میرنیوز

اهمیت محیط زیست و انتخاب دکوراسیون داخلی

اهمیت محیط زیست و انتخاب دکوراسیون داخلی 2021-02-15T15:56:36+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در سال‌های اخیر و با از بین رفتن بخش عظیمی از جنگل‌های کره زمین و افزایش گازهای گلخانه‌ای، دولت‌ها تصمیم به مراقبت بیشتر از محیط زیست دارند. ترویج فرهنگ طبیعت دوستی و تلاش برای حفظ محیط زیست از جمله فعالیت‌هایی است که امروزه بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌ها در این راستا تلاش می‌کنند.

بهینه سازی مصرف انرژی و استفاده از لوازم تجدید پذیر از راه‌هایی است که در یک محیط اداری می‌توان از آن بهره برد. اما در گامی دیگر وارد کردن مبلمان و لوازم اداری که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کند گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. پلیمر یکی از موادی است که امروزه جای بیشتر مواد طبیعی را گرفته است. استفاده از پلیمر در محیط‌های اداری کاربرد فراوانی دارد. زیرا بسیاری از لوازم اداری را می‌توان از پلیمر تهیه کرد.

معایب مبلمان پلیمری، مبلمان پلیمری چیست؟

هر ساله میلیون‌ها درخت در سراسر کره زمین قطع می‌شود. آیا می‌دانید در تهیه و تولید یک میز و صندلی چند درخت از جنگل‌های کره زمین کم می‌شود؟ یا چند سال زمان می‌برد تا درختی به همان اندازه دوباره به چرخه طبیعت وارد شود؟ قطع بی وریه درختان و از بین رفتن پوشش گیاهی رانش زمین را در آن مناطق افزایش می‌دهد. طبیعت را در معرض تاثیرات مخرب و زیان باری قرار می‌دهد. اینجاست که تمامی این دغدغه‌های فکری سبب علاقه‌مندی افراد و روی آوردن آن‌ها به نوعی متریال می‌شود که بدون دخالت هیچ نوع چوب طبیعی از تنه درختان، محصولات و لوازمی نظیر مبلمان، میز و… را تولید می‌کنند. متریالی به نام پلیمر که به جهت مصنوعی بودن آن، برای ساخت این چنین لوازم و وسایل کارآمد در دکوراسیون، به کار برده می‌شوند.

مبلمان پلیمری چیست؟

در دنیای امروزی که جایگاه دکوراسیون داخلی بر همگان عیان گشته، مبلمان، میز و سایر متعلقات این چنینی نیز به عنوان بخش جدایی ناپذیر از دکوراسیون، وجودشان بس ضروری است. لوازمی که جلوه نمایی آن در زیبایی دکوراسیون به عوامل متعددی نظیر جنس، طرح و نقوش، رنگ و … وابسته است. این دقیقاً همان موضوعی است که امروزه بازار رقابت تنگاتنگی را در بین تولیدکنندگان و فروشندگان مبلمان و... به راه انداخته است. رقابتی که استفاده از متریال‌های جدید و به روز را همانند پلیمر در ساخت این لوازم مورد نیاز کرده است.

در طی چند دهه اخیر که بحث توجه به محیط زیست بسیار مطرح شده است، بیشتر مراکز تولید کننده به دنبال آن هستند تا لوازم و مبلمانی که تا پیش از آن از چوب درختان طبیعی ساخته می‌شدند را این بار از ماده‌ای مصنوعی به نام پلیمر بسازند.

پس با همه این توضیحات باید متوجه شده باشید که عنوان مبلمان پلیمری به چه نوع مبلمانی تعلق می‌گیرد. مبلمانی که ممکن است شکل ظاهری و ساختاری مشابه با سایر مبلمان چوبی داشته باشند، به شکلی که حتی در برخورد اول هم کاربران را متوجه تمایز بین مبلمان پلیمری و مبلمان چوبی نسازد؛ ولی قطع یقین بی تفاوت از یکدیگر هم نیستند.

وجه تمایز مبلمان پلیمری و با مبلمان چوبی و یا فلزی در چیست؟

نوع متریال به کار برده شده در تولید مبلمان پلیمری و مبلمان چوبی یا فلزی را می‌توان اصلی‌ترین تفاوت میان آنها به حساب آوریم. تمایزی که سبب ارجحیت مبلمان پلیمری نسبت به دیگر مبلمان‌ها شده است. می‌پرسید چرا؟

زیرا که متریال پلیمر در مقایسه با متریال‌های چوب استفاده شده در ساخت مبلمان‌ها، نه تنها از مقاومت بالاتری در برابر رطوبت برخوردارند؛ بلکه با داشتن قیمت‌های مقرون به صرفه‌تر و عدم تاثیر پذیر در برابری شرایط آب و هوایی (برخلاف متریال فلز)، مورد توجه و پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

همه اینها را می‌توان دلایل محبوبیت مبلمان پلیمری تلقی کرد. با این حال، وجود برخی ویژگی‌های خاص در این نوع متریال مصنوعی است که مبلمان پلیمری را به یک انتخاب درجه یک برای منازل و حتی محیط‌های کاری شما تبدیل کرده است.

اهمیت محیط زیست و انتخاب دکوراسیون داخلی

ویژگی مبلمان پلیمری

مبلمان پلیمری در برگیرنده مجموعه ویژگی و معیارهایی در خود هستند که توجه به آنها در هنگام خرید از ملزومات اساسی برای انتخابی ایده آل بشمار می‌روند. معیارهای زیبایی شناسی و اصولی که همگی در کنار هم سبب پدیدار شدن مبلمان پلمیری منحصر به فردی در صنعت ساخت مبلمان شده است.

