میرنیوز

بررسی صدور «گواهینامه موتورسیکلت» برای زنان و ورود آنها به «ورزشگاه‌ها»

بررسی صدور «گواهینامه موتورسیکلت» برای زنان و ورود آنها به «ورزشگاه‌ها» 2021-09-20T11:51:45+04:30

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی در نشست خود با اصحاب رسانه، درباره کودک همسری با تاکید بر  لزوم در نظر گرفتن بلوغ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و ... در ازدواج، اظهار کرد: با هر نوع ظلمی که به زنان شود و طبیعتا ازدواج قبل بلوغ که این ظلم را مضاعف کند موافق نیستیم. کارگروهایی برای حل آن باید تشکیل شود. چه این ارتباط در قالب ازدواج و چه ارتباط‌هایی که قانونی نشده باشند در مرحله اول نیاز به کار فرهنگی دارد. یعنی حتی اگر قانون بگذارد و نتوانیم فرهنگ سازی داشته باشیم، باز کودکانی مورد معامله و اجحاف قرار می گیرند. لا زم است برنامه ریزی در این راستا از دو بعد فرهنگی و قانونی داشته باشیم. 


وی تاکید کرد: خیلی از مسایل را نمی توان با ابلاغ حل کرد و باید سبک زندگی و نوع نگاه عادلانه باشد و ظلم به فرزند چه پسر و چه دختر نباشد. 

در ۱۶ سالگی ازدواج کردم و شرط «طلاق» گذاشتم  

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به ازدواج خود در ۱۶ سالگی، گقت: «۱۶ سالگی داریم تا ۱۶ سالگی؛ من در ۱۶ سالگی شرط هایی برای ازدواج گذاشتم که فکر نمی‌کنم الان در سن ۱۶ سالگی کسی بگدارد. من شرط طلاق گذاشتم و امام توصیه می‌کردند که شرط طلاق بگذارید. من شرط مکان گذاشتم و پدرم گفتند با شرط طلاق موافق نیستم اما اگر تو می‌خواهی موافق ام. نمی توان مرز سنی قرار داد و در این مساله رشد فکری بسیار مهم است».

چرا صدور گواهینامه موتور برای زنان و ورود آنها به ورزشگاه‌ها مسکوت ماند؟

ایجاد کارگروه‌هایی برای رسیدگی به بحث حضانت و حذف غربالگری مادران باردار


خزعلی در بخش دیگر سخنان خود در پاسخ به سوال ایسنا درباره چرایی مسکوت ماندن مطالباتی نظیر گواهینامه موتور و یا ورود زنان به ورزشگاه ها، گفت: حتما باید کارگروهایی تشکیل و کار را تخصصی پیش ببریم و اگر تصمیمی گرفته شد، گزارش دهیم. 


وی همچنین با اشاره به اخبار حذف غربالگری مادران باردار ادامه داد: باید کارگروه های تخصصی تشکیل و در صورت جمع بندی اعلام کنیم. دوست داریم از جلساتی به صورت تریبون باز برای اظهار همه نظرات استفاده کنیم و به صورت تخصصی هم کارگروه هایی را برای کودک همسری و غربالگری و بحث حضانت می گذاریم.

ناگفته‌های خزعلی درباره خانواده و برادرش 

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در پاسخ به سوالی درباره چرایی سکوت ایشان درباره اتهاماتی که برادر ایشان به وی وارد کرده است، تصریح کرد: اگر جامعه را مشغول حرف های دروغ کنیم باید هر روز پاسخ دهیم این‌ها دروغ است، چه جوابی دهیم؟. آنکه مدعی می شود باید دلیل و سند آورد نه اینکه من بگویم دروغ است. اگر کسی تبحر در دروغ گویی دارد من باید بگویم دروغ است؟، موارد ذکر شده به دادگاه رفته و دادگاه به نشر اکاذیب ایشان را متهم کرده. البته اغلب موارد ذکر شده متوجه خواهر بنده است. خواهرم  هم گفته‌ باید این ادعاها اثبات شود. کسی که از بلندگوهای سلطنت طلب اینها را می‌گوید باید اثبات کند، خیلی از این حرکت های تبلیغی که به خصوص از طرف دشمن انجام می‌گیرد و کسانی را از داخل شکار می‌کند، "فرار به جلو" است، ایشان باید درباره هر ادعایی سند آورد. 

