میرنیوز

راه اندازی کسب و کار پرسود بدون نیاز به سرمایه

راه اندازی کسب و کار پرسود بدون نیاز به سرمایه 2021-06-20T10:05:00+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، داشتن یک شغل مناسب از دغدغه‌های اصلی افراد در طول زندگی کاری آن‌ها است. بسیاری از مشاغل به دلایل مختلفی که بر شرایط کنونی جامعه حاکم است، از بین رفته‌اند و علاوه بر افزایش نرخ بیکاری نیازمندی‌های جامعه نیز افزایش یافته است. بهترین تصمیم برای ساختن یک زندگی کاری عالی برای یک فرد و جامعه، اشتغال‌زایی است اما این مسئله آن‌قدرها هم ساده نیست. بسیاری از افراد تنها به دلیل نداشتن سرمایه ابتدایی ریسک راه اندازی کسب و کار را به جان نمی‌خرند. در صورتی که یک مشاوره راه اندازی کسب و کار به افراد کمک می‌کند که این ترس را دور بریزند و کسب و کار خود را استارت بزنند. اهمیت مشاوره کسب و کار زمانی مشخص می‌شود که در مسیر اشتغال‌زایی و گسترش کسب و کار با موانع مختلفی روبه رو می‌شوید و توان فکری برای کنار زدن موانع را ندارید.

بسیاری از افراد به مشاوره راه اندازی کسب و کار اعتقادی ندارند در صورتی که وجود یک مشاور حرفه‌ای کاربلد و باتجربه برای راه اندازی کسب و کار پرسود بدون نیاز به سرمایه ضروری است. قبل از هر چیزی شاید جالب باشد بدانید بسیاری از سرمایه‌داران جهان و صاحبان معروف‌ترین برندهای دنیا شغل خود را بدون هیچ سرمایه‌ای استارت زده‌اند. شاید باور کردن این موضوع کمی سخت باشد اما دور از انتظار نیست.

چگونه کارآفرینی بدون سرمایه امکان پذیر می‌شود؟

رابرت کیوساکی می‌گوید: "سه کلید طلایی برای راه اندازی کسب و کار وجود دارد. این سه کلید شامل: ایده، افراد و پول می‌شود. به ندرت پیش می‌آید که یک کارآفرین هر سه گزینه را در ابتدای کار داشته باشد. بنابراین برای استارت زدن باید یک کلید را بردارید. باقی کلیدها را در مسیر سفر پیدا خواهید کرد." مشاوره راه اندازی کسب و کار بر اساس این سخن می‌گوید: "یک ایده برای شروع کار کافی است اما وقتی هیچ سرمایه‌ای در کار نیست، داشتن یک ایده خوب و قدرتمند بسیار حائز اهمیت است." اگر تنها تمرکز و خلاقیت داشته باشید، می‌توانید بدون پول به موفقیت‌های بزرگ برسید و در آینده‌ای نه چندان دور ایده خود را به برند معروف دنیا تبدیل کنید. لازم است بدانید عدم وجود خلاقیت در کنار داشتن سرمایه تنها به تباهی سرمایه شما می‌انجامد. پشتکار و البته اشتیاق فاکتورهای مهمی هستند که شما را در این مسیر مصمم می‌کنند.

راه اندازی کسب و کار پرسود بدون نیاز به سرمایه

می‌توانید با یک ایده جدید کار خود را شروع کنید. توجه کنید وارد بازار کاری نشوید که هیچ چیز از آن نمی‌دانید. حداقل باید یک آشنایی و تسلط نسبی در مورد شغل مورد نظر داشته باشید. در واقع باید سعی کنید مشکلی را پیدا کنید که خود دغدغه آن را دارید. اگر از مشاوره کسب و کار بپرسید به شما خواهند گفت که ایده باید در جهت رفع مشکل پاسخ به نیازی از جامعه باشد تا بتواند بازخورد خوبی داشته باشد.

شک و تردید را کنار بگذارید. البته یک مقدار تردید و ترس کاملاً طبیعی است اما باید آنقدر مصمم شوید که ترس بر شما غلبه نکند. شروع کار بدون سرمایه سخت است، ممکن است به موانع زیادی برخورد کنید یا حتی عده‌ای شما را از عاقبت کار بترسانند. در این زمان کمک گرفتن از مشاوره راه اندازی کسب و کار بهترین کار است.

از رقابت نترسید، فعالیت رقبا را زیر نظر بگیرید و سعی کنید همان قدم‌ها را محکم‌تر بردارید.

باید مشخص کنید با توجه به شغل‌های مختلف دیجیتالی و فیزیکی مواد لازم برای تولید، مکان لازم برای شروع کار را از کجا پیدا کنید که کمترین نرخ با بالاترین کیفیت را دارا باشند. یک کار آفرین خلاق وقتی برای اجاره، استخدام افراد و غیره سرمایه ندارد، راه‌های دیگری را برای شروع کار انجام می‌دهد. مشاوره راه اندازی کسب و کار نیز بی‌تأثیر نخواهد بود. در دنیای دیجیتالی امروزی، مشاغل اینترنتی گزینه مناسبی برای کارآفرینی هستند.

