میرنیوز

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر کنکور ۱۴۰۰، کل کنکور تنها در ۱۰۰ روز

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر کنکور ۱۴۰۰، کل کنکور تنها در ۱۰۰ روز 2021-03-10T11:46:38+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در جواب این سوالات شما باید بگوییم که پروژۀ ۶۰۴۰ حرف آخر یک پروژۀ بسیار موفق آموزشی، در زمینۀ آموزش کنکور به داوطلبان این آزمون است. این پروژه توسط مؤسسه حرف آخر ابداع شده و تا کنون توانسته است رضایت تعداد زیادی از مخاطبان خود را جلب کند.

مؤسسه حرف آخر به طور کلی در زمینۀ تهیه و تولید ویدئوهای آموزشی برای داوطلبان کنکور فعالیت می‌کند. این مؤسسه به خوبی توانسته است تا با سایر مؤسسه‌های آموزشی کنکور رقابت کند و در مدت زمان نسبتاً کوتاهی تبدیل به یک برند آموزشی بسیار معتبر، همراه با مخاطبان زیاد شود.

دلایل برتری مؤسسه حرف آخر

یکی از دلایل موفقیت و برتری مؤسسه حرف آخر نسبت به سایر مؤسسه‌های آموزشی کنکور، محتوای پکیج‌هایی است که مؤسسه حرف آخر ارائه می‌دهد. پکیج‌هایی که توسط حرف آخر منتشر می‌شود، از نظر محتوای آموزشی و روش تدریس، بسیار متفاوت با سایر آموزشگاه‌ها و مؤسسات آموزش کنکور هستند.

اساتید حرف آخر از روش تدریس متفاوت و مدرن‌تری برای آموزش مباحث مختلف استفاده می‌کنند. همین امر موجب شده تا سبک تدریس اساتید حرف آخر نسبت به سایر رقبا، بسیار متفاوت‌تر و بهتر باشد. اساتید حرف آخر مباحث آموزشی را با استفاده از روش‌های مدرن مانند تصویر سازی و دیگر روش‌های مدرن، برای داوطلبان تدریس می‌کنند.

پکیج‌های آموزشی اختصاصی برای هر رشته

حرف آخر برای داوطلبان هر ۳ رشتۀ (تجربی، ریاضی و انسانی) پکیج‌های آموزشی اختصاصی و متفاوتی را در نظر گرفته است. بدین ترتیب، فرقی ندارد که شما در کدام رشته تحصیل می‌کنید. شما به راحتی می‌توانید با توجه به رشتۀ تحصیلی خود از پکیج‌های آموزشی که توسط حرف آخر ارائه می‌شود استفاده کنید.

همان طور که گفته شد روش تدریس اساتید حرف آخر متفاوت با سایر مؤسسات آموزشی است. اساتید حرف آخر روش‌های مدرن را جایگزین روش‌های سنتی کرده‌اند. استفاده از روش‌های مدرن تدریس، در سراسر جهان رایج است.

بنا بر این مؤسسه حرف آخر، با استفاده از روش‌های نوینی که برای تدریس مباجث کنکور در نظر گرفته است (مانند استفاده از روش تصویر سازی، استفاده از الگوها و سایر روش‌ها) در آینده‌ای نزدیک، می‌تواند تحولی عظیم در عرصۀ تدریس مباحث آموزشی ایجاد کند.

تفاوت روش‌های نوین آموزشی با روش‌های سنتی

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که روش‌های نوین چه تفاوتی با روش‌های سنتی دارند؟ برای ارائۀ یک پاسخ کامل برای این سوال، یک مطلب جداگانه نیاز است.

به همین دلیل به طور خلاصه می‌توان به برخی از تفاوت‌ها اشاره کرد. به طور مثال در روش‌های سنتی، هر یک از اساتید تعدادی فرمول و راهکارهای کلیدی را به داوطلبان آموزش می‌دانند که توسط هر یک از این راهکارهای کلیدی، داوطلب می‌توانست به یک نوع سوال پاسخ بدهد.

اما در روش‌های نوین و امروزی، اساتید روش‌ها و الگوهایی را به داوطلبان آموزش می‌دهند که دانش آموز به کمک آن‌ها بتواند به چند نوع سوال مختلف پاسخ بدهد. اینکه شما بخواهید برای حل هر نوع مسئله از یک راه حل یا روش جداگانه استفاده کنید کمی سخت دشوار خواهد بود.

شما در آزمون کنکور تنها ۴ ساعت فرصت دارید. آیا در این مدت زمان کوتاه می‌توانید تمام روش‌ها را به یاد بیاورید؟ علاوه بر آن حفظ کردن ۱۰۰ ها روش برای حل مسائل مختلف، امری گیج کننده و بسیار وقت گیر است. اساتید مؤسسه آموزشی حرف آخر با استفاده از روش‌های نوین، این مشکل را برای داوطلبان بر طرف کرده‌اند.

