میرنیوز

سفر یک روزه به ایتالیا با پنیر پیتزا کش دار کالین

سفر یک روزه به ایتالیا با پنیر پیتزا کش دار کالین 2021-05-15T15:33:22+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با شنیدن نام ایتالیا، کدام چراغ در ذهنتان روشن می‌شود؟ قبول دارید ایتالیا مظهر بزرگی از خوراکی‌شناسی و غذاهای متنوع برای همه مردم جهان محسوب می‌شود؟ ماکارونی، لازانیا، پنیر پیتزا کش دار، پیتزا و پاستا از جمله غذاهای ایتالیایی هستند که اولین بار در این کشور تهیه شده‌اند. احتمالاً خود مردم ایتالیا هم ندانند ما ایرانی‌ها چطور به پنیر پیتزا کش دارشان دل‌بسته‌ایم که تا جای ممکن از آن در آشپزی استفاده می‌کنیم. در واقع پنیر پیتزای خوب رکن اصلی غذاهای ایتالیایی محسوب می‌شود.

هرچقدر کش پنیر بیشتر باشد، میل و علاقه ما به آن بیشتر خواهد بود. اما متأسفانه بیشتر ما در تهیه پیتزای خانگی با پنیر کش‌دار ناموفقیم. ما در کالین فوت کوزه‌گری پیتزا را کشف کرده‌ایم. پس در ادامه با ما باشید تا با تهیه یک پیتزای خانگی سفری یک روزه به ایتالیا داشته باشیم.

پیتزا مارگریتا به اصالت کاخ سلطنتی ایتالیا

شاید از نظر شما پیتزای خوب همان پیتزاهای پر از گوشت و کالباس و مرغ باشد؛ اما ما تصمیم گرفتیم ساده‌ترین پیتزا را به شما آموزش دهیم. چرا؟ در افسانه‌های قدیمی این‌طور بیان شده است که پیتزا مارگریتا اولین بار در سال ۱۸۸۹ در کاخ سلطنتی تهیه شده است. زمانی که ملکه مارگریتا مهمان کاخ سلطنتی کاپودیمونته بود، از او با سه نوع پیتزا پذیرایی شد.

اما ملکه مارگریتا پیتزایی را که با سه رنگ پرچم ایتالیا آماده شده بود انتخاب کرد. گوجه، ریحان و پنیر پیتزای کش دار از ترکیبات این پیتزا بودند. به این ترتیب از آن زمان نام این پیتزا، مارگریتا می‌شود. این پیتزا در عین سادگی در پخت، طعم فوق‌العاده‌ای دارد. پس از شما می‌خواهیم در طول این سفر با ما همراه باشید. اما چطور در خانه پیتزا مارگریتا با پنیر کش‌دار داشته باشیم؟

لبنیات کالین

شروع سفر به ایتالیا با آماده کردن مواد اولیه آغاز می‌شود

سفر بدون آماده کردن تجهیزات مثل پریدن در استخری عمیق بدون آموزش شناست. قطعاً شما هم از غرق شدن می‌ترسید. پس برای شروع این سفر باید مواد اولیه را آماده کنیم.

آرد سفید: یک پیمانه

روغن زیتون یا مایع: ۱ قاشق غذاخوری

شکر: ۱ قاشق سوپ‌خوری

خمیر مایه: ۱ قاشق مرباخوری (خمیر فوری)

