میرنیوز

اهمیت و ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا در منزل

اهمیت و ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا در منزل 2021-05-03T10:38:59+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، محیط پیرامون منزل، از جمله اماکنی هستند که نیاز به کنترل و نظارت بیشتری دارند چرا که بیشتر نا امنی‌ها زمانی رخ می‌دهد که افراد در منزل حضور ندارند. بنابراین نیاز است که این محیط با استفاده از سیستم دوربین مداربسته، پوشش داده شود. شرکت داهوا، یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم‌های نظارت تصویری در دنیا است که متناسب با نیاز افراد و هر محیطی، محصولات کارآمد را ارائه کرده است. در این مطلب به بررسی اهمیت نصب دوربین مدابسته داهوا، می‌پردازیم.

نصب دوربین مداربسته داهوا، چه تأثیری در برقراری امنیت در منزل دارد؟

شما می‌توانید متناسب با محیط منزل و نوع تردد آن محیط، دوربین مناسبی را انتخاب و نصب نمائید. برای این امر نیاز است که از یک متخصص و یا نصاب دوربین مداربسته کمک بگیرید. در ادامه به ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا در محیط‌های مختلف منزل می‌پردازیم.

اهمیت و ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا در منزل

درب ورودی: یکی از حساس‌ترین نقاط منزل، درب ورودی آن می‌باشد. بنابراین نیاز است که این نقاط را با نصب دوربین مداربسته داهوا پوشش دهید. شما می‌توانید متناسب با ارتفاع سقف، نیاز، سوژه مورد نظر خود و … دوربینی مناسب را انتخاب نمائید. به صورت کلی دوربین‌های دام و بولت برای این محل بسیار مناسب می‌باشند، توجه داشته باشید که دوربین‌های دام، مناسب‌ترین گزینه برای نصب در گوشه دیوار و سقف هستند و دوربین‌های بولت نیز مناسب نصب بر روی دیوار هستند. حتماً دوربینی را انتخاب نمائید که بتواند تصاویر مناسب همراه با وضوح و رزولوشن بالا را ارائه نماید. بارها دیده شده که به علت نصب دوربین مداربسته نامناسب، مالک ساختمان و یا محل نتوانسته مدرک قابل استنادی را به مراکز قضائی ارائه نماید. ما توصیه می‌کنیم که سیستم مداربسته را انتخاب نمائید که از قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) پشتیبانی کند، تا بتواند عکس‌هایی از چهره‌های افراد در حال تردد برای شما تهیه نماید و سریع به اطلاعات مورد نظر خود دست یابید.

اگر انتخاب شما تکنولوژی HDCVI است، می‌توانید دوربین‌های ۲MP به بالا را همراه با دستگاه‌های ذخیره سازی سری X داهوا، خریداری و نصب نمائید تا از این قابلیت استفاده نمائید که می‌توان به دستگاه‌های ذخیره ساز DH-XVR۵۱۰۴HS-۴KL-X، DH-XVR۵۱۰۸HS-X، DH-XVR۵۱۰۸HS-۴KL-X و DH-XVR۵۲۱۶AN-۴KL-X اشاره کرد. همه ی این دستگاه‌های مذکور از قابلیت‌های هوشمند و تشخیص چهره، قابلیت فشرده سازی H.۲۶۵+و همچنین از دوربین‌های IP، CVBS، AHD، TVIو CVI پشتیبانی می‌کنند.

DH-XVR۵۱۰۴HS-۴KL-X : این دستگاه ۴ کانال داهوا، می‌تواند از دوربین با رزولوشن ۸MP و یک هارد ۱۰TB پشتیبانی

کند .DH-XVR۵۱۰۸HS-X: این دستگاه ۸ کانال داهوا، می‌تواند از دوربین با رزولوشن ۵MP و یک هارد ۱۰TB پشتیبانی

کند .DH-XVR۵۱۰۸HS-۴KL-X: این دستگاه ۸ کانال داهوا، می‌تواند از دوربین با رزولوشن ۸MP و یک هارد ۱۰TB پشتیبانی

کند .DH-XVR۵۲۱۶AN-۴KL-X: این دستگاه ۸ کانال داهوا، می‌تواند از دوربین با رزولوشن ۸MP و یک هارد ۱۰TB پشتیبانی کند.

به صورت کلی دستگاه‌های ذخیره ساز بسیاری از محصولات داهوا وجود دارند که از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می‌کنند که ما به برخی از آن‌ها اشاره کردیم.

