میرنیوز

معرفی بهترین بازی‌های اندروید در سال ۲۰۲۱

معرفی بهترین بازی‌های اندروید در سال ۲۰۲۱ 2021-04-24T15:56:38+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گوشی‌های تلفن همراه برخلاف آنچه که در ابتدا بودند، امروزه به دستگاه‌هایی همه کاره با قابلیت‌های فراوان تبدیل شده‌اند. این ابزارهای الکترونیکی دیگر تنها برای برقراری تماس تلفنی کاربرد ندارند و می‌توان هزاران اپلیکیشن مختلف با کارکردهای متفاوت را بر روی آن‌ها نصب کرد. اما در کنار همه کاربردهایی که گوشی‌های هوشمند امروزی دارند، انجام بازی بر روی آن‌ها لذت دیگری دارد و شاید بتوان گفت برای بسیاری از کاربران یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود. اندروید هم به عنوان پرکاربردترین سیستم عامل موبایل دنیا، لیست پر و پیمانی از بازی‌ها را در خود دارد که بسیاری از عناوین جدید آن حتی رقیبی جدی برای بهترین بازی‌های کامپیوتر و بازی‌های کنسولی هستند.

حتماً برای شما هم پیش آمده که فروشگاه گوگل پلی را باز کنید و به دنبال یک بازی جدید برای نصب کردن روی گوشی خود بگردید. تعدد بالای بازی‌های موبایلی در هر سبک و ژانری در ابتدا بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد اما همین مسئله می‌تواند به یک مشکل تبدیل شود! انتخاب کردن یک بازی خوب که ارزش صرف وقت و حجم اینترنت برای دانلود را داشته باشد، بسیار سخت شده و تنها از روی تصاویر یک بازی نمی‌توان کیفیت آن را حدس زد. بر همین اساس در ادامه مطلب حاضر قصد داریم تا تعدادی از بهترین بازی‌های اندروید را که در حال حاضر می‌توانید نصب کنید، خدمت شما خوانندگان محتریم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تعدادی از بهترین بازی‌های اندروید در سال ۲۰۲۱

Call of Duty: Mobile

این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که آشنایی حداقلی با بازی‌های ویدیویی داشته باشد اما نام سری کال آف دیوتی به گوشش نخورده باشد. شهرت این مجموعه بسیار فراتر از دنیای گیم رفته و سال‌هاست که همه ساله نسخه‌های مختلف آن گیمرها را به وجد آورده است. خوشبختانه سری کال آف دیوتی در دنیای گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند هم حضور پرقدرتی دارد و بازی Call of Duty: Mobile یکی از بهترین عناوین سبک بتل رویال در این پلتفرم محسوب می‌شود. در این بازی به همراه ۹۹ بازیکن دیگر در یک نقشه بزرگ وارد می‌شوید و باید برای بقای خود و ماندن در جریان رقابت بجنگید. در ابتدا که بازی را شروع می‌کنید هیچ سلاح یا آیتمی ندارید و باید داخل ساختمان‌ها و گوشه و کنار نقشه را خوب بگردید تا آیتم‌های دلخواه خود را بیابید. در کنار گیم پلی جذاب و هیجان انگیز بازی، گرافیک Call of Duty: Mobile هم بسیار چشم نواز است و دقیقاً همان حس و حال بازی‌های کنسولی را در شما زنده می‌کند. اگر اهل بازی‌های اکشن هستید، این بازی را از دست ندهید.

Minecraft

آیا تجربه بازی‌های لگو را داشته‌اید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت باشد حتماً می‌دانید که ساختن اشکال مختلف با این آجرهای رنگی کوچک تا چه حد می‌تواند لذت بخش و جذاب باشد. اعضای استودیوی موجانگ سعی کرده‌اند تا این لذت را در بازی ماینکرافت شبیه‌سازی کرده و البته آن را گسترش هم بدهند. ایده بازی ماینکرافت از همان ساختن اشکال با آجرها و قطعات کوچک شکل گرفته اما المان‌های ماجرایی و حتی نقش آفرینی هم به آن افزوده شده تا یک تجربه کامل را ارائه کند. در این بازی در طول روز مشغول ساخت و ساز و گشت و گذار خواهید بود و شب‌ها باید در برابر دشمنان و حیواناتی که ممکن است به شما حمله‌ور شوند، از خود و ساخته‌هایتان محافظت کنید. نسخه موبایلی ماینکرافت دقیقاً همان گیم‌پلی و مکانیک نسخه‌های کنسولی را ارائه کرده و به راحتی می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. از گرافیک بازی نباید انتظار زیادی داشته باشید چرا که این مورد هیچگاه به عنوان نقطه قوت ماینکرافت شناخته نشده است. تنها چیزی که در بازی مهم است، خلاقیت شماست که می‌تواند باعث شکل‌گیری دنیایی جذاب شود.

