میرنیوز

کربکندی: گفتم این فوتبال کثیف است اما ۳ میلیون جریمه شدم!

 کربکندی: گفتم این فوتبال کثیف است اما ۳ میلیون جریمه شدم! 2024-05-19T20:31:34+03:30

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پرونده اخیر فساد در فوتبال ایران که با پایان دوران فعالیت خداداد افشاریان و سهیل مهدی در فوتبال همراه بود، گفت: من بارها گفتم که در فوتبال ایران فساد وجود دارد که می‌توان به داوری‌ها، دلالی‌ها و شرط‌بندی اشاره کرد. حالا هم این پرونده در حالی به بیرون درز کرده که این اقدام توسط ارگانی غیر از فدراسیون فوتبال انجام شده است و اگر دادستانی استان کرمان نبود، قطعاً پرونده یادشده مخفی می‌ماند. تعجب من این است که چرا فقط همین یک پرونده رو شده است، چون شکی وجود ندارد که نمونه این اتفاقات بارها و بارها در فوتبال ایران رخ داده است، ولی در فدراسیون فوتبال هیچ اراده‌ای برای مبارزه با فساد وجود ندارد.

 

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: من 10 سال پیش که سرمربی صبای قم بودم، در مصاحبه‌ای گفتم که فوتبال ایران کثیف است، ولی دیگر هیچ‌کس از من سؤال نپرسید که چرا این حرف را زدم. جالب اینجاست که سه میلیون تومان جریمه نقدی شدم و دو جلسه هم محرومم کردند! یک بار هم قرار شد این مسائل در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی شود، ولی بعد از مدت‌ها تحقیق یک طومار 10 صفحه‌ای دادند که هیچ تأثیری نداشت.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در این مورد تصریح کرد: فساد معمولاً با نتیجه‌گیری همراه می‌شود و مدیر یا مربی هم در سمت خود باقی می‌مانند که این فساد را گسترش می‌دهد. با استعفا دادن یا برکناری مسئولی که فساد ایجاد کرده است چیزی درست نمی‌شود و باید در صورت اثبات، آنها را محاکمه کنند تا درسی برای بقیه باشد. آرزوی من این است که یک روز فوتبال ایران پاک شود و شاهد این همه زشتی و فساد نباشیم.

کربکندی با انتقاد از میزان دستمزد داوران در فوتبال ایران اظهار داشت: مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان در فوتبال ایران از 10 تا 100 میلیارد است، ولی داور برای هر بازی چهار میلیون تومان می‌گیرد که اگر 20 بازی قضاوت کند، 80 میلیون می‌شود. وقتی دستمزد داوران با بازیکنان و مربیان اینقدر اختلاف داشته باشد، طبیعتاً ممکن است یک داور با یک پیشنهاد بلغزد و همین موضوع اتفاقات بدی را در فوتبال رقم می‌زند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار ورزشی

افزایش سهمیه خارجی در دستور جلسه کارگروه نقل و انتقالاتی

افزایش سهمیه خارجی در دستور جلسه کارگروه نقل و انتقالاتی
2024-07-15T16:23:01+03:30
مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره درخواست برخی باشگاههای لیگ برتری پیرامون افزایش سهمیه بازیکن خارجی توضیحاتی ارائه کرد.

پیروزی تیم ملی فوتسال زنان ایران مقابل میزبان

پیروزی تیم ملی فوتسال زنان ایران مقابل میزبان
2024-07-15T16:09:42+03:30
تیم ملی فوتسال بانوان ایران موفق به کسب پیروزی مقابل چین شد.

پیروزی بزرگ ایران مقابل چین در شروع رقابت ها

پیروزی بزرگ ایران مقابل چین در شروع رقابت ها
2024-07-15T15:56:21+03:30
ملی‌پوشان جوان کشورمان از سد چین گذشتند و به دور بعدی رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کردند.

قرارداد سروش رفیعی با پرسپولیس تمدید شد

قرارداد سروش رفیعی با پرسپولیس تمدید شد
2024-07-15T15:56:20+03:30
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

مذاکره پرسپولیس و سپاهان مثبت شد/ احمدزاده در آستانه سومین حضور

مذاکره پرسپولیس و سپاهان مثبت شد/ احمدزاده در آستانه سومین حضور
2024-07-15T13:03:01+03:30
هافبک فصل گذشته سپاهان اصفهان در آستانه بازگشتی دوباره به پرسپولیس قرار دارد.