اساتید ما به شما روش‌ها و الگوهایی را آموزش می‌دهند که به وسیلۀ آن‌ها می‌توانید به چند نوع سوال مختلف، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ بدهید.

شاید فکر کنید که این سخنان ما تنها ادعا هستند. برای اینکه مطالب ما به شما اثبات شود کافی است که بدانید در اخبار سراسری ایران، از این اقدام مؤسسه حرف آخر که شروع به استفاده از روش‌های نوین آموزشی کرده بود، تشکر و قدرانی شد.

ویژگی‌های پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر

تا کنون با تفاوت‌های اصلی مؤسسه حرف آخر با سایر مؤسسات آمزش کنکور آشنا شدیم. در این بخش پروژۀ ۶۰۴۰ را به طور کامل برای شما شرح می‌دهیم. حرف آخر پروژۀ ۶۰۴۰ را به نحوی در نظر گرفته است که شما بتوانید با استفاده از پکیج‌های پروژه ۶۰۴۰، در مدت زمان ۱۰۰ تمامی مطالب کنکور را فرا بگیرید.

علاوه بر آن، در این پکیج‌ها ۲۰ آزمون که از وی کنکور شبیه سازی شده‌اند نیز وجود دارد وجود دارد. شما می‌توانید این ۲۰ آزمون را در خانۀ خود انجام بدهید. این آزمون‌ها به شما می‌کنند تا شما بتوانید سطح علمی خود را برای شرکت در کنکور محک بزنید.

این پروژه برای داوطلبان نظام قدیم و داوطلبان نظام جدید، برنامه‌های متفاوتی را در نظر گرفته است. ۰ تا ۱۰۰ پروژۀ ۶۰۴۰ برای داوطلبان نظام جدید برای مدت زمان ۳۶۰ ساعت در نظر گرفته شده است.

این مدت زمان برای داوطلبان نظام قدیم، ۳۰۰ ساعت است. هر دوی این برنامه‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی شده‌اند که در یک دورۀ ۶۰ روزه تدریس شده و به پایان برسند. این تعداد روز مشخص می‌کند که برای همراه شدن با برنامۀ در نظر گرفته شده برای داوطلبان، دانش آموزان باید روزانه، ۵ الی ۶ ساعت مطالعه داشته باشند.

آزمون‌های پکیج ۶۰۴۰ مؤسسه حرف آخر

۲۰ آزمونی که در این پکیج‌ها در نظر گرفته شده است، در مدت زمان ۴۰ روز انجام می‌شوند. تمامی این برنامه ریزی‌ها چه از لحاظ زمان بندی و چه از لحاظ محتوای آموزشی گردآوری شده در پکیج‌ها، با استفاده از تجربه و مهارت اساتید برتر و همچنین مشاورین برتر کنکور در کشور، در نظر گرفته شده‌اند.

توجه داشته باشید که امروزه آموزشگاه‌های کنکور زیادی وجود دارند که به بهانه‌های مختلف، هزینه‌های هنگفتی را از داوطلبان دریافت می‌کنند. هزینۀ استفاده از پکیج‌های آموزشی حرف آخر بسیار پایین‌تر از هزینۀ شرکت در کلاس‌های آموزشگاه‌های مختلف کنکور است.

و البته با توجه به شیوۀ تدریس نوینی که موسسه حرف آخر در ارائۀ پکیج‌های خود در نظر گرفته است، نتیجۀ استفاده از این پکیج‌ها بسیار بهتر از شرکت در کلاس‌های حضوری است.

شما با تهیۀ هر یک از پکیج‌های حرف آخر، در صورت لزوم می‌توانید چندین بار به مطالعه هر یک از مباحث دلخواه خود یا مباحثی که در آن‌ها به مشکل خورده‌اید بپردازید. در صورتی که این امکان برای داوطلبانی که در کلاس‌های حضوری شرکت می‌کنند وجود نخواهد داشت.

۲۰ درصد پروژه ۶۰۴۰ را به صورت رایگان دریافت کنید

موسسه آموزشی حرف آخر به جهت اطمینان خاطر دانش آموزان عزیز ۲۰ درصد از پکیج پروژه ۶۰۴۰ را به صورت کاملاً رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد. برای دریافت این پکیج رایگان می‌توانید عدد ۱ را به شماره ۵۰۰۰۱۶۴۰۳۵ پیامک کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۵۷۳۸۳۳ تماس حاصل فرمایید.

وبسایت مرکزی حرف آخر : https://harfehakhar.co

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)