وی ادامه داد: چرا پدر من اجازه ندادند تا زمان وفات ایشان به منزل آید؟، پدر نامه نوشتند که باید چهار مورد را برادر اصلاح کند بعد اجازه  ورود به منزل می‌دهیم که دو مورد از آن چهار مورد "مالی" است. گفتند "بانک" و "بنیاد مستضعفان" باید انجام گیرد و بدهی اشخاص را باید بپردازد و اصلاح کند. دو مورد دیگر هم به مسائل سیاسی نظام و عقیدتی معطوف می شد که پدر گفتند باید اصلاح کنند. این جای تشکر دارد، خیلی از پدرها از پسر خود دفاع و لاپوشانی می‌کند اما ایشان صراحتا می‌گویند تا این حقوق داده نشوند به منزل نیا و اگر سندی دارند به دادگاه ببرند. من دعا می کنم برای ایشان، پدر تا لحظه آخر دعا می کرد ایشان توبه کند. امیدوارم توبه کنند. این آبروها و مالها را برگرداند. این دنیا می گذرد و ان شاالله آخرت آبادی برای خود درست کند. قرار نیست وقت مردم را با این مسائل بگیریم. 

"آتنا فرقدانی" از دانشگاه الزهرا اخراج شده؟؛ پاسخ خزعلی در این باره


خزعلی در بخش دیگر سخنان خود درباره کاریکاتور "آتنا فرقدانی" در وصف انسیه خزعلی و اظهاراتی که در خصوص اخراج وی از دانشگاه الزهرا توسط انسیه خزعلی می‌شود، گفت: آتنا فرقدانی از فارغ التحصیلان دوره شبانه دانشگاه ما بودند. همه‌جوره محبتی کردم برای رفع مشکلاتش اما نتیجه این شد و متوجه شدم ما مامور به تکلیفیم و نه نتیجه؛ اما دوست داشتم نتیجه غیر این باشد، سندی که در سایت دانشگاه است می‌گوید هنوز ایشان در دانشگاه ثبت نام نکرده است. باید سند ارائه دهد که اخراج شده است. یا مورد دیگری که خانم دکتری که می گویند او را اخراج کردم. او سال ۸۸ از کشور خارج شده و من سال ۹۱ رئیس دانشگاه شدم. می‌گویند من ایشان را اخراج کردم در حالی که اگر چهار سال کاری را ترک کنی اخراج می شوی. ایشان باید سند آورد که سر کار بوده و درس می‌داده و من اخراجش کرده‌ام. حتی ما اطلاعیه در روزنامه دادیم که ایشان به دانشگاه بیایند اما نیامد. اینها بی انصافی است. متاسفانه با بیان دروغ ها خیلی اوقات چهره حقیقت پوشانده و مردم نمی‌دانند چه کسی راست و چه کسی دروغ می‌گوید.

افزایش جمعیت به عنوان استراتژی دوراندیشانه باید مدنظر قرار گیرد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سیاست های جمعیتی و لزوم افزایش جمعیت، تاکید کرد: جمعیت اختصاص به بانوان ندارد و بحث استراتژیک کشور است و در سالهای متمادی شعار مجامع بین المللی این بوده که جمعیت یعنی قدرت و اگر بتوانی جمعیت را حفظ و جمعیت جوان داشته باشی قدرتمندی؛ بنابراین بحث جمعیت مرتبط با کشور و خانواده و مرد و زن است و باید این مساله به عنوان یک حرکت استراتژیک و با نگاه دوراندیشانه برای کشور در نظر گرفته شود و تسهیل ازدواج هم برای مردان و هم برای زنان است. 


