میرنیوز

گل‌هایی که از خاطرمان نمی‌روند

گل‌هایی که از خاطرمان نمی‌روند 2020-12-04T23:39:52+03:30

به گزارش ایسنا، در هفته پنجم لیگ اروپا زوریا اوکراین توانست پیروزی ارزشمندی را مقابل قهرمان سابق لیگ برتر انگلیس به دست آورد؛ بردی که برای ایرانیان هم قابل توجه بود چرا که تک گل این بازی را اللهیار صیادمنش مهاجم ۱۹ ساله و ایرانی زوریا به ثمر رساند. بازیکنان ایرانی زیادی طی سال‌های گذشته مقابل تیم‌های مطرح یا بزرگی گلزنی کردند که برخی از آن‌ها در خاطرمان باقی مانده است.

به بهانه گلزنی اللهیار صیادمنش به لسترسیتی، به بررسی گل‌های بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های معتبر دنیا خواهیم پرداخت. بازیکنانی که هر کدام به نوعی توانستند تیم‌شان را نجات دهند یا با حضور موثرشان حریف نامدار خود را شکست دهند. در این بین علی کریمی و اشکان دژاگه توانستند قهرمانی در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی را تجربه کنند. البته حضور علی دایی به همراه بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در خاطره‌ها باقی مانده است.

در ادامه به درخشش و گلزنی لژیونرهای ایرانی مقابل تیم‌های مطرح اروپایی می‌پردازیم.

علی دایی

خاطره انگیزترین بازی‌هایی که در ذهن فوتبال دوستان نقش بسته است درخشش علی دایی در لیگ قهرمانان اروپا است. او با هرتابرلین مقابل تیم‌های بزرگی به میدان رفت و گل‌های ارزشمندی به ثمر رساند. او در دوران اوج فوتبال خود در هرتابرلین و در فصل ۱۹۹۹ یک تنه هرتابرلین را تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بالا آورد.

او در مقابل چلسی دو گل و در مقابل میلان یک گل به ثمر رساند و باعث حذف  دو تیم پر قدرت آن دوران شد. دایی پس از هرتابرلین به الشباب، پرسپولیس، صباباتری و سایپا منتقل شد و در سایپا از فوتبال خداحافظی کرد.

علی کریمی

هافبک سابق الاهلی امارات در سال ۲۰۰۵ به بایرن مونیخ پیوست و دو سال در این تیم حضور داشت. او ۳۳ بازی برای این تیم انجام داد و گلی که از او بیشتر در خاطرمان باقی مانده و باعث پیروزی تیمش نیز شده، گلی بود که سال ۲۰۰۵ در مقابل دورتموند به ثمر رساند. در این بازی بایرن مونیخ با تک گل علی کریمی توانست از سد دورتموند بگذرد.

کریمی پس از پایان حضورش در بایرن مونیخ در ادامه در باشگاه‌های القطر، پرسپولیس، استیل آذین، شالکه ۰۴ ، پرسپولیس و در نهایت تراکتور توپ زد و کفش‌هایش را آویخت.

خداداد عزیزی

مهاجم سابق از باشگاه اف سی کلن در دو فصل حضورش در ۵۰ بازی ده گل به ثمر رساند. اوج درخشش خداداد عزیزی در فصل ۱۹۹۸-۱۹۹۷ بوندس لیگا اتفاق افتاد. او در بازی کلن مقابل بایرن مونیخ که با پیروزی ۲ بر صفر کلن به پایان رسید توانست دروازه اولیور کان را باز کند و یک پنالتی برای تیمش بگیرد تا ستاره بازی لقب بگیرد.

خداداد عزیزی پس از جدایی از اف سی کلن در کشورهای آمریکا، امارات، اتریش و ایران بازی کرد و در فصل ۲۰۰۶ در باشگاه راه‌آهن کفش‌های خود را آویخت.