زیبایی چشمگیری و خیره کننده

همیشه زیبایی است که با ویژگی‌های مجذوب کننده، توجه افراد را بسوی خود جلب می‌نماید. حال تعبیه مبلمان پلیمری در فضا با شکل و شمایلی چشمگیر و خیره کننده، زیبایی محیط را دوچندان می‌نماید.

برای بسیاری از افراد که شناختی درباره شکل و ظاهر مبلمان پلیمری ندارند، شاید برای انتخاب این دسته از مبلمان ریسک نکنند. اما اگر از کیفیت ظاهری، تنوع در شکل و فرم، مقاومت بالا در برابر رطوبت و حتی قیمت‌های به صرفه تر برای خرید این نوع مبلمان آگاهی یابند، آن گاه است که مبلمان پلیمری را اولویت لیست انتخابی خود برای خرید قرار می‌دهند.

به علاوه، تغییر رنگ پلیمر بسته به سلیقه شخصی افراد هم خود دلیلی است که باعث محبوبیت بی حد و مرز این مبلمان در بین افراد و کاربران شده است. مبلمانی که در طیف رنگی طلایی، گردویی، سفید و صدفی ساخته می‌شوند و با آبکاری قابلیت تولید در رنگ‌های دودی، آبکاری طلایی، رزگلد (مسی) و نقره‌ای را از آن خود می‌نمایند.

کیفیت و دوام بالا در برابر رطوبت

استحکام و کیفیت بالا در محصولات و مبلمان پلیمری در برابر تغییرات آب و هوایی و رطوبت است که آنها را برای مصارف مختلف پرکاربرد کرده است. مبلمان پلیمری با عدم پوسیدگی و زنگ زدگی در برابر شرایط جوی، مقاومت بالا در برابر ضربات و بخصوص ایجاد امکان شستشو به کاربران، می‌تواند گزینه‌ای مطلوب در مصرف شخصی، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، محیط‌های اداری و… باشند.

تنوع پذیری

نوع متریال پلیمر به گونه ایست که امکان تولید و ساخت مبلمان پلیمری را در هر ابعاد و اندازه و شکل و طرحی مهیا می‌سازد. در این راستا هر یک متقاضیان قادر خواهند بود تا با توجه شکل و فرم فضا و…، مبلمان دلخواه خود را تهیه نماید.

اهمیت محیط زیست و انتخاب دکوراسیون داخلی

مقرون به صرفه بودن

گرچه شرایط اقتصادی امروزه باعث شده تا قیمت تمامی محصولات و مبلمان پلیمری به طور روزانه دچار تغییر و تحول باشند، با این حال عموماً پلیمر از آن قبیل متریال‌هایی است که مبلمان ساخته شده از آن در مقایسه با مبلمان چوبی و یا مبلمان فلزی، با به همراه داشتن قیمت‌های کمتری، امکان خرید این لوازم را برای همه افراد فراهم می‌سازد.

نصب آسان

و در آخر ویژگی قابل توجهی که مبلمان پلیمری را خاص و منحصر به فرد کرده، جابه جایی راحت و نصب آسان آنها می‌باشد. برای اجاره نشینان که پس از مدتی با تغییر جا نیاز به اسباب کشی دارند، خرید مبلمان پلیمری با قابلیت ضد ضربه و حمل و نقل راحت می‌تواند بسیار مناسب باشد.

علاوه بر مبلمان، قطعات میزهای پلیمری نیز به صورت کاملاً مجزا از یکدیگر، با انتقال به محیط مورد نظر به راحتی در فضا نصب می‌گردند تا دیگر مشکلاتی نظیر جابه جایی را برای کاربران برطرف نمایند.

در کنار حمل و نقل راحت و آسان محصولات پلمیر در محیط، ارائه این چنینی کالا برای کاربران حفاظت و کیفیت کار را هم تضمین می‌کند.

استفاده از مبلمان پلیمری چه مزایا و معایبی دارند؟

تمامی این ویژگی‌های مطرح شده را خود به نوعی می‌توان از مزایا و نکات مثبت استفاده از مبلمان پلیمری بدانیم. در راستای مزایای مبلمان پلیمری و بطور کل هر لوازم ساخته شده از پلیمر که جا پای محصولات چوبی می‌گذارند، باید عدم قطع درختان و توجه به حفظ محیط زیست را در صدر قرار دهیم. بعد از آن است که عدم زنگ زدگی، پوسیدگی، مقاومت در برابر ضربه، حمل و نقل راحت، نصب آسان و.... از محاسن استفاده از مبلمان پلیمری به شمار می‌رود.

با این وجود، این متریال نیز همانند سایر متریال‌ها معایبی نیز با خود به همراه دارد. بر خلاف چوب طبیعی که امکان طرح و نقوش متعددی را بر روی خود برای سازندگان امکان پذیر می‌کند، متریال پلمیر فاقد این ویژگی است. ویژگی که باعث کمتر شدن هزینه مبلمان پلیمری در مقایسه با مبلمان چوبی شده است.

همچنین ممکن است استحکام در برابر رطوبت محصولات پلیمری بیشتر از محصولات چوبی و فلزی باشد ولی دوام و مقاومتی را که مبلمان چوبی دارند هیچکدام از مبلمان پلیمری نخواهند داشت. برای فضاهایی که امکان مواجهه با وزن و بار زیاد وجود دارد، قطعاً مبلمان چوبی بهتر از مبلمان پلیمری عمل می‌کنند.

با همه این تفاسیر باید مطرح کنیم که انتخاب با خود شما است. اگر شما نیز از آن دسته مدیران و کاربرانی هستید که توجه به محیط زیست خود را در اولویت قرار می‌دهید، مبلمان پلیمری می‌تواند خریدی مطلوب را برایتان به ارمغان آورد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)