بازی ماینکرفت

Oceanhorn

بازی Oceanhorn یکی از جدیدترین بازی‌های اندرویدی است که با گرافیک کارتونی زیبا و گیم پلی جذاب خود توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این بازی تاکنون بیش از ۵ میلیون بار از گوگل پلی استور دانلود شده و متوسط امتیاز ۴ از ۵ را به دست آورده است. در Oceanhorn کنترل یک قهرمان کوچک را در دست دارید که با سفر در دریاها و قدم گذاشتن به جزایر اسرارآمیز قصد دارد قلمرو خود را هر چه بیشتر کشف کند. البته این جزیره‌ها با وجود ظاهر زیبایی که دارند، محل زندگی هیولایی هستند که دشمن شما در بازی محسوب می‌شوند و باید بخشی از زمان بازی را به مبارزه کردن به آن‌ها بپردازید. Oceanhorn بیش از ۱۰ ساعت گیم پلی دارد که برای یک بازی موبایلی بسیار عالی است. در طول این ۱۰ ساعت باید جزیره‌های متعدد بازی را یکی پس از دیگری کشف کرده و آیتم‌ها و اشیاء باستانی داخل آن‌ها را به دست بیاورید. هنر شمشیرزنی و سحر و جادو هم از مهارت‌هایی هستند که باید در کاراکتر خود تقویت کرده و از آن‌ها برای نبرد با دشمنان استفاده کنید. در مجموع، Oceanhorn یکی از بهترین و مفرح‌ترین بازی‌های حال حاضر اندروید است که در اغلب لیست‌های بهترین‌های اندروید هم جای دارد.

Table Top Racing: World Tour

بازی‌های سبک رانندگی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی هستند. کنترل این بازی‌ها پیچیدگی خاصی ندارد و به خوبی با کنترل محدود گوشی‌ها سازگار است و از همین رو مشکل و چالش خاصی را برای کاربر ایجاد نمی‌کند. بازی‌های زیادی در این سبک تولید شده که بسیاری از آن‌ها شبیه به هم هستند و تکراری و یکنواخت به نظر می‌رسند. در این بین، یکی از عناوینی که به تازگی عرضه شده و توانسته خلاقیت و نوآوری را وارد جریان گیم پلی و حتی گرافیک کند، Table Top Racing: World Tour است. در این بازی هدایت ماشین‌های کوچک و اسباب بازی را در اختیار دارید که بر روی یک پیست رومیزی جالب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. طراحی پیست مسابقه بسیار جالب است و از اشیاء و لوازم آشنا و روزمره برای این منظور استفاده شده است. همچنین ابعاد بزرگ اشیاء پیرامون این حس را کاملاً در شما القاء می‌کند که در حال رانندگی با یک ماشین اسباب بازی هستید. در ضمن، این موضوع باعث شده تا خبری از تصادفات واقع‌گرایانه نباشد و مانند بازی‌های مجموعه ماریو کارت از هر ابزاری می‌توانید برای از دور خارج کردن موقت رقبای خود استفاده کنید. گرافیک بازی بسیار ساده اما در عین حال جذاب طراحی شده و کاملاً با حس و حال خود بازی سازگار است. سیستم کنترل ماشین‌ها هم با کمترین مشکل همراه بوده و تجربه‌ای لذت بخش را برایتان رقم می‌زند.

Table Top Racing: World Tour

در این مقاله کوتاه سعی کردیم تا شما را با تعدادی از بهترین بازی‌های اندروید در سال ۲۰۲۱ آشنا کنیم. اما اگر این چند بازی نتوانستند رضایتتان را جلب کنند و به دنبال تجربه‌های بیشتری هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله کامل معرفی بهترین بازی‌های اندروید را که به تازگی در وب سایت دیجی رو منتشر شده مطالعه کنید و با لیست کامل بهترین بازی‌های اندروید آشنا شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)