مهدی مهدوی کیا

دفاع راست هامبورگ سال‌های درخشانی را در این تیم سپری کرد. او پس از حضور در بوخوم از سال ۱۹۹۹ به مدت هشت سال در هامبورگ حضور داشت و به همراه این تیم سال‌های درخشانی را پشت سر گذاشت. مهدوی کیا با هامبورگ در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور پیدا کرد. او با درخششی که در این رقابت‌ها داشت، نامش را در سطح اروپا مطرح کرد؛ جایی که مهدی مهدوی کیا در بازی اول مرحله گروهی فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۰ لیگ قهرمانان اروپا در بازی هامبورگ مقابل یوونتوس که در نهایت با نتیجه چهار بر چهار به پایان رسید، یک گل زد، یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت. مهدوی کیا یک تنه در مقابل ستارگانی همچون زیدان، دل پیرو، داویدز ، اینزاگی و فن درسار تیمش را به رستگاری رساند.

مدافع ایرانی هامبورگ طی ۲۱۱ بازی برای هامبورگ ۲۶ گل به ثمر رساند و پس از هامبورگ نیز سه فصل در آینتراخت فرانکفورت بازی کرد. او در نهایت در سال ۲۰۱۳ با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کرد.

وحید هاشمیان

مهاجم سابق تیم‌های بایرن مونیخ، هامبورگ، بوخوم و هانوفر در سال ۱۹۹۹ راهی اروپا شد. مقصد اولیه این بازیکن هامبورگ بود و سپس راهی بوخوم شد. او در مجموع موفق به زدن ۳۴ گل در طی سه فصل حضورش در بوخوم شد. هاشمیان پس از بوخوم  راهی بایرن مونیخ شد و یکسال در این تیم حضور داشت اما موفقیت چندانی به دست نیاورد.

او پس از بایرن مونیخ سه فصل در هانوفر حضور داشت و در نهایت به باشگاه سابقش بوخوم بازگشت. هاشمیان در بوندس لیگا ۴۶ گل به ثمر رساند. از جمله‌ گل‌های خاطره انگیز او می‌توان به بازی بوخوم در مقابل وولفسبورگ و دورتموند اشاره کرد که با درخشش هاشمیان همراه شد. وحید هاشمیان در سال ۲۰۱۰ به فوتبال ایران بازگشت و در فصل ۲۰۱۲ با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کرد.

گل‌هایی که از خاطرمان نمی‌روند

جواد نکونام

کاپیتان سابق اوساسونا و اولین ایرانی شاغل در لالیگا به مدت هفت سال در دو مقطع در اوساسونا توپ زد و یکی از موفق ترین لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا لقب گرفت. او به همراه اوساسونا سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نیز در کارنامه دارد. نکونام در مجموع ۱۹۵ بازی در اوساسونا انجام داد و ۳۱ گل برای این تیم به ثمر رساند.

مسابقه‌ای که در ذهن فوتبال دوستان ایرانی همواره باقی خواهد ماند، دیدار اوساسونا و رئال مادرید است. پرواز بلند هافبک ایرانی اوساسونا و ضربه سر او باعث شد تا دروازه ایکر کاسیاس و رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو باز شود. اوساسونا در این دیدار با گل جواد نکونام از رئال مادرید پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه سه بر یک از حریفش شکست خورد.

جواد نکونام همچنین در لیگ‌های ایران، امارات، کویت و قطر سابقه بازی دارد. او در فصل ۲۰۱۶ پس از حضور چهار ماهه در العربی قطر از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

اشکان دژاگه

هافبک سابق باشگاه وولفسبورگ که با این تیم سابقه قهرمانی در بوندس لیگا را دارد در فصل ۲۰۰۷ در دیدار تیمش مقابل بایرن مونیخ توانست دروازه الیور کان را به زیبایی باز کند اما در آن دیدار وولسفبورگ با نتیجه دو بر یک شکست خورد. تک گل زیبای دژاگه به عنوان یکی از زیباترین گل‌های ماه انتخاب شد.

اشکان دژاگه پس از آن به فولام انگلیس و العربی قطر منتقل شد و در حال حاضر در تراکتور ایران حضور دارد. او هیچ موقع نتوانست موفقیتش را همانند حضورش در وولفسبورگ و قهرمانی در بوندس لیگا تکرار کند.