برای پایه گذاری هر کاری از راه قانونی وارد شوید و کسب و کار خود را تحت پوشش قانون قرار دهید تا در مسیر با مشکل مواجه نشوید.

کارآفرینی خانگی چه فوایدی دارد؟

بسیاری از افراد بر مبنای کارآفرینی بدون پول و سرمایه شروع انجام کارهای کوچک و محدود در منزل می‌کنند و با پیدا کردن مشتری و پس‌انداز، مشاغل خانگی خود را گسترس می‌دهند. کارآفرینی خانگی شاید در ابتدا سود کمی داشته باشد اما برای رسیدن به سرمایه بزرگ خالی از لطف نیست. مهم‌ترین مزیت کسب و کار خانگی این است که حداقل پول اجاره محل کار و موارد وابسته به آن مانند هزینه‌های برق و غیره وجود ندارد. ضمن این که تعاملی بین افراد خانواده شکل می‌گیرند که بسیار مفید است و اعضای منزل در قالب کارمندان در جهت کار آفرینی تلاش می‌کنند. با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی معرفی محصولات خانگی برای جذب مشتری بسیار راحت‌تر انجام می‌شود. مشاوره راه اندازی کسب و کار، افراد مخصوصاً بانوان را برای راه اندازی کسب و کار خانگی تشویق می‌کند.

راه اندازی کسب و کار پرسود بدون نیاز به سرمایه

مشاغل خانگی بسیار زیادی وجود دارد که هیچ سرمایه‌ای لازم ندارد و می‌توان با امکانات موجود در منزل به درآمدزایی گسترش حرفه و شغل رسید. این مشاغل شامل نمد دوزی، سبزی خردکنی، بسته بندی محصولات مختلف، خیاطی، بافت لباس، عروسک بافی و مشاغل بی‌نهایت دیگر می‌شود.

اهمیت و تاثیر بازاریابی بر راه اندازی کسب و کار و نقش آن در رونق کسب و کار

بخش‌های مختلف یک کسب و کار (از تامین مواد اولیه تا تولید محصول و تحویل آن به دست مشتری)، همچون حلقه‌های یک زنجیر به هم متصل بوده و همگی در گرو حلقه قبلی هستند. بنابراین، اقدامات مرتبط با بازارشناسی و بازاریابی، پیش نیاز تمام فعالیت‌های هر کسب و کاری محسوب می‌گردد.

چراکه بازاریابی یک عامل کلیدی و بسیارمهم در راه اندازی، بقاء و حتی توسعه کسب و کارهاست و داشتن مهارت اندک بازاریابی در کسب و کارها، اغلب به سطوح پایین‌تر عملکرد و ریسک‌های بالاتر شکست می‌انجامد.

بازاریابی تنها به معنای فروش کالا نبوده و هدف از آن، افزایش فروش و حتی رونق کسب و کار است. این مهم، ممکن نخواهد شد مگر آنکه مشتری و نیازهای او در ارتباط با محصول، شناسایی و درک شوند.

اما در واقع شاهد آن هستیم که بخش عمده ای از کارآفرینان، دانش و درک کافی از اهمیت بازاریابی و فروش را ندارند. به همین دلیل از تعیین یا ایجاد بازاری که کالا یا خدمت آنها را تقاضا کند، غفلت می‌کنند.

آن‌ها تصور می‌کنند که می‌دانند «مشتری به چه چیزی نیاز دارد»، «چطور آن را می‌خواهد»، و یا حتی «کجا و چه زمانی به آن نیاز دارد».
بنابراین در بسیاری از موارد کارآفرینان و مالکان کسب و کارها بیان می‌کنند که مشتریان آن‌ها کافی نبوده، درآمدشان ناکافی است، و قادر به رفع نیازهای مشتریانشان نیستند و در اینجا بیشتر به اهمیت مشاوره پی می‌برند.

برای دریافت مشاوره راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و فروش به کدام مجموعه رجوع کنیم؟

انتخاب یک مشاوره راه اندازی کسب و کار برای کارآفرینی از اهمیت زیادی برخوردار است. چون این مشاوران متخصصانی هستند که با تمام پیچ و خم‌های مسیر آشنا هستند و راهی که شما آغاز کرده‌اید را پشت سر گذاشته‌اند. این افراد تجارب بسیاری در زمینه کارآفرینی موفق بدون سرمایه دارند که قطعاً برای شما مفید خواهد بود. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم جهت دریافت بهترین خدمات مشاوره به گروه مشاوران کسب و کار ساکوراد مراجعه نمایید. چرا که آنها قادرند شما را در میسر پرپیچ وخم بازارشناسی، راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و فروش و رونق کسب و کار یاری نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)