وی با بیان اینکه اگر در سنی ازدواج انجام نشود ممکن است به تجرد قطعی برسد، تاکید کرد: باید امکان ازدواج در سن باروری انجام شود. نقش زنان محوری است و باید درمانهای ناباروری انجام شود. بیمه درصدی از هزینه ناباروری را پوشش می‌دهد که ان شاء الله به طور کامل پوشش دهد. همانطور که تبلیغ شد تا جمعیت کاهش یابد، باید تبلیع شود تا ترغیب به جمعیت آوری انجام گیرد. 


خزعلی در خصوص لزوم توجه به قانون تسهیل ازدواج، آن را از مسائل مهم جامعه دانست و با بیان اینکه معاونت زنان و خانواده "ستادی" است، ادامه داد: باید دنبال آن باشیم تسهیلات ازدواج برای ارتقاء وضعیت ازدواج فراهم شود. تسهیلات فقط بحث مادی نیست باید راه را چه مادی و چه معنوی هموار کنیم. ما قوانین برای ازدواج کم نداریم. اهتمام به این امر داریم و امیدواریم بازوان اجرایی به ما متصل و هماهنگی‌هایی انجام گیرد تا این مساله را اجرایی کنیم. 

پیگیری برای بیمه شدن تمام زنان سرپرست خانوار 


معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با بیان اینکه توانمندسازی زنان سرپست خانوار یکی از بحث های مهم معاونت امور زنان و خانواده است که می‌تواند از اولویت های نخست معاونت قرار گیرد، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری این زنان عائله حکومت اند و حکومت در برابر آنها مسئول است و دغدغه آنها دغدغه ما محسوب می شود. دلمان می‌خواهد و دنبالش هستیم که بتوانیم تمام زنان سرپرست خانوار را بیمه کنیم و امید دارم این کار انجام گیرد. 


وی تصریح کرد: یکی از اولویت هایمان بیمه زنان سرپرست خانوار به خصوص آنهایی که نیازمندند هست و سپس کارآفرینی و ایجاد اشتغال مناسب به خصوص برای آن دسته از زنانی است که فرزند دارند. یکی از مسائلی که زنان سرپرست خانوار مطرح می کردند نوع نگاه جامعه به آنهاست و یا "امنیت" در برخی مجامع و اجتماعات برایشان آنگونه که باید نیست و باید این فرهنگ سازی را داشته باشیم که خانم سرپرست خانوار مجبور نباشد طور دیگری خود را نشان دهد تا بتواند در اجتماع حاضر شود. 

درخواست از مجلس برای رسیدگی فوری به لایحه "حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت"


خزعلی درباره لایحه "حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت" نیز گفت: باید تشکر کرد از قوه قضائیه که به سرعت این لایحه را تصویب و به دولت فرستاد و متاسفانه در دولت مدت طولانی باقی ماند تا به مجلس ارسال شد. از مجلس طالبیم که این را زودتر رسیدگی کند. ما حتما از تجربیات قبلی استفاده می‌کنیم و دلمان می خواهد وارد کارهای عملیاتی شویم.

ادامه دارد

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.

موج آنفلوانزا کاهشی شد/ آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران

 موج آنفلوانزا کاهشی شد/ آخرین وضعیت شیوع کرونا در ایران
2024-02-26T06:00:44+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این‌که حدود دو تا سه درصد موارد دارای علائم سرماخوردگی، مبتلایان کرونا هستند، گفت: موج آنفلوانزا رو ب...

اجرای نورپردازی سه‌بعدی و نورافشانی در پایتخت

 اجرای نورپردازی سه‌بعدی و نورافشانی در پایتخت
2024-02-26T06:00:44+03:30
همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(عج)، ویدئومپینگ و نورافشانی ویژه‌ای در مناطق مختلفی از پایتخت برگزار خواهد شد.