آب ولرم: نصف پیمانه + ۱ قاشق غذاخوری

شیر ولرم: ۱ پیمانه معادل ۲۵۰ میلی لیتر

گوجه فرنگی: ۴ عدد

ریحان: ۱۰۰ گرم

نمک: ۱ قاشق چای‌خوری

سیر: ۲ حبه

پنیر پیتزا کش دار: ۲۵۰ گرم

نمک، آویشن، فلفل و روغن به مقدار کافی

برای شروع آماده‌سازی تجهیزات سفر اول از همه سراغ چمدان می‌رویم. تا وقتی چمدان، کیف یا ساکی نباشد، وسایلمان را چطور حمل کنیم؟ چمدان این سفر خمیر پیتزاست. پس اول خمیر این پیتزا را آماده می‌کنیم. آرد را الک کرده داخل ظرف گودی ریخته و خمیر مایه را به آن اضافه می‌کنیم. در مرحله بعدی نمک و شکر را با یکدیگر مخلوط کرده و به آرد اضافه می‌کنیم. دقیقاً وسط آرد را گود کرده و نصف پیمانه را به آرامی به مخلوط داخل گودی می‌ریزیم و با قاشق هم می‌زنیم تا حالت خمیری پیدا کند. حالا نوبت روغن زیتون است. با مخلوط کردن روغن زیتون باید ورز دادن را به آرامی شروع کنیم.
در این مرحله هر زمان که احساس خشکی کردیم از آب کمک می‌گیریم. حالا باید خمیر را روی یک سطح صاف که زیرش را آرد پاشی کردیم پهن کنیم و با کف دست ورز دهیم. زمان کافی برای ورز ۵ دقیقه است.

پنیر پیتزا

استراحت به چمدان فراموش نشود

نوبتی هم باشد نوبت استراحت چمدانمان است. با استراحت حجم این چمدان بزرگ‌تر شده و وسایل بیشتری را در خود جای می‌دهد. دیواره‌ها و کف ظرف گودی را با روغن زیتون چرب کرده و خمیر را داخل آن قرار می‌دهیم و روی آن یک پارچه تمیز و کمی نم‌دار قرار می‌دهیم. ۴۰ تا ۴۵ دقیقه استراحت برای خمیر کافیست. حالا می‌توانید برای سفر اقدام کنید.

دیدن منظره‌های زیبا در طول مسیر را از دست ندهید

در مدتی که خمیر استراحت می‌کند، باید مواد میانی پیتزا را آماده کنیم. در ابتدا گوجه فرنگی‌ها را به شکل پوره در می‌آوریم. سیر را به صورت ریز رنده کرده و روی گاز تفت می‌دهیم. حالا گوجه را به این مخلوط اضافه کرده، ادویه‌های لازم را به عنوان چاشنی اضافه می‌کنیم. تفت را تا زمانی پیش می‌بریم که آب گوجه فرنگی تبخیر شود. حالا کمی از ریحان را به مواد اضافه می‌کنیم و کمی از آن را برای تزئین نگه می‌داریم.

بنزین یادتان نرود

روشن کردن فر و گرم کردن آن دقیقاً حکم بنزین برای سفرمان را دارد. بنزین کم، ما را در اوج سفر دست خالی نگه می‌دارد و بنزین زیاد برای ماشین ضرر دارد. پس حتماً از قبل کمی فر را گرم کنیم و اجازه دهیم تمام نقاط آن گرم شود. خمیر را که حالا استراحت کرده روی سینی فر پخش می‌کنیم و روی آن مواد را می‌ریزیم. در این مرحله باید مواد میانی را اضافه کنیم تا منتظر هنرنمایی پنیر پیتزا کش دار باشیم. مرحله آخر را به اضافه کردن پنیر پیتزا و ریحان اختصاص می‌دهیم و مواد را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه داخل فر می‌گذاریم. لذت صرف یک تکه پیتزای کش‌دار خانگی می‌تواند همان مقصدی باشد که منتظرش بودیم. اگر می‌خواهید پیتزای شما هم مثل رستوران کش بیاید باید به برخی نکات توجه کنید

چرا پنیر پیتزا کش نمی‌آید؟

همه ما به دنبال پنیر پیتزا کش دار هستیم اما گاهی بر خلاف انتظاراتمان این پنیرها کش نمی‌آید. دلایل زیادی برای کش نیامدن پنیر وجود دارد. مهم‌ترین دلیلی که می‌تواند بر این موضوع اثرگذار باشد، به فرآیند تولید آن برمی‌گردد. در واقع پنیر پیتزای کش‌دار باید در زمان مناسب و در شرایط مناسب آماده شود. ۷ ترفند برای استفاده درست از پنیر پیتزا کش دار عبارت‌اند از:

