میرنیوز

شماره سیم و شماره کابل پارتکس سوئد

شماره سیم و شماره کابل پارتکس سوئد 2021-04-24T10:09:58+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بدون شک نظم یکی از مهمترین آیتم‌هایی است که در زندگی گروهی ما انسان‌ها مفید بودن آن به اثبات رسیده است. ما انسان‌ها و حتی بسیاری از جانداران از هرج و مرج وحشت داریم. این وحشت، به هم ریختگی اعصاب و حتی عصبانیت برای ما انسان‌ها در زندگی روزمره در مواجه با بی‌نظمی‌ها همیشه وجود داشته و کماکان وجود دارد. آیا تا به حال شده است که تابلو برق یا تلفن ساختمان و یا مجتمع خود را نگاه کنید و از بی‌نظمی و هرج و مرج سیم‌ها و کابل‌ها دچار سردرگمی شوید و بعد از ساعت‌ها رفت و آمدها بین طبقات، نتوانید سیم ورودی واحد مورد نظر را پیدا کنید! این دقیقاً همان هرج و مرج و بی‌نظمی است که درباره آن صحبت کردیم. حال باید بگوییم که این بی‌نظمی یک راه حل دارد و آن استفاده از شماره سیم است. اگر مطلبی در این باره نشنیده‌اید و یا اینکه می‌خواهید بهترین و باکیفیت‌ترین شماره سیم موجود را تهیه کنید، باید بگوییم که این مطلب دقیقاً برای شما نوشته شده است. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

شماره سیم و شماره کابل چیست؟

در ابتدا نگاهی دقیق‌تر خواهیم داشت به تعریف و توضیحی از شماره سیم و چیستی آن. صنعت با هدف رفاه و راحت کردن امورات زندگی ما انسان‌ها در چند سده گذشته توانسته تمام جزئیات زندگی ما بر روی کره زمین را فراهم کند. یکی از جزئیاتی که مورد توجه صنعت و تکنولوژی قرار گرفته است، تولید شماره کابل و سیم است. چرا که دقت و سرعت، دو هدف اساسی دنیای صنعتی است که بسیار به آن پایبند است. شماره سیم و کابل نیز بنا به همین هدف تولید شده‌اند. در واقع شماره کابل و سیم از جمله تجهیزاتی است که برای شناسایی و تفکیک سیم‌ها، کابل‌ها، شیلنگ‌ها و غیره طراحی شده‌اند.

پس از تهیه نقشه‌های الکتریکی ساختمان در مراحل اجرایی برای اینکه به راحتی کابل و سیم‌ها شناسایی شوند، انتها و ابتدای آن‌ها توسط شماره سیم لیبل گذاری می‌شوند. این شماره‌ها توسط پرینتر T۱۰۰۰ پارتکس از قبل آماده شده و یکی از پرمصرف‌ترین و پرفروش‌ترین برچسب‌ها و یا لیبل‌ها در بازار صنعتی می‌باشد. شماره گذاری سیم‌ها و کابل‌ها با هدف افزایش امنیت سیم کشی تابلوهای برق و کم کردن مخاطرات آینده یکی از محصولاتی است که بسیار مورد استقبال می‌باشد.

انواع شماره سیم و کابل

شماره سیم و شماره کابل پارتکس سوئد

شرکت پارتکس سوئد یکی از شرکت‌های تأمین کننده شماره سیم و کابل در جهان می‌باشد و امکان خرید انواع شماره و حروف سیم با کیفیت عالی را برای تکنیسین‌ها و صنعتگران فراهم کرده است. معمولاً جنس شماره‌های کابل و شماره سیم از PVC است که از گرید نرم با رنگ بندی زرد و علائم و حروف مشکی می‌باشد که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

انواع شماره سیم:

شماره سیم تکی، شماره سیم تیوبی، شماره سیم شفاف

شماره سیم تکی

در این نوع شماره سیم که مهمترین و قدیمی ترین نوع ان شماره سیم بسته PA است شامل تمام اعداد و حروف و نشانه‌ها از سایز ۰.۲۵ میلی متر مربع تا کابل ۷۰ میلیمتر مربع می‌شود و در ۴ سایز موجود است.

چاپ در شماره سیم PA به صورت Hot stamp است. یعنی همیشه رد چاپ روی متریال باقی می‌ماند و به هیچ وجه نوشته آن پاک نمی‌شود.

انواع دیگر شماره سیم‌های تکی مثل PC-PY و … وجود دارند که با مراجعه به سایت www.partexiran .com می‌توانید تمامی اطلاعات و کاتالوگ‌های مربوط به |آن ها را بررسی نمائید.

