میرنیوز

در مورد ساعات خواب افراد موفق و ناموفق چه می‌دانیم؟

در مورد ساعات خواب افراد موفق و ناموفق چه می‌دانیم؟ 2021-05-19T14:56:41+04:30

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تشکچه، چرا که اگر کسی بدون داشتن ساعت خواب منظم، موفق و یا ثروتمند می‌شد بدون شک باید نامش در لیست موفق‌ترین افراد جهان قرار می‌گرفت.

شاید شما با خواندن این مطلب چنین فکر کنید که قرار نیست تمام افراد موفق ساعت خواب منظم داشته باشند. اما ما می‌خواهیم بگوییم در این مورد هیچ استثنائی وجود ندارد و اگر می‌خواهید شما هم جز این افراد موفق باشید باید ساعت خواب منظمی داشته باشید. این بدان معنا نیست که تنها یک یا چند هفته صبح زود از خواب بیدار شوید و سپس به برنامه نامنظم قبلی‌تان باز گردید، بلکه باید برای همیشه این برنامه مرتب را ادامه بدهید تا متوجه موفقیت‌های شگفت‌انگیز زندگی‌تان شوید. چرا که پس از داشتن یک برنامه خواب بسیار منظم، شما قادر خواهید بود با انرژی بسیار زیاد کارهای مهم زندگی‌تان را انجام بدهید و زمانی که بقیه افراد خواب هستند شما یک قدم از آن‌ها جلوتر باشید. این موضوع یک حقیقت محض است که انسان‌های سحرخیز همیشه یک قدم جلوتر از مابقی افردا ناموفق هستند که صبح دیر از خواب بیدار می‌شوند و شب هم بسیار دیر وقت می‌خوابند.

حتی ما در ادبیات و فرهنگمان این جمله معروف را داریم که سحرخیز باش تا کامروا شوی. به همین دلیل می‌توان به اهمیت این موضوع پی برد که چقدر سحر خیزی در موفقیت و کامروا شدن انسان نقش حائز اهمیتی دارد. اما اگر شما نتوانید شب زود بخوابید چگونه ممکن است بتوانید صبح زود از خواب بیدار شوید. بگذارید اینگونه بگوییم، اگر شما جای خواب راحت و گرم و نرم نداشته باشید آیا باز هم قادر خواهید بود صبح زود از خواب بیدار شوید؟ قطعا نه. به همین دلیل ما اول قصد داریم چند مورد از افراد بسیار موفق جهان را به شما معرفی کنیم که ساعت خواب بسیار منظم و عالی دارند و یک عمر این برنامه منظم و مرتب را ادامه داده‌اند و سپس در قسمت پایانی مقاله‌مان به یکی از مهم‌ترین عوامل زود خوابیدن اشاره کنیم. پس تا آخر این متن همراه ما باشید.

جف بیزوس (Jeff Bezos)

جف بیزوس اولین مرد ثروتمند جهان است و قطعا شما هم نام آمازون (Amazon) را شنیده‌اید. بزرگ‌ترین وب‌سایت خرید و فروش جهان که تحویلی عظیم در بحث خرید و فروش اینترنتی در دنیا داشته است. جف قبل از اینکه شرکت آمازون را احداث کند در وال استریت یک کارمند بسیار موفق بود و حتی قراردادهای بسیار عالی نیز در سابقه کاری‌اش داشته است. اما او همیشه ایده‌های بسیار بزرگی در سر داشت و همین امر هم باعث شد تا بالاخره شرکت آمازون را بنیان‌گذاری کند و تبدیل به موفق‌ترین مرد جهان شود. حالا آیا می‌توانید تصور کنید ساعت خواب این مرد بزرگ دقیقا چگونه است؟ خب باید بگوییم او هر شب ساعت 10 می‌خوابد و ساعت 5 صبح نیز از خواب بیدار می‌شود.

جک دورسی (Jack Dorsey)

جک دورسی مدیر عامل شرکت توییتر (Twitter) است. همان پلتفرم بسیار معروفی که به احتمال بسیار زیاد شما هم یک حساب کاربری در آن دارید. اما او چگونه به این جایگاه بالا رسیده است؟ به نظرتان برنامه خواب چنین شخصی که دارایی و ثروت بسیار زیادی دارد در لیست ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفته چگونه است؟ حتم داریم شما هم درست حدس زده‌اید. جک دورسی هر شب ساعت 10:30 می‌خوابد و صبح ساعت 5:30 بیدار می‌شود. شاید برای همه ما این موضوع بسیار غیر واقعی جلوه کند و نتوانیم حتی تصور کنیم شخصی که مدیرعامل یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ است خودش چنین ساعت خواب منظمی دارد. اما دقیقا همین امر باعث موفقیت او شده است.

ایلان ماسک (Elon Musk)

ایلان ماسک فرد خارق‌العاده‌ای که رویاها را تبدیل به واقعیت می‌کند در صدر 5 مرد ثروتمند جهان قرار دارد. ناگفته نماند که چندی پیش او حتی رکورد جف بیزوس را هم شکست و برای مدت کوتاهی اولین مرد ثروتمند جهان شد. ایلان ماسک صاحب شرکت بسیار معروف تسلا (Tesla) و همچنین اسپیس ایکس (SpaceX) است. او حتی کمتر از کارمندان خودش می‌خوابد و بیشتر از آن‌ها کار می‌کند چرا که رویاهای بسیار بزرگی در سر دارد. حدس زدن این موضوع کار بسیار سختی نیست که ایلان ماسک دقیقا چند ساعت در طول شبانه‌روز می‌خوابد! در واقع با اینکه او هر شب ساعت 1 می‌خوابد اما همیشه ساعت 7 صبح بیدار می‌شود مهم‌ترین کارهای دنیا را انجام می‌دهد.

بیل گیتس (Bill Gates)

بیل گیتس نه تنها ثروتمندترین فرد جهان است بلکه بسیار خبرساز و پر حاشیه است. احتمالا شما هم باید خبر طلاق گرفتن او را در چند هفته اخیر شنیده باشید. او صاحب یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان یعنی کمپانی مایکروسافت (Microsoft) است. شرکتی که اگر نبود، به جرات می‌توان گفت که پیشرفت علم و فناوری تا این حد امکان‌پذیر نمی‌شد. چرا که او با خلق بهترین سیستم‌عامل جهان یعنی ویندوز (Windows) توانست به افراد خلاق زیادی در سرتاسر این کره خاکی چنین امکانی را فراهم کند تا هر یک کارهای بسیار بزرگی برای کل دنیا انجام بدهند. بیل گیتس با وجود مشغله‌های زیادش، ساعت خواب بسیار منظمی دارد. او هر شب ساعت 12 می‌خوابد و هر روز صبح ساعت 7 بیدار می‌شود.

تیم کوک (Tim Cook)

تیم کوک نه تنها مدیر عامل معروف‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های جهان یعنی کمپانی اپل (Apple) است، بلکه همه او را به  عنوان نابغه مدیریت جهان می‌شناسند. فردی که نه تنها در زمان استیو جابز نقش بسیار زیادی در ورشکسته نشدن شرکت و همچنین پیشرفت آن داشت، بلکه توانست پس از مرگ استیو جابز جای او را به خوبی پر کرده و یک مدیر بسیار لایق برای این برند مطرح جهان شود. اما تمام کسانی که تیم کوک را به خوبی می‌شناسند از نظم بسیار زیادش در تمام امور زندگی‌اش می‌گویند. این نظم حتی شامل برنامه خواب او نیز می‌شود. چرا که او هر شب ساعت 9:30 می‌خوابد و صبح زود یعنی ساعت 4:30 نیز بیدار می‌شود و مجموعه بی‌نظیرش را مدیریت می‌کند.

در مورد ساعات خواب افراد موفق و ناموفق چه می‌دانیم؟

کلام آخر

خودتان با خواندن زندگی این افراد که سعی کردیم به طور خلاصه به ‌آن‌ها اشاره کنیم متوجه شدید که همگی ساعت خواب بسیار منظمی داشته‌اند. پس چنین می‌توان نتیجه گرفت که اگر شما هم زود بخوابید و زود بیدار شوید می‌توانید سطح کیفی زندگی‌تان را به طور خارق‌العاده‌ای ارتقا دهید. اما برای این کار، همان طور که در بالا اشاره کردیم، نیاز به شرایط خوب برای زود خوابیدن دارید. یکی از این شرایط خرید تشک بسیار استاندارد، مناسب و راحت است که ما در فروشگاه اینترنتی تشکچه با مشاوره پیش از خرید و معرفی برندهای مطرحی همچون تشک رویا، خوشخواب، سیرن و ... این دغدغه شما را حل کرده ایم. اگر دوست داشتید بیشتر راجع به این موضوع بدانید حتما از محصولاتمان دیدن کنید تا خودتان متوجه امکانات بی‌نظیرشان شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)