استفاده از پنیر پیتزا کش دار با کیفیت

همانطور که اشاره شد کیفیت پنیر پیتزا به فرآیند تولید آن وابسته است. پس در انتخاب پنیر پیتزا به برند و کارخانه تولیدی دقت بسیاری داشته باشید. طبق مشاهدات انجام شده بهترین پنیر پیتزا کش دار ترکیبی از دو پنیر موزارلا و چدار است. پنیر پیتزای طلایی کالین ترکیبی از پنیر چدار طبیعی و پنیر موزارلاست. در تهیه پنیر چدار طبیعی هیچ نوع دست‌کاری وجود ندارد و زمان به فرآوری درست این پنیر کمک می‌کند.

دما و زمان مناسب پنیر پیتزا کش دار

یکی از مواردی که ممکن است در کش‌نیامدن پیتزا تأثیر داشته باشد، دما و مدت زمان زیاد پخت آن است. پس درجه فر را بیشتر از حد بالا نبرید و زمان پخت آن را بین بازه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قرار دهید. برخی از دستورهای پخت پیتزا به گذاشتن یک ظرف آب داخل فر برای کش آمدن پیتزا اشاره کرده‌اند.

اضافه کردن درست و به موقع پنیر پیتزا کش دار

برای تهیه پیتزا همیشه باید ابتدا خمیر را با سس و پنیر بپوشانیم تا مواد به آن‌ها بچسبند. در مرحله بعدی باید موارد را اضافه کرده و روی ان پنیر بریزیم. اضافه کردن ۵ دقیقه قبل از آماده‌شدن نهایی هم همان فوت کوزه گری است که به کش‌دار شدن پنیر پیتزا کمک می‌کند

استفاده کردن از پنیر پیتزای غیر منجمد

اگر می‌خواهید از کش نیامدن پنیر پیتزا مطمئن باشید، پنیر پیتزای یخ‌زده استفاده کنید. در واقع پنیر پیتزای یخ‌زده انتخاب مناسبی برای تهیه پیتزا نیست. پس حتماً قبل از آماده سازی پیتزا پنیر را از فریزر خارج کنید تا یخ آن باز باشد.

دست و دلباز بودن در استفاده از پنیر پیتزا کش دار

اگر می‌خواهید از دیدن کش پنیر پیتزا کیف کنید، از خساست بپرهیزید. مقدار پنیر روی پیتزا باید به اندازه‌ای باشد که روی آن سفید شود. همچنین باید بین مواد هم از پنیر پیتزا کش دار استفاده کنید. همچنین می‌توانید قبل از پخت کامل پیتزا را برش بزنبد و دور تا دور برش‌ها را هم پنیر بریزید. بی‌خیال رژیم و چربی خون؛ بگذارید قلبتان به تپش بیفتد و زبانتان با مزه‌کردن چنین پیتزایی جشن بگیرد.

استفاده از پنیر موزارلا

پنیر موزارلا نسبت به سایر پنیرها کش بیشتری به پیتزا می‌دهد. البته این پنیر طعمی ندارد و بهتر است با پنیر دیگری ترکیب شود. پنیر چدار یا پنیر گودا بهترین انتخاب برای همراهی با موزارلا محسوب می‌شوند.

اسپری کردن آب

آخرین نکته در تهیه پیتزای خوب و کش‌دار اسپری کردن آب به پنیر است. نه تنها در پخت پیتزا بلکه در تهیه لازانیا و سایر غذاهایی که نیاز به پنیر و فر دارند، اسپری کردن آب به کش آمدن کمک می‌کند.

کالین تولید کننده پنیرهای طبیعی در کشور محسوب می‌شود. پنیر پیتزا کش دار، پنیر چدار، گودا و تمام پنیرهای طبیعی که با گذشت زمان طی شده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند از محبوبیت کارخانه کالین محسوب می‌شوند. شما لایق بهترین‌هایید. کالین بهترین‌ها را برای شما آماده می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)