ناتوانی سازمان هواشناسی در پیش‌بینی بلندمدت آب‌وهوا

 ناتوانی سازمان هواشناسی در پیش‌بینی بلندمدت آب‌وهوا
2024-02-26T06:00:43+03:30
کارشناس هواشناسی با ابراز "آبان امسال پیش‌بینی ورود هوای سرد به کشور طی بهمن را انجام داده بودم."، گفت: چرا سازمان هواشناسی توان انجام پیش‌بینی بل...

واریز ۴۰۰۰۰۰ تومان به حساب مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر ۲ سال در ۸ استان

 واریز ۴۰۰۰۰۰ تومان به حساب مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار زیر ۲ سال در ۸ استان
2024-02-26T06:00:43+03:30
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ مرحله سوم طرح ملّی یسنا خبر داد و گفت: در این طرح مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب مادران باردا...

اعتبار ۲۲۰۰۰۰ تومانی شامل کدام خانواده‌های ایرانی می‌شود؟

 اعتبار ۲۲۰۰۰۰ تومانی شامل کدام خانواده‌های ایرانی می‌شود؟
2024-02-26T06:00:43+03:30
بنا بر اعلام وزارت رفاه، اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی طرح "فجرانه" کالابرگ شامل ۷ دهک درآمدی خواهد شد.

فعالیت میادین "میوه و تره‌و‌بار و مراکز منتخب معاینه فنی خودرو تهران" در روز یکشنبه

 فعالیت میادین "میوه و تره‌و‌بار و مراکز منتخب معاینه فنی خودرو تهران" در روز یکشنبه
2024-02-26T06:00:42+03:30
شهرداری تهران نحو فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در روز تعطیل رسمی ۶ اسفندماه را اعلام کرد.

"ماه‌نورد آمریکایی" روی ماه چپ کرد!

 "ماه‌نورد آمریکایی" روی ماه چپ کرد!
2024-02-26T06:00:42+03:30
ماه‌نورد آمریکایی اودیسیوس که حامل تجهیزات ناسا بود در لحظه فرود بر روی ماه، واژگون شده است.

"سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی" ضرورتی برای عصر حاضر

 "سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی" ضرورتی برای عصر حاضر
2024-02-26T06:00:41+03:30
رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی گفت: اهمیت و ضرورت برگزاری همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای، ارتقای سواد رسانه‌ای و سو...

انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله در پایتخت + عکس

 انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله در پایتخت + عکس
2024-02-26T06:00:40+03:30
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مواد محترقه در دست نوجوان ۱۶ ساله خبر داد.

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:40+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

شرایط جوی مساعد نیست؛ از سفر پرهیز کنید/ ترافیک جمکران تحت مدیریت است

 شرایط جوی مساعد نیست؛ از سفر پرهیز کنید/ ترافیک جمکران تحت مدیریت است
2024-02-26T06:00:39+03:30
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه شرایط جوی اکثر محورها برای سفر مساعد نیست از مردم درخواست کرد تا پایدار شدن شرایط جوی از سفر پرهیز کنند.

تعطیلی مدارس برخی مناطق استان تهران در روز دوشنبه ۷ اسفند

 تعطیلی مدارس برخی مناطق استان تهران در روز دوشنبه ۷ اسفند
2024-02-26T06:00:39+03:30
مدارس ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم)  شهرستان‌‌‌ فیروزکوه در نوبت صبح روز دوشنبه ۷ اسفند غیرحضوری شد.

ساعت کاری ادرات در روز دوشنبه تغییر نکرده است

 ساعت کاری ادرات در روز دوشنبه تغییر نکرده است
2024-02-26T06:00:39+03:30
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران اعلام کرد: ساعت کاری ادارات فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه تغییر نکرده است.

ایران رتبه دوم "فرونشست" جهان شد!