لباس گلادیاتور بر تن مهدی طارمی در تیم فوتبال اینتر ایتالیا

لباس گلادیاتور بر تن مهدی طارمی در تیم فوتبال اینتر ایتالیا
2024-07-15T13:03:01+03:30
مهدی طارمی در چند روز اخیر در صدر عکس‌های منتشر شده از سوی اینتر ایتالیا قرار گرفته است تا از او به عنوان یکی از خریدهای مطلوب تابستانی اینتر یاد شود.

اصرار دو باشگاه خارجی برای جذب ستاره پرسپولیس و بی اطلاعی باشگاه

اصرار دو باشگاه خارجی برای جذب ستاره پرسپولیس و بی اطلاعی باشگاه
2024-07-15T10:36:21+03:30
پیشنهادات دو باشگاه حاشیه حوزه خلیج فارس به بازیکن خارجی پرسپولیس با واکنش قطعی رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان روبرو شد.

فرزانه فصیحی در مسابقات دوومیدانی تور قاره ای ایتالیا ششم شد

فرزانه فصیحی در مسابقات دوومیدانی تور قاره ای ایتالیا ششم شد
2024-07-15T09:29:40+03:30
بانوی المپین کشورمان در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰ متر مسابقات دوومیدانی تور قاره‌ای ایتالیا در جایگاه ششم ایستاد.

پدیده گلزنی فوتبال ایران به سپاهان پیوست

پدیده گلزنی فوتبال ایران به سپاهان پیوست
2024-07-15T09:16:23+03:30
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان که گل های تاثیرگذاری برای این تیم به ثمر رسانده بود به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

لیونل مسی پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا شد

لیونل مسی پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا شد
2024-07-15T09:16:22+03:30
کاپیتان افسانه ای تیم ملی فوتبال آرژانتین کلکسیونی از جام را دارد که حالا با تکرار قهرمانی با تیمش تبدیل به پرافتخارترین بازیکن دنیا در تاریخ فوتبال محسوب می...

تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا شد/ اشک «مسی» درآمد

تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا شد/ اشک «مسی» درآمد
2024-07-15T09:16:21+03:30
یاران لیونل مسی در دیدار فینال رقابت های کوپا آمریکا که با حاشیه ها و اتفاقات عجیبی هم همراه بود برابر کلمبیا به پیروزی رسیدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۲۴ شد

تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۲۴ شد
2024-07-15T03:43:01+03:30
تیم ملی فوتبال اسپانیا با برتری برابر انگلیس قهرمان رقابت های یورو ۲۰۲۴ شد. ماتادورها با این قهرمانی عنوان پرافتخارترین تیم جام ملت های اروپا را به خود اختصا...

بازگشت مربی پرسپولیس به تمرینات دروازه بان ها بدون شماره یک

بازگشت مربی پرسپولیس به تمرینات دروازه بان ها بدون شماره یک
2024-07-14T21:16:21+03:30
سومین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از فصل جدید، امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

قرارداد بازیکن استقلال خوزستان تمدید شد

قرارداد بازیکن استقلال خوزستان تمدید شد
2024-07-14T21:03:02+03:30
بازیکن استقلال خوزستان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

عکس‌های منتشرشده از آخرین وضعیت سردار آزمون

عکس‌های منتشرشده از آخرین وضعیت سردار آزمون
2024-07-14T21:03:01+03:30
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین تصاویر تمرینی باشگاه بایرلورکوزن دیده شد.

یک ایتالیایی دستیار گل محمدی در فولاد شد

یک ایتالیایی دستیار گل محمدی در فولاد شد
2024-07-14T19:56:22+03:30
یک مربی بدنساز ایتالیایی به کادر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه شد.

دلایل رضاییان برای پیوستن به استقلال/ برخی مدیران دلم را شکستند!

دلایل رضاییان برای پیوستن به استقلال/ برخی مدیران دلم را شکستند!
2024-07-14T19:29:46+03:30
مدافع جدید آبی‌پوشان تهران با بیان این که کل خانواده درخواست کرده او به این تیم بیاید، گفت: تا آخرین روزی که با استقلال قرارداد داشته باشم نهایت توانم را برا...

به درخواست کل خانواده استقلال آمدم/ برخی مدیران دلم را شکستند

به درخواست کل خانواده استقلال آمدم/ برخی مدیران دلم را شکستند
2024-07-14T18:36:21+03:30
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: تا آخرین روزی که با استقلال قرارداد داشته باشم نهایت توانم را برای موفقیت این تیم خواهم گذاشت.