گل‌هایی که از خاطرمان نمی‌روند

مسعود شجاعی

یک بازیکن ایرانی دیگر که همبازی نکونام در اوساسونا بود سال‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. هافبکی که در اوج در لالیگا می‌درخشید. او بیش از صد بازی بازی اوساسونا در لالیگا انجام داد و سابقه قهرمانی در لیگ یونان با آ ا ک آتن را در کارنامه‌اش دارد.

او در فصل ۲۰۰۹/۲۰۰۸ لالیگا در دیداری مقابل اتلتیکو مادرید گل بسیار زیبایی به ثمر رساند و اوساسونا در آن بازی با چهار گل اتلتیکو مادرید را در هم کوبید. مسعود شجاعی با دربیل دو مدافع اتلتیکو یکی از چهار گل اوساسونا را به ثمر برساند. شجاعی همچنین در فصل ۲۰۱۲/۲۰۱۱ با شوت زیبایی از پشت محوطه جریمه مقابل لوانته گلزنی کرد که یکی از زیباترین گل‌های فصل لالیگا نامیده شد. شجاعی در این فصل از رقابت‌ها در ایران و تراکتور تبریز توپ می‌زند.

گل‌هایی که از خاطرمان نمی‌روند

علیرضا جهانبخش

اولین آقای گل آسیایی لیگ‌های اروپایی این روزها دور از دوران اوج خودش است اما بازی‌های درخشانش همواره در ذهن مردم باقی خواهد ماند. او پیش از انتقال به برایتون و حضور در لیگ برتر انگلیس عنوان آقای گلی لیگ هلند را به دست آورده بود و با آلکمار گل‌های فراوانی وارد دروازه تیم‌های مطرح لیگ هلند کرده بود.

جهانبخش با وجود این‌که در برایتون به عنوان یار ذخیره وارد زمین می‌شود اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. او یکی از زیباترین گل‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را به ثمر رساند؛ گلی که باعث تساوی یک بر یک این تیم مقابل چلسی شد. او در دیداری که فرصت چندانی برای حضور در زمین نداشت در سانتری از روی نقطه کرنر با ضربه قیچی برگردان دروازه چلسی را باز کرد تا صحنه‌ای خاطره‌انگیز در ذهن فوتبال دوستان ایرانی نقش ببندد. جهانبخش اکنون در برایتون حضور دارد و زمزه‌های جدایی‌اش از برایتون به گوش می‌رسد.  

گل‌هایی که از خاطرمان نمی‌روند

سردار آزمون

مهاجم کنونی زنیت سن پترزبوگ فصل‌های درخشانی را پشت سر گذاشته است. رسانه‌های اروپایی به او لقب مسی ایرانی داده اند. آزمون در فصل گذشته لیگ روسیه به همراه آرتم زیوبا مهاجم روسی زنیت آقای گل لیگ روسیه شد تا نام خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد. او اکنون از نظر سایت ترانسفرمارکت با ارزش‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است. شروع دوران درخشش سردار آزمون، در روستوف رقم خورد؛ جایی که توانست با عملکرد خیره کننده‌اش توجه تیم‌های مطرح اروپایی زیادی را به خود جلب کند.

او در بازی روستوف و بایرن مونیخ فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ لیگ قهرمانان اروپا با دریبل بواتنگ گل زیبایی را وارد دروازه مانوئل نویر کرد. این بازی با برتری روستوف مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید. او در ادامه درخشش در همین فصل از رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید هم گلزنی کرد تا نمایش درخشانش را تکمیل کند. آزمون پس از حضور در زنیت با این تیم هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و مقابل لیون و بنفیکا نیز گلزنی کرد تا به عنوان بهترین گلزن ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا شناخته شود.

گل‌هایی که از خاطرمان نمی‌روند

 به گزارش ایسنا، بازیکنان دیگری را می‌توان در این لیست قرار داد که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و مقابل تیم‌های شناخته شده‌ای در سطح لیگ‌های اروپایی گلزنی کردند. کریم باقری، مهرداد میناوند، مهدی پاشازاده، علی موسوی، سعید عزت اللهی، مهدی طارمی، سامان قدوس، رحمان رضایی، علی سامره، احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد از جمله همین بازیکنان هستند که در لیگ‌های مختلف اروپایی گلزنی کردند و نام خود را در بین گلزنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی ثبت کردند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
2024-04-14T14:24:59+03:30
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اینکه تیمش طی ۹ بازی لیگ برتری به شکست و تساوی رضایت داده، دلیل فنی نداشته است.

