میرنیوز

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ 2021-04-25T15:10:10+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این نکته نیز مهم است که شما زمانی می‌توانید کالا و خدمات خود را معرفی کنید که پیج شما تعداد فالوور بالا و قابل توجهی داشته باشد. می‌بینید که تمامی ارکان اینستاگرام از جمله داشتن تعداد فالوور و تبلیغ به شدت به هم وابسته‌اند، بنابراین با خرید فالوور اینستاگرام، می‌توانید لایک و کامنت بیشتری دریافت کنید و این امر کمک خواهد کرد تا بتوانید کالای خود را به راحتی تبلیغ کرده و فالوورهای بیشتری جذب نمائید و یا با گرفتن تبلیغ سایر پیج‌های اینستاگرام درآمد خود را بیشتر نمائید. ما در این مطلب قصد داریم راجع به این دو موضوع مهم صحبت کنیم. در انتها نیز سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با خرید فالوور اینستاگرام، کسب و کار خود را در این پلتفرم توسعه دهید.

چرا خرید فالوور اینستاگرام اهمیت دارد؟

پیش از آن که به موضوع تبلیغ در اینستاگرام بپردازیم لازم است در خصوص موضوع خرید فالوور و اهمیت آن نکاتی را ارائه کنیم. همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام اپلیکیشنی است که به رایگان در دسترس عموم مردم جهان قرار دارد و هر فردی می‌تواند با استفاده از این پلتفرم کسب و کار خود را راه‌اندازی کند. فرقی نمی‌کند شما پیج سرگرمی، فروش کالا و یا ارائه خدمات آموزشی و.. داشته باشید، این برنامه امکان کسب درآمد را برای شما فراهم کرده است.

خرید فالوور اینستاگرام چه تأثیری بر کسب درآمد دارد؟

فالوور یعنی دنبال کننده بنابراین هرچه افراد بیشتری شما را دنبال نمایند، بیشتر دیده می‌شوید و به دنبال آن لایک و کامنت بیشتری دریافت کرده و پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می‌شود. تمامی این اتفاقات دست به دست هم داده و کمک می‌کند تا افراد دیگری نیز شما را پیدا کرده و ازین پس از خدمات شما استفاده کنند.

اما یک نکته در این خصوص وجود دارد و آن هم زمان بر بودن این پروسه است. برای آن که بتوانید این مراحل را کوتاه‌تر نمائید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در کنار فعالیت‌های مختلف از جمله قرار دادن پست‌های متنوع، استوری، پاسخ دادن به کامنت‌ها و پیام‌ها و.. که باعث جذب فالوور می‌شود، اقدام به خرید فالوور اینستاگرام نمائید.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

خرید فالوور چگونه به تبلیغ کسب و کار شما کمک می‌کند؟

کمتر پیش می‌آید که در ابتدای کار، کاربرهای اینستاگرام پیجی را که از تعداد فالوورهای کمی برخوردار است، فالوو نمایند. چرا چنین اتفاقی پیش می‌آید؟ زیرا مخاطب احساس می‌کند مطلب و یا کالایی که در این پیج ارائه شده از جذابیت چندانی برخوردار نیست، اما زمانی که می‌بینید پیجی دارای تعداد فالوورهای بیشتری در حدود ۲۰۰K و یا ۵۰M می‌باشد حدس می‌زند که این پیج می‌تواند دارای محتوای جذابی باشد، بنابراین مشتاق می‌شود آن را دنبال کند. به همین دلیل است که با خرید فالوور اینستاگرام اتفاقات زیر در پیج شما رخ می‌دهد.

* افراد بیشتری از کسب و کار و محتوای پیج‌تان مطلع می‌شوند.

* پست‌ها در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می‌شوند و می‌تواند مخاطب‌های بیشتری را به پیج شما جذب نماید.

* کاربران اقدام به خرید کالا و یا استفاده از خدمات پیج شما می‌کنند.

* علاوه بر ارائه تبلیغ برای پیج خود می‌توانید با تبلیغ پیج‌های دیگر نیز درآمد خود را افزایش دهید.

روش‌های تبلیغ در اینستاگرام

همان طور که گفتیم خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند در دیده شدن پیج شما مؤثر باشد و باعث تبلیغ کالا و خدمات شما شود و از آن سو نیز تبلیغات می‌تواند دنبال کنندگان بیشتری را به پیج شما بکشاند، بنابراین اکنون که مشخص شد این دو موضوع تا چه اندازه به یکدیگر وابسته‌اند، بهتر است از چند راهکار کاربردی و مؤثر در خصوص تبلیغ در اینستاگرام نیز مطلع شوید. هر یک از شبکه‌های اجتماعی همان طور که نکات مثبتی دارند، دارای نقاط ضعف و منفی نیز می‌باشند. با همه این اوصاف افرادی که کسب و کاری را در این فضا ایجاد کرده‌اند به دنبال این هستند که تبلیغ در اینستاگرام را به گونه‌ای انجام دهند که از شفافیت و بازده بالایی برخوردار باشد. با استفاده از تبلیغات مناسب نسبت به مخاطبان خود و همچنین استفاده از هشتگ‌های درست، اگر راهکارهای زیر را نیز در نظر داشته باشید می‌توانید بهترین شیوه تبلیغات را در این اپلیکیشن در پیش بگیرید.

استفاده از تبلیغات ثابت: با استفاده از پست‌های تبلیغاتی که عموماً به صورت پست دائم و یا استوری انجام می‌شود می‌توانید تبلیغات را انجام دهید و هزینه‌ای که دریافت می‌کنید را بر اساس مدت زمان تبلیغات محاسبه نمائید.

انجام تبلیغات بازدیدی: نمونه دیگری از تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد که هزینه تبلیغات بر اساس تعداد بازدیدی که از پیج انجام می‌شود محاسبه می‌گردد. فرقی نمی‌کند شما تبلیغ پیج دیگری را انجام می‌دهید و یا از پیج‌های پر مخاطب خواسته‌اید پیج شما را تبلیغ کنند این روش می‌تواند با هزینه مشخصی که در بر دارد جهت کسب فالوور بیشتر برای شما بسیار کارآمد باشد.

ساخت اکانت تجاری: یکی از راه‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند به سادگی اقدام به تبلیغ دراینستاگرام خود نمائید، ساخت اکانت تجاری است. شما با استفاده از این قابلیت به راحتی می‌توانید پیج خود را آنالیز کرده و از میزان علاقه کاربران و مشتریان خود نسبت به کالا و خدماتی که ارائه می‌کنید، آگاه شوید. همچنین هنگامی که اکانت تجاری می‌سازید به راحتی از طریق پیام و ایمیل با مشتریان خود در ارتباط خواهید بود.

استفاده از چهره‌های شناخته شده: یک راهکار دیگر برای تبلیغ در اینستاگرام کاری است که امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ انجام می‌دهند. به عنوان مثال شرکت‌های بزرگی همچون کاله، هوم کر و سن ایچ و.. با استفاده از بازیگران مطرح و یا بلاگرهایی که تعداد دنبال کنندگان بسیار زیادی دارند، اقدام به تبلیغات در اینستاگرام می‌کنند. البته این نکته را فراموش نکنید که این نوع تبلیغات فقط مناسب برای شرکت‌ها و مجموعه‌های بسیار شناخته شده است. چنانچه شما مدتیست فعالیت خود را در این فضا آغاز کرده‌اید با دادن تبلیغات خود به پیج‌های پر مخاطب می‌توانید این روش تبلیغ در اینستاگرام را در کنار خرید فالوور اینستاگرام برای جذب مخاطب بیشتر انجام دهید.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

خرید فالوور از مجموعه اینستاگرام

از آن جا که هزینه کردن در اینستاگرام به عنوان خرید فالوور و یا تبلیغات به زودی جایگزین می‌شود بنابراین می‌تواند خیال‌تان از بابت بازگشت هزینه‌ای که می‌کنید آسوده باشد. شما با خرید فالوور اینستاگرام و همچنین استفاده از روش‌های اصولی تبلیغ در اینستاگرام می‌توانید مشتریان زیادی را به پیج خود جذب کرده و فروش خود را افزایش دهید. برای خرید فالوور به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به سایت اینستاگرام به آدرس الکترونیکی instagrm.ir بزنید. در این پیج می‌توانید با خرید فالوور واقعی و البته ایرانی اینستاگرام، به رشد کسب و کار خود در این پلتفرم کمک نمائید.

هنگامی که از سایت اینستاگرام اقدام به خرید فالوور می‌کنید پس از مدت کوتاهی تعداد فالوور مورد نظر به پیج شما اضافه می‌شود. ضمن آن که فالوورها ریزش بالایی ندارند و شما می‌توانید آن را در پکیج‌های متنوع و با قیمت مناسب خریداری نمائید. ضمن آن که اگر مشتری دائم مجموعه اینستاگرام باشید می‌توانید از تخفیف‌های مختلفی که روی برخی از پکیج‌ها ارائه می‌شود استفاده نمائید.

چنانچه برای خرید فالوور اینستاگرام، تولید محتوا، راه‌های اصولی تبلیغ در اینستاگرام و یا موارد دیگر نیاز به دریافت راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)