شماره سیم تیوبی

جدیدترین و محبوب ترین نوع شماره سیم است که در آن متریال به صورت خام وجود دارد و با بهترین استانداردها ساخته شده است. این شماره سیم‌ها از سیم نیم تا سیم ۶ قابل چاپ با دستگاه T۱۰۰۰ پارتکس هستند. کدینگ شماره‌ها ی تیوبی به صورت زیر است:

کد شماره سیم تیوبی

توضیحات

سایز سیم

PO-۰۲۰۰۰BN۴

PO ۰۲ PROFILE YELLOW

۰.۵

PO-۰۳۰۰۰BN۴

PO ۰۳ PROFILE YELLOW

۰.۷۵

PO-۰۴۰۰۰BN۴

PO ۰۴ PROFILE YELLOW

۱

PO-۰۵۰۰۰BN۴

PO ۰۵ PROFILE YELLOW

۱.۵

PO-۰۶۰۰۰BN۴

PO ۰۶ PROFILE YELLOW

۲.۵

PO-۰۷۰۰۰BN۴

PO ۰۷ PROFILE YELLOW

۴

PO-۰۸۰۰۰BN۴

PO ۰۸ PROFILE YELLOW

۶

نصب این شماره سیم بسیار راحت است و می‌توانید در سایت براحتی عبارت موردنظر را با استفاده از پرینتر پرتابل T۱۰۰۰ پارتکس تهیه نمایید.

شماره سیم شفاف

این روش قدیمی ترین نوع شماره سیم است که هنوز هم از محبوبیت بالایی در بین تابلو سازان برخوردار است. این مدل شماره سیم به دو صورت فشاری و بسته وجود دارد.

لیبل شفاف با یک جیب شفاف که شماره سیم به صورت رولی روی آن قرار می‌گیرد. عبارت مورد نظر با پرینتر معمولی سوزنی یا لیزری روی کاغذهای مخصوص قابل چاپ است.

کاغذهای PF به صورت پرفراژ شده موجود است که از جنس پلی استر ضدآب می‌باشد.

این مدل شماره سیم هم در ۴ سایز به صورت زیر موجود است:

۰.۲۵ تا ۱.۵ میلی متر مربع

۱.۵ تا ۴ میلی متر مربع

۲.۵ تا ۱۶ میلی متر مربع

۱۶ تا ۷۰ میلی متر مربع

بنابراین هنگام خرید شماره سیم باید متناسب با نیاز خود نوع مناسبی از انواع شماره سیم را تهیه کنید. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می‌توانید با مجموعه پارتکس ایران ارتباط بگیرید و در این زمینه سؤالات خود را با کارشناسان در میان بگذارید.

مزایای شماره کابل و سیم کدام است؟

یکی از مهم‌ترین مزایای شماره سیم همان گونه که بیان شد ایجاد نظم و جلوگیری از هرج و مرج در سیم‌هاست. همین امر تمام مزیت‌های دیگر را ایجاد می‌کند. هنگام تعمیرات، عیب‌یابی‌ها دقیق‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. همچنین در صورت نیاز به راحتی امکان توسعه را خواهید داشت و می‌توانید بدون هیچ دردسری تابلو برق را برای واحدها گسترش دهید. هر تابلو برق یک نقشه کلی دارد؛ شماره سیم و کابل اطلاعاتی از خلاصه نقشه را خواهید داشت و سرویس‌کاران و تکنسین‌ها می‌توانند به راحتی کار خود را انجام دهند.

شماره سیم و کابل خود را از کجا تهیه کنید؟

شماره سیم و شماره کابل پارتکس سوئد

شماره سیم شرکت پارتکس سوئد یکی از عالی‌ترین و با کیفیت‌ترین حروف سیم در بازار جهانی می‌باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای خرید محصولات برند، تهیه آن‌ها از نمایندگی‌ها می‌باشد. شرکت آراپاد صنعت آریانا نمایندگی انحصاری پارتکس در ایران می‌باشد که شما می‌توانید از طریق آدرس وبسایت (partexiran.com) با این مجموعه بزرگ ارتباط داشته باشید.

شرکت آرپاد صنعت آریانا با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه بازرگانی صنعت برق مفتخر است که به عنوان نماینده انحصاری شرکت پارتکس سوئد در ایران مجموعه کاملی از سیستم‌های شماره‌گذاری را ارائه دهد. شما می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و سؤالات خود را در این زمینه و نوع مناسب شماره سیم با کارشناسان در میان بگذارید و راهنمایی‌های مناسب را دریافت نمایید.

قیمت شماره سیم

شرکت آراپاد صنعت آریانا سعی دارد علی رغم افزایش نرخ ارز و واردات دشوار قیمت شماره سیم‌ها را کنترل کند تا بتوان همزمان کیفیت بالا و قیمت شماره سیم که از اصلی ترین نیازهای مشتریان است را پاسخگو باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)