان پلتفرم aparat kids بسیار متنوع است.

البته باید خاطر نشان کرد که هزینه‌های محاسبه شده جهت خرید اشتراک این پلتفرم مبلغی ناچیز است و این پلتفرم گزینه‌های متنوعی نیز برای خرید اشتراک خود در نظر گرفته است.

آموزش زبان انگلیسی در aparat kids

همانطور که گفته شد یکی ازویژگی‌های جذاب aparat kids را می‌توان بخش‌های متنوع آن دانست. یکی از بخش‌های آموزشی aparat kids، آموزش زبان انگلیسی است. در این بخش به صورت خاص ویدیوهای جذاب آموزشی زبان انگلیسی قابل دسترس هستند. کودکان می‌توانند با استفاده از این بخش، آموزش زبان انگلیسی را به شیوه‌های دلچسب شروع کنند.ویدیوهای ارائه شده در این بخش با توجه به علایق خاص مخاطبین کودک و نوجوان انتخاب شده اند.

محبوب‌ترین شخصیت‌ها در aparat kids

در این بخش محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی با توجه به بازخورد دریافت شده aparat kids از مخاطبین خود معرفی می‌شوند. علاوه بر این شما می‌توانید با انتخاب هر یک از این شخصیت‌ها با تمام مجموعه‌ها و فیلم‌هایی که این شخصیت‌های در آن حضور داشته اند، آشنا شوید.

شرکت‌های سازنده

همانطور که گفته شد یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم، سهولت دسترسی مخاطبین آن به موضوعات متنوع مخصوص کودکان است. یکی از بخش‌هایی که در آن سعی شده است تا امکان تازه ای برای آشنایی بیشتر با محتویات ارائه شده در aparat kids ایجاد شود، بخش شرکت‌های سازنده است.

در این بخش فیلم و سریال‌های موجود در پلتفرم aparat kids با توجه به شرکت سازنده آن دسته‌بندی شده اند. شما می‌توانید با انتخاب هر یک از شرکت‌های ارائه شده با تولیدات شرکت مذکور آشنا شوید.

ویژه

در این بخش ترکیبی متنوع از کارتون‌های محبوب و البته کارتون‌هایی که دارای جوایز مهم از جشنواره‌های معتبر هستند به مخاطبین معرفی می‌شوند. استفاده از این بخش برای مخاطبینی که هنوز گزینه مطلوب را انتخاب نکرده اند، مناسب است.

نحوه دسترسی به پلتفرم aparat kids

علاقمندان می‌توانند جهت دسترسی به محتوای متنوع این پلتفرم به وب سایت https://www.aparatkids.com/ مراجعه کنند. همچنین مخاطبین خردسال این پلتفرم می‌توانند جهت استفاده آفلاین از محتویات آن از اپلکیشن‌های پلتفرم aparat kids موجود در «گوگل پلی google play» استفاده کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)