میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجتالاسلام محمد جنتی «مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی» از تولید محتواهای متعددی به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی همواره بهصورت کلان و متناسب با نیازهای روز جامعه، توجه جدی به تولید گفتمانهای محتوایی و اثرگذار دارد و هماکنون نیز متناسب با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۱۰ محصول محتواهایی تولید شده است. لذا دغدغه اصلی ما در ایام فاطمیه، بحث «ارتقا و جایگاه مادری» است و معتقدیم اگر جایگاه مادری در جامعه ما ارتقا پیدا کند حتماً بسیاری از مسائل دیگر همچون فرزند آوری نیز حل خواهد شد.
وی با اشاره به تولید کتاب «فاطمی دیگر» افزود: این کتاب به قداست و ویژگی مادری و عبادتهای خانوادگی از منظر حضرت الزهرا سلامالله علیا میپردازد که شامل فیشها و سخنرانیها و محتواهای منبری است که تاکنون بیش از ۵ هزار جلد از این کتاب در کشور توزیعشده است و بهصورت مجازی نیز در اختیار مبلغین قرارگرفته است تا انشا الله شاهد این محتواها از زبان طلاب و مبلغین کشور باشیم.
مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: بخش دیگری از محتواهای تولیدشده ما در مورد مکتب حاج قاسم سلیمانی است و برای اینکه بتوانیم روایتگری و توصیف خوبی از شخصیت و مکتب حاج قاسم داشته باشیم لازم است حتماً به سمت تولید محتواهای تخصصی حرکت کنیم و به همین منظور نیز، چندین محصول محتواهایی در این زمینه با کمک مجموعه سیدالشهدا و مجموعه تخصصی امیر بیان علیه السلام برای گروهها و اقشار مختلف از نوجوان و کودک گرفته تا دانش آموزان، هیئات، مساجد و حتی کاروانهای زیارتی تولید کردیم تا کمککار مبلغین برای روایتگری حاج قاسم باشد.
وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی «راویان مکتب حاج قاسم» با حضور ۶۰۰ تن از طلاب و راویان دفاع مقدس از استانهای مختلف در شهر کرمان خبر داد و گفت: این راویان توسط اساتیدی خبره روایتگری، آموزش دیدند و قرار است در سالگرد حاج قاسم سلیمانی در استانهای خود؛ روایتگر مکتب سردار دلها باشند.
حجتالاسلام جنتی در پایان با اشاره به برگزاری جلسات هماندیشی امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی با دستگاهها و مجموعههای مختلف کشور، اذعان کرد: این جلسات هماندیشی به ما کمک خواهد کرد علاوه بر اینکه از توان و ظرفیتهای دیگر دستگاهها مطلع شویم، توان و ظرفیتهای خودمان را نیز بهمنظور خدمت به دیگر دستگاهها به اطلاع آنان برسانیم و امیدواریم این جلسات همچنان استمرار داشته باشد.
منبع : خبرگزاری مهر
آیا آمارهای فروش غیر رسمی در نمایشگاه کتاب واقعی است؟
«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید
یکی از راهکارهای امام رضا (ع) برای جذب مردم به دین
روایتهایی از کرامات «فاطمه شهر قم»
معتمدی: ذائقه سازی هنری را با کاشان میتوان آغاز کرد
هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار برگزیدگان خود را معرفی کرد
چند نکته بهبهانه ساخت سریالی درباره شهید طهرانیمقدم
۳ ناشر کودک بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص دادند
بسته پیشنهادی متوقف شد؟/ ادامه بدقولیهای کنداکتوری تلویزیون
عربزبانها کدام یک از سریالهای ایرانی را بیشتر میبینند؟
اجرای سمفونی فلک الافلاک در روز ملی لرستان
در ایستگاه پایانی جشنواره رادیو پژواک چه گذشت؟
بازگشت علمی و فرهنگی به ریل اصلی پس از پرداخت بدهیها
سونامی ترجمه بخش کودک نمایشگاه کتاب تهران را با خود برد
عادت مخصوص «حاج قاسم» در عملیات های دفاع مقدس
رسانهها حق ندارند مردم را نسبت به آینده ناامید کنند
تقابل فرضیات علمی ساحت قرآن را دچار خدشه نمیکند
نقدها و نظرهای رهبر انقلاب درباره رمانهای خارجی در راه
ادامه سریال بدقولیهای کنداکتوری این بار با یک سریال تکراری!
نمایشگاه کتاب تهران چقدر موفق بود؟
پیام تبریک برخی نهادهای فرهنگی درباره موشکباران اسرائیل
برای «بیبدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
اگر مقابل دشمن شل بگیریم مشکل حل می شود؟ + صوت
«بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
نمایشهای کودک و ایرانی رونقبخش سالنهای دولتی
تکلیف سریال رضا شفیعیجم روشن شد
تولید فصل دوم «سرزمین شعر» با ایدههایی جدید و پختهتر