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

 گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
2024-04-14T14:24:58+03:30
رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست.

دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت

 دروازه‌بان یوونتوس تحت عمل جراحی قرار گرفت
2024-04-14T13:31:42+03:30
سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس در پی مصدومیت اخیرش در بازی سری A زیر تیغ جراحان رفت.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

 خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
2024-04-14T13:31:40+03:30
هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند.

لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم

 لشگری: مربی‌ای نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
2024-04-14T13:31:38+03:30
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از جدایی از کادر محسن کاوه تأکید کرد، اگر نوع تمرینات تغییر نکند، در المپیک به مشکل برخواهیم خورد.

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

 اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
2024-04-14T13:31:37+03:30
فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند.

بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی

 بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
2024-04-14T13:31:37+03:30
باشگاه پورتو در پی تساوی شب گذشته این تیم مقابل فامالیکائو در لیگ برتر، بیانیه‌ای تند در انتقاد از داوری‌ها منتشر کرد.

«تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول

 «تکنولوژی خط دروازه» مِنوی غیرممکن فوتبال ایران + جداول
2024-04-14T13:31:36+03:30
از میان فناوری‌های نوین فوتبال و ابزار داوری، استقرار تکنولوژی خط دروازه در فوتبال ایران پروژه‌ای غیرممکن به نظر می‌رسد.

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

 یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
2024-04-14T13:05:01+03:30
اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

باشگاه استقلال محکوم شد

 باشگاه استقلال محکوم شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
2024-04-14T13:05:00+03:30
مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود.

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

 درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
2024-04-14T13:04:57+03:30
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال و دستیارانش خواست دفاعیات خود را در رابطه با اظهارات‌شان ارسال کنند.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد + عکس
2024-04-14T13:04:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
2024-04-14T11:44:59+03:30
مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد.

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس

 آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد + عکس
2024-04-14T11:44:57+03:30
آگهی عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت رسمی منتشر شد.

جوکوویچ: این فصل بد من است

 جوکوویچ: این فصل بد من است
2024-04-14T11:31:42+03:30
تنیسور شماره یک جهان از نرسیدن به فینال مسترز مونت کارلو ابراز ناراحتی کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

 حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
2024-04-14T11:31:42+03:30
وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، به آنها وعده پرداخت پاداشی خوب در صورت قهرمانی در آسیا داد.

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

 خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
2024-04-14T11:31:42+03:30
مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود.

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

 آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
2024-04-14T11:31:41+03:30
رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

 ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست

 آنچلوتی: تمام توان‌مان را مقابل من‌سیتی به کار خواهیم بست
2024-04-14T11:31:41+03:30
سرمربی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در بازی چهارشنبه با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمام قدرت به میدان خواهد رفت.

روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!

 روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
2024-04-14T11:31:39+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، در طول یک ماه حضورش در صنعت نفت با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی

 اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
2024-04-14T11:04:58+03:30
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد، بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از ۱۴ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

 درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
2024-04-14T11:04:57+03:30
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است.

احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

 احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق
2024-04-14T11:04:57+03:30
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد

 زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شد
2024-04-14T11:04:56+03:30
براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، زمان‌بندی واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس مشخص شده است.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
2024-04-14T11:04:55+03:30
هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!

 گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
2024-04-14T11:04:54+03:30
کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به یادآوری خاطرات قضاوتش در دوران حرفه‌ای خود پرداخت و درباره اتفاق رخ داده در شب گذشته صحبت کرد.

تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR

 تاج: شرایط سرخابی‌ها نگران‌کننده نیست/برگزاری لیگ بعدی باVAR
2024-04-14T11:04:54+03:30
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست اما کار درستی هم نیست که مردم را امیدوار کنیم.

رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد

 رجائیان: استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند/ نکونام باید اخراج می‌شد
2024-04-14T11:04:54+03:30
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)