میرنیوز

مشکلات جامعه پزشکی باید برطرف شود/لزوم توجه ویژه به هزینه های درمان و مسائل بیمه ای

مشکلات جامعه پزشکی باید برطرف شود/لزوم توجه ویژه به هزینه های درمان و مسائل بیمه ای 2021-11-01T10:35:52+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه روز گذشته در نشست تخصصی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، سلامت روحی و جسمی مردم را در شکل‌گیری یک جامعه متعالی رو به کمال مؤثر دانست و گفت: مکتب حیات‌بخش اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی برای تضمین سلامت روح و جسم جامعه الزاماتی را در نظر گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای پیشگیری را یکی از این الزامات در کنار توجه به بهداشت و درمان عنوان کرد، افزود: هر عقل سلیمی تصریح می‌کند که پیشگیری نه فقط در زمینه وقوع جرم بلکه در همه عرصه‌ها بسیار کم هزینه‌تر و سهل‌الوصول‌تر از درمان است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در دین اسلام قوانین مجازات محدود و دستورات مربوط به پیشگیری وسیع هستند، افزود: اگر کسی از دستورات الهی تخطی کند مجازات‌های محدودی برایش در نظر گرفته شده، اما با یک استغفار جدی و توبه قلبی خدا از خطای او می‌گذرد.

وی با اشاره به قوانین جزئی در حوزه بهداشت خاطر نشان کرد: خداوند برای سلامت روح و جسم انسان دستورات غنی و جامعی در بحث تغذیه، ورزش و سبک زندگی داده که توجه به آن‌ها ضامن سلامت روح و جسم انسان‌هاست.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه پیشگیری بر درمان ارجح است، اظهار داشت: اگر با یک تصمیم به موقع و عمل به ضوابط بهداشتی کاری کنیم از بروز بسیاری از مشکلات که نیازمند درمان‌های پر هزینه و سنگین است، جلوگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تاکید کرد: در همین مسئله کرونا کارهای مهم و بزرگی صورت گرفته و تلاش کادر درمان حقیقتاً قابل تقدیر است، اما اگر زودتر در گذشته تلاش بیشتر و برخی تصمیمات مهم اتخاذ می‌شد که تعداد کمتری فوت می‌کردند یا کارهایی می‌شد که افراد کمتری مبتلا می‌شدند یا در شرایط ناگوار قرار نمی‌گرفتند، هزینه‌اش کمتر بود یا الآن؟

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات و مطالبات جامعه پزشکی، اظهار داشت: قطعاً پزشکان با مسائل مختلفی مواجه هستند که باید حل شود، اما باید به مشکلات مردم با پزشکان و هزینه‌های درمان و مسائل بیمه‌ای نیز توجه ویژه داشت.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه برخی قوانین مانند جزای نقدی برای تخلفات مربوط به تعارض منافع به‌طور صد در صد بازدارنده نیست، بر لزوم اصلاح و به‌روزرسانی این قوانین متناسب با شرایط و تورم تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به نظرات کسانی که خواستار تفاوت در تعیین مجازات‌هایی مربوط به قصور پزشکی هستند، گفت: ابزار قضاوت یک قاضی قانون است و اگر می‌خواهیم به عدالت برسیم باید قانون را اجرا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فهم قانون و کشف موضوع و تناسب جرم و مجازات برای قضاوت بسیار مهم است و باید ملاک کار قرار گیرد، در عین حال خاطر نشان کرد: اگر قاضی بخواهد به سلیقه خود عمل کند، مشکل‌ساز خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا در عین حال خاطر نشان کرد: قضات در تشخیص مسائل باید ازنظر کارشناسان استفاده کنند و با تسری دادن این موضوع در حوزه پزشکی نیز، گفت: اگر قاضی در مسائل مربوط به پزشکی قانونی و مباحث مرتبط با پزشکی از نظرات کارشناسان استفاده کند، حتماً رای دقیق‌تری می‌دهد.

وی البته این نکته را متذکر شد که نهادهای صنفی در حوزه پزشکی هم باید دستگاه قضا را در این زمینه یاری کنند تا نظرات کارشناسی متقن شود و اختلافات فاحشی که بین کارشناسان به وجود می‌آید از بین برود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با استمداد از مجلس برای رفع مشکل وضعیت کارشناسی‌ها در حال حاضر نامناسب توصیف کرد و گفت: گاهی در یک موضوع بارها کارشناسی می‌شود و هر کارشناسی با نظر کارشناسی دیگر تفاوت فاحش دارد و برای مردم هزینه فراوانی در پی دارد که یا افراد انصراف می‌دهند یا مجبور به پذیرش آن نظر نادرست می‌شود که این مسئله به خصوص به طبقات پایین جامعه لطمه می‌زند من از مجلس درخواست دارم هرچه سریعتر این معضل را با وضع قانون به روز و کارشناسی شده اصلاح کند.