هواداران پرسپولیس حق دارند نگران باشند/ امیدوارم تفکرات درویش عوض شود

هواداران پرسپولیس حق دارند نگران باشند/ امیدوارم تفکرات درویش عوض شود
2024-07-14T18:36:20+03:30
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران حق دارند نگران باشند و پرسپولیس فصل سختی را در پیش دارد.

پرداخت ۲۵۰ هزار دلاری رضاییان برای حضور در استقلال

پرداخت ۲۵۰ هزار دلاری رضاییان برای حضور در استقلال
2024-07-14T17:43:01+03:30
مدافع جدید تیم فوتبال استقلال تهران برای حضور در این باشگاه، ۲۵۰ هزار دلار به باشگاه سپاهان پرداخت کرد.

در رقابت با ستاره سرخ صربستان؛ السد قطر مشتری جواد حسین نژاد شد

در رقابت با ستاره سرخ صربستان؛ السد قطر مشتری جواد حسین نژاد شد
2024-07-14T17:43:00+03:30
باشگاه فوتبال السد قطر قصد دارد جواد حسین نژاد را از سپاهان به خدمت بگیرد.

واکنش باشگاه سپاهان به جدایی رامین رضاییان

واکنش باشگاه سپاهان به جدایی رامین رضاییان
2024-07-14T17:29:40+03:30
باشگاه سپاهان اصفهان به جدایی رامین رضاییان از این تیم اصفهانی واکنش نشان داد.

رامین رضاییان به تیم فوتبال استقلال پیوست/ بازیکن ۳۴ ساله بمب شد!

رامین رضاییان به تیم فوتبال استقلال پیوست/ بازیکن ۳۴ ساله بمب شد!
2024-07-14T17:16:22+03:30
مدافع - وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان با عقد قراردادی راهی استقلال تهران شد. این انتقال در شرایطی صورت گرفت که باشگاه تهرانی با انتشار تصاویری از ...

جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد/ عکس‌ها با پیراهن آبی حذف شد!

جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد/ عکس‌ها با پیراهن آبی حذف شد!
2024-07-14T16:16:23+03:30
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران قصدی برای تمدید قرارداد ندارد و فصل آینده در جمع آبی پوشان نخواهد بود.

مشعل المپیک به پاریس رسید/ «تیری هانری» مشعل را حمل کرد + عکس

مشعل المپیک به پاریس رسید/ «تیری هانری» مشعل را حمل کرد + عکس
2024-07-14T15:23:05+03:30
در آستانه ۱۲ روز مانده تا آغاز رقابت های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه، مشعل این مسابقات به پاریس رسید.

اسکوچیچ: از انتخاب تراکتور خوشحالم/ توانم را برای موفقیت می‌گذارم

اسکوچیچ: از انتخاب تراکتور خوشحالم/ توانم را برای موفقیت می‌گذارم
2024-07-14T15:23:04+03:30
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: می دانم تراکتور تیم بزرگی است و از انتخاب این باشگاه خوشحال هستم.

شکست آویسپا فوکوئوکا در حضور «شهاب زاهدی»

شکست آویسپا فوکوئوکا در حضور «شهاب زاهدی»
2024-07-14T14:43:04+03:30
تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا در حضور ۱۹ دقیقه ای شهاب زاهدی برابر «سانفرسه هیروشیما» شکست خورد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پنجم جهان شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پنجم جهان شد
2024-07-14T13:36:26+03:30
در آخرین رده بندی تیم های ملی فوتبال ساحلی جهان، تیم ملی ایران در رده پنجم قرار گرفت.

حضور سردار آزمون در تمرینات امروز بایرلورکوزن

حضور سردار آزمون در تمرینات امروز بایرلورکوزن
2024-07-14T12:56:22+03:30
سردار آزمون پس از اتمام قرارداد قرضی با باشگاه رم ایتالیا، از امروز در تمرینات بایرلورکوزن شرکت خواهد کرد.

تصاویری از هنرنمایی‌ بازیکن مراکشی مورد نظر پرسپولیس

تصاویری از هنرنمایی‌ بازیکن مراکشی مورد نظر پرسپولیس
2024-07-14T12:43:04+03:30
«ایوب العملود» مدافع راست مراکشی که در آستانه پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس است توانایی های قابل توجهی در کارهای هجومی دارد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)