میرنیوز

فرنام خودرو؛ فروش اقساطی خودرو

فرنام خودرو؛ فروش اقساطی خودرو 2021-02-21T15:57:54+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آگهی‌های فروش اقساطی خودرو این روزها مخاطبان بسیاری دارد و به هر میزان که دایره‌ی خودروهای ارائه شده و خدمات خرید اقساطی خودرو وسیع‌تر باشد، وسوسه انگیزی بیشتری برای مخاطب خواهد داشت. وضعیت اقتصادی کشور و تورم موجود از یک سو و قیمت‌های غیرقابل پیشبینی و صعودی خودرو و لوازم یدکی آن از سوی دیگر، سبب شده تا سرمایه خانواده‌ ها کفاف خرید یک خودروی مطلوب به صورت نقد را ندهد!! همچنین افرادی که پس انداز کافی برای خرید خودرو داشته باشند نیز ترجیح می‌ دهند به مجموعه‌ هایی که طرح فروش اقساطی خودرو ارائه می‌ دهند، مراجعه نمایند و به یکباره همه سرمایه خود را صرف خرید خودرو نکنند.

حال اگر شما نیز در زمره کسانی هستید که قصد تعویض یا خرید خودرو دارید و به دنبال مجموعه‌ای معتبر هستید تا از طرح فروش اقساطی خودرو ی آن استفاده کرده و لذت داشتن ماشین مورد علاقه تان را بچشید، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو چه مزایایی دارد؟

قیمت خودرو روز به روز سر به فلک می‌گذارد و اگر از همین امروز هم تصمیم بگیرید که بخش قابل توجهی از درآمدتان را پس انداز کرده تا درسال آینده صاحب خودروی دلخواهتان شوید، بازهم به نتیجه نمی رسید! بنابراین اگر به دنبال خرید محصولی از تولیدات دو غول خودروسازی ایران هستید، می‌توانید از طرح‌های متنوع مجموعه‌ های معتبری که فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا ارائه می‌دهند استفاده کنید. در حقیقت شاید بتوان گفت که در بازار پر نوسان خودرو انتظار کشیدن برای پایین آمدن قیمت و رسیدن مبلغ نقدینگی خانواده‌ها برای خرید خودرو دور از ذهن به نظر می رسد؛ بنابراین بهترین راه استفاده از طرح ‌های فروش اقساطی خودرو است که توسط برخی از مجموعه‌های معتبری نظیر فرنام خودرو ارائه می‌شود. این طرح‌ ها مزایای بسیار جذابی نیز دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

کاهش فشار اقتصادی به خانوادهها با خرید اقساطی خودرو

در اینگونه طرح‌ها با هر میزان سرمایه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید اقدام به خرید خودروی مورد علاقه ‌تان نمایید و در عین لذت بردن از سواری با اتومبیل دلخواهتان، از فشار یکباره اقتصادی در امان خواهید بود و در واقع پرداخت هزینه ‌ها برایتان به نحوی منطقی تقسیم بندی خواهد شد. برخی از مجموعه ‌های ارائه دهنده طرح ‌های خرید اقساطی خودرو نظیر "فرنام خودرو" این امکان را برای کاربران و مشتریان خود به وجود آورده ‌اند که پیش از خرید با کارشناسان زبده و حرفه‌ای مجموعه به مشورت بپردازند و سپس در آرامش کامل و با آسودگی خاطر صد چندان، به خرید اقساطی خودروی خود اقدام کنند.

http://file.tesmino.ir/reportage/35475201/image_8ef295fd1fb95dfae98d3c9ec40af2864166d071.png

تحویل آنی و به هنگام اتومبیل دلخواه در طرح فروش اقساطی خودرو

بله… درست متوجه شدید! اگر طرف معامله تان یک مجموعه معتبر و خوشنام باشد، سوئیچ اتومبیل خریداری شده‌تان، پس از عقد قرارداد به شما واگذار خواهد شد و این به معنای شروع لذت بردن شما از خرید ماشین محبوبتان خواهد بود. در واقع فرقی نمی کند که خودروی خارجی خریداری کرده‌ و یا از طرح فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا استفاده کرده باشید؛ شما با همان میزان مبلغی که طبق قرارداد پرداخت می‌ کنید، خودروی خود را به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

به بیان دیگر، این روش، دیگر گرفتاری‌های فروش اقساطی ایران خودرو یا فروش اقساطی سایپا از سوی این دو شرکت تولید کننده که معمولاً با ثبت نام و صرف انرژی و وقت همراه است را ندارد! و لازم نیست که منتظر بیرون آمدن نامتان از گردونه شانس خودروهای ثبت نامی بمانید… بلکه در این روش شما همانند فردی که به یک نمایشگاه اتومبیل رفته و قصد خرید آنی دارد، با عقد قرارداد صاحب ماشین شده و خودرو را تحویل می گیرید؛ البته با پرداخت بخشی از هزینه کلی ماشین و نه همه آن! چه چیزی هیجان انگیزتر از این؟!

با عقد قرارداد، سند خودرو به نام مشتری ثبت خواهد شد

سند خوردن خودرو به نام مشتری با توجه به مقدار پرداخت، یکی دیگر از مزایای جذاب استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو مجموعه‌های معتبری چون "فرنام خودرو" است که خریدار با پرداخت بخش توافق شده‌ای از هزینه کلی خودرو، هم خودرو را به صورت آنی تحویل می گیرد و هم سند مالکیت به نام او ثبت می‌شود.

عدم محدودیت در انتخاب نوع ماشین وارداتی یا ایرانی

بسیاری گمان می‌کنند خرید اقساطی فقط از سوی مجموعه‌هایی ارائه می‌شود که به عنوان مثال طرح فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا دارند و خرید اقساطی خودروی وارداتی و خارجی ممکن نیست؛ اما واقعیت این است که مجموعه‌هایی مانند "فرنام خودرو" که به صورت تخصصی در زمینه فروش اقساطی خودرو فعال هستند و دارای سابقه و اعتبار درخشانی نیز در این زمینه ‌اند، علاوه بر خودروهای داخلی، خودروهای وارداتی و خارجی را نیز به صورت اقساطی و با شرایطی عالی عرضه می ‌کنند. یک خودروی گران خارجی فول آپشن، برای هر کسی مطلوب و ایده ‌آل است، در عین حال بسیاری هم هستند که به دنبال آگهی ‌های فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا می‌ گردند. این یک فرصت استثنایی است که مشتری بتواند هرآنچه که مد نظر دارد را با شرایط فوق العاده تحویل آنی و ثبت سند به نام خودش را از یک مجموعه دریافت کند.

برای خرید اقساطی خودرو به کجا مراجعه کنیم؟

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، آگهی‌های فروش اقساطی خودرو برای کسانی که تمکن مالی برای خرید نقدی خودرو ندارند، همیشه جذاب و وسوسه انگیز است، اما آیا می توان برای خرید اقساطی به هر مجموعه ‌ای مراجعه کرد؟ قطعاً پاسخ به این سوال: خیر است! چراکه همیشه سودجویانی هستند تا از اوضاع اقتصادی مردم سو استفاده کرده و با وعده‌های بعید، جیب‌های کوچک طبقات متوسط را کوچک‌تر کنند. از این رو برای یک خرید آگاهانه، باید به مجموعه ‌ای مراجعه کرد که سابقه درخشانی در زمینه فروش اقساطی خودرو داشته باشد و مشتریان از ارائه خدمات آن راضی باشند. مجموعه ‌ای که معتبر و خوشنام باشد و به تعهداتی که وب‌سایت و یا صفحات رسمی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرده پایبند باشد. پیشنهاد ما به شما مجموعه "فرنام خودرو" است.

با "فرنام خودرو" خاطرهای دلچسب از خرید اقساطی خودرو را تجربه کنید

http://file.tesmino.ir/reportage/35475201/image_de771180e83c9411acf07bc4446bb510afe6a7a2.png

«فرنام خودرو» (farnamkhodro.com) از جمله مجموعه‌های فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو و همچنین فروش نقد انواع خودروهای داخلی و خارجی به شمار می‌رود که برای تمایز نسبت به دیگر مجموعه‌های با خدمات مشابه و سهولت دسترسی خانواده‌ها به انواع ماشین‌های سواری، دو ویژگی «تحویل آنی» و «ثبت سند به نام خریدار»را برای تمامی متقاضیان سراسر کشور فراهم نموده است.

فرنام خودرو با ارائه طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا و همچنین فروش اقساطی خودروهای خارجی که همراه با ارائه‌ی با بهترین قیمت و منعطف‌ترین شرایط پرداخت، از تمامی متقاضیان خرید اقساطی خودرو دعوت می‌کند که به منظور کسب اطلاعات بیشتر نسبت به شرایط و همچنین خرید نهایی اتومبیل مدنظرشان، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

شماره‌های تماس: ۷۷۰۹۱۲۱۸ - ۰۲۱

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)