همچنین اگر انتخاب شما تکنولوژی IP است، می‌بایست دوربین‌ها و دستگاه‌های NVR که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند را انتخاب نمائید که برخی از آن‌ها عبارتند از :

DH-IPC-HFW۴۴۳۱TP-S-S۴ : این دوربین IP، با قابلیت ارائه تصاویر تا رزولوشن ۴MP و پشتیبانی از قابلیت‌های تشخیص چهره، IVS ( هوشمند ) و WDR (۱۲۰dB) می‌تواند شما در نظارت دقیق محیط یاری سازد.. با نصب دوربین مداربسته داهوا ۲MP مذکور، می‌توان تصاویر دید در شب مناسب تا برد ۸۰ متر را دریافت کرد. این دوربین در مقابل رطوبت، باد، باران و برف، گرد و غبار مقاوم است و از استاندارد IP۶۷ پشتیبانی می‌کند و با بهره گیری از استاندارد IK۱۰ در مقابل ضربات خارجی مقاوم است. از دیگر قابلیت‌های شگفت انگیز این محصول، پشتیبانی از حافظه داخلی ۲۵۶GB است که این امکان را فراهم می‌آورد که تصاویر تا مدت زمان محدودی بدون نیاز به دستگاه ذخیره ساز، درون حافظه داخلی ذخیره شوند.

NVR۵۲۳۲-۴KS۲ : این دستگاه ذخیره ساز تحت شبکه ۳۲ کانال، با پشتیبانی از قابلیت‌های هوشمند، تشخیص و شناسایی چهره، SMD Plus ( تشخیص حرکت پیشرفته)، امکانات بی نظیری را در خصوص نظارت محیط برای شما فراهم می‌سازد. این محصول با پشتیبانی از ۲ هارد ۱۰TB و فرمت فشرده سازی ۲۶۵+، امکان ذخیره سازی تصاویر در مدت زمان بیشتری را دارد. با نصب دوربین مداربسته داهوا پلاک خوان و این دستگاه می‌توانید، از قابلیت پلاک خوانی بهره برید.

راهرو و راه پله: این نقاط نیز نیاز به نظارت و کنترل دقیقی دارند و نیاز است که ورودی‌های آن‌ها و پاگردها با استفاده از دوربین‌های با کیفیت و رزولوشن بالا پوشش داده شوند.

آسانسور: یکی از نقاط پرتردد دیگر در ساختمان‌های مسکونی، آسانسور است که می‌بایست در این محل نیز دوربینی مناسب با رعایت استانداردها نصب شود. یکی از دوربین‌های محبوب مناسب نصب آسانسور در تکنولوژی HDCVI، دوربین DH-HAC-HDW۱۲۰۰LP است، این دوربین، یک دوربین با کیس Eyeball است. با نصب دوربین مداربسته داهوا ۲MP مذکور، می‌توان تصاویر مناسبی را همراه با صدای محیط پیرامون دریافت کرد. این دوربین در مقابل رطوبت، باد، باران و برف، گرد و غبار مقاوم است و از استاندارد IP۶۷ پشتیبانی می‌کند.

پارکینگ: یکی دیگر از نقاط پر تردد در منازل مسکونی، پارکینگ‌ها هستند که می‌بایست تحت کنترل و نظارت قرار گیرند. دوربین‌های پلاک خوان بسیاری در دنیای نظارت تصویری تولید شده اند که یکی از محبوب ترین آن‌ها دوربین ITC۲۳۷ می‌باشد. با نصب دوربین مداربسته داهوا مذکور، می‌توان لیستی از پلاک‌های ساکنین مجتمع‌های بزرگ را در دیتابیس دوربین تعیین کرد تا در صورت تشخیص و شناسایی پلاک در لیست مجاز درب راهبند باز شود، همچنین می‌توان گزارش دقیقی از تردد خودروها با زمان دقیق را بدست آورد.

اهمیت و ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا در منزل

درب ورودی واحد: به صورت معمول، در درب ورودی واحد مسکونی دوربینی نصب نمی‌شود. این قسمت با استفاده از تجهیزات خانه هوشمند و دزدگیر مکسرون پوشش داده می‌شود. برای این امر می‌توانید، یک قفل هوشمند بر روی درب ورودی واحد نصب نمائید تا افراد مجاز با استفاده از اثر انگشت، رمز، کارت و تلفن همراه هوشمند (از طریق بلوتوث) بتوانند درب را باز کنند. همچنین می‌توانید سنسورهای مناسب دزدگیر مکسرون را در نقاط حساس منزل خود نصب نمائید تا احتمال سرقت و دستبرد به منزل خود را به صفر برسانید.

کلام آخر در خصوص ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا در منزل

همانطور که شرح دادیم با نصب دوربین مداربسته داهوا، می‌توانید هر نقطه از محیط پیرامون منزل را تحت کنترل و نظارت قرار داد. توصیه می‌گردد در هنگام خرید، به گارانتی و خدمات پس از فروش محصول انتخابی توجه داشته باشید. شرکت فراگستر، معتبرترین نماینده داهوا در ایران است که تمام محصولات داهوای خود را با گارانتی ۲۵ ماه ارائه می‌کند. جهت خرید می‌توانید به وب سایت فراگستر مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۵۳۸۶۲ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)