 ایران رتبه دوم "فرونشست" جهان شد!
2024-02-26T06:00:38+03:30
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که "ایران" دومین کشور دنیا از نظر نرخ و سومین کشور از نظر مساحت فرونشست در جهان است!

بهبود نسبی "دریاچه ارومیه" تا چه زمانی دوام می‌آورد؟

 بهبود نسبی "دریاچه ارومیه" تا چه زمانی دوام می‌آورد؟
2024-02-23T13:54:08+03:30
با توجه به افزایش ۴۳ درصدی بارش‌ها در حوضه آبریز ارومیه و همچنین رهاسازی آب از سد مهاباد، شرایط دریاچه ارومیه تا حدودی بهبود پیدا کرده، اما سؤال این است که ...

کتاب "واژه‌نامه‌ی روابط عمومی و تبلیغات" منتشر شد

 کتاب "واژه‌نامه‌ی روابط عمومی و تبلیغات" منتشر شد
2024-02-23T13:27:21+03:30
کتاب "واژه‌نامه روابط عمومی و تبلیغات" به کوشش بابک سپاس‌مقدم منتشر شد.

وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۰۴؛ همچنان در مدار "ناسالم برای گروه‌های حساس"

 وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۰۴؛ همچنان در مدار "ناسالم برای گروه‌های حساس"
2024-02-23T13:27:20+03:30
هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

آلودگی هوا منجر به افزایش ۲ برابری موارد ابتلا به "آلزایمر" می‌شود!

 آلودگی هوا منجر به افزایش ۲ برابری موارد ابتلا به "آلزایمر" می‌شود!
2024-02-23T13:27:20+03:30
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که آلودگی هوای ناشی از ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون از عوامل اصلی بروز آلزایمر در کلان‌شهرهاست.

وزیر بهداشت در قطر: ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت است

 وزیر بهداشت در قطر: ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت است
2024-02-23T13:27:19+03:30
وزیر بهداشت در جریان سفر به قطر و دیدار با جامعه سلامت ایرانی مقیم در این کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت به شمار می‌رود.

ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محله‌های "مرتضی‌گرد و خلازیر" متوقف شد

 ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محله‌های "مرتضی‌گرد و خلازیر" متوقف شد
2024-02-22T19:54:03+03:30
شهردار منطقه ۱۹ از توقف ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در محله‌های مرتضی‌گرد و خلازیر خبر داد.

فعالیت ۲۷۰۰۰۰ پرستار در ایران/ نیاز به جذب سالانه ۱۵۰۰۰ پرستار برای جبران کمبود نیرو

 فعالیت ۲۷۰۰۰۰ پرستار در ایران/ نیاز به جذب سالانه ۱۵۰۰۰ پرستار برای جبران کمبود نیرو
2024-02-22T19:54:02+03:30
رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به فعالیت بیش از ۲۷۰ هزار پرستار در ایران، گفت: نیازمندیم تا سالانه ۱۵هزار نفر برای جبران کمبود نیروی انسانی جذب شوند.

عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان واریز شد

 عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان واریز شد
2024-02-22T19:54:02+03:30
عیدی تمامی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به حساب آنها واریز شد.

۲ هفته از طرح کالابرگ "فجرانه" گذشت؛ صف‌ها همچنان پابرجاست

 ۲ هفته از طرح کالابرگ "فجرانه" گذشت؛ صف‌ها همچنان پابرجاست
2024-02-22T15:14:01+03:30
طرح کالابرگ "فجرانه"، با هدف حمایت از خانواده‌های دهک‌های اول تا هفتم، از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده است. با وجود گذشت بیش از دو هفته از آغاز این طرح، خ...

اجرای تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره) + عکس

 اجرای تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره) + عکس
2024-02-22T13:54:04+03:30
به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت تونل نوری ۶۰ متری در میدان امام خمینی(ره ) مقابل ساختمان بلدیه اجرا شد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)