رئیس دستگاه قضا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی درباره مسائل مهم گفت که همه دستگاه‌ها و نهادها باید به فرهنگ‌سازی در زمینه پیشگیری و درمان توجه کنند و اگر ناهماهنگی بین دستگاه‌های تبلیغاتی باشد نتیجه مطلوب نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از سقط جنین و سالمندی جمعیت به‌عنوان مسائل مهمی یاد کرد که برخورد با آن‌ها نیازمند فرهنگ‌سازی است و اظهار داشت: وقتی می‌خواهیم به نقطه اوج جاهلیت و تاریکی و انحطاط انسان اشاره کنیم می‌گوییم در یک دوره پدران دختران خود را زنده به گور می‌کردند، اما امروز با یک جاهلیت مدرن مواجه هستیم که هزاران جنین حتی بعد از حیات با توافق و همیاری پدر و مادر از بین می‌روند.

رئیس دستگاه قضا گفت که اگر برای سقط جنین قوانین و مجازات سخت‌تری هم تعیین شود، اما تنها با روش‌های کیفری و قضایی با موضوع برخورد و از تبیین وفرهنگ‌سازی و باقی ملزومات غفلت شود، اقدامات قضایی کم‌اثر خواهد بود.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به هزینه‌های اجتماعی مجازات، اظهار داشت: گاهی افراد را مجازات‌های سنگین می‌کنیم که حق هست و قانون هم اجازه می‌دهد، اما باز نتیجه لازم را نمی‌گیریم و برای اطرافیانش هم تا سال‌ها آثار شخصی و اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: خانواده کسی که مجازات شده تا مدت‌ها درگیر مشکلات مختلفی است و فردا که فرزندش می‌خواهد ازدواج کند یا می‌خواهد برود جایی کار کند، زیر فشار روانی قرار دارد و باید همه این‌ها را محاسبه کنیم که آیا به میزان لازم به پیشگیری توجه کرده‌ایم یا نه؟

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان با اشاره به اظهارات و مطالبات اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص موضوعات مربوط به این کمیسیون، از لزوم تشکیل کارگروهی مشترک برای پیگیری این مسائل سخن گفت و متذکر شد این کارگروه باید نحوه همکاری را تعیین و مسائل قابل پیگیری را احصا و اولویت‌بندی کند تا به‌صورت گام به گام پیگیری شوند.

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به بیان مشکلات حوزه پزشکی و پیشنهادات خود برای راه‌های حل این مشکلات و بهبود نظام پزشکی کشور پرداختند.

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار برخورد صنفی در رسیدگی به قصور و تقصیر در حوزه پزشکی و پرهیز از کیفری شدن این پرونده‌ها شد و گفت: بازداشت فوری و رسیدگی قضایی و تعیین مجازات کشوری در پرونده‌های پزشکی ریسک‌پذیری آن‌ها برای انجام جراحی‌های سخت را پایین می‌آورد و این موضوع به ضرر بیماران است.

وی با «بازدارنده» ندانستن برخی قوانین تعزیرات حکومتی در حوزه تعارض منافع در حوزه سلامت خواستار بازنگری در این قوانین شد، اجرای قانون عدالت آموزشی درباره فارغ‌التحصیلان پزشکی که امکان جذب و استخدام دولتی ندارند و به دلیل تعهد خدمت در مناطق محروم نمی‌توانند طبابت کنند از دیگر درخواست‌های رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بود.

شهریاری همچنین خواستار اصلاح قانون پلکانی پرداخت مالیات توسط پزشکان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی در شورای هماهنگی سران قوا و افزایش نیروی انسانی و پرداخت حقوق متناسب به آن‌ها در سازمان پزشکی قانونی و تجهیز این مراکز به امکانات روز شد.

عبدالحسین روح‌الامینی نماینده تهران با اشاره به لزوم تدوین پیوست عدالت در حوزه پزشکی خواستار تشکیل کارگروهی چهار جانبه از نمایندگان قوای سه‌گانه و سازمان نظام پزشکی برای بررسی و حل مسائل قضایی مرتبط با حوزه بهداشت و درمان شد.

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین با اشاره به قریب الوقوع بودن ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جمعیت خواستار تشکیل کارگروهی در قوه قضاییه برای نظارت دقیق بر اجرای این قانون و برخورد با استنکاف‌ها و ترک فعل‌های مسئولان از انجام وظایفشان در این زمینه شد و گفت که اجرای این قانون پنجره جمعیتی کشور را از بحران سالمندی خارج می‌کند.

وی همچنین خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با باندهای فساد در حوزه دارو و سقط جنین و باندهای زیرزمینی که در این فعالیت دارند شد.

زهرا شیخی نماینده اصفهان خواستار برخورد با تعارض منافع در حوزه سلامت شد و دکتر پروین صالحی نماینده مبارکه خواستار کوتاه کردن دست دلالان و قاچاقچیان دارو به ویژه فروشندگان داروهای سقط جنین شد.

علی‌اصغر باقرزاده نماینده بابلسر خواستار تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مجازات بدل از حبس در پرونده‌های مربوط به قصور و تقصیر پزشکی شد و وحدت رویه در نظرات کارشناسی پزشکی قانونی شد و دکتر یحیی ابراهیمی نماینده سلسله ودلفان نیز از لزوم نظارت بر روند واردات دارو و تجهیزات پزشکی برای جلوگیری از قاچاق و دپوی آن‌ها در انبارها سخن گفت.

ملک فاضلی نماینده سراوان خواستار حذف قانون پرداخت مالیات پلکانی برای پزشکان فعال در مناطق محروم و توجه به معیشت قضات و کارکنان پزشکی قانونی در مناطق مرزی و کم‌برخودار شد و دکتر محسنی بندپی نماینده نوشهر و چالوس نیز از عدم امنیت شغلی پزشکان اظهار گلایه کرد.

سید مرتضی خاتمی نماینده زنجان لزوم برخورد کارشناسی در نظارت و رسیدگی به پرونده‌های قضایی در حوزه‌های پزشکی را خواستار شد و دکتر سید محمد پاک مهر نماینده بجنورد نیز بر لزوم تشکیل شورای نظارتی در استان‌ها با حضور نمایندگان مجلس برای اطلاع از تصمیمات و مصوبات این شوراها تأکید کرد.

سیدجلیل میرمحمدی نماینده میبد و تفت خواستار انتخاب نماینده ویژه‌ای از سوی دستگاه قضا برای تعامل و هم‌اندیشی با مجموعه حقوقی وزارت بهداشت و درمان به منظور حذف موانعی که بر سر راه فعالیت‌های این وزارتخانه قرار دارد شد و از لزوم ایجاد شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم جعل مدارک پزشکی و معاضدت قضایی برای معلولان مددجویان کمیته امداد سخن گفت و محسن فتحی نماینده سنندجی و کامیاران خواستار توجه به جذب قضات اهل سنت و قضات بومی برای تداوم خدمت آن‌ها در استان‌ها شد.

سلمان اسحاقی نماینده قائنات با اشاره به تحریم‌های دارویی و اقلام پزشکی برای بیماران به معضلات کودکان پروانه‌ای در کشور برای نمونه‌ای از این بیماران اشاره کرد و خواستار فعال‌تر شدن بخش بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضاییه در مجامع بین المللی برای رفع این تحریم‌ها شد.

همایون سامه‌یح نجف‌آبادی نماینده کلیمیان در مجلس هم در این نشست با تقدیر از عملکرد دستگاه قضا برای رعایت عدل و انفاق نسبت به اقلیت‌های دینی در دادگاه‌ها اظهار داشت: خوشبختانه اقلیت دینی کلیمیان هر گاه به مراجع قضایی مراجعه کردند هیچ تبعیضی بین آن‌ها و مسلمانان نبوده و به مسائل و مشکلات بر اساس عدل علوی و تأکیدات بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری رسیدگی شده است.

وی در عین حال به موضوع سرپرستی فرزندان در هنگام جدایی والدین اشاره کرد و گفت: طبق قوانین جمهوری اسلامی این مسئله جزو احوال شخصیه است که تصمیم‌گیری درباره آن باید به خود اقلیت‌های دینی ارجاع شود، اما برخی دادگاه‌ها به دلیل اختلاف نظر موضوع را احوال شخصیه نمی‌دانند و آن را به اقلیت‌های دینی ارجاع نمی‌دهند که حل این مسئله نیازمند دستور ویژه قاضی القضات است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)