میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وبزی، اگر تا به حال لندینگ پیجی ایجاد نکردهاید، شاید کمی سخت و دلهرهآور باشد تا بفهمید چگونه میتوانید یک لندینگ موفق بسازید.
با استفاده از وبزی به راحتی میتوانید لندینگ پیج تأثیرگذار خود را ایجاد نمایید.
قصد داریم تا به چهار نکته مهم اشاره کنیم که برای ساخت لندینگ پیج موفق با وبزی ضروری است.
لندینگ پیج چیست؟
لندینگ پیج صفحهای است که بر روی اطلاعات خاصی که قصد دارید تا در تبلیغتان نشان دهید، تمرکز یافته است.
از صفحات فرود برای تبلیغات PPC و همچنین تبلیغات در شبکه های اجتماعی، کمپینهای بازاریابی از طریق ایمیل و موارد دیگر میتوانید استفاده کنید.
با استفاده از وبزی، میتوانید لندینگ هایی ایجاد کنید که روی محصولات یا خدمات خاصی که تبلیغ میکنید تمرکز داشته باشند.
هدف از ساخت لندینگ پیج این است که مخاطبانتان اقدامی خاص را انجام دهند.
به عنوان مثال، ممکن است بخواهید افراد برای خبرنامه ایمیل شما ثبت نام کنند، برای این منظور میتوانید یک لندینگ پیج جذاب طراحی کنید تا افراد تشویق شوند برای دریافت ایمیلهای شما ثبت نام کنند.
وبزی چیست؟
اگر هرگز نام وبزی را نشنیده اید، ممکن است دلتان بخواهد با آن آشنا شوید. وبزی یک سایت ساز آنلاین است که شما را قادر میسازد انواع مختلف صفحات را بسازید.
وبزی برای افراد، وبلاگ نویسان، کارآفرینان، مشاغل کوچک و مشاغل متوسط موقعیتی عالی فراهم کرده تا وب سایت مورد علاقه خود را بسازند.
این سایت ساز ایرانی شما را قادر میسازد تا انواع مختلف وب سایتها از نمونه کارها گرفته تا فروشگاه های اینترنتی با قابلیت چند فروشندگی را ایجاد نمایید.
وبزی سفارشی سازی و ساخت سایت (یا صفحه) خود را به راحتی امکان پذیر میکند.
تست وبزی رایگان است. حساب اصلی خود را که بسازید این امکان را خواهید داشت تا برای کسب و کارتان یک صفحه فرود یا یک سایت ایجاد کنید.
این سایت ساز، پکیجهای متعدد با قیمتهای مختلفی را به مشتریان خود ارائه میدهد.
لندینگ پیج های وبزی
در حالی که بسیاری از افراد برای میزبانی وبلاگ یا فروشگاه تجارت الکترونیکی خود از وبزی استفاده میکنند، فرصت این را خواهید داشت تا با آن یک لندینگ پیج حرفهای بسازید.
صفحات فرود این سایت ساز به گونهای طراحی شدند که دست یابی به نتایج آسان شده و روش سریع و کارآمدی را برای تولید لندینگ پیج مناسب کمپین شما فراهم آورده است.
وبزی قالبهای لندینگ پیج بیشماری را برای کمک به شما در شروع کار پیشنهاد میدهد. آنها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین نیازی نیست که به طرح اصلیشان پایبند باشید.
انتخاب قالب مناسب، یک نقطه شروع عالی است که به شما کمک میکند بفهمید چگونه میخواهید صفحه مقصد خود را مشخص کنید.
۲ نکته برای ایجاد لندینگ پیج موثر در وبزی
۱) یک طراحی ثابت ایجاد کنید
طراحی لندینگ پیج بر موفقیت کمپین تبلیغاتی شما تأثیر میگذارد. این صفحات منعکس کننده تجارت و برند شما هستند.
پیروی از یک طراحی ثابت به شما کمک میکند تا لندینگ پیج تمیزتری ایجاد نمایید.
برای این منظور ابتدا باید فونتهای خود را انتخاب کنید. بهتر است از دو یا سه فونت استفاده کنید تا صفحه شما به هم ریخته نشود.
داشتن چند فونت مختلف، کار جذابی از آب در نمیآورد و تجربه کاربری ناخوشایندی برای کاربران رقم میزند.
پس بیشتر از دو یا سه فونت استفاده نکنید و صفحه خود را یکپارچه نگه دارید. شما میخواهید این فونتها را برای قسمتهای خاصی از متن، مانند عنوان، زیرعنوانها و متن اصلی تنظیم کنید.
این کار تضمین میکند که در این صفحه با هر صفحه مقصد دیگر در آینده حرفهایتر جلوه کنید.
باید رنگهای خود را بعد از اینکه نوع فونت خود را تایین کردید، انتخاب نمایید.
اولین چیزی که مخاطبان شما متوجه آن میشوند رنگ لندینگ پیجتان است.
اگر میخواهید با لندینگ پیج در کسب و کارتان موفق شوید، رنگهایی را انتخاب کنید که نشان دهنده تجارت شما باشد.
پالت رنگ شما نشان دهنده تجارت شما است. پس از روی رنگهای سازمانی تان مخاطبان شما درباره تجارت شما فکر میکنند.
انتخاب این موارد به ساخت برندتان کمک کرده و باعث میشود مردم بتوانند در مورد شما فکر کنند.
۲) یک دکمه فراخوان جذاب(CTA) بنویسید
دکمه فراخوان( CTA) مهمترین عنصر برای صورت گرفتن اقدامی در صفحه فرود شما است. این کلید تعیین میکند که مخاطب شما از صفحه شما خارج میشود و یا اقدامی که میخواهید را انجام میدهد.
اگر میخواهید یک لندینگ پیج موفق داشته باشید، یک CTA تأثیرگذار ایجاد کنید.
هدف صفحه فرود شما این است که مخاطبان خود را به انجام کاری خاص وادارند. پس CTA برای صفحه فرود شما بسیار مهم است. زیرا به مخاطبان شما میگوید که چگونه باید مرحله بعدی را ادامه دهند.
اگر آنها آنچه را در تبلیغ شما میبینند دوست داشته باشند، میدانند که برای رفتن به مرحله بعدی باید روی دکمه فراخوان کلیک کنند.
اگر در گذشته از CTA استفاده کرده اید، احتمالاً از یکی از چند CTA رایج مانند "اینجا را کلیک کنید" یا "ارسال" استفاده کردهاید.
اگر میخواهید با CTA خود به موفقیت برسید، یک دکمه خاص و جذاب ایجاد کنید.
به جای گفتن "اکنون دانلود کنید"، بگویید "راهنمای تخصصی بازاریابی خود را همین الان دانلود کنید!"
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند