میرنیوز

حذف کامل نسخه کاغذی از اول دی‌ماه / فرانشیز رایگان تست PCR در مراکز دولتی

حذف کامل نسخه کاغذی از اول دی‌ماه / فرانشیز رایگان تست PCR در مراکز دولتی 2021-10-25T12:25:49+03:30

 به گزارش ایسنا، دکتر سیده مریم حسینی_ سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران در نشست خبری به مناسبت هفته بیمه سلامت، گفت: بیمه سلامت استان تهران در راستای اهداف سازمان بیمه سلامت خدماتی ارائه می‌دهد. در حوزه کرونا خدماتی ارائه کردیم. حذف ارزیابی وسع برای عدم پرداخت سرانه، خدمات پوشش بیمه‌ای داروهای کرونایی که علی رغم هزینه های بالا تحت پوشش قرار گرفت و پرداخت‌های به موقع موسسات که جنبه حمایتی دارد، از جمله این خدمات است.

وی ادامه داد: به این ترتیب تا پایان ماه شهریور بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه بستری در بیمارستان‌ها به دلیل کرونا پرداخت کردیم. برای داروی رمدسیویر تا پایان مرداد ماه بیش از ۶۰ میلیاردتومان هزینه کردیم که ۴۰ میلیارد در بخش بستری و ۲۰ میلیارد در بخش سرپایی به موسسات پرداخت کردیم. از طرفی به صورت علی الحساب قبل از اینکه اسناد ارائه شوند در فروردین و اردیبهشت یک پارت پرداخت به موسسات برای خرید این دارو به دلیل حضور پیک پنجم داشتیم.

وی با تاکید بر اهمیت پیشگیری از کرونا، گفت: با تست PCR می‌توان زودتر بیماری کووید را تشخیص داد. پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری این تست به صورت رایگان انجام می‌شود و پوشش بر اساس پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت است.

او ادامه داد: اقدام دیگر در حوزه کرونا، الکترونیک شدن خدمات است. سازمان بیمه سلامت از دو سال و اندی پیش بر اساس قوانین بالادستی این اقدام را آغاز کرده بود و از سال ۱۴۰۰ این موضوع شدت گرفت و در حال حاضر ۶۴ درصد از نسخ کل کشور به صورت الکترونیک پیچیده می‌شود و بیمار با ارائه کد رهگیری و کد ملی خدمت دریافت می‌کند. در استان تهران نسخه نویسی الکترونیک ۳۴.۶ درصد محقق شده است که با توجه به الزام قوانین بالدستی نظیر قانون برنامه ششم توسعه و... از اول دی ماه پرداخت‌ها به صورت الکترونیک خواهد بود. این اتفاق در استان تهران برای پزشکان طرف قراردادش با ۱۵۰۰ پزشک پرداخت‌ها الکترونیک صورت می‌گیرد و  ۴۵۰۰ پزشک در درمانگاه‌ها به صورت الکترونیک نسخه می‌نویسند و حتی همکاران ما در استان تهران برای بیش از ۷۰۰۰ پزشک غیرطرف قرارداد دسترسی ایجاد کردند؛ زیرا دیگر از تیر ماه دفترچه‌ای چاپ نمی‌شود و قرار است کاغذ و سرنسخه حذف شود. این پزشکان آموزش دیدند تا بتوانند به صورت الکترونیک برای مردم نسخه بنویسند تا بیمار دچار مشکل نشود.

حسینی در ادامه تاکید کرد: در بخش دولتی دانشگاهی ۷۲ درصد از بیمه شدگان اقشار نیازمند هستند. در تهران  ۳ میلیون و ۷۰۰ بیمه شده داریم. ۵ صندوق بیمه‌ای داریم که دو صندوق سلامت همگانی و روستاییان رایگان بیمه می‌شوند و به مراکز دولتی مراجعه می‌کنند لذا این قسمت هم با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی تا اول دی ماه باید اجرایی شود. حدود یک سال است که با آنها جلسه داریم تا زیرساخت خود را آماده کنند و اول دی ماه به این الزام قانونی برسیم.

او با اشاره به مزایای نسخه‌نویسی الکترونیک، اظهار کرد: جلوگیری از خدمات غیر ضروری، جلوگیری از تجویز داروی تکراری، جلوگیری از تکرار آزمایشاتی که می‌تواند برای بیمار مضر باشد و... از نکات مثبت است که هم سلامت بیمار حفظ می‌شود و هم هزینه‌های بیمه حفظ می‌شود تا در جایی دیگر شمول تعهداتمان را افزایش دهیم. از طرفی خطای پرشکی را کاهش داده و سرعت تجویز را بالا می‌برد. اگر تعداد زیادی از پزشکان با این الزام قانونی جلو بیایند، به نفع همه جامعه خواهد بود. این در حالی است که جلوگیری از چاپ دفترچه کاغذی به حفظ درختان و صرفه‌جویی در هزینه کاغذ نیز منجر می‌شود.

حسینی به سامانه‌های بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: با این سامانه‌ها ارتباط موثر با بیمه شده برقرار می‌شود. دو سامانه شهروندی داریم و با توجه به کرونا هر چقدر ترددها کاهش یابد، بهتر است. ۷۲ درصد از جمعیت آسیب‌پذیر با مراجعه به این سامانه می‌تواند بیمه نامه را رایگان تمدید کند و شکایات خود را ثبت و سوالات را از طریق شماره ۱۶۶۶ از همکاران ما بپرسند.

وی افزود: ۲۱۷ هزار نفر در تهران در صندوق روستایی هستند و  سعی کردیم با اطلاع‌رسانی آنها را از این شرایط آگاه کنیم. البته به خاطر شرایط کرونا تمام کسانی که ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعتبار دفترچه‌هایشان تمام شده بود به طور خود به خود ۳ ماه تمدید شد و تا پایان آذر این اتفاق افتاد. در این مدت زمان وظیفه ما فرهنگسازی و اطلاع رسانی از طریق شبکه بهداشتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و... و. است.

وی افزود: چند پنل نرم افزاری برای نسخه نویسی الکترونیک داریم که سازمان‌ بیمه سلامت به صورت پایلوت نسخه نویسی را از استان کرمان آغاز کرد. این پنل رایگان است و آموزش و پشتیبانی آن توسط ما انجام می‌شود. آمار عقب مانده ما از بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی است و می‌توانند از نرم افزارهای خود هم استفاده کنند تنها پیش شرط آماده شدن زیرساخت‌ها و سخت افزارها است. اکنون از این هفته در تهران در آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویربرداری خواستیم نسخ را به صورت الکترونیک بپذیرند و اگر اشکالاتی پیش آمد در قطعی برق و قطعی اینترنت اجازه دادیم ۳۰ درصد نسخ را کاغذی به ما تحویل دهند. تا پایان آبان ماه به موسسات طرف قراردمان گفتیم دیگر نسخه کاغذی نپذیرند چون آموزش کافی دادیم و باید برای این تغییر همت کنند. داروخانه‌ها هم از اول آذرماه باید نسخ پزشکان را الکترونیک پذیرش کنند و کم کم تا اول دی دیگر اجازه پرداخت نسخه کاغذی را نداریم.

وی ادامه داد: نظام ارجاع بخش دیگری از خدمات ما است که از سال‌ها قبل در صندوق روستاییان دیدید ولی تنها به این محدود نمی‌شود. در صندوق سایر اقشار افراد از کمیته امداد ذیل سازمان بیمه سلامت آمدند و ۷۲ هزار بیمه شده از کمیته امداد شهری به پزشک خانواده متصل هستند و می‌توانیم به خدمات سطح دو دولتی دانشگاهی ارجاع دهیم؛ یعنی بیمه شده ما معطل نمی‌ماند و سطح یک برایش مشخص است. همین الگو قرار است درصندوق‌های یگر هم اجرا شود که در ۱۰ استان تا ۳۱ شهریور این اجرا شده است‌ و در صندوق بیمه همگانی استان تهران از اول مهر ماه به ما هم تکلیف شده این کار را انجام دهیم و ما کار را از محله هرندی به عنوان محله کم برخوردار آغاز کردیم. همکار خود را در درمانگاه محله مستقر کردیم تا اطلاعات را بگیریم و آنها را رایگان بیمه می‌کنیم و آنها  را به پزشک خانواده وصل می‌کنیم.

حسینی گفت: از مبلغ ویزیت ۲۵ هزار تومان این عزیزان، ۶ هزار تومان پرداخت می‌کنند. در حال حاضر از ۱۳ هزارنفر بیمه نشده آن منطقه حدود ۱۰۰۰ نفر که اطلاعات‌شان تکمیل شده است، بیمه رایگان شدند.

او تصریح کرد: تجمیع منابع و خرید راهبردی از دیگر تاکیدات ما است. باید به سمت هزینه کرد بهتر برویم چون منابع سلامت نامحدود نیست و باید استفاده بهینه کنیم تا جمعیت بیشتری از خدمات با کیفیت استفاده کنند. با اجرای راهنمای بالینی و استقرار سازمان الکترونیک امکان کنترل حدود ۲۰ درصد هزینه‌ها را اجرا کردیم؛ یعنی بیشتر از ۴۷۰ راهنمای بالینی داریم که مسیر سوءاستفاده‌ها را بسته است و توانستیم خدمات سرپایی را اجرایی و کنترل کنیم و بودجه سلامت را حیف و میل نکنیم. در حال حاضر ۵۱۰۰ خدمت، ۲۴۰۰ قلم دارو و ۵۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی تحت پوشش بیمه سلامت است.

وی درخصوص پرداختی‌های سازمان در استان تهران، بیان کرد: در حال حاضر مطالبات شهریور ماه موسسات را پرداخت کردیم و این از مزایای نسخه نویسی الکترونیک است که سبب افزایش سرعت پرداخت‌ها شده است‌. در عین حال دست همکاری بیشتر به سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی دراز می‌کنیم تا خدمات الکترونیک را در بیمارستان‌های دانشگاهی اجرا کنند. تخصیص تیر ماه موسسات دولتی دانشگاهی هم آمده و آماده پرداخت هستیم.

وی درباره هزینه تست‌های کرونا نیز بیان کرد: تست‌های PCR مرحله اول شناسایی بیمار است و اگر در این مرحله کمک کنیم، به شناسایی بهتر بیماران کمک کرده‌ایم و احتمال بستری و بدحال شدن در این افراد کاهش می‌یابد. تست‌های کرونا از سال ۹۹ در تعرفه بیمه بود ولی باید از طریق نظام سطح‌بندی انجام می‌شد و هر پزشک و مرکزی را نمی‌پذیرفتیم که این تست‌ها را بنویسد. اگر افراد با نسخ ممهور به مهر مراکز ۱۶ ساعته یا مراکز دولتی دانشگاهی به آزمایشگاه‌های معرفی شده از سوی آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت مراجعه می‌کردند، فرانشیز آزمایش را پرداخت می‌کردیم. الان با ابلاغ صورت گرفته بر اساس پروتکل‌های مشخص وزارت بهداشت هزینه تست‌ها برای مردم رایگان است. البته نمی‌توانیم هزینه چندین و چند آزمایش PCR متوالی را پراخت کنیم؛ چون منابع سلامت هم نامحدود نیست و باید بر اساس پروتکل‌ها این آزمایش نوشته شود. از طرفی در بخش خصوصی هم مبنای محاسبه برای ما تعرفه دولتی است. بنابراین فرانشیز PCR در مراکز دولتی رایگان شده است اما در مراکز خصوصی سهم سازمان پرداخت می‌شود و بیمار هم باید ما به‌التفاوت بخش دولتی و خصوصی را پرداخت کند.

حسینی درخصوص پوشش بیمه درمان اعتیاد نیز گفت: مراکزی که دانشگاه‌ها به ما معرفی کنند تحت پوشش قرار می‌گیرند و با ۲۴ مرکز در تهران قرارداد داریم. نزدیک یکسال است که قسمت ابتدایی آنها با نسخه نویسی الکترونیک انجام شده است و پرداخت‌ها تقریبا به روز است. مبالغ در این زمینه بر اساس مصوبات مشخص است و ما از افزایش این مراکز هم استقبال می‌کنیم. حتی خدمات روان‌درمانی هم در ایران مراکز به این عزیزان ارائه می‌شود.